Gefeliciteerd met je zwangerschap skatje. Leuk dat je ons weer hebt gevonden, haha. Nou, zal ik dan ook maar even tegen je kletsen, petra?? Leuk he die nieuwe fases? en inderdaad, Fabs kan ook erg bijdehand zijn. Nu met name met het nee schudden en er dan heel ondeugend en trots bij kijken
Zo, daar ben ik ook weer eens.... Skatje, gefeliciteerd met je zwangerschap!! Zo langzamerhand komen er steeds meer die zwanger zijn of willen worden. iK ben benieuwd naar jullie verhalen. Petra: Wat leuk, peuterdansen. Nog nooit van gehoord. Vond ze het leuk? Weer een mijlpaal dat Suze loopt! Gaat het al wat minder wankel? fabsie: Wat leuk een modeshow lopen!! En ik zag toevallig vandaag dat ze ontzettend leuke dingen hebben bij Steps! Is het gezellig dat je broer er is? Sneeuwt het daarginds ook wel eens, dan maakt ie dat misschien ook weer mee aan t eind van de week. k Heb een weekje vakantie, dus ik doe vooral leuke dingen. Vanmorgen even met Eva-Lynn naar Amersfoort geweest (mn man moet wel werken...). Stopt op de terugweg mn auto ermee, voor een stoplicht Een aardige man heeft em naar de kant geduwt. En toen was het 3 kwartier wachten op de ANWB. Was ook weer net mn mobiel leeg, dus moest ik eerst op zoek naar een telefoon. gelukkig stond ik dicht bij het ziekenhuis.
vreeswijk wij zitten nu op het wachtbankje. was ik een paar dagen geleden nog overtuigd dat het raak was dank ik nu dat het niet raak is. Al weet ik dat dat niks zegt. Helaas heb ik mijn vriend enthousiast gemaakt door te zeggen ik denk echt dat het raak is. stomme ik. Nu willen we gaan testen samen vrijdag. Maar eigenlijks wil ik dat niet. Ik test liever alleen. Want als ie wel negatief is is hij zo teleurgesteld en dat vind ik dan weer zielig.
Hopelijk heb je het mis en is het toch raak, brusje. Maar ja, vaak voel je het wel zelf aan als het inderdaad raak is. Ik vind het wel heel leuk dat je nu eens van de man hoort, dat ie graag nog een kindje wil. Want dat is jullie vierde toch al?
Brusje: ik duim voor je hoor! Hier was de zwangerschap nog niet echt gepland. We wilden per januari gaan voor de 2e. Maar goed, ik geef nog bv dus de pil ging 'm niet worden. Bij Aiden heeft het 9 mnd geduurd voor ik zwanger was en nu werd ik even met een baby om mijn oren geslagen In de eerste instantie moest ik huilen want ik zag de eerste familievakantie met Aiden aan mijn neus voorbij gaan (we zouden half juni naar z-frankrijk gaan). Maar een baby is natuurlijk veel leuker dan een vakantie! Dus dan gaan we volgend jaar Ik had helemaaaaal niet verwacht zwanger te zijn, had maar bij kv 2v5 gekocht, omdat ik dan niet langer hoefde te zenuwen. Want hij zou toch negatief zijn. Mega-shock dus! Maar we zijn er heel blij mee, uiteraard!
@allemaal: ik zeg even snel hallo! Ik ben niet meer zo vaak op het forum omdat we bezig zijn voor een 2 kindje en ik daar te veel mee bezig ben (zit ook op zp forum: wij gaan voor nr 2). Dus ik heb een beetje afstand genomen: sorry! @skatje proficiat! Leuk zeg! @petra: leuk dat Suze loopt, gaat het bij jullie ook met de dag steviger en beter? Maud liep vrij stevig maar is dit weekend flink op ahar voorhoofd gevallen: 3 schaafwonden!
oooh, ik spiek hier veel te weinig. Heb het zo druk gehad de afgelopen tijd. Moest maar liefst 54 woordrapporten maken, ben druk met het inpakken, omdat we morgen grotendeels gaan verhuizen, surprise maken enz en uiteraard wil ik ook gewoon graag genieten van mijn dochter! @brusje: spannend hoor, duim toch voor je dat het gewoon al raak is! @skatje: wat je zegt... een kleintje is nóg leuker dan een vakantie. @vreeswijk: jawel, mijn broertje woont 's winters in Andalusië, daar is zelfs een skigebied, dus sneeuw ziet hij nog wel. En ja, het is erg leuk en gezellig om hem weer een tijdje om ons heen te hebben! Wat enorm balen zeg dat je auto er mee stopte! Had Eva-Lynn geen last van het lange wachten? @lieke: lijkt me heel lastig als je er zo mee bezig bent met het krijgen van een tweede. Ik kan het me wel helemaal voorstellen hoor, want ben bang dat ik hetzelfde zal hebben. Snap dus helemaal dat je even wat afstand neemt.
Vergeet ik helemaal te vertellen dat Fabiënne sinds vandaag een soort van kan kruipen. Op d'r kontje, handje voor haar op de grond, benen op zij en hobbelen maar. Zo cool en ben echt apetrots. Oh... en ze zei vandaag 'patat', hahaha. Uiteraard wist ze nog niet echt wat ze zei...
jij ook nog gefeliciteerd. uhm ik denk 7 augustus oid, heb het niet opgezocht, merk wel dat ik erg veellast heb van mijn hormonen, vooral misselijk, alsof ik de griep krijg ofzo. Ik baal er enorm van. Dit is iets wat ik niet leuk vind. En mijn vriend zeurt en alles word bij hem gegooid op hormonen. Ik vind hem even niet meer zo lief.
Leuk, nog een augustusbeebje. Vergeef me mijn vergeetachtigheid, maar is dit je 2e? Hormonen zijn vervelend, als ze niet meewerken. Hier alleen last van maagzuur, tot nu toe.
Heeey wat leuk Brusje...nummer 4 onderweg.., gefeliciteerd suc6 met je op hol geslagen hormonen En Skatje jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap, heey wat zie ik nu dan kom jij ook uit Arnhem? Nou mensen ook allemaal genoten van deze koude en witte dag...Nou wij hebben voornamelijk binnen doorgebracht...moet toch weer ff wennen hoor aan de kou..brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
wat een hoop zwangeren! hartstikke leuk @ Brusje dan is het toch wel snel gegaan he? Ik ben blij dat ik niet zwanger ben, hihi het is echt wel even wennen he aan het winterweer @ Ladyjenn, ook wel eens lekker zo'n dagje binnen
ik ben wel blij dat ik zwanger ben, al voelt het wel onwerkelijk nog. Maar die hormonen vind ik niks, die zitten mij echt in de weg en mijn vriend. Tot nu toe benik elke keer direct de eerste maand zwanger geraakt. Ik mag daar heel blij mee zijn. Dit is voor ons de vierde