@petra: Fabiënne kan nog niet heel veel zeggen, maar haar woordjes zijn: papa, mama, uhhhpa (opa), bal, bah, buhbah (bumba) en laatst zei ze 2x poesje. @vreeswijk: inderdaad zorgen dat ze veel drinkt, zetpil en lekker laten slapen... @brusje: ooooh dat nephuilen klinkt me zo ontzettend bekend in de oren... ze windt me lekker om d'r vinger. Fabiënne kan echt drammen hoor, zo he! Wij hebben een heftige week achter de rug met een hele zieke Fabiënne. Hoge koorts en helemaal van de wereld. Ze was per dag gemiddeld 4/5 uurtjes wakker. En als ze wakker was, dan huilde ze alleen maar of zat half te slapen op mijn schoot. En alleen ik was natuurlijk maar goed, van papa moest ze niks weten. Maandag moesten we het nog maar even aanzien van de huisarts, maar woensdag toch maar een kuurtje gekregen. Daar lijkt ze nu aardig van op te knappen. Toch heeft ze een week hoge koorts gehad, dat had ik dus nog nooit meegemaakt. Nou, iedereen een hele goede jaarwisseling gewenst!!
fabsie: Wat vervelend!! Gelukkig lijkt Fabiënne nu op te knappen. Dan ga je je toch wel zorgen maken als ze zo lang ziek zijn. Eva-Lynn is gelukkig weer beter. Ik heb haar 1 keer een zetpil gegeven, dus toen heeft ze heerlijk lang geslapen. Nu het eten nog even inhalen, want daar moest ze niks van weten. petra: Hier zijn de woordjes: papa, mama, uit en boem of boe. Verder komt ze nog niet. Dus nog neit erg veel. Maar goed, dat komt vanzelf. Allemaal een goed en gelukkig 2011 toegewenst!! DE kindjes door eht geknal heen geslapen? Eva-Lynn heeft als een roosje geslapen!! Super!
hallo, ja ik denk wel dat dat het geval is dat komt ook omdat de kindjes ouder worden denkik, althans dat ervaar ik wel zo. het is niet zo dat ik niet op het forum wil komen. Maar de hectiek van het gezin waarin wij zitten maar ik kom n u even kijken en wens iedereen de beste wensen toe 2011 wat gaat de tijd toch hard
ja, erg druk is het hier niet meer, maar daar doe ik zelf ook hard aan mee... zoooo druk met het verbouwen van ons nieuwe huis....
Jazeker jammer. Maar als ik mn eigen berichtje als laatste zie, dan heb ik ook geen zin om op mezelf te reageren Dan sla ik maar een dagje over. k Ben weer ziek. Vorige week enorm aan diarree en spugen, dat was na 2 dagen over. En nu koorts, zere keel en overal spierpijn. En mn man is ook ziek, dus das heel gezellig hier. Eva-Lynn is gelukkig wel helemaal beter. Skatje: hoe gaat het met je zwangerschap? Voel je je goed? Fabsie: Hoe loopt de verbouwing? Een beetje op schema?
@vreeswijk: zo denk ik er ook over... reageren op je eigen berichtje is niet echt leuk.... en ziek zijn ook niet! Beterschap!! Lastig dat jullie beide ziek zijn zeg. De verbouwing loopt niet echt op schema... de vorige bewoners hebben zó ontzettend slecht geschilderd, dat de kozijnen boven er allemaal uit moeten en worden vervangen, maar daar zit een levertijd op van 4 weken...
hee, er zijn toch nog mensen! @ vreeswijk, wat balen zeg dat je zo ziek bent en hoe doe je dat dan met Eva-Lynn? moet je gewoon voor haar zorgen of kan je rustig uitzieken @ Fabsie, balen zeg dat het verbouwen niet op schema loopt. Moet je veel zelf doen? en wat verbouwen jullie eigenlijk allemaal? Suze begint nu echt te praten GE-WEL-DIG is dat. ze praat meestal hondertuit in haar eigen verzonnen taal maar steeds meer woorden komen goed door. Zo kan ze nu ook ja zeggen en nee schudden. Als ik haar voor geen meter begrijp (komt dus echt wel voor) pakt ze mn hand en neemt me mee naar wat ze wil ik vind het erg leuk dat haar eigen ikkie steeds duidelijker word. ze is een heel ander kind dan Roos, leeft veel grootser, is sneller boos maar ook sneller aan het gieren van de lach. Als ze echt boos is dan gaat ze huphup op haar buik liggen en boos liggen zijn. Dit duurd een seconde of 10 en is supergrappig om te zien
petra: Mn man was ook 3 dagen ziek thuis, dus deden we het een beetje om de beurt. Gelukkig gedraagt Eva-Lynn zich deze week voorbeeldig. Het warme eten is soms nog wel een enorme geduldskwestie, dus toen we ons echt lekker voelden hebben we er maar boterhammen met hagelslag van gemaakt, dat ging heerlijk vlot... We vroegen ons al af, waarom we zo moeilijk doen elke avond met die groente k Ben nog steeds niet fit. Gister nog 39 graden koorts en een enorm zere keel. t Voelt ook dik en slikken gaat nog niet super. Wat leuk dat Suze zo goed gaat praten. Lijkt me schattig klinken. Oei en die boosheid herken ik. Eva-Lynn kan ook (kort) heel boos worden. Als ik dicht in de buurt is, wil ze mij bijten Als ik dan boos op haar wordt, bijt ze soms even in dr eigen hand of geeft een goeie gil Je merkt echt dat ze dan niet weet wat ze met dr boosheid aan moet.
@ vreeswijk, ben je al wat opgeknapt? Suze ligt nog steeds te slapen, die ga ik zo maar even wakker maken. we gaan zo lekker naar de paarden toe
ik ga wel weer tegen mezelf kletsen Suze slaapt tegenwoordig steeds beter. Ze word rond 6 uur een keertje wakker en slaapt na een fles met gemak tot 9 uur. Helaas voor haar moet ik 3 keer in de week werken en moet ze toch echt wakker worden om 7 uur. Tussen de middag slaapt ze 2 a 3 uur
petra: Ik ben weer opgekanpt, ja. Gelukkig wel. Heerlijk dat Suze zo lekker slaapt. Hoe laat gaat ze er s avonds in? En hoe staat het eigenlijk met je dieetpoging? En met de voorbereidingen voor het trouwen? Eva-Lynn is de laatste tijd erg van het knuffelen. Heerlijk!! Dan wil ze dat je ze vasthoudt, in de kinderstoel of op de commode bijv en dan blijft gerust 5 minuten heel stil tegen je aan zitten.
Met de voorbereidingen van de bruiloft gaan we gestaag (maar niet heel snel) verder. Van de week hebben we de koets bezichtigd en gehuurd en de huwelijksreis geboekt (Malediven ) nu moeten we alleen nog alles voor het feest gaan regelen Suze heeft 's morgens nogal een wilde bos haren
Oh, hihi, die Suze zeg. Ze heeft zo te zien dezelfde pyjama als Fabiënne. Leuk, de Malediven! We zijn er een uurtje geweest op doorreis naar Sri Lanka, wat onze huwelijksreisbestemming was. Hier echt onwijs druk met klussen... stucadoor is klaar, nu alles nog verven.... Fabiënne is weer beter, weer vrolijk, loopt weer los en kletst honderduit. Kortom, een gezellige meid!
petra: Wat een schattige foto!! De Malediven, dat klinkt goed! Gaan jullie samen of met het gezin? Dinsdag ben ik met Eva-Lynn naar de huisarts geweest. Ze heeft enorm rode, vurige uitslag op dr billen. Het was niet zomaar rode billen.... Blijkt eht een schimmel te zijn. Zalfje mee gekregen, en t wordt al minder. t Llijkt niet dat ze er erg last van heeft, maar als ik de zalf erop smeer, kijkt ze wel van: hé, dit voelt anders dan anders.... Fabsie: Succes met klussen!!!