Augustus 2009

Discussie in 'De mama's' gestart door lieke1979, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zo ben even niet geweest, dus een beste lap aan reactie, maar vanaf hier gaan we weer mee doen:

Vreeswijk: wat betreft de poezen, uh nou onze katten hebben zoiets van ach hebben we weer zo`n vreemde ziel en de kat van mijn schoonma heeft zoiets van stelletje vreemden ga heen en kom niet meer terug dit is nu mijn huis, ik blaas hoor en uh bijten daar moet ik nog even over nadenken, maar vanuit onze katten boeit het ze niet zo erg het is meer de nieuwe kat die er moeite mee heeft, dus we geven haar nog een maand de kans en als ze zich dan nog niet thuis voelt dan moeten we opzoek naar wat anders.
    Wat goed dat Eva-Lynn loopt, maar wat betreft schoentjes Finn loopt nu ongeveer een maand en ik ga volgende week met mijn moeder schoentjes kopen, zij koopt de eerste echte schoentjes, maar wat ik eerder belangrijk vind is dat ze eerst echt goed kunnen lopen, aangezien ze daar ook nog even mee moeten oefenen.

Fabsie: wat leuk dat Fabienne nu mama kan zeggen, iets om trots op te zijn.
    En fijn dat je niet meer op controle hoeft.
    Leuke foto van Fabiënne!

Lieke: gatsie meid wat naar voor je buuf, had ze niet haar borst af laten zetten?? ow lees net dat ze hem nu wel af laat zetten een moeilijke stap, maar tegenwoordig kunnen ze een heleboel.
    Succes met het hele proces!

Ivje: meid jou probleem met kleren dat ken ik, mijn sm deed dat ook vaak en mijn moeder ook, dat zijn nou mensen van de oude stempel, die vinden dat je zuinig om moet gaan met bepaalde dingen en als kleren nog schoon zijn dan kan je ze toch gewoon nog een keer aan, meid maak je er niet te druk om, stop Luuk lekker onder de douche en trek hem zelf schone kleren aan, er zijn erger dingen om je druk om te maken. Ik wil niet zeggen dat jij fout ben, maar het zou zonde zijn als je hier ruzie om krijgt en ze er straks niet meer is.

Petra: haar bij kids, het lijkt me leuk als Finn gewoon lekker stekeltjes heeft, beetje gel erin en gaan, lijkt me echt super stoer.
    Wat betreft fles Finn krijgt er nog 3, `s ochtends, `s middags en `s avonds, maar wel met gewone melk, vinden we samen nog erg lekker, heerlijk even ons tijd.
    Wat een schattige foto van Suze met haar haar, lekker koppie hoor.

Hier gaat het verder wel goed, druk bezig met het opruimen van het huisje van sm en werken en Finn en en en en, maar uiteindelijk krijgen we straks vast wel weer een beetje rust ergens! (hoop ik)

2. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    hebben jullie nu ook veel minder tijd nu je kindje zo actiefis??

3. Brusje: ik heb een chronische te kort aan tijd en Finn maakt dat inderdaad met zijn gewandel en gekruip niet heel veel beter!
    Maar nu moet je nog ogen in je nek hebben, straks als ze weten wat wel en niet mag zal dat een stuk makkelijker worden.

4. miek78

miek78 Actief lid

7 jan 2007
    295
    0
    0
    drogiste
    noord holland
    hee meiden

heb al gegoogeld maar kan weinig vinden....
    telgraaf heb ik ook gemaild maar nog niks gehoord !
    bedankt voor het meedenken !!

5. vreeswijk

vreeswijk Actief lid

26 mrt 2009
    228
    2
    18
    Rustig hier!!
    Ik moest gisternacht werken en ben nu toch moe... pfff. Vanmiddag maar ff bijslapen...:D
    Ik had vrijdag naar OTTO gebeld waar onze bank bleef. t Was toch 7 weken gelden dat we em besteld hadden en die tuinstoelen waren we aardig zat.
    Zegt ze gewoon: O, sorry die is niet meer bestelbaar:x!!
    Ik kreeg gelijk mn geld terug gestort. (k Moest een deel vooruit betalen). Wij zaterdag op pas gegaan. 6 winkels in 1 uur door gesjeest. Maar....we hebben er een. Nog veel mooier dan die we eerst besteld hadden. En we konden em gelijk meeenemen. Dus we genieten er erg van dat we weer kunnen liggen, hangen en slapen op de bank.

Petra: Hoe is het resultaat gworden van de knipactie? Wilden ze stilzitten?

Ollekebolleke: Succes met de poezen...;)

brusje: Eva-Lynn zit nog best veel in de box, dat is wel heerlijk. En ze blijft een slaapkop. Ze slaapt s morgens tot 8.00. s Middags van 13.00 tot 15.30 en s avonds weer om 19.00 naar bed. Dus dan heb ik wel tijd. Als ze uit de box is zorg ik wel dat ik beneden ben en me een beetje op haar kan richten.

miek78: Succes met zoeken!!

6. Vreeswijk: wat fijn dat je nu weer een bank hebt, maar wel stom dat ze dan niet eerder aangegeven hebben dat de bank niet meer leverbaar is, maar uiteindelijk wel fijn want je hebt nu een veel mooiere bank!

wat de katten betreft tja heel erg goed gaat het niet, maar we geven haar nog 1 maand de kans om zich wel thuis te gaan voelen en lukt het niet dan gaan we een heel goed nieuw plekje voor haar zoeken, maar eerst gunnen we haar nog een kans

7. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    ja rustig hier! Maud loopt maar is niet veel drukker dan eerst. Ik houd mn handen vol, maar het is goed te doen. Zondag konden we eens tot 9:45 uur uitslapen nadat ze van vrijdag op zaterdag tot 4 wakker was geweest. Gelukkig dus weer wat kunnen bijslapen.

@vreeswijk: veel plezier met je nieuwe bank.

Hier aan het wachten op mn vruchtbare dagen: wel al slijm maar nog geen positieve ovulatietest: spannend!!!

8. LadyJenn75

LadyJenn75 Actief lid

19 dec 2008
    190
    0
    0
    Heey ik heb jullie weer gevonden:)
    Was dit clubje kwijt!
    Morgen lees ik ff terug wat ik gemist heb

Hier gaat alles super.
    De dagen vliegen wel om druk druk druk..
    Noah is een erg ondernemende dreumes, maar oooohw zo cute ben zo in love met mijn kleine manneke.

pffft ben nu super moe duik dus ff de bank op

doeggg:)

9. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Oeps, heb me veel te lang niet gemeld hier, sorry! Heb nu vakantie, heerlijk. Fabiënne is heel lief, maar is weer zo ontzettend verkouden. Blaffen en snotteren... dus vandaag even naar de huisarts geweest en ze krijgt weer de Qvar pufjes... Maar verder doet ze het super, lopen langs de tafel enz. gaan steeds beter. Kom morgen wel weer ff terug, nu undercover boss verder kijken en daarna waar is de mol.

10. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    groetjes van hier, wij, of eerder hij wil voor nog een baby. eeh ok

11. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    leuk zeg brusje!

12. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ brusje, en hoe denk jij erover? gaat het weer helemaal goed tussen jullie (er waren toch wat probleempjes, of heb ik dat mis)

Hier is het hartstikke druk elke keer. Ze zijn allebei ziek geweest de afgelopen week en ik moest natuurlijk gewoon werken, dat was natuurlijk echt niet leuk. Nu ben ik lekker vrij tm dinsdag dus dat is voor de dametjes ook wel lekker.

Suze loopt nog niet (los) maar het gaat nu weer goed met haar. Ik denk dat ze de zesde ziekte had

13. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    petra: vervelend zeg! Hopelijk gaat het nu de goede kant op...

Ik ben vanaag weer tante geworden. Ze heet lieke en is 50 cm en 2700 gr. Soepele bevalling voor een eerste.

14. Lieke: gefeliciteerd met je nichtje, lange meid voor dat gewicht, geen wonder dat het een soepele bevalling was.

Brusje: leuk dat jullie weer voor een brusje willen gaan.

Petra: Naar dat ze zo ziek zijn geweest, gaat het nu alweer wat beter?

Hier ook druk geweest met van alles en nog wat, vandaag avonddienst en maandag en dinsdag nachtdienst, dus de aankomende dagen ook nog druk, maar daarna heb ik als het goed is een week vrij en daar ga ik echt wel van genieten.

15. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    ik wil het ook wel, lijkt me fijn zo'n groot gezin en weer zo'n babietje in huis
    ben alleen wat bang voor de bevalling en dat het mij weer zwaar gaat vallen op het eind
    tussen ons gaat het goed:)

16. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    ik ben al gestopt met de pil:) dus misschien deze maand al

17. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik vind de zondag altijd een heerlijke dag, dan is vriendlief ook vrij en is het echt genieten geblazen van elkaar.

Welke woorden zeggen jullie kinderen?
    Hier is het lievelingswoord paard, dat zegt ze tegen alles
    maar ook bas (zo heet de hond maar volgens mij bedoeld ze er ook Roos mee
    en papa en mama, maar eigenlijk alleen als we dat voorzeggen

18. LadyJenn75

LadyJenn75 Actief lid

19 dec 2008
    190
    0
    0
    Brusje: Wat leuk zeg, jullie gaan voor nr.4. Hopelijk mag het snel lukken:)
    Ik hou het bij m'n drietal, ik durf niet meer te bevallen:D

Lieke: gefeliciteerd met je nichtje, altijd leuk nieuws zo een wereldburgertje erbij:)

Petra: Iedereen weer een beetje aan de beterende hand? En jaaah ik vind zondag ook een heerlijk dagje. Lekker met het gezin een beetje aan het kneuteren.

Ollekebolleke: Klinkt drukjes zeg...avonddienstjes /nachtdienstjes...je zult wel moe zijn. Wat kun je dan uitkijken naar je vrije week!!

Woordenschat Noah:mama, papa, die, wafwafwaf (hij bedoeld daarmee; ja hoe kan het ook anders "hond"), hand, neus, Nijne (bedoeld Nijntje) En het allerbelangrijkste : hap hap hap (eten):D

19. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    @brusje: spannend hoor. Hopelijk mag het snel weer raak zijn!

@Petra: fijn dat ze weer beter is. En zondagen zijn inderdaad lekker, maar zaterdagen ook hoor, lekker met het gezinnetje samen dingen doen.

@Lieke: gefeliciteerd met je nichtje! Mooie lengte en gewicht.

@Ollekebolleke: wel fijn als je dan nog even vrij hebt. Hoe is het verder met je en de nasleep van het overlijden van je schoonmoeder?

@woordjes: mama, papa, bal, daah (dag), haaa (hallo), aaaah (hoera), uuuuhhpa (opa), boe, bah, ja.... oftewel alles waar maar een a in zit, hahaha.

Hier alles weer goed. Snottebellen zijn zo goed als weg, gehoest is ook weer een stuk minder. Fabiënne is LIEF! Ik kan echt zo van haar genieten, hou zo veel van haar! Zo, en dat wou ik maar even kwijt!!

20. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Brusje: spannend: wanneer kun je testen?

Woorden: mama, papa, bumba, hap, die, dat, hebben
    deksel en tv zei ze vandaag na??? In ieder geval iets dat er op leek.

Maud is ook echt super: zo'n leuke fase dit! Ze danst op muziek, brabbelt de hele dag. Ik geniet volop van haar! Zeker omdat het met het zwnager raken nog niet zo luk. Besef me dat we zo bevoorrecht zijn met een lief gezond kindje!

Ben behoorlijk de weg kwijt met mn cyclus. Ik had cyclus van gemiddeld 31 dagen (uitlopers van 26-35), begon op dag 14 met ovulatietestesten, dat is inmiddels al ruim een week geleden. Nog geen positieve test, ook geen aankondiging van eisprong. Lijkt wel of ik ongi ga worden. Wordt dan wel een hele korte cyclus. Heb mn banner proberen aan te passen naar meer dan 35 dagen maar dat lukt niet. Iemand tips?

Deel Deze Pagina