Hallo Dames, Ik heb getest vandaag met sensitest. ik kreeg een heel licht lijntje te zien.. kunnen jullie misschien met me mee kijken.. ik heb een foto geplaatst in het fotoalbum, zwangerschapstesten. volgends mij is het raak!
Heeee Ik ben het maar... Ik zie wel iets... maar het lijkt voor mij een ingedroogd lijntje te zijn... Maar een test wordt er meestal niet duidelijker op hoor als je er een foto van maakt... Ik hoop dat je gelijk hebt en dat je zwanger het nieuwe jaar ingaat meid! Succes!
Hoi mama... Nou je bent echt zwanger hoor! Had twee dagen geleden ook een lichte streep... Heb de 31ste clear B digitale test gedaan en die bevestigde het. a er lekker van genieten!
Hoi Hoi, dankjewel beide voor het antwoord! Ik denk zelf niet dat het een indrooglijntje is, want heb al eens eerder getest met sensitest en toen kwam er in het hartjes vak echt niets te voorschijn! maar dan ben ik nu een week of 4 zwanger toch? krijg het met de banner niet voor elkaar haha
Je gaat uit van de eerste dag van de laatste menstruatie! Maar jij kunt beter zien of het een indrooglijntje is of niet... En de testen zijn altijd weer anders he... Je hoeft niet altijd een indrooglijntje te zien... Maar nogmaals... ik hoop het wel heel erg voor je dat het raak is!
Ik test over 2 dagen nog wel een keer, dan moet die duidelijker zijn! maar een indrooglijntje heeft toch niet de zelfde kleur als de controle lijn.. want ze zijn beide paarsachtig gekleurd..
Hij kan best die kleur indrogen hoor... De kleurstof zit er nl. wel... Het lijkt mij idd heel goed om over een paar dagen nog eens te testen... En anders mensen in je omgeving even laten kijken...
mijn vriend zag ook duidelijk de lijn zitten, we hebben er alle andere testen naast gehad die ik de afgelope maanden gedaan heb, en er is hier echt een lijn te zien en op de andere niet..maar ik test inderdaad over 2 dagen wel weer
Ja meid... wat ik al zei... Tis in het echt altijd beter te zien dan op een foto! Daarom is het voor de mensen hier soms ook zo moeilijk te beoordelen als het een licht lijntje is...
En dat kan ik me zoooooo goed voorstellen! En tja... ik heb nu eenmaal heel veel teleurstellingen gehad en ben werkzaam geweest binnen de vruchtbaarheidswereld.... en heb gewoon teveel meegemaakt en gezien om heeeeeeeel enthousiast: JAAAAAAAAAA te gillen.... Ik ben een stuk voorzichtiger en ik hoop altijd vuuuuurig dat iemand wel zwanger is!
Ik zie hem hoor! Heb die sensitest ook wel eens gebruikt en nog nooit zo'n lijntje gezien, dus wat mij betreft gefeliciteerd!