ik breek even in en zwaai. groetjes aan iedereeen, wil wel vaker iets schrijven maar het ontbreekt me aan de tijd
Deze week goed gehumeurd zelf, Weekend weg was erg lekker en ontspannend en gisteravond een mooie echo gehad. Luuk helaas iets minder is erg hangerig en heeft koorts. Huisarts zag een lichte oorontsteking. Als hij na het weekend nog zo is dan terug komen voor antibiotica.
@Petra: gefeliciteerd. Hebben jullie er een speciale dag van gemaakt? Ik weet nog wel dat ik het gebeuren zelf maar zakelijk vond, dus wij hebben er een gezellig dagje uit van gemaakt. @Ivje: fijn dat je een goede echo hebt gehad!! En beterschap met Luuk. Hier alles ok, niet veel bijzonders te melden. Balen van het weer he? Fabiënne wordt er ook duidelijk minder gezellig van. Ze kan zo genieten van wandelen en fietsen, maar ja, dat lijkt me nu niet echt een goed plan. En ze wil alleen maar lopen (aan de hand), erg vermoeiend voor m'n rug. BOOS dat ze wordt als ik haar na een tijdje even weer neerzet om zelf te spelen. Poeh!
@ ivje, van harte met je goede echo, spannend is dat dan toch weer he? zoals jullie weten loopt Suze (nog) niet maar moet je kijken hoe ze het oplost: YouTube - petraandy
Mooie oplossing petrabr, zolang haar zus maar in de buurt is. fabsie, het is inderdaad weer erg spannend zal blij zijn als de 12 wk weer voorbij zijn
hoihoi meiden, wij gaan vanavond stappen haha moet zelf nog aan het idee wennen geloof ik Suze is bij vrienden en Roos bij opa en oma en wij zijn wel vaker weg geweest maar nu gaan we echt naar een feest dat van 22.00 tot 07.00 uur duurd, zal mij benieuwen hoe laat we thuis zijn want meestal storten we rond 24 uur echt wel in...............maar ik heb er zin. vind dat ik er leuk uitzie en het is wel even leuk om voor het eerst in 3 jaar echt op stap te gaan ik kijk nu al uit naar morgenochtend dat we gewoon de hele ochtend een beetje katerig suffe tv programma's kunnen gaan kijken fijne avond allemaal
Hoi dames Petra: Gefeliciteerd met jullie ondertrouw! Wat een lief filmpje trouwens, van je meiden. En idd mooi opgelost toch Ivje: Wat fijn 'n goede echo! Voel je je verder goed!? Maat schoentjes: Noah leeft echt op zeer grote voet..misschien dat ie daarom al zo vlot kon lopen Hij heeft schrik niet; schoenmaat 23 ...en dat bij een lengte van 80 cm..hihi Hier gaat alles goed, alleen wil Noah tegenwoordig zijn middagslaapje overslaan...best vermoeiend. Hoop dat het een tijdelijk iets is. Want vind het toch fijn dat hij z'n rust pakt, aangezien hij nogal ondernemend is. Verder is het een heerlijk ventje..jemig wat geniet ik van hem. Hij is heel humoristisch, dus we lachen wat af. Nou ff slingers ophangen Mijn oudste is morgen jarig "11 jaar"... doei
Petra: Wat een schattige oplossing Wat zijn ze lief voor elkaar! En? Hoe was het stappen? Halverwege in slaap gevallen? LadyJenn75: Ik kan me voorstellen dat je het nog wel even lekker vind als Noah nog slaapt s middags. Ik hoop dat Eva-Lynn dat doet tot ze naar school gaat Ze is een anorme slaapkop, dus dat zal wel goedkomen. Maat 23 Eva-Lynn heeft nu schoentjes met maat 19... ivje: Wat fijn dat de echo goed is. Nog 2 weken, dan is de meest spannende periode voorbij. We hebben een heerlijk weekend gehad. Ik ben zaterdag emt een vriendin een dagje wezen winkelen. We wilden naar den Bosch, maar op Utrecht CS riepen ze om dat de treinen daar naar toe niet reden. Toen zijn we maar naar Rotterdam geweest. En met al die wateroverlast was dat achteraf maar ook beter denk ik. En gister heel relax niks gedaan. Uitgeslapen en met zn drietjes genoten van een dag vrij zijn.
hey, weer erg rustig hier! Heb vanavond een modeshow gelopen voor Steps, was erg gaaf om te doen. Had ik nog nooit eerder gedaan. Fabiënne is weer snotverkouden. Is ook erg aan het rochelen en hoesten. Heb de ventolin er maar weer bij gepakt. Ze eet ook even weer wat slechter. Mijn broertje is sinds gisteren weer in Nederland. Hij woont op Mallorca en ik had hem al 1,5 jaar niet meer gezien. Gisteren heeft hij Fabiënne dus ook voor het eerst gezien, was een erg emotioneel moment! Hoe is het met iedereen?
Suse is naar het cb geweest en is nu 79 cm en 8990 gram, het blijft een licht meisje @ Fabsie, wat bijzonder dat je broer zijn nichtje nu heeft gezien. Komt hij niet zo vaak naar Nederland/ Met ons gaat alles prima, Suze is de laatste dagen een beetje bijdehand naar Roos. Ze zit haar de hele tijd te " prikken" met 1 vingertje, en Roos maar brullen:' neehee Suze....aaien"
@Petra: nee, hij was nu al 1,5 jaar niet in NL geweest. Hij werkt in het hoogseizoen op Mallorca in een restaurant en in de winter werkt hij in Andalusië in de olijvenplukkerij. Maar dat laatste vond hij niks aan, dus is hij deze winter hier. En inderdaad, Suze is een lichte dame! Fabs was de laatste keer al 10,5 kg en 79cm!
wat leuk om te lezen dat Fabienne zo een inhaalslag heeft gemaakt qua gewicht! Suze is nu echt begonnen met haar eerste losse stapjes, het gaat nog heel voorzichtig en wankel, maar het is erg bijzonder om te zien.
Suze word steeds bijdehanter. hebben jullie dat nu ook bij je kindje? dat ze echt weer in de volgende fase belanden
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Ik heb jullie weer gevonden De ouwe was dicht en dat had ik nu pas door
*Breekt in* Skatje, wat zie ik?!?! GEFELICITEERD!!! Wat leuk dat je weer zwanger bent! Ik hoop dat je zwangerschap voorspoedig verloopt. *Breekt weer uit*
@ Skatje, wat gezellig dat je mee komt praten want ik zit tegen mezelf te l*llen haha Morgen gaat Roos voor het eerst naar peuterdansen en ik hoop dat Suze dan meekan en rustig aan de kant blijft