Gentle wat een leuke foto! zo slaapt ties ook het liefst in de draagdoek! @brusje wat leuk! dat is echt het eerste spelen, zeg maar. ziet er lief uit he! @Pluis, toch een infectie, he wat vervelend! hopelijk voel je je snel beter! @bv, ik lek weer tussen de voedingen door en krijg per dag meer melk! yes! @all, ik ga zo spammen, momentje
hoi meiden hoe is het> hier wel oke ben vandaag jarig!! @hanna succes met shoppen!! @marieke ow wat een lieve foto's!!! en die gene dat hij ingepakt legt in de maxi zo schattiog @verhip jij ook al!! @brusje. je kleintje gebruikt dus bewust der handjes lujkt me zo lief om te zien
Wat en schattige foto weer Ik vind het elke keer wel erg leuk om al die lieve koppies te zien. JE ziet ze ook gewoon groeien... Noa: GEFELICITEERD met je verjaardag!!!!!
Marieke, leuke foto's! Wel mooie bijpassende speen in z'n Maxi Cosi! Verhip, lief! Grote ogen heeft hij zeg! Noa, gefeliciteerd!! Nou, nu moet ik natuurlijk ook nog even spammen Mijn vader en mijn oma. Lief he?
@rianna dank je wel en jij ook al zo leuke foto. nou hier heb ik net de ha post gebeld voor yaslin ze kreeg zo witte tong ik dacht opgedroogde melke maar het werd meer en het is dus spruw en om half 7 mag ik haar receptje opgaan halen ik hoop maar dat het snel weg is bij me meisje het is zo zielig gezicht hele tijd doet ze der tongetje naar buiten
@noa van harte met je verjaardag!! Even kijken wat ik verder onthouden heb... @koude handjes, Rens heeft ook altijd koude handjes, tenminste als hij buiten z'n bakerdoek is, want daarbinnen is het natuurlijk lekker warm! @Pluis, he bah jij ook al een infectie en ook antibiotica, beterschap gewenst! Hele leuke foto's allemaal!! @Gentle, spannend dat jullie weer gaan terug verhuizen naar NL. Wat was het ook al weer waarom jullie in duitsland zaten, het werk van je man.. iets met de kerk dacht ik? Kan hij datzelfde in NL ook doen? Hopelijk vindt jij ook een leuke baan!! Hier een leuk weekend tot nu toe! Gisteravond naar het concert van Eddie K met het Metropole Orkest geweest in de HMH. Ik heb me er wekenlang op verheugd! Rens was bij een vriend van ons die hem goed heeft vertroeteld (de vriendin van die vriend was met ons mee naar het concert, dus hij had 'oppasdienst' voor Rens en hun eigen dochter hahaha!) Ik voelde me helaas niet heel lekker door het gedoe met de borst, heb last van bijwerkingen van de antibiotica, maar ik heb toch erg kunnen genieten! Morgenochtend eindelijk de afspraak in het ziekenhuis. Ik hoop dat ze een oplossing voor me hebben, want ik ben de pijn in mijn borst meer dan spuugzat!!!!! :x Ik kom wel verslag uitbrengen als ik meer weet. Wish me luck!!
@Rianne: Wat een leuk ventje zeg... heerlijke foto @liefie: suc6 morgen... wel balen zeg dat er nog geen verbetering optreed... @Noa: Als alles mee zit is je kleine meisje na een dag weer van de spruw af... Yrsa had het ook en het was na een dag al over... Ik heb het spul op haar speentje gedaan. werkte perfect...
@ Noa: gefeliciteerd met je verjaardag meid! even een vraagje (ben de fles aan het geven dus typ niet zo makkelijk) maar is het normaal dat mijn borsten na 3 weken nog net zo hard lekken als net na de bevalling? en hoe kan ik het lekken laten stoppen? heb al steeds een strakke bh aan! ook s'nachts!
Mumtobe, dit had ik ook! Mijn verloskundige raadde aan om aan de pil te gaan...Dit heeft erg goed geholpen! Kweet niet of je er wat aan hebt! Vervelend gevoel hè...Ík vond het erg naar...Zeker omdat ik bewust niet voor borstvoeding had gekozen...
Ha meiden, De antibiotica slaat goed aan, voel me een stuk fitter. De precieze naam van mijn virus weet ik niet, maar het komt er op neer dat ik te weinig witte bloedlichaampjes in mijn bloed had en dus vatbaarder ben voor van alles en nog wat... Daar schrokken we nogal van, want leukemie is ook een tekort aan witte bloedlichamen, maar vanochtend was mijn witte-bloedlichamengehalte alweer een stuk hoger... Ik MOET even een cadeautje spammen wat we vandaag hebben gekregen.... Het is zo bijzonder! Het is namelijke een kinderschoentje van papier gemaakt van ons geboortekaartje... De bovenkant is de voorkant van ons kaartje, de achterkant de inlay van ons ons kaartje, de zool het gedichtje in ons kaartje en binnenin de schoen staat dat wij haar papa en mama zijn...