Augustus 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door brusje, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Marieke: Wat een ontzettend leuk idee :D dara kan hij vast geen nee op zeggen!

2. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

lekker gekletst weer hihi.

@pluis zozo je bent fanatiek geweest zeg.

@hanna oma was dus blij verrast dat ze jullie zag nou das altijd leuk toch.

@marieke succes vanavond!!! we zijn benieuwed. erge leuke brief :D
    klein boeffie is die ties toch hihi

nou meiden ik ga ook as the world kijken hihi.

3. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    @marieke: Geweldig dat briefje... Suc6 vanavond... En ik denk ook niet dat hij nee gaat zeggen ;)

Na 2 redelijke nachten hier een hele slechte nacht gehad :( Madammetje vond het nodig om te nachtbraken. Ze heeft niet gehuild gelukkig maar vond het wel leuk om de hele nacht honger te hebben en tussendoor te spelen... Voor haar natuurlijk hartstikke leuk maar voor mij minder... ben dan ook helemaal gebroken... Ben daarentegen wel blij dat het weekend is. kan ik hoop ik even bijtanken...

Ik ben benieuwd hoe het met Esmee is... Ik hoop dat dat kleine meisje nu toch snel opknapt en weer naar huis mag...
    Ik duim nog steeds voor dat dametje...

Hier nog een ATWT Fan:)

4. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Pluis Via welke site bestel jij die flessen dan?

Marieke Hey wat gaaf joh, dat briefje namens Ties!
    Natuurlijk zegt papa JA!!!!

Zo de boodschapjes zijn binnen, Kane ligt verzadigd in z'n bedje en nu maar hopen dat hij eindelijk even een paar uurtjes gaat slapen, zodat mama As the world turns kan kijken haha :D
    Ondertussen ook nog eten maken en oh ja....zo nog even de bank schoonmaken, want de hond heeft vannacht stiekem op de bank gelegen :x

Alvast een fijne avond gewenst meiden!

5. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Marieke, wat een leuk briefje! Lijkt me dat hij meteen ja zegt!

Vrijen, pff moet ik nog niet aan denken hoor. Ik ben als de dood dat het pijn doet. Dus dat zal nog wel even duren. Had trouwens een flinke knip (2 keer geknipt :(). Maar ik geef eerlijk toe, ik heb zoiezo niet zo'n hoog libido haha (en mn man ook niet gelukkig). Dus het gemiddelde van 2 keer in de week halen wij al jaaaaren niet meer. Ik ben zo iemand die liever gaat shoppen :) hihi.

Rianne, inderdaad eerste kindje :D. Anders kom je ook niet in zo'n winkel denk ik? Ik ga er vanaf nu wel affentoe kijken.
    Ik hoop dat je man de baan krijgt.

MvY, hoe is het bij jou? Gaat het weer beter met Esmee?

Daan, heb jij nog wel eens wat van Sweepy gehoord?

6. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @ginny ow leuk he die bullmastiff's echte bankhangers hier nog een pfff

7. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Ik ben weer terug van dokter (nouja ben al ff terug hoor, maar eerst nog even fles gegeven en in badje en en en ;))

Nou de dokter is dus niet tevreden over mijn bult en de antibiotica lijkt niet te helpen. Het is wsl een ontsteking die is ingekapseld. Nu moet ik naar de chirurg.... er moet een echo gemaakt worden en dan gaan ze kijken hoe of wat... Ik denk dat ik al weet wat er gaat gebeuren, ik denk dat het mes erin moet :(

Mijn zus heeft 2 jaar geleden ook drie (!) borstontstekingen achter elkaar gehad waarbij de laatste toen ontaarde in een abces dat operatief verwijderd moest worden. En ook mijn moeder heeft 30 jaar geleden dit gehad. Tis zeker erfelijk ofzo... grrr!

Ik kan pas op 5 oktober bij de chirurg terecht, maandag over een week. Dus nog anderhalve week wachten :x. Echt jammer dat dat zo lang duurt. Heb zelfs verschillende ziekenhuizen geprobeerd. Ga nou in mijn eigen ziekenhuis (waar ik werk), dat vind ik toch het fijnste.

To be continued.....

Dr. Brown-fles: heb ik gekocht bij de plaatselijke drogist hier. Die hoort wel bij een keten, maar hoe heet dat ook al weer.... GezondheidWinkel ofzoiets?!?! Sorry ik weet het niet precies... Ze hadden 'm niet op voorraad maar kon 'm bestellen en toen was ie de volgende dag al binne.

Je kan de fles ook bij Babypark kopen!
    En een vriendin van mij had er 1 in Utrecht gehaald, maar of dat nou bij Prenatal of bij Babydump of bij Babyplanet was... :(

8. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    MvY/E, als je dit leest: hoe gaat het met jullie??? Hoop zo dat Esmee weer beter is of dat ze in ieder geval erachter komen wat ze heeft!!!

9. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

He meiden,

Ik zie dat een aantal van jullie het al op hyves hebben gelezen maar ik wil even snel laten weten dat Esmee misschien maandag naar huis mag! Zaterdagavond krijgt ze de laatste keer antibiotica en dan willen ze zondag kijken hoe het gaat. Als het goed gaat mag ze maandag naar huis joepie!!
    Zaterdag doen ze ook nog even bloed prikken en onderzoeken.

Ik ben nu weer snel weg moet douchen enzo en dan ga ik weer naar haar toe! Ik lees wel met jullie mee in het ziekenhuis maar reageren is zo'n gedoe daar dus dat doe ik liever thuis.

Oh Marieke, veel plezier vanavond!! Hopelijk zegt ie JA :D;)

Tot snel lieverds!

10. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Marieke, spannend!!! Leuk hoor die brief van Ties!

@Jessi, ik ben ook zo bang dat het pijn doet! Hier ook een flinke knip...

@Liefie, he brrr het mes erin! Laten we hopen dat dat niet nodig is.Nou hoop dat je er snel van af bent!!

Ik ben vanmiddag even met Milan naar mijn moeders werk geweest (ze werkt op kdv). Milan heeft daar in de box gelegen, kon hij alvast wennen hihi. Maar hij vond het alleen prima en keek zijn ogen uit! Op de terug weg viel hij meteen in slaap!
    Hij gaat niet bij me moeder op de groep trouwens hoor!

Oh Jessi heeft Florine haar Barbapapa romper aan ?? hihi..

11. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mvy we duimen voor je dat het zondag goed gaan en esmee lekker mee naar huis mag!!

@annie hij heeft dus proefgedraait hihi. hij was moe van al die indrukken natuurlijk.

12. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

he bah Liefie, dat is niet leuk!!

MvY, wat fijn dat Esmee binnenkort waarschijnlijk naar huis mag!

en mijn vriend heeft idd ja gezegd, al had ie het leuker gevonden als hij me had gevraagd. maar ja daar heeft ie 2 jaar de tijd voor gehad ;)
    juni 2010 gaan we trouwen!

13. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @marieke GEFELICITEERD!!!!!! en inderdaad hij heeft 2 jaar de tijd gehad, en ja nu heb ties het geregeld leuk hoor meid!!

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Marieke: Gefeliciteerd!!

15. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Moeder van youri en esmee: Wat fijn dat esmee maandag waarschijnlijk weer naar huis mag! Ik ga heel hard voor jullie duimen dat jullie weer lekker met z'n viertjes thuis kunnen zijn en esmee helemaal opknapt!

Marieke gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Echt heel erg lief hoe je het gevraagd hebt! Heel leuk idee!

Gentle succes met de grote reis he! En veel plezier!

Wij hebben vannacht een heerlijke nacht gehad! Mevrouw kreeg om 22:30 fles en kwam toen pas weer om 07:00 :$ daarna nog even tot 09:30 geslapen :D

Zo ga nu even trauma kijken en daarna lekker popstars! Fijne avond allemaal!

16. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    @pluis, nee wij merken geen verschil met vrijen, wel weer ff wennen de eerste keer.

@marieke... een huwelijks aanzoek, spannend en wat een superleuk aanzoek!

ow ik zie nu dat ie ja heeft gezegd, van harte gefeliciteerd!:D

@mvy, gelukkig gaat het beter met Esmee, weten jullie nu al wat het geweest is?

Ruben is voor het eerst sinds hij geboren rustig in de avond....:) hij heeft lekker om zich heel liggen kijken en een uur geleden gedronken en nu ligt hij naast mij te slapen? Zou het over zijn? De huiluren?:(

17. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    Mvy: Dat is in ieder geval een goed vooruitzicht. Ik blijf duimen... Ik hoop dat alles zondag goed is zodat ze weer lekker met jullie mee naar huis mag...

Marieke: GEFELICITEERD!!!!

18. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Marieke: Gefeliciteerd!!! :D

Hey vraagje, hebben jullie kleintjes ook elke dag een huilmoment? Die van mij altijd nu, zo rond acht uur, tot een uur of elf, twaalf.
    Wat doen jullie dan? Vasthouden of gewoon laten jankepieten? :(

19. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Even kijken wat ik heb onthouden:

Allereerst natuurlijk: Marieke; GO GIRL!! Haha, gefeliciteerd meid!

@ Pluis, sex... wat is dat ook alweer? Ik kan me er geloof ik iets van herinneren uit een ver grijs verleden... volgens mij was het november 2008... hihihi... heb toen ook een kindje gemaakt als ik me niet vergis... leuk was dat...

Hier nog steeds een onderkant die niet helemaal genezen is dus sex gaat zowiezo nog even niet gebeuren. En zowiezo eerst 1 oktober maar eens bij de gyn advies vragen over voorbehoedsmiddelen want ik wil geen hormonen meer.

@ Ongesteld, hier nog niks. Klinkt voor jullie waarschijnlijk bizar maar ik hoop echt heel erg dat het wel komt. Ik geef bv dus kan maanden wegblijven, klinkt aantrekkelijk I know. Maar ik zou zo blij zijn als mijn lichaam nu na de bevalling een kick-start heeft gehad en ik wel een cyclus heb. Na 2,5 jaar tobben en hormoonkuren zou het wel erg leuk zijn om nu te kunnen zeggen dat mijn lichaam weer begrijpt hoe het vrouw moet zijn.

@ Jingi, wat fijn dat de kleine rustig is!!

@ Skatje, ik heb begrepen dat bijna alle babies inderdaad hun "vaste" huiluurtjes hebben. En heel veel hebben die in de avond. Begint vaak rond etenstijd. Dan hebben ze ook vaak krampjes. Hier zelfs vaak vanaf een uur of 4 's middags tot een uur of 21.00 's avonds.
    Oh enne... niet gokken op een verminderde vruchtbaarheid door bv he? Maar dat zul je zelf ook wel begrijpen ;o)

Hier vandaag bij CB geweest. Beetje rare uitslagen. Hoofdomtrek erg veel gegroeid (4 cm uit mijn hoofd) en lengte te weinig (1 cm). Dus de arts dacht dat de metingen uit het ziekenhuis niet kloppen. En dat denk ik zelf ook want Dominique is zeker weten meer dan 1 cm gegroeid sinds haar geboorte. Dat merk je duidelijk met vastpakken maar ook aan haar kleertjes.

Verder vond ze dat ze wat weinig is aangekomen. Van 3100 gram naar 3605 gram. Ze zou nu op 3700 gram moeten zitten. Nouja, ik vind het best. Ze is gewoon fijntjes gebouwd en eet hardstikke goed. Maar goed, ze wilden graag dat we over 1 en 2 weken nog even terugkomen voor extra wegen om het in de gaten te houden. Prima hoor, leuk voor het grafiekje ;o)

Verder vandaag nog een schattig jurkje voor haar gescoord bij Prenatal (3 euro korting door Mama Mazzel) en jaja: mevrouwtje heeft haar 1e bankrekening! Ze heeft al 250 euro erop omdat onze opa's en oma's haar geld hebben gegeven. Die kleine Paris Hilton is nou al rijker dan haar mama hihi.

Door alle afspraken en geshop etc heeft ze vandaag heeeel lang in de wagen gelegen en dus een voeding overgeslagen (ze wordt gewoon echt niet wakker tijdens het wandelen). Mijn god daar word ik echt de rest van de dag al voor gestraft haha. Ze is het aan het inhalen en komt nu elke 1,5 tot 2 uur!

En het meest bizarre is nog dat ze op mijn schoot (op een kussentje) in slaap is gevallen en nu nog steeds ligt te tukken. Wat een rust!!! En dat tijdens haar avond-terror-huiluren! Papa staat vanavond een avondje achter de bar in de dansschool dus mama zit hier toch een partij te genieten op de bank! Heb er gewoon een wijntje bij ingeschonken haha.

Drinken jullie af en toe een wijntje ofzo? De bv moeders bedoel ik dan voornamelijk?

Wow, beetje lang verhaal geworden.

Ohja, MvY: ik duim voor je dat Esmee maandag naar huis mag meid! Nu is het wel genoeg geweest he?! Dikke knuffel voor jullie!

20. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Cjpt, lekker zeg dat Dominique lekker slaapt. Hee heb jij toevallig ook pcos? Want een vriendin van mij is nu zwanger ook met hormoonbehandeling. Want die krijgt gewoon geen eisprong uit zichzelf. Dus die is ook altijd erg blij als ze ongesteld wordt want dan gebeurd er tenminste iets!

Ik ben even de stad in geweest met een vriendin maar pfff kan geen laarzen vinden! Grrr ik word nu zo boos van me kleren en alles. Ik wil gewoon nieuwe dingen! En dan ook nog die vetrol....

Morgen lekker shoppen bij de prenatal. We gaan lekker naar die in A'dam die is lekker groot!! Gelukkig heeft me zoon WEL leuke kleren! haha..

Slaap lekker allemaal!

Deel Deze Pagina