Gelukkig kan de ongi met bv lang wegblijven! Word je helemaal niet ongesteld met bv? En je kunt dan toch ook niet heel makkelijk weer zwanger worden als je bv geeft?
Hier ook nog niet ongesteld, maar voel wel wat aankomen. Nu even een heel domme vraag Ik wil ook weer met de pil beginnen, maar wanneer slik je de eerste pil? De eerste dag van je ongi?? Het is al zo lang geleden dat ik eens begonnen ben, dat ik dit niet meer weet.....
@Miekiepluis, woow! Wat ben jij actief! Kan je ook ff mijn huis komen doen? En ik zou gewoon jasje aan doen en over de beentjes is een broekje denk genoeg hor. Gewoon sokjes en misschien iets van slofjes ofzo? Dat doe ik wel is en dan de sokken lekker hoog optrekken haha! Ik zit er ook aan te denken om me baby bjorn vaker te gebruiken. Moet met de auto naar de stad maar dan kan hij vanuit de maxi in de bjorn! Ik zeg ideaal! @Rianne, nee dat hoort niet hoor! Zielig is dat he als het nog omhoog komt na zo lang! Ik ga dinsdag bij het cb weer overleggen hoor. Milan heeft nu 3 schepjes nutriton door zijn voeding en vanochtend sliep hij heel onrustig na zijn fles. En opeens na anderhalf uur begint hij hard te huilen ligt ie weer te spugen!!! Nou ik vind 3 schepjes nutriton genoeg hoor pfff!! Wanneer moet jij naar het cb? @Ginny, Milan drinkt precies dezelfde tijden!! Grappig! @Liefie, oh de bult nog niet kleiner... Nou hoop dat de dokter er wat aan kan doen!! Of iets heeft in ieder geval... Hier nog niet ongesteld... Maar heb ook 5 weken borstvoeding gegeven dus ja misschien duurt het nog even?!!?! Ik hoop wel dat het snel komt want dan kan ik weer beginnen met de pil! Want ja nu durven we ook niet te .............. haha! Ik ga iets in huis doen!!! Hup schop onder me kont!
Ik gebruik het ook niet als anticonceptie en seks durf ik sowieso nog niet het is daar beneden wel al geheeld maar ja toch nog gevoelig. Maar in principe zou je minder snel zwanger raken als je bv geeft?, dat bedoel ik meer
Skatje, ook een koos werkeloos bij jullie? Het kleine voordeel is lekker wat tijd met de beeb maar geldtechnisch is het niks. Maar hier is nieuws aan de horizon, waar hij gister op sollicitatie is geweest belde vanochtend, hij was samen met één iemand in de race en hij mag door, ze gaan hem een contractvoorstel doen en als zijn computer en software er is mag hij aan de slag, dat zal eind oktober begin november zijn dus hoe de tussentijd geldtechnisch moet worden weet ik nog niet... Ze zeiden misschien moet je een paar dagen op training in Keulen mijn gedachte met onze beestenboel thuis, weer werken al is het maar een dag en 3 kids deed mij toch even slikken Wij doen altijd alles samen! Ik hoop dat er bij jullie ook snel iets komt Skatje, wat voor soort werk doet hij? Verhip, ik snap dat je het eng vind om zoveel te geven, ik slik ook wel eens als ik de getallen na een dag optel en tot net geen liter kom, ik denk hoe moet dat dan bij de volgende stap??? MAar ik ga nu proberen hem op 5 flessen te krijgen van 165 met behulp van dat nutriton want hij komt er soms bijna net zelf al aan maar net niet... en dan heb ik nog een stap op te verhogen als hij groter wordt, namelijk 5 keer 180+6=200 en meer rek zit er niet in Ginny, Kane is ook zo lekkere eter dus hihihi dat ritme waar jij nu in zit wil ik ook naartoe ongeveer, kijken of we een beetje kunnen sturen want nu komt hij al een tijdje na 23 uur om 5 uur en als dat allemaal een beetje kan schuiven zouden we op 5 stuks per dag kunnen komen. Ongesteld, ik wacht nog steeds! Ik wil het niet worden maar ook weer erg graag wel, ik wil weten dat alles oke is daar binnen...! Conijn, lekker gewicht is Nathan, ik verwacht dat Elias ongeveer dezelfde afmeting en gewicht heeft als ik de thuis meet en weeg sessies moet vertrouwen Hier dus ook een poging tot 5 flessen maar wat niet wil wil niet hoor! Miekiepluis, als we met beeb in de babybjorn gaan doen we niks extra's aan eigenlijk... Lichaamswarmte genoeg dacht ik... Als ik iets zou kiezen nu zou het eerder een mutsje zijn want daar verdwijnt de warmte van een baby toch? Maar misschien ben ik wel te koud bezig, ik weet het niet hahaha Doe wat je goeddunkt... Bfree/DrBrown flessen zijn perfect, hier ook! Liefie, sterkte bij de dokter, lijkt me ook helemaal niks zo'n bult in je lijf die er niet hoort... En van die loop-acties tegen zwangerschaps-kilo's-rolletjes doe ik ook hahaha En inderdaad, mijn lijf voelt ook al twee weken ongesteld achtig en ik krijg graag de bevestinging eens... Annie, ik trek ook babysokken op tot ski-sok-hoogte hahaha hij draagt ook sokjes voor 6 maanden en ouder omdat al die andere veel te klein zijn, ligt dat nou aan Elias of hebben meer mensen dat??? Nee ik dacht al dat dat verslikken enzo niet hoorde, ik ben niet anders gewend bij hem dus ik moet mezelf ook even overtuigen dat dat niet moet bij een baby, het is ook veel te lang geleden dat ik een baby had , ik moet naar het CB op... 9 oktober geloof ik??? Over twee weken op vrijdag in ieder geval. Ik wacht ook op ongi voor de pil en daarna de.... je weet wel ja hahaha
Pluis Zo jij bent lekker actief geweest...kom je ook even bij mij langs? Hahaha En waar kan je de Dr. Brown-flessen kopen? Gewoon bij Prenatal ofzo? En ik zou idd ook gewoon alleen een jasje, sokjes en slofjes aan doen en zorgen dat het broekje goed naar beneden zit en de beentjes goed bedekt. Liefie Succes bij de dokter straks! Enne...hier ook nog zo'n lekkere fijne zwangerschapsrol over m'n broek Conijn Ja dat mag je kleine nu wel hebben hoor, 5x 150/5 Wat is trouwens NutriTon? Pfff Kane heeft echt z'n dag niet vandaag qua slapen. Net z'n flesje gehad en hij viel op m'n borst in slaap. Ik hem in z'n wiegje gelegd en na 5 minuten begon hij alweer te piepen. Speentje erin en hij heeft toen 15 minuten geslapen en is nu weer wakker...pffff Kijk het nog even aan en anders gaan we maar saampjes de hond uitlaten en boodschapjes doen, want ook dat moet gebeuren.
Oh ja...Kane heeft al, sinds hij FV krijgt, dat hij piepend adem haalt tijdens het drinken en soms ook als hij erg aan het huilen is. Toen hij een week oud was, ben ik met hem naar de huisarts geweest en die heeft toen naar z'n longetjes geluisterd, maar hoorde niks. Vorige week bij het CB heb ik het ook gezegd en toen heeft ze ook geluisterd, maar hoorde ook niks. Ze zei dat veel beebs dat hebben en dat het verder geen kwaad kan. Hebben jullie beebs dat ook?
@ Rianne: Ja met de baby is het geweldig, maar zuing doen Hier ook iets nieuws: maandagochtend een sollicitatiegesprek, hoop dat het wat wordt!! En dan hopen dat ze het plekje op het kdv (aanbod liep vandaag af, maandag maar bellen) nog niet aan een ander kind hebben gegeven! Leuk dat die van jou ook binnenkort weer aan de slag kan. Is toch weer een zorg minder
pfff het is wat met die visite... iedereen wil op zondagmiddag langskomen hoe hou je in godsnaam iedereen te vriend op deze manier haha... hoeveel mensen (stelletjes of gezinnen) lieten/laten jullie op 1 dag komen? S'morgens laat ik hier niemand komen, dat is voor onszelf, we slapen graag uit van 12 tot 14 rust ik en van 14 tot 17 zijn we dan open voor visite zeg maar, dan eten en dan vanaf 19.00 weer visite en dan maar hopen dat die op tijd naar huis gaan! ik vind het zooo moeilijk.
Dr. Brown flessen koop je in ieder geval niet bij de Etos/Kruidvat of Da, ook niet bij de apotheek. Ik heb ze op het internet besteld. Kweet eigenlijk niet of Prenatal ze verkoopt, goeie! Ga zo ff kijken! Rianne: Vindt je echt super-relaxt klinken, ik zou echt gek worden als er geld-crisis was! Word nu al licht nerveus als ik denk aan het feit dat ik 500 euro in de maand minder ga verdienen..Komt wel goed hoor, maar toch! Pil: Ik ben gewoon gestart, 2e week nadat Fenna was geboren. Dit op aanraden van de verloskundige, omdat ik maar zo vreselijk bleef lekken qua borstvoeding. Maar dan is hij nog niet veilig. Nu zit ik aan mijn twee strip en deze zou wel veilig zijn, maar voor alle zekerheid doen we het nog veilig... Ff heel genant vraagje misschien.. Maar merken jullie verschil nu tijdens het vrijen? Ik heb het idee dat het allemaal nog wat gevoelloos is daarbinnen... Kweet dat het in principe qua nauwheid ( tjonge...) niet moet uitmaken, maar zo voelt het nog ff wel... Zo..heb ik het toch gevraagd...8) Zo, boodschappen binnen, en nu ga ik echt op mijn kont en doe ik niks meer! Eh...vanavond om 19.30 pas weer, lekker naar musicalklas! We gaan de musical Peter Pan doen! Zo leuk! Meiden, fijne avond! Liefs, Pluis
Oeps, vergeten! Dank voor jullie reacties op mijn vraag! Ik heb haar uiteindelijk alleen een mutsje en jasje gegeven en dat was prima! Nog een vraagje: De Dr.Brown-fles-dames, waar kochten/kopen jullie hem? Moet namelijk elke keer 5,95 betalen aan verzendkosten, is een beetje zonde!
hoi allemaal, @Miekiepluis, ik merk geen verschil, mijn vriend vindt het allemaal wat meer opgezwollen daarbinnen. had je veel schade? @mumtobe, gewoon week na week laten komen hoor! als mensen klagen dat ze pas over 4 weken terecht kunnen kiezen ze maar een andere dag uit! @Ginny, hier ook soms een piepende ademhaling, maar ik dacht eigenlijk dat dat door Ties zijn extreme verkoudheid kwam. @Liefie, sterkte bij de dok.. het is waarschijnlijk niets maar toch niet erg prettig zo'n bult! @MvY, helemaal vergeten eerder te zeggen, maar wat een mooie foto's van Esmee! @Skatje, je bent alleen verminderd vruchtbaar als je iedere 3 uur (dus ook snachts) minimaal 15 minuten bv geeft. ik zou het risico niet nemen.. @all, ik ga vanavond mijn vriend ten huwelijk vragen.. wacht al 2 jaar op een aanzoek. we hebben toen in australie besloten te gaan trouwen maar daar is het bij gebleven. tijd om actie te ondernemen!
Hoi meiden , Ik ben vanmorgen met Svinthe langs de oma van mijn man geweest. Ze was blij verrast toen ze ons zag.Leuk om te zien. Mijn man's tante was er ook en het was erg gezellig. Svinthe probeert nu te gaan slapen en dan eens een keer niet in mijn armen voor de verandering vandaag. Ze wil alleen maar bij me zijn en dat is even wel leuk, maar de hele dag.... Dus even volhouden en haar niet uit de reiswieg halen, Hanna! Ginny, ik heb jouw schema eens even opgeschreven hier. Kane is wel wat ouder dan Svinthe, maar over een paar weken.... zou dit wel een prima iets zijn! Svinthe heeft ook dat piepende geluid als ze drinkt. Misschien omdat ze zo gulzig drinkt ?? Rianne, het zou fijn zijn zeg als je man weer een baan heeft. Wanneer weten jullie meer? Skatje, ik duim voor een goed gesprek op maandag. Spannend hoor! Visite, wij hebben fijn een kraamfeest gedaan! Dus nu bijna geen visite meer. Heel af en toe nog eens en dan is het wel erg leuk en gezellig. Miekiepluis, leuk een musicalklas en Peter Pan.. geweldig! Vrijen ... daar doen we hier nog niet aan , dus je vraag kan ik niet beantwoorden. Marieke, wat leuk!!! Succes met het aanzoek.. enne... we horen wel wat het antwoord is he?
Marieke, had inderdaad 6 hechtingen na een knip en een vacuüm... Thanks voor je antwoord en succes vanavond!!! Hoe ga je het doen? Spannend hoor!! Hanna, moeilijk is dat soms hè, om even vol te houden... Zet hem op hoor! Fenna piept ook hoor, wij zeggen al dat ze roest vanbinnen...hihi! Nu ga ik thee drinken en zometeen As the World Turns kijken... ja, dat durf ik hardop te zeggen..Hihi! Erg hè, ik ben zo weer middenin gevallen en snap het nog steeds... En de laatste keer dat ik het heb gevold was tijdens mijn examen VWO, dus dat is zo'n 10 jaar geleden... Liefs, Pluis
@Miekiepluis, ik ga zo ook atwt kijken tijdens het voeden en ik denk dat het met schade na de bevalling wel normaal is dat het anders aanvoelt..het is ook nog maar kort geleden natuurlijk!