@moniqeu zoz echt een lange dame, yaslin komt uit op 1,74 hihi en is 1cm boven het gemiddelde. zal mij benieuwen anouk begint dus te kletsen leuk hoor!!! en de eerste serieze vader dochter gesprekkken zijn dus al gehouden, vast heel lief om te zien KOUDEHANDJES: hier ookaltijd hoor bij yaslin als ze heeft geslapen, denk wel is wat zielig, maarja wat doe ik er aan, stop ze keurig onder de dekens en mw haalt ze weet te voorschijn
Rianne, o vandaar. Dan begrijp ik wel dat je graag ongesteld wilt worden ja. Catje, ik ben wel langer dan 4 uur van huis geweest, maar alleen samen met Florine. Dus dan kon ik gewoon bv geven. Volgende week ga ik voor het eerst uit eten met een vriendin (zonder Florine dus), maar dan ga ik weg meteen na de voeding, dus dat levert ook geen probleem op. Zorg dat ik 4u later weer thuis ben. Dus langer dan 4u weg zonder baby heb ik nog niet meegemaakt. Maar mocht dat gebeuren, dan neem ik idd de handkolf mee om even af te kolven. Monique, jammer dat Anouk niet meer doorslaapt, maar inderdaad, als ze het eenmaal gedaan heeft zal ze het binnenkort wel weer doen. En wat lief he, dat gebrabbel. Ik vind dat ook zo leuk! Pff wat is het koud zeg, verwarming staat lekker aan.
Draagdoek, ik heb zo'n knoop doek, en Julia vond die foetushouding ook niet fijn. Ik knoop hem nu anders, zodat ze rechtop tegen me aan zit. Dan slaapt ze binnen 5 minuten Tsja, we moeten inderdaad in NL weer een beetje 'opnieuw beginnen'. Het lastigste is nog dat je tegelijkertijd een baan en een huis moet vinden, want in NL wonen zonder baan is ook niet wat, en andersom werkt ook niet. In de zorg een baan, ook een beetje lastig. Ik heb SPH gedaan, en vaak kom je dan toch snel in een management functie terecht, of een MBO niveau baan. Nu vind ik dat laatste niet zo erg, maar qua salaris is HBO natuurlijk fijner Ik kan het op internet nog niet zo goed vinden, maar misschien moet ik gewoon even wat sites gaan bekijken van wat organisaties in die regio, en daarop vacatures bekijken. We hebben nog even de tijd gelukkig! Hier ook zo'n lieve papa met z'n meisje! Hij is nu erg druk met het proberen om een filmpje te maken van haar lachjes, omdat opa en oma het nog niet hebben gezien. Foto's zijn dan toch minder leuk nog. Het is nog niet gelukt (ze werkt niet mee ). Wij gaan zo naar een feestje, dus tot morgen!!
Weet ik niet... Lekkere lange dame heb je inderdaad En heerlijk he een goed baby gesprek, ik wordt daar ook mutserig emo van hoor
Zo, ik heb ook weer eens wat langer tijd. Was drama hier. Sjoerd heeft al last van krampjes en we gebruikten hiervoor infacol, prima spul. Vorige week zag ik dat we spruw hadden, dus huisarts gebeld voor een kuurtje, nog bij vermeld dat hij last van z'n darmpjes heeft. Kreeg hij Nystatine Labaz, dit moest ik ook op mijn tepels smeren (plakkerig spul). Alleen die mutsen bij de huisarts hebben niet geluisterd naar mij want Nystatine werkt ook op de darmen. Sjoerd heeft dus lopen krijsen en schreeuwen. Echt vreselijk, ik natuurlijk ook brullen, ging lekker. Maandag heeft mijn vriend de huisarts weer gebeld, kreeg te horen dat dit wel mogelijk was dat hij krampjes van de Nystatine kreeg, zou wel weer weg gaan, LEKKER DAN!!! Ik zat met een schreeuwende baby van nog geen 4 weken. Dinsdag heeft mijn vriend wer gebeld en woensdag mochten we wel even langs komen. Daar vond de huisarts Sjoerd er geel uitzien dus door naar het ziekenhuis. Bloed geprikt en bij de kinderarts geweest. Gelukkig niks in het bloed te zien. Alles goed. Komt waarschijnlijk van de borstvoeding. Volgende week wordt hij weer geprikt. Was me wel een week, nu is Sjoerd weer een stuk rustiger (zijn klaar met de kuur) en laat weer flinke scheten. Ik heb echter nog wel een erg pijnlijke linkertepel, blijft gevoelig enzo. Rechts is geen probleem. CJPT, ik zag het dus ook even helemaal niet meer zitten. Heb het idee alleen een melkmachine voor Sjoerd te zijn. Mijn vriend neemt hem nu tussen een voeding wel eens meee om een flink stuk te wandelen. Dan kan ik even rusten. Ik wil ondanks het geel worden van Sjoerd toch doorgaan met BV, is toch de beste voeding en hij groeit er goed op (soms zelfs 500 gam per week)!!! Jeetje wat een verhaal, maar nog even deze foto, zo grappig!!! lekker chillen!
als je warmere handjes wil hebben moet een truitje aandoen met langere mouwen die over zijn handjes vallen, probleem opgelost
mijn dochter ligt niet in de draagdoek, maar zet haar er recht in, dat vind ze prettiger, wel met haar voetjes er zeg maar onderuit zodat ze echt zit en niet foetus voetjes
haai! even kort milan ligt op me hihi maar wou ff zeggen dat milan ook ijskoude handjes heeft als ie slaapt, maar dat is niet erg hoor!! dat is heel normaal, dus ze hoeven geen wanten aan!! hier ook storm en regen en we moeten vanavodn naar me schoonouders...bah lekker met zo'n kleintje die al snotterig is.. nou tot morgen, wish me luck
hey meiden ben ik weer strakjes even een dutje gedaan van bijna 3 uur! schandalig he? maar twas wel erg lekker! strakjes naar de film: the ugly truth. weet niet precies waar het over gaat, ik laat me wel verrassen! nou meiden ga me even omkleden, en misschien tot straks, en anders tot morgen!
Haai meiden, Ff kort en ff ego! Gisteren weer flauwgevallen, dus naar het ziekenhuis gestuurd.. Daar bloed afgenomen, blijk ik een of andere vage infectie te hebben.. Niks van gemerkt! Dus nu antbiotica en we hopen volgende week toch weer wat fitter te zijn. Vandaag is Fenna 2 maanden oud..Mijn hemel,waar blijft die tijd! Vrijdag haar eerste prikken gehaald en ondertussen is mevrouw al 59 cm lang en 5290 gram zwaar! Poeh!ze slaapt nu veel sinds vrijdag, denk soort staartje van de prikken... Ga nu zelf lekker op de bank en hoop maandag even uitgebreid te reageren! Dank jullie wel voor jullie lieve reacties! Liefs, Pluis
Suze heeft de afgelopen dagen zeker 1 keer per dag 1 gehele voeding eruit gespuugd met heel veel kracht en dat het zelfs uit haar neusje komt. Vind nu wel dat het over mag gaan, want het is zo sneu voor haar
Ruben is 2 cm boven het gemiddelde en zijn geschatte lengte is 196... Houding in de draagdoek,(ook een knoopdoek) hier ook recht tegen mij aan, dan slaapt hij ook binnen een paar minuten. Koude handjes is inderdaad niet erg, als het nekje warm aanvoeld, dan hebben ze het niet koud. @pluis, he bah, hoop dat je snel van die infectie verlost bent. En wat gaat de tijd snel he? Ze zeggen niet voor niks, geniet er nu lekker van want deze peroide(dat ze zo klein zijn) komt nooit meer terug. Maar ja dat geldt eigenlijk voor elke periode. Want zoals Pepijn nu is (22 maanden) is ook ontzettend leuk met praten en alles zelf willen doen.
Annie, succes bij je schoonouders! Mik, heerlijk zeg zo'n dut (dutje kan je dat niet meer noemen haha !) en veel plezier bij de film! Aguamiga, wat een schattige foto van Sara zeg! Wat een liefie! Jingi, zo zo die Ruben gaat een lange kerel worden Pluis, beterschap hoor! Petra, zielig voor Suze zeg dat ze nu zoveel en zo hard spuugt. Hopelijk gaat dit snel voorbij! Mijn ouders hebben hier vandaag gegeten als bedankje voor wat ze allemaal voor me hebben gedaan tijdens de zwangerschap en de kraamtijd. Mijn man heeft heerlijk gekookt en het was erg gezellig. Nu zometeen Svinthe voeden en dan slapen. Hopelijk lukt het een beetje want ik heb weer kiespijn , maar nu wel antibiotica, dus hopelijk slaat het snel aan. Dit is echt niks!!!! Weltrusten, groetjes Hanna
Dat is de foetushouding toch? En doen je hem dna na het voeden in de doek? Ik krijg het gewoon niet voor elkaar....
Bloem: ik had ook spruw, naar binnen geslagen spruw, hierdoor is mijn nu nog steeds mijn rechter borst erg gevoelig, het deed heel zeer dat is nu gelukkig minder, dus ik denk dat het er een beetje bij hoort! Pluis: wat vervelend dat je een infectie hebt waardoor je je zo rot voelt, maar wel fijn dat je nu weet wat het is. Rustig aan en dikke knuffel Zo ga nu de kleine man maar weer eten geven en dan hopen dat hij lekker door slaapt! truste slaap lekker allemaal
het ultieme geluk, mijn dochter zit naast mij in de maxi cosi en speelt met haar speelgoed hanger van miffy (nijntje), echt bewust gebruikt ze haar handje en slaat er tegen aan. ik ben zo trots
Hier weer een lekker nachtje achter de rug! 6,5 uur en daarna nog 3 zodat we nog lekker even konden uitslapen. Tenminste, een beetje dan (tot 8 uur). Zo naar de kerk lopen, maar bluh het is echt pisweer! Regen regen regen... Brusje, wat snel! Goed hoor Catje, heb je geen gebruiksaanwijzing erbij? Bij mij lukt het dan altijd wel, als ik goed de plaatjes volg. Julia is trouwens ook altijd eerst even aan het mopperen als ik haar er in doe hoor. Dat je denkt, ik doe iets verkeerd! Gelukkig gaat dat over zodra ze een beetje een lekker plekje heeft gevonden en dan slaapt ze dus heel snel! Ik heb haar zo:
Goeiemorgen allemaal! Brusje, wat een geweldig begin van de dag Gentle, leuke foto met Julia in de draagdoek! Wij hebben erg lekker geslapen hier met z'n drietjes. Svinthe heeft om 23 uur de laatste fles gehad en toen geslapen tot 4 uur en daarna nog eens tot 8.30 uur. Dus we kunnen er weer tegenaan! Heerlijk hoor! Ik ben net voor het eerst met haar onder de douche geweest. Mijn man had dat al een keer gedaan toen de kraamhulp er nog was en verder was het er niet meer van gekomen. Was erg leuk om te doen en zeker ook te doen als ik alleen ben. Gaat wel lekker snel, dus als ik eens wat weinig tijd heb, dan is dit wel leuk om te doen. Straks naar een schoenenwinkel om hopelijk laarzen te kopen. Ik samen met mijn zussen, dus gezellig. Fijne dag allemaal! Groetjes, Hanna
ja klopt, maar ik bedoel dat ik hem zo draag als ik wegga of als hij erg onrustig is. Maar wat lukt er dan niet? het knopen?