Augustus 2009

Discussie in 'De mama's' gestart door lieke1979, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    @Vreeswijk: applausje voor Eva-Lynn hoor! Hier heb ik al wel schoentjes, maar wel met zooltjes die je helemaal dubbel kan vouwen zeg maar. Als ik haar op sokken of slofjes laat lopen, glijdt ze de hele tijd uit als ze staat en blote voeten vind ik te koud nu. Volgens mij adviseren ze om pas echte schoenen te kopen als ze een tijdje goed zelfstandig kunnen lopen.

@Lieke: jammer dat ronde 1 niet geslaagd is. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Fabiënne is gisteren voor het laatst op prematurencontrole geweest. Ze hoeft niet meer terug te komen, want alles was prima in orde! En sinds gisteren kan ze eindelijk mama zeggen. Ik ben natuurlijk helemaal trots.

Trouwdag was gezellig. We zijn naar een klein dierenparkje net over de grens geweest en dat was echt heel mooi. En het weer werkte natuurlijk super goed mee. 's Avonds zijn we gezellig uit eten geweest.

2. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    volgens mij kun je idd beter van die slofjes kopen totdat ze echt goed kunnen lopen (3-4 maanden).

hier vandaag verschrikkelijk nieuws: mn buurvrouw van 32 heeft borstkanker die een jaar weg was weer terug gekregen.

3. vreeswijk

vreeswijk Actief lid

26 mrt 2009
    228
    2
    18
    fabsie: Wat heerlijk dat je niet meer terug hoeft te komen! Weer iets afgesloten. En wat leuk dat ze mama zegt. Toch wel speciaal hè?

Lieke1979: Wat erg joh, van je buurvrouw. Ze heeft het dus al eerder gehad. Meestal niet zo'n goed teken als het weer terug komt.

Ik wacht inderdaad nog maar even met schoentjes kopen. Ik heb wel slofjes, maar daat staat ze ook niet helemaal goed op. Op blote voeten gaat het nog het beste, maar ja, das een beetje koud nu.

4. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    ja dat dacht ik ook al: terug komen vd tumor en dan zo snel is echt geen goed teken! Ze krijgt nu in ieder geval een amputatie.

blote voeten gaat hier ook het beste, maar ik heb nu baby paws bestelt. Super dure slofjes amar die schijnen wel erg fijn te zijn.

5. ivje

ivje Actief lid

12 mei 2007
    349
    0
    0
    oss
    Luuk loopt nu al hele afstanden door het huis los en klimt overal op. Erg leuk.

Helaas best een beetje boo op mijn schoonmoeder. Vandaag Luuk al voor de 2e keer in 1 week tijd opgehaald en hij heeft de vuile kleren van gister nog aan. Ik geef hem 3 setjes schone kleren mee, maar nee, hij moet het doen met die van gister??? ligt dit nu aan mij??

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Suze loopt gewoon niet haha
    het is wel apart dat ik haar zo snel vind maar eigenlijk vind ze het geloof ik wel best

7. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Jeah Maud heeft haar 1e stapjes gezet!!!!

8. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    @Lieke: Hoera voor Maud!

@Petra: tja... en Fabiënne kruipt dus weer niet, maar wil dus wel weer lopen (aan de hand dan).

@Ivje: nou, je neemt toch inderdaad niet voor niks schone kleertjes mee... zou ik ook niet zo leuk vinden.

Volgens mij gaat Fabiënne weer verkouden worden, ze knorde weer als een varkentje. We zullen zien morgen.

9. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    wat een rust weer hier

Hoe gaat het met iedereen en met de kindjes die hun voorzichtige officiele eerste stappen in de grote wereld zetten?

Geven jullie trouwens nog wel eens een fles? Suze krijgt 's morgens nog steeds een papfles omdat dat wel makkelijk is

Suze werd vandaag een beetje ziekerig, ze heeft gespuugd en is zonder avondeten naar bed omdat ze al in slaap viel, arm schaapie.
    Morgen komt de kapper dus worden we allemaal geknipt.
    Weten jullie al hoe jullie de haartjes van je kind willen?
    Roos heeft heel dik haar en heeft een pony en bij Suze wil ik het gelijk laten groeien

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    gelukkig, Suze heeft vannacht niet gespuugd!

11. vreeswijk

vreeswijk Actief lid

26 mrt 2009
    228
    2
    18
    petra: Dus je hebt een lekker nachtje gehad. Fijn dat Suze niet meer heeft gespuugd. t Is bij die kleintjes ook vaak ziek en opeens weer beter. Of is ze vandaag nog steeds niet lekker?
    Eva-Lynn heeft warme pap mooit erg lekker gevonden, dus zij eet gewoon brood s morgens.
    Maar lekker makkelijk toch als ze dat nog wil? Mn schoonzus gaf het nog tot aan hun derde ongeveer en die kinderen vonden dat heerlijk.

Kapper...wat is dat;) k Ben blij da thet gaat groeien dus voorlopig hoeft er nog niks af...
    Het ligt denk ik wel aan het soort haar hoe je het kan knippen. Bij wat dunner haar zou ik het nog wat korter houden zodat het wat dikker kan worden. Maar bij dik haar vind ik het wel schattig als ze wat langer haar hebben.

Eva-Lynn oefent hard met het lopen. Ze kan nu ongeveer 8 tot 10 stappen achter elkaar doen. Heel schattig om te zien.

12. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ vreeswijk, het is toch een geweldig gezicht als ze net gaan lopen?

De meiden hebben allebei erg dik haar.
    Suze is trouwens niet helemaal in dr hum, ze is aan het kwijlen en wil niet slapen maar is kapot

13. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    dit is Suze met haar wilde bos haar

14. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Bekijk bijlage 102119
    Fabiënne, een paar dagen geleden.

Nu is ze snotverkouden. Gisteren heeft ze weer prikjes gehad en is ze weer gewogen en gemeten. Ze weegt nu 10,4 kg en is 79cm lang!!

Kapper wachten we nog eventjes mee.

15. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    hier knippen we ook nog niet, de eerste keer knippen vind ik ook weer zo eenmijlpaal

16. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Fabsie, wat een prachtige foto, zag dat je ook veel complimenten op hyves had gekregen, maar hij is ook schattig.

Suze is nu voor de derde keer geknipt, ze ging de hele tijd kijken wat er gebeurde, zo schattig

17. miek78

miek78 Actief lid

7 jan 2007
    295
    0
    0
    drogiste
    noord holland
    hallo mama's van alle augustus baby's !

ik ben bezig met het boek mam en pap vertellen over jou......
    nu staat er een vraag in, alleen heb ik daar geen antwoord op, ik dacht ms weet 1 van jullie het???

de vraag is: wat gebeurde er in Nederland op de dag dat ik geboren ben???

iemand enig idee waar ik dit terug zou kunnen vinden??

alvast bedankt !

groetjes Annemiek

18. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    hè hè daar ben ik weer. Even erg druk gehad met werk, Maud ziek van de BMR prik enzovoort.

Wat een leuke foto's van Suze: wat een knap meisje!!!

kapper: hier nog niet aan de orde. Ik hoop dta het snel gaat groeien. Ze heeft nu een soort matje in haar nek, amar bovenop nog vrij kort. Hahaha.

wat gebeurde er op die dag. Ik neem aan dat je al gegoogled hebt? Verder kan ik ook niets bedenken. Ik heb zelf wel een algemeen verhaal in het boek van Maud geschreven over de tijd dat ze geboren werd: veel mooi weer, veel commotie over de Mexicaanse griep...

Verder aan het wachten op mijn vruchtbare periode. Heb echt veel zin om zwanger te worden van een 2e kindje!

19. vreeswijk

vreeswijk Actief lid

26 mrt 2009
    228
    2
    18
    fabsie: Wat heb je een schattig meisje!! Die bontkraag is superleuk. Eva-Lynn heeft em ook op haar jas...:D Zij kijkt er ook lief onderdoor.
    En wat is ze groot!! t Is nu echt een 'gemiddeld' kindje, of niet?

miek78: Inderdaag google. En je kan bij de krant vaak nog wel een krant van die bepaalde datum opvragen.

lieke1979: Vervelend dat Maud last had van de prikjes. Dat hebben wel meer kinderen hè? Eva-Lynn krijgt ze 2 november, ik ben benieuwd.
    Spannend voor jullie wanneer je weer zwanger raakt!!

20. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hier is Suze 5 november aan de beurt voor de prikjes en ik ben nu al zo benieuwd wat ze weegt. ondanks dat ze een enorme vreetzak is en echt alles lust blijft ze een tenger meisje.

Deel Deze Pagina