@mumtotbe neej ik weet ook niet waarom het zo duur moet zijn, mischien toch omdat hij van andere melk soort gemaakt moet worden>? soya melk is ook duurder natuulijk dan gewone melk
@ Noa: Tja ach waar het ook door komt, het wordt er niet goedkoper op maar gelukkig wordt het vergoed!
@Lieke, beterschap voor jou meid En wat bedoel je met geen ritme?? Lees ik het goed dat ze nog heel veel huilt?? vervelend joh @Mik, als je het in de magnetron opwarmt dan kan je koud of warm gebruiken dat maakt dan niet zo veel uit. Maar wij wisten bv, zoveel sec en dan is het klaar, pak je dan ineens warm water en je doet dat in de magnetron en je zou niet meer controleren dan verbrand je kindje zijn mondje Gewoon zo warm water uit de kraan hebben wij nooit gedaan Wij deden dus koud water en dan in de magnetron opwarmen Ach jeetje, je moet dus door naar de Gyn met je onderkantje, nee daar zit je idd niet op te wachten, pfffffff @Mumtobe, dat zijn al de 1e positieve berichten! Hoop dat het zo door gaat @Annie, ik zou als ik in jouw schoenen stond niet wachten (maar dat is mijn mening), ik zou er alles aan willen doen om mijn beeb te helpen Is hij dan weer rustig en beter, dan zou ik weer gaan testen wat het nu is geweest. Zeker omdat jullie weten waar je het zoeken moet en wat er mogelijk is dan ging ik niet op de arts wachten, maar mijn gevoel volgen @Hanna, hoop ook voor jou dat je vandaag voor de laatste keer bij de tandarts bent geweest. Al zal Eve het zo te lezen niet erg vinden als je nog een keer moet Hoop ook dat de nieuwe melk, Svinthe van haar krampjes afhelpt! Jonge gezinnenbeurs, nee ik denk niet dat wij gaan. In 2007 toen Mirthe is geboren wel geweest en dat was wel erg leuk!!
@ MOnique: Ja ik hoop ook echt dat we op deze voet verder kunnen gaan... Ben je ook al eens op de 9maandenbeurs geweest en zo ja vind jij dat het met elkaar te vergelijken is? ik ben namelijk vorig jaar wel op de 9maandenbeurs geweest, maar nog nooit op de J-Gbeurs!
Jemig daar vraag je me wat Ik ben zowel op 9 maanden beurs geweest als op de jonge gezinnen Heb me op beide prima vermaakt Je ziet idd wel veel dezelfde standjes maar toch is het anders Nu heb je een beeb en dan kijk je toch weer anders naar dingen. Je heb al wat ervaring en bent al tegen wat dingen aangelopen
Dat doe ik ook, de fles omspoelen en in de koelkast zetten en eens per dag afwassen maar uitkoken eigenlijk helemaal niet meer Oh mensen weten altijd alles beter, vooral als ze ergens zelf ervaring in hebben dan is het bij iedereen zoals bij hun Maar goed, er zit wat in dat je geen dingen tegelijk moet proberen zoals die arts zegt anders kan je niks uitsluiten... Ik hoop voor je dat de nieuwe medicatie al goed gaat doen! En anders gewoon op de pepti, die medicijnen moeten meteen werken toch? Van die maaglegers werken meteen als je ze gebruikt, ik heb ze in pilvorm wel eens gehad voor mijn middelste, toen had hij zo'n last van zijn maag telkens dat ze met die medicijnen ze maag tijdelijk wilde ontzien door het eten er snel doorheen te laten. Gentle, wat goed dat hij de baan heeft en alleen zijn, ja ik ben deze week ook weer drie dagen alleen, hierna nog één keer hopelijk maar misschien twee... Succes met huizenjacht in ieder geval! Monique, Elias heeft zijn ritme nog niet opgepakt, hij heeft vandaag maar liefst 7 flessen op en geen eentje helemaal, in totaal dus minder dan normaal met 5 flessen, rare snuiter, hij slaapt nu wel gewoon weer lekker dus ik denk (HOOP) dat hij vannacht niks raars doet maarja dat is de goden verzoeken (so to speak...) Ik hoop dat hij verliefd wordt op het KDV dan laat ik hem tenminste blij achter TONG Morgen weer wennen, vooral voor mij... Als hij maar goed kan slapen daar, dan heb ik al honderd zorgen minder... Lieke, bewerkelijk hé als een beebje alleen maar bezig gehouden wilt worden, mag ik je het inbakeren aanraden net zoals de meiden hier bij mij ook deden toen Elias zich zo gedroeg de hele dag... elke dag... Misschien het proberen waard? Mumtobe, goed om te lezen dat de nutriton helpt bij Dimara, Elias had daar gelukkig ook genoeg aan. Vorig jaar naar de jonge gezinnen beurs geweest en was wel leuk alleen zooooo veel kinderwagens dat ik nuts werd dus zou lekker zonder kind gaan als je kan Ik ga niet deze keer. Ik had een lekke band met de kinderwagen nou dat is irritant zeg! Meestal ben ik zo'n klus-muts die alles zelf maakt maar daar had ik geen zin in, wiel eraf gehaald en naar de fietsenmaker gebracht, kon hem iets later weer ophalen, 19 euro armer! Tering zeg, wat een geld... Doen we ook niet meer, doen het wel zelf... Nu lekker slapen en kijken wat de nacht brengt...
Goedemorgen!! Hier een lange nacht zeg, van 23 uur tot kwart over 7!! Dat is pas echt doorslapen! Vandaag inderdaad op huizenjacht. Nog niet zo gemakkelijk, een huurhuis vinden als je nog niet genoeg punten hebt gespaard. Gelukkig hebben we 5 verschillende huizen gevonden bij makelaars, dus vandaag eens even kijken of dat wat wordt. Ik ben benieuwd. Mijn man moet over 1,5 week al beginnen, dus ik zal toch wel een poosje alleen zijn, maar hopelijk zo kort mogelijk!
goedemorgen, wel bijgelezen maar ik hoor er alweer eentje kletsen in haar bedje dus ik ga aan de slag fijne dag allemaal
goedemorgen allemaal! @Annie, ik ben met Gentle eens dat je echt de sterkste bent nu!wat een ellende zeg! gelukkig nu medicijnen en hopelijk slaan die aan! @water voor voeding: gewoon kraanwater ja? wij gebruiken iedere keer braaf gekookt water. @Gentle, wat goed dat je man de baan heeft! succes met de huizenjacht. hoewel, als ik over dat eltern geld lees zou ik lekker blijven wie had hier nu laatst in de vinger van haar kindje geknipt? Cjpt? ik heb gister hetzelfde gedaan.. bloeden dat het deed! en Ties huilen natuurlijk. echt afschuwelijk! ik moet over 2 weken weer werken en ga dus nog 2 weken proberen mijn bv weer goed te krijgen want het loopt nog steeds terug.. heb me gister helemaal suf gekolfd tussen de voedingen door, dat doe ik vandaag weer en volgende week ook de hele week... het móet gewoon lukken! duim voor me!
bij de eertste heb ik in het begin wel alles uitgekookt en afgekoeld water gebruikt, ik dacht soms dat hij niet genoeg bv kreeg, maar dat was het niet, hij kreeg te veel en was overvoed van de bv, hij had constant buikpijn. Bij mijn dochter alleen bv. En bij deze soms ook denken dat ik weinig had, maar dan gewoon met kraanwater. Tja als je hoort dat het wel kan (bij mijn zoon gehoord) en dit is nr 3 word je wat maqkkelijer Annie, ik zou wel alvast met pepti beginnen en later uitzoeken wat het is dat helpt. strx helpen de meds niet en zit je nog een paar dagen vast aan wanhoop
@Rianne, ik had laatst ook een lekke band met de kinderwagen. ik had het eerst niet in de gaten, maar de wagen ging inees heel irritant rijden. wij hebben hem wel zelf gemaakt. want inderdaad wat een geld! @Gentle, leuk huizenjacht. inderdaad hopen dat jullie snel iets hebben, want het is niet echt leuk om 's avonds alleen te zijn. @marieke, gelukkig jij moet ook al weer werken..hihi ik dacht dat ik de enige was die alweer moet gan beginnen. enne ik duim me suf! Ik heb ook nog geen nagels geknipt, durf het niet. er hangt af en toe een stukje los en dat scheur ik er dan voorzichtig af.
@Marieke, ik duim voor je hoor!! @Gentle, nou die Julia heeft het doorslapen helemaal door!! Wat lekker he?! @Rianne, ja die medicijnen moeten meteen werken. Hebben het gisteravond gegeven. Hij heeft wel weer veel gehuild(en heel veel geslikt) maar vanmorgen leek het wel of hij veel minder opgedroogde melk om zijn mondje had. Dus wie weet helpt het. Hoe is het met Elias? Gek zeg dat hij zijn flessen niet leeg drinkt! @Mumtobe, wij gaan niet naar de beurs. Ben vorig jaar wel naar de 9-maandenbeurs geweest. Ik vond het wel leuk maar die drukte is niks voor mij. En met een kinderwagen word ik helemaal niet blij denk ik hihi... Nou hier gaat het tot nu toe goed. Gisteravond had hij 10 uur de fles. Kregen hem pas 11 uur in bed (hij spuugde steeds). Maar hij sliep wel weer tot 8 uur!!! Om 9 uur ging hij weer naar bed en is nu al een uur stil... Straks maar even de haartjes in de gel en mooie kleren aan want hij heeft straks een date
Combisleeper Dat is een slaapzak met binnenzak en buitenzak, zodat je deze 4-seizoenen kan gebruiken. En ze zeggen dat die ontwikkeld is door ouders... Nou de opening is wel te groot, maar heb de ruimte die ze onder over ohudt achter in het bedje gestopt met een elastiek eromheen zodat ze niet naar onderen kan zakken.. Nagels knippen: Vind het eng en durf niet met een schaar in de buurt te komen, maar met een vijl gaat het wel Annie: Wat lijkt het me zwaar zeg! Hoop dat Milan zich snel wat beter voelt!
Hallo augustusmoekes Hoe gaat het met iedereen..?? Hier gaat alles z'n gangetjes. Noah is nog steeds lekker gulzig. Zijn jullie kleintjes ook al aan de babbel...?? Ik vind hem eigenlijk wel een beetje vlot..maaar ooooh zo aandoenlijk..whahaha Als we gesprekjes met hem voeren reageerd ie door lief terug te brabbelen..ik heb het opgenomen..voor later. Heey maar ik heb ook nog geen nageltjes geknipt...toch maar ns gaan doen, want hij heeft zichzelf al op z'n wangetjes gekrabt. En af en toe tijdens de BV gaat ie met z'n nageltjes over mn boobie....auwwwwwwwwie Slapen jullie beebs de nachten al door..?? Hier nog niet..ik mag er 1 a 2 x uit.. ach ja..komt wel... Nou ik hoor wat gekraai uit de buggy komen (daar deed ie ff n tukkie). Dus ik ga meneertje ff voeden en dan gaan we grote broer en zus + buurmeisje ophalen van school. Doeggg allemaal
hey ladyjenn, lang niet gezien, iedereen goed geintegreerd met de nieuwe baby? hier wel, alsof ze er altijd er al was.
Marieke, *duim duim*!!! Jingi, ja dat geld vond ik ook wel tegenvallen maar het was 9,50 voor een binnenbandje en 9,50 voor het monteren en los van elkaar valt het wel mee maar bij elkaar niet Ik kon het niet opbrengen om te gaan maken, drie koters en manlief pleite, nee ik begon er even niet aan terwijl ik qua klusjes toch altijd de "man" in huis ben Het enigste dat ik wel vervelend vind is dat ze mijn "wieldop" erg beschadigd hebben, het is een gloed nieuwe wagen en nu heeft ie een helemaal bekraste wieldop maarja fietsenmakers zijn ook niet van de poeslieve aanpak als die band eraf moet denk ik... Hoe kunnen jullie nou zonder nageltjes knippen? Mijn kotertje werd geboren met heksen nagels zo lang en krapte zichzelf helemaal open, scheuren lukte me niet, vijlen ook niet dan buigen ze alleen maar mee ??? Ik knip dus al sinds de eerste week en dan ook echt elke week ofzo want ze groeien als kool zodra hij zichzelf verwond in zijn gezicht ga ik weer knippen... Ik knip trouwens met een knippertje en niet een schaartje, dat vind ik veels te eng! Annie, Minder opgedroogde melk, nou hopelijk is dat het begin van een goed einde meid! Elias had een rare dag die hij vandaag weer wel goed begon, nu gewoon twee flessen bijna leeg gedronken en geen rare fratsen meer/nog gehad... Dus helemaal goed, gekke gozer. Veel plezier op zijn date! Ik ken de combisleeper wel maar vind ze zoooo duur, ik doe wel met hema slaapzakken en een dekentje, niet duur en altijd goed bevallen maar nu nog niet want we bakeren er nog even op los Om één uur weer naar het KDV, houdt mijn hart vast! Als de mopperd maar slaapt daar... En als hij morgen weer zo raar drinkt en slaapt de hele dag dan geef ik hun de schuld Welke kids waren trouwens Woezel en Pip fans? Hier ook eentje, hij vindt Pip om op te eten