Augustus 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door brusje, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Hey meiden, hoe is het hier?

Heb wel meegelezen, maar elke keer als ik wilde reageren, dan vroeg Kane mijn aandacht weer. Ook nu ben ik al 3x naar hem toe gelopen, en dit is pas de 2e zin die ik typ...
    Maar gelukkig gaat het met jullie allemaal goed!

Marieke Gecondoleerd met je oma. Hoe oud ze ook zijn, het blijft altijd rot en verdrietig...

Annie Pfff moeilijk zeg...ik zou Milan dan maar gewoon meenemen en hem boven ofzo laten slapen. En misschien houden de mensen er wel rekening mee als ze hem zien en er zullen toch ook vast wel niet-rokers zijn? Maar als jij er geen goed gevoel bij hebt om Milan naar je schoonmoeder te brengen, dan moet je dat zeker niet doen! Dan zit je alleen maar heel de avond je af te vragen hoe het met hem gaat en kan je zelf niet eens genieten van je avondje weg.
    En wat betreft de herrie...Kane is al meegeweest naar een bruiloft, housewarmingparty en verjaardag (inclusief karaoke) en gedraagd zich op die avonden beter als thuis haha :D

Schoonmoeder Ik kan goed overweg met de mijne, alleen woont ze 150 km verder, dus we zien elkaar niet zo heel vaak. En mijn eigen moeder zelfs 200 km, dus beide zien ze Kane eigenlijk alleen op verjaardagen en als we bij elkaar op visite komen, maar dat is dus niet wekelijks.

Flesjes Ik heb gisteren bij www.schatteboutjes.nl (thanx Pluis :)) de flesjes van Dr.Brown besteld en die kreeg ik vanmorgen al binnen! Net gelijk Kane ermee gevoed en hij drinkt er echt superrustig uit en heeft dan ook alles opgedronken (180/6) wel met een tussenpauze - even boeren - maar alles is schoon op en zonder te morsen!!!

Weekendje weg Wij willen graag in oktober of november lekker een weekendje weg...iemand tips/ideeën waar we naartoe kunnen gaan? Centerparcs zou een optie zijn, maar hopelijk hebben jullie nog wat ideeën wat leuk en makkelijk is met een baby.

Nou ik ga maar even snel de was ophangen, voordat mijn aapie weer wakker wordt!

Tot laters!

2. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Vannacht weer een lekkere nacht, fles om half 11 en fles om half 6, als we dit gaan volhouden ben ik blij! Daarna slaapt hij ook weer verder want hij slaapt nog steeds bijna de hele dag...
    Goedgekeurd door de kinderarts, navelbreukje doen ze niks aan en is niet gevaarlijk, prima, liesbreukjes daarintegen wel maar daar heeft ie geen verhoogd risico op zei ze. Hij weegt 6 kilo en is 60 centimeter! Die doos van het cb zei vorige keer 55 cm en toen zeiden wij al dat dat niet klopte (ze had zijn beentje nog krom) maar zei beweerde van wel en nu hebben we het in het ziekenhuis eens goed gedaan en komt ie een kleine periode later op 60 uit (bij eht cb hadden wij al gezegd hij is ongeveer 58 cm) dus als ze de volgende keer iets zegt over hoe hard hij is gegroeid zal ik het haar nog eens zeggen :D
    Verder komt zijn diaree en spugen waarschijnlijk door een virusje en niet door de nutriton maar dat idee had ik ook al niet. Volgende week moet hij helemaal beter zijn en anders even stoppen met nutriton om het zeker te weten.
    Luieremmer, hier staat er een gewone emmer op de overloop met een bio-afbreekbaar zakje erin en die kan dan dagelijks met luiers en al in de groene kliko! Lekker makkelijk :)

Badcape met naam, die hebben wij ook gehad, de naam erin gestikt zelfs, erg leuk en handig!

Jingi, gefeliciteerd!

MamaDeluxe, oh jee, gaat het daar niet zo lekker? Da's minder, sterkte!

Liefie, leuke foto, is Rens in het blauw? Ik gok maar wat hoor :p Rood lees ik later, lastig hoor zo'n stapel beebs ;)
    Lekker he als wakker worden niet met huilen hoeft, ik kan me dat nog herinneren van de andere twee, op een ochtend hoor je gewoon gezellig gebrabbel in de andere kamer en als je gaat kijken komt er een grijns of zelfs twee armpjes die zeggen, til me maar op! Heerlijk!

Hanna, ik lees bij jou over de tandarts, neem je haar gewoon mee? Ik weet echt neit hoe ik dat alleen met beeb moet doen, dan gaat hij direct huilen, dat weet ik zeker! Hoe doen anderen dat als ze zelf in de stoel moeten met boren en herrie?

Marieke, op stap zonder beeb, ja heerlijk en inderdaad even jezelf zijn ergens.
    Gecondoleerd met je oma, fijn dat je Ties nog hebt kunnen delen.

Aquamiga, de dag op je af laten komen werkt meestal het beste met zo'n kleintje, dan heb je ook geen verwachtingen die niet uit komen.
    Dat geocache heb ik wel eens over gelezen op internet en leek me best leuk, misschien later met mijn oudste zoon doen, lijkt me ook wel iets voor hem en ik heb graag met elk kind "iets samen", gewoon wat alleen tijd met twee mensen ipv het hele gezin altijd, zijn er meer mensen hier die daar zo over denken? Wat één op één tijd per kind?

Annie, lastig soms he met oppas en (schoon-)familie, ik zou zeggen breng hem maar hier hoor, is niet zo ver weg, maar da's ook eng want je kent me niet echt ;)

Op naar school en zwemles :(

Bye

3. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Ha meiden,

Hier een niet zo'n blije Pluis...Ik ben gisteren totaal ingestort...letterlijk. Gelukkig was mijn lief thuis en die heeft de dokter gebeld. Die is direct gekomen en heeft vanalles gecheckt.. Ik had een bloeddruk van 95 over 55, wat veel te laag is, een Hb-gehalte van 8,6 ( dus daar lag het niet aan). Hij kon niet echt een verklaring vinden, maar ik ben wel veels te druk geweest volgens hem. Het heet niet voor niks verlof, dat betekent genieten en bijkomen....Ook als het al 8 weken geleden is dat je bevallen bent..
    Dus Pluis heeft nu al de hele dag in bed gelegen en geslapen. Fenna is erg lief en slaapt gezellig met mama mee of ligt bij haar in bed te kletsen...
    Dus ik hoop dat jullie begrijpen als ik ff niet op iedereen reageer!

Aguamiga: Kzag dat je ging Geocachen? Wij hebben vorige week onze eerste Cache gelopen! We doen dit al vrij lang ( onze naam was Erix&Pluis, nu zijn we E.F.A op de Geocache-site) Het is leuk hè!!
    En Gentle: Je hebt daar inderdaad een GPS voor nodig..

CJPT: Ik was erg blij met je berichtje over de schoonmoeder. Hier gaat het dan niet over de schoonmoeder, maar wel over mijn gastouder.. Ze is superlief, heeft 3 kinderen groot gebracht en toch vind ik het reuze-spannend dat Fenna naar haar toegaat. En ook ik probeer die angst/spanning/verdriet we te nemen door mezelf te bedenken dat ze 3 kinderen groot heeft gebracht en dat Fenna er heus niet slechter van wordt, want ook daar krijgt ze liefde en aandacht.
    Maar jouw berichtje helpt ook!

Ginny: Welcome! Hoop dat de Dr.Brownfles ook werkt bij jullie!

Oef, en nu zit ik dus alweer te duizelen... Ga mijn bedje weer in jongens!

Liefs, Pluis

4. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Rianne, oke dus toch een buikgriepje ofzo bij je kleine man... Nou hopen dat het wel over gaat. En woow 60 cm al en 6 kilo dat gaat dus wel goed!! Milan is ook al 58 cm en 5700 gram. En Elias is ietsje ouder dus ze zijn ongeveer even dik haha...
    Milan krijgt echt al spekkies op ze beentjes hihi...

@Fon, ik snap wat je bedoeld met de bv. Milan dronk ook altijd zooo lang en zooooveel pff. Knap dat je doorzet hoor!! En jullie hebben al een mooi ritme zo te lezen.

@Marieke, gecondoleerd met je oma.

@Ginny, leuk hoor een weekendje weg. Maar idd centerparcs/Landal zoiets is leuk. Verder zou ik het niet weten eigenlijk.

@All, bedankt voor het reageren. Ik neem hem denk maar gewoon mee! Ik zie nog wel..
    Of ik breng hem bij iemand anders, maar dat bespreek ik nog wel met me vriend.

5. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Annie, wat een rotverhaal met je schoonmoeder! Brrr...

Cjpt, herkenbaar! Hier zoals ik al zei 16 kilo er af, en ik was maar 13 aangekomen. Voor mijn lengte (ben nu 1.70 en 73 kg) mag ik nog wel wat kwijt, maar ik ben nogal breed, en merk nu echt dat 70 een goed gewicht voor mij zou zijn. Minder wordt niet meer mooi denk ik.
    Oh, en bv geef ik inderdaad ook niet zo echt in het openbaar. Is inderdaad ook zo'n soort intiem iets tussen ons tweetjes!

Pluis, knuffel! Doe maar lekker even rustig aan! Hopelijk voel je je gauw weer iets beter, en kun je weer rustig opbouwen met je meisje!

Nou, meisje is wakker en gevoed, dus wij gaan even hopen op droog weer en lekker even boodschappen doen!

6. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Doen jullie trouwens nog een mutsje op als je buiten gaat wandelen? Vind het zo moeilijk inschatten met dit weer..

7. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Catje, nee Dominique heeft een jasje met een capuchon, die doe ik haar altijd op. Mutsjes wil ze niet, die slaat ze af haha.

@ Pluis, jemig meid, zorg je wel goed voor jezelf! Fenna heeft je hard nodig hoor! Dikke knuffel voo rjou!

8. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Miekiepluis, meid toch, ga jij even van je stokkie, niet doen hoor, luister naar de dokter!

Annie, ja van die spekkies waar je in wilt bijten of niet? :$ :D

9. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    hey meiden
    ben ik ook weer
    hier gaat alles z'n gangetje

@annie22: ik herken het zo erg dat verhaal over je schoonmoeder...
    hier ook zo'n fijne.
    die zegt dat ze het niks aan vindt om oma te zijn:(:(
    en ze heeft me vanaf het begin af aan al niet gemoeten,maar de laatste tijd is ze wel heel bot.
    zegt gewoon tegen haar zoon(mijn man) "weet je wat het ook is, ik heb ook gewoon niks met jou"!
    hoe kan je dat nou tegen je eigen zoon zeggen!?
    wordt daar zo pissig om.
    ik zou mijn kind in ieder geval niet snel naar mijn schoonmoeder brengen, maar nu is het ook zo dat ze ook echt niet wil oppassen, en bij jou toch wel?
    vindt het moeilijk om je een goed advies te geven.
    gewoon lekker overleggen met je ventje, en samen tot een oplossing proberen te komen, die voor jullie goed voelt, maar het belangrijkste ook voor milan!
    succes meis

10. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden

heb alles bijgelezen dus ben wel bij hoor.
    maar ben em vanmiddag de pleures geschrokken!!

ik wou rechts af gaan me de auto en de gene voor me wou linksaf,maar hij moest even achteruit en dat deed hij zonder te kijken dus hij zat leuk bij mij en yaslin in de auto!! pfff ik heb toch op me toetergedrukt en zat gewoon te trillen!!! heb meteen me vader gebeld was daar in de buurt en die is meteen gekomen om me te helpen met de papier pffff ben blij dat ik en me meisje niks mankeren, en alleen de auto schade heeft.

11. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Nou het is iets later geworden dan gepland, het ziekenhuis liep ontzettend uit, en daarna moest ik nog boodschappen doen. En toen wou Florine de hele tijd op me liggen, maar nu ligt ze in de box te slapen, dus ik kan even hier kijken.

Miekiepluis, doe je even rustig aan? Wel om jezelf denken hoor, je bent ook steeds zo actief.

Annie, moeilijke situatie met dat feestje. Ik denk dat ik Florine gewoon zou meenemen, en dan op een slaapkamer laten slapen.

Rianne, fijn dat Elias is goedgekeurd door de ka. Mogen luiers in de groene bak? Dat wist ik niet, ik gooi ze altijd in de grijze.

Bv in het openbaar: tja hangt er een beetje vanaf hoe openbaar. Als ik bij mn schoonouders ga eten ofzo vind ik het niet erg. In het ziekenhuis ook niet, of als er vrienden bij ons zijn. Maar ik zou het nooit in een restaurant doen, dan ga ik wel even in de auto zitten haha. Ik heb wel gemerkt dat ik niet moet voeden als er meer dan 3 mensen bij zijn, dan raakt Florine echt afgeleidt. Dus dan ga ik gewoon even boven zitten (is ook wel het prettigst).

Nou ik was dus vanmiddag bij mn eigen gyn, en heb mn verhaal gedaan. Hij vond het heel erg, en wil dat ik ofwel de klachtenfunctionaris ofwel de klachtencommissie inschakel. Ik denk dat ik de klachtenfunctionaris inschakel, waarschijnlijk zet die het dan alsnog door naar de commissie. Daarnaast zei ik: volgende zwangerschap ga ik naar Beverwijk (ik woon tussen Alkmaar en Beverwijk in, dus mag kiezen). Toen zei hij: wil je mij alsjeblieft even bellen als je weer zwanger bent en in B'wijk wilt bevallen? Want ik wil je graag laten zien dat het ook een hele prettige ervaring kan zijn om hier te bevallen, dan zorg ik er echt voor dat er niet zulke fouten gemaakt worden. Nou ja, daar zal ik terzijnertijd over nadenken.
    Ik werd er wel een beetje verdrietig van, om weer aan al die blunders terug te denken. Zat daar met tranen in mn ogen :(. Ik ben zo'n emotionele doos geworden sinds ik mama ben.

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Rianne, ja hoor Svinthe gaat gewoon mee naar de tandarts en daar heb ik nu al twee keer een wortelkanaalbehandeling gehad met haar er gewoon bij. Ze is wel heel rustig hoor, dat moet ik er wel bij zeggen. Speentje er in gedaan tussen door door de assistente en verder echt niet gehoord :)
    Herrie, dar stoort ze zich niet aan, die slaapt gewoon overal doorheen!

Miekiepluis, rustig aan he meis, lekker dat je nu een heel rustige dag achter de rug hebt. Houden zo voorlopig en hopelijk voel je je dan snel weer wat beter!

Ginny, leuk dat je een weekendje weg gaat plannen! Zou ook niet goed weten waar het makkelijker is met een baby dan Center Parcs....

Catje, ik doe geen mutsje op buiten nu.

Ik ga zometeen naar een houten speelgoedparty. Heb er erg veel zin in.
    Mijn man is voor het eerst met haar alleen, voor langere tijd. Hij vindt het heel spannend en ik stiekem ook wel een beetje....
    Ik moet wel mijn mobiel bij de hand houden hahahahha!!

Fijne avond!

Groetjes, Hanna

13. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    @noa: wat een l*l zeg met die auto!!!
    fijn dat met jullie alles ok is:)

hier hebben ze net gebeld van de jonge gezinnen/felicitas, dat de babykadoos binnen zijn.
    nu komt ze maandagochtend langs om deze te brengen.
    is dat normaal dat ze dit aan huis doen?
    d8 dat je die doos kon ophalen bij de prenatal.
    weet iemand hoe dit zit??

14. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    #1194 noa307, 1 okt 2009
    Laatst bewerkt: 1 okt 2009
    @mik inderdaad een .... maar die doos is van felicitas en kan je afhalen bijn etos maar de 2e wordt inderdaad thuibezorgd door zo muts, proberen van alles je aan te smeren

15. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    @marieke, gecondoleerd met je oma.

@pluis, rustig aan doen jij, en snel een beetje! Nee serieus, wel goed voor jezelf zorgen he!

@noa, jemig wat schrikken! Ben blij dat jullie niks mankeren en dat het maar blikschade is, maar je zal wel helemaal van je pad zijn geweest?!

@mik, de muts van felicitas komt maandagmiddag ook bij mij. Ik ga me niks aan laten smeren, wil alleen een abo op een tijdschrift met korting, als dat er bij zit, zou wel mooi zijn.

Nou ik heb me toch een rot dag achter de rug. Hij begon zo leuk en vol gezellige lachjes van Rens, maar vanaf 10.30 heeft hij nauwelijks nog geslapen. Ik weet niet wat hem dwars zat maar hij heeft de hele dag gehuild. En dat is echt niks voor hem!!! We zaten in zo'n perfect ritme de laatste tijd, dat dit even rauw op mijn dak kwam valllen. Petje af voor de dames die dit vaker/dagelijks hebben.... ik zou echt gek worden denk ik!! Gelukkig was mijn moeder hier de hele dag. Ze ging ook mee naar het cb. Kreeg mijn arme ventje ook nog zijn eerste prikjes. Sindsdien issie daar weer helemaal door van slag. Heeft tot 19.30 nog gebruld, hij had echt pijn, zoooo zielig!!! Nu ligt ie in zijn wieg en lijkt te slapen hoewel ik af en toe nog zo'n zielig tussen-huiltje hoor. Pffffff....

Ik ben maar niet naar de muziek gegaan vanavond, want ik wil het mijn schoonouders niet aandoen om de hele avond op een huilend kind te moeten passen.

Bovendien sta ik zelf ook op instorten. Ben vandaag wéér bij de ha geweest omdat m'n borst weer erger werd en heb opnieuw antibiotica gekregen. Ik merk nu duidelijk dat er echt iets in mijn lichaam zit te irriteren wat er niet hoort en dat dat energie vreet. Ik ben kapot! Ben blij als ik maandag duidelijkheid krijg of en wat er aan gedaan gaat worden want dit is niet leuk meer!
    Het 'ding' in mijn borst in inmiddels wel 6 cm van doorsnede en doet echt pijn.

Sorry lang verhaal gemaakt. Moest het effe kwijt.
    Ga nu in bad en naar bed. Tenminste.... als Rens ook gaat slapen.... :(

16. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @lieffie inderdaad was behoorlijk van me pad hoor!!!
    en wat rot dat rens zo rot dag heb vandaag, en dan ook nog prikkies arm mannetje!!! hopelijk is die morgen opgeknapt.

en je hebt weer een kuurtje schiet ook niet op meid, hopelijk ben jij zelf ook snel opgeknapt

17. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    @Liefie, zou Rens niet last hebben van het 8 weken sprongetje?

18. Annie: die strijkbouten hier in de noord kop toch ook, die van mij doet het ook niet zelf. Hmm die van mijn moeder in wieringerwaard trouwens wel, toch vreemd!

Fon: je kan in de stad ook even bij een kleding winkel vragen of je in een pashokje mag gaan zitten, de miss etam is hier vaak heel makkelijk in.

Noa: Vervelend dat je eczeem, gaat het wel weer over of....? Ja op mijn werk was het erg gezellig hoor, heel leuk om iedereen weer eens te zien.
    Je droger: onderin zit een klep maak die open en daarin zit een ding (weet ff niet hoe ik het noemen moet) met een soort roosters deze haal je er uit en kan je gewoon onder de kraan afspoelen, het kan namelijk zijn dat deze verstopt zit en dan kan hij niet goed drogen.

Marieke: gecondoleerd met je oma, sterkte met je verlies!

Bv en eten: ik eet ook niet altijd gezond en genoeg groente en fruit, ik probeer er wel rekening mee te houen, maar heb soms gewoon geen zin in.

Bv in het openbaar: ik heb er eigenlijk weinig problemen mee, taj alle vrouwen hebben borsten en alle baby`s moeten etn, dus ik doe het waar en wanneer Finn er zin in heeft ik zorg alleen soms wel express dat ik niks mee heb, zodat ik wel lekker thuis kan voeden, daar vind ik hyet wel het prettigst.

Pluis: doe je het wel rustig aan! Vervelend dat je je zo rot voelt, dikke knuffel voor jou!

Jessi: wel fijn dat je gyn je begreep en je advies heeft gegeven.

Mik: felicitas is de doos van de etos, gaan ze je allemaal rommel en dure dingen aan proberen te smeren!

Was vandaag weer bij de huisarts omdat Finn uitslag op zijn edele delen heeft en omdat zijn navelbreuk echt wel heel groot was geworden. Nou voor de uitslag moet ik met zalf smeren, maar voor de navelbreuk:x ben ik nu eigenlijk echt een beetje boos!
    Volgens mij heeft Finn er last van, volgens de ha en kinderarts kan dat niet!!!!!! De ha had zelf ook wat twijfels omdat de breuk echt een cm of 5-6 is in doorsnee, dus had hij de kinderarts gebeld en deze had weer contact opgenomen met een kinderarts van het VU en ze wisten dus via de telefoon te vertellen dat Finmn hier geen last van kan hebben en ze doen er niks aan en willen het ook niet zien!!
    Nou IK ben hier dus niet echt blij mee, maar wat kan ik doen?! Hebben jullie tips???

Ga nu kleine man met grote navelbreuk in zijn bedje leggen!

19. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Even snel ego want heb hier een mevrouwtje met een huildag ;o(
    Heb de nacontrole van bij de gyn gehad en fijn al mijn vragen beantwoord gekregen. 1 van mijn hechtingen lag weer open en hing een stukje draad uit (alweer!! hoeveel draad kan een mens in zich hebben na het hechten?!?!)
    Gaatie aan dat draad zitten trekken, dus ik: auuwwww! Hij: oh sorry dacht dat het wel los zou zitten! Ja dat heb ik zelf natuurljk al geprobeerd!
    Er bleek ook van binnen nog een hechting te zitten en hij vond het het best om ze allebei flink los te trekken (nogmaals: aaauuuwwww!) en zoveel mogelijk draad weg te knippen. Helaas ging ik wel spontaan weer heel erg bloeden maar dat zou met een dag of 2 weg zijn volgens hem. Hij zei dat ik er nu bijna van af moet zijn.

Oh en ik mag in bad... jeej!

Vandaag naar het cb geweest voor inloopuur. Ze wilden dat we haar een keer extra kwamen wegen. Ze weegt nu 3745 gram. Wat een uk blijft het he?! Ze is gewoon morgen 5 weken en dan nog steeds zo licht haha. Nouja, ze vonden haar er goed uitzien en ze eet goed dus gaat prima. Gelukkig maar!

20. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Ollekebolleke, jezus wat irritant zeg dat ze er zo mee om gaan! Ik zou misschien toch nog een keer naar de huisarts gaan (dan zeg je gewoon dat hij nog meer last heeft gekregen) en dan gewoon eisen dat hij je doorstuurd.

@Liefie, wat een pechdag! Arme Rens.. nou hoop dat het snel beter gaat met de kleine knul. En met jou zelf natuurlijk ook!!

@Miekiepluis, rustig aan doen jij he?!

@cjpt, jou meisje is idd nog een uk...;)
    Nou hoop dat je hechtingen er snel uit zijn en dat het dan is klaar is!! Bij mij duurde het ook zo lang en op een gegeven moment ben je het echt zat he?!?!
    En ik mocht pas in bad als het dicht was wel gek dat de meningen daar dus blijkbaar over verschillen.

@Jessi, gelukkig reageerd je gyn wel goed. Snap dat je het vertrouwen wel een beetje kwijt bent. Mag je volgende keer niet thuis bevallen?
    En ik ben ook emotioneler dan eerst lijkt wel...

Ik ga even me mopje huilt weer pfff...

Deel Deze Pagina