Lieke: Gefeliciteerd met je nichtje. Naar jou vernoemd? Dan lijkt je eigen kind weer zo groot hè? Wat lastig dat je zo'n onregelmatige cyclus hebt. Misschien moet het nog een beetje normaliseren, of had je dit altijd al? brusje: Wat leuk een 4e kindje! Hopelijk is het snel raak!! petra: Fijn dat de meiden weer beter zijn. Je zal dan altijd zien dat je dan veel moet werken. Woordjes zeggen.... het is hier af en toe papa en mama, maar niet bewust naar ons toe. En als we binnenkomen zegt ze: hé Dat klinkt altijd zo grappig. Verder kletst ze veel, maar ze zegt niks.... Afgelopen week een mega drukke week gehad. Ik hoop dat het deze week wat beter gaat. Ik hoef in ieder geval pas van vrijdag oop zaterdagnacht te werken.
@vreeswijk: lieke is niet mn echte naam maar de naam die we maud eerst wilden geven. Maar dit paste niet zo goed bij de achternaam die begint met een k. Klonk niet zo lekker in onze oren. vanmorgen een positieve ovulatietest. Net geklust, msischien morgen nog eens en dan duimen en afwachten. Mijn cyclus was na de bevalling net regelmatiger en korter dna daarvoor, maar nu weer wat langer. Misschien omdat ik er teveel mee bezig ben?
Aha, vandaar. Nu ben ik natuurlijk wel erg nieuwsgierig naar je echte naam... t Schijnt er wel invloed op te hebben ja, als je er veel mee bezig bent. Ik hoop voor jullie dat het raak is deze ronde.... Veel klus plezier
Oei brusje, dat is irritant. Is het ondertussen al over? Mijn zusje en zwager zijn 3 weken naar Amerika geweest en ik had voor de gein gezegd: Neem Uggs mee voor Eva-Lynn. Hebben ze het nog gedaan ook! Ze zijn nog wat te groot, maar wel super leuk
Lieke: Ik weet het eigenlijk niet. Ik denk 19, maar heb het nog nooit opgemeten. Ze hadden het kleinste maatje meegenomen. Maat 3, dat is hier ongeveer maat 21. Ze heeft ze niet steeds aan als ze loopt, want dan gaat ze scheef lopen omdat ze nog wat groot zijn. Maar voor in de kinderwagen of ergens heen, zijn ze natuurlijk heerlijk warm.
en hier weet ik nog geen maat want ze loopt nog niet en heeft dus nog geen " echte' schoenen. Verder gaat het erg lekker hier, de meiden zijn erg lief voor elkaar en Suze begint echt een meisje te worden...superleuk vind ik dat @ Vreeswijk, wat een schattige foto van je kindje, ze is ook al een hele dame he
ohh wat leuk die staartjes! Ik ben al blij als ik dadelijk eens een schuifspeldje kan gaan gebruiken. Hahaha
Leuke foto hoor Petra! Jaloers op de staartjes. Misschien hier ook maar eens een keer proberen. Denk niet dat ze lang er in zitten dan. Echt een heerlijke dag vandaag he? Wel wat koud, maar dat zonnetje, echt genieten! We zijn vanochtend eerst lekker wezen zwemmen, het was wel enorm druk, maar Fabiënne vond het prachtig. Vanmiddag hebben we gewandeld in de buurt waar we gaan wonen, er is daar een heel mooi natuurgebied vlakbij, heb nou al zin in het verhuizen (nou ja, als we er dan eindelijk wonen, het verfen en behangen lijkt me toch weer wat minder). En nu is manlief snel even naar de supermarkt om chocolademelk te halen en slagroom en dan gaan we dat vanavond lekker drinken met een stukje speculaas erbij. Oh heerlijk, mmmm. Verder zullen we de komende tijd wel erg druk worden met dozen inpakken. Over 3 weken gaan we de eerste grote dingen naar de opslagcontainer brengen en 10 december moeten we dan ons huis uit zijn. Dan gaan we bij mijn ouders in, zo'n anderhalf tot twee maand. Half januari krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis. Oh ik kan me nou al verheugen op de ruimte die we dan krijgen! Hoe is het verder met iedereen? Het is toch vrij rustig hier de laatste tijd (heb ik zelf ook schuld aan natuurlijk). Fijne avond allemaal!
fabsie: Wat heerlijk verhuizen. Lijkt me leuk om weer alles uit te zoeken qua gordijnen, behang, verf etc. Ik hou daar wel van. Alleen dat inpakken lijkt me wat minder. Wat voor zoort huis hebben jullie gekocht? 2 maanden bij je ouders, dat zal ff wennen zijn. Ik weet niet of dat bij ons goed zou gaan... petra: Wat een leuke foto!! En zo schattig die staartjes. Ik heb Eva-Lynn vandaag voor het eerst een speldje ingedaan, maar toen ze em voelde was ie zo uit Ik ga toch maar es echt schoentjes kopen binnenkort. Met die slofjes kan ze niet buiten lopen en dat vind ze nu toch ook wel leuk worden.
voor de mama's waarvan de kinderen de staartjes uitdoen: bij het kruidvat hebben ze hele kleine plastic elastiekjes die ze bijna niet uitkrijgen (als mama krijg je zo ook bijna niet aan ) als je die eventjes gebruikt dan wennen ze eraan en zullen ze ook niet zo snel normale elastiekjes of speldjes eruit trekken. @ Fabsie, ik vind verhuizen echt vreselijk> ik hoop voor jullie dat het soepel gaat lopen en dat jullie niet heel veel werk hebben aan het nieuwe huis. En super hoor dat er een natuurgebied vlakbij zit. Ik woon zelf ook bij een natuurgebied en we gaan er regelmatig fietsen (haha hoe burgerlijk ben ik geworden???) Suze kan nu ook de trap op, zo knap om te zien hoe dat kleine lijfje zich naar boven beweegt, het is een hele klim voor haar. Roos heeft gisteren haar hele nek blauw gekleurd met vilstift, ik hoop maar dat ik het weg heb gekregen voor ze morgen naar het KDV gaat . Roos had trouwens haar eigen lippen en tong blauw gekleurd Verder gaat het hier lekker zn gangetje. Ik vind het superleuk dat we de babytijd voorbij zijn en dat er echt een minimensje aan het ontstaan is, bijzonder hoor
Nou het dozen inpakken en het daadwerkelijke versjouwen van al die spullen, vind ik ook verschrikkelijk, maar het vooruitzicht dat we dan een hele grote woonkamer, 4 slaapkamers en een grote tuin hebben, maakt het wel goed. We wonen nu in een heel leuk oud stadsboerderijtje uit 1900, maar die heeft maar 2 slaapkamers en staat aan een drukke weg en heeft bijna geen tuin. Nu gaan we naar een heel standaard hoekhuis uit de jaren 80 in een woonwijk aan een doodlopend straatje met een speeltuintje tegenover enz. Heel burgerlijk dus en qua uiterlijk een stuk minder aantrekkelijk dan ons 'lieve' huisje van nu, maar het heeft echt zooooooveel ruimte en daar snak ik nu naar. @Vreeswijk: leuk hoor, echte schoentjes! Fabiënne heeft al wel een tijdje echte schoentjes voor als we naar buiten gaan, vind het anders zo koud. Maar thuis loopt ze vooral nog op haar slofjes. Enne, ik zie ook wel een beetje op tegen het wonen bij mijn ouders hoor! Het moet nog maar blijken dat het 2 maanden goed gaat @Petra: bedankt voor de tip, misschien ga ik het dan maar eens proberen, het is wel erg scheetig die staartjes. Leuk he, dat ze steeds zelfstandiger worden en nóg meer duidelijk kunnen maken?!
@petra: oh een blauwe tong en nek, dat zal er grappig uitzien Hier ben ik ook blij dat er een minimensje ontstaat dat ons steeds beter begrijpt en natuurlijk andersom. Wij gaan wel voor een tweede, dus dat zal als het gelukt is wel weer even wennen zijn. Hier ook bij een natuurgebied: heerlijk om te wandelen en fietsen. Alleen jammer dat hetw eer nu slechter wordt. Wachten op de sneeuw! @fabsie: leuk zeg een nieuw groot huis. Wij hebben ook best veel ruimte en dat bevalt prima. Als je met z'n 2 bent is een klein knus huis heerlijk, maar nu is de ruimte toch wel erg handig. Niet dat het perse nodig is overigens.