Brusje, gefeliciteerd met je zwangerschap. Vanmiddag Luuk buiten in de sneeuw gezet, begint hij gewoon hard te huilen en wil alleen nog maar naar binnen. Lijkt hij misschien toch meer op zijn ouders dan wij dachten, wij hebben het namelijk allebei niet op sneeuw.
brusje: Wat ontzettend vervelend dat het mis is gegaan!! Sterkte ermee, het zal een teleurstelling voor jullie zijn. ivje: Grappig, het ene kind vindt de sneeuw niks, de ander juist heeel leuk. Eva-Lynn heeft er alleen nog met de kinderwagen doorheen gereden. Binnenkort eens even in laten lopen. Ik moet wel een beetje wennen aan de kou hoor, maar k vindt het ook wel lekker. Gister een dagje met mn husband weggeweest. Naar Zwolle en omstreken. Beetje gewinkeld, lekker gegeten en gedronken en daarna uitgebreid gegeten in Putten. We hadden nog een dinerbon, dus die is goed gebruikt. Het was heerlijk. Eva-Lynn had ondertussen al haar kleren ondergepoept bij de oppas en overgegeven, terwijl ze dat nooit doet. Zal je altijd zien Maar ze is niet ziek ofzo, dus dat scheelde. De yoghurt was verkeerd gevallen.
@ Brusje, he bah, wat heftig allemaal. Weet je zeker dat het mis is? @ vreeswijk, zo dat klinkt als een heerlijk dagje. Gelukkig dat alleen de joghurt verkeerd was gevallen, want zo'n ziek kleintje blijft altijd naar Ik zal weer eens een foto plaatsen: Suze kan namelijk heel goed tekenen (en stiften opeten)
ik ga ervan dat als ik bloed en geen symptomen meer heb dat het mis is, maar beter nu dan later. En ja het is jammer, maar we worden heus nog wel zwanger en dan blijft het wel zitten. het is alleen raar, kijk je naar de test die positief is, das gewoon raar
jee, brusje, vervelend zeg. hopelijk mag je alsnog snel zwanger zijn van je 4e kindje. @petra: wat een serieus koppie van Suze zeg, helemaal geconcentreerd. hihihi. @kou: heb het er ook helemaaaaaal niet op. brrrr. vind sneeuw prachtig als ik niet weg hoef en lekker bij een open haardje kan zitten. Fabiënne kan sinds vrijdag kontschuiven, heerlijk zeg, eindelijk kan ze zichzelf verplaatsen. Eerder moest ik elke keer met haar aan twee handjes lopen en nu kan ze ook zichzelf even vermaken door te schuiven. En trots dat ze is. Prachtig. Ze is echt heel erg lief!
Brusje: Jammer zeg... Maar gaat hopelijk wel lukken. Wel vreemd lijkt me idd. Pfft sterkte iig. Ik heb het idee dat je het wel goed oppakt! Fabsie: Aaahh je meissie heeft een nieuwe manier van voortbewegen..hihi grappig gezicht is dat Petra: Wat een prachtmeiden en bekend verhaal hoor tekenen en stiften en potloden proeven, gebeurd hier ook Ivje: Whahaha nog een koukleumpje erbij Noah en trouwens ook mijn andere kidzz zijn echt helemaal dol op dit weer...brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Ik vind het ook leuk maar dan vooral binnen met warme choco Vreeswijk: Heerlijk kan dat zijn gewoon ff met z'n tweetjes op pad, en jullie hebben je zo te lezen prima vermaakt!!
ladyjenn, wat een mooie foto, en wat worden ze al groot he! dat valt mij op bij onze dame, ze kan zich nu ook veel beter alleen vermaken, is erg nieuwsgierig en loopt de hele dag met een boek achter je aan, en dan maar wijzen en zeggen dit hihihi
Wat een mooie foto van Noah zeg!! Wat lijkt hij al een hele vent zo! Mag ik nog een keertje heel trots wat vertellen? Sinds gisteren kan Fabiënne stukjes los lopen. Het is nog allemaal heel wankel, maar de eerste losse stapjes zijn dus echt gezet!
@ Fabsie, wat leuk he die eerste voorzichtige stapjes op die wiebelbenen. Suze is 2 weken geleden begonnen met lopen en loopt nu bijn a alles, hoe snel kan het gaan! @ Ladyjenn, wat een kanjer is Noah en al echt een jongetje he? het baby-ige is er helemaal af. Ik geniet heel erg van deze periode. Baby's zijn lief hoor maar nu vind ik het gewoon nog leuker @ Brusje, hoe voel je je nou? heb je nog buikklachten? Wij hebben een druk sinterklaasweekend voor de boeg, net als iedereen waarschijnlijk. Gelukkig hebben we ons in kunnen houden voor de hoeveelheid kadotjes. Veel plezier voor iedereen
Wat een prachtige kindjes zie ik voorbij komen!! Ik vind het weer ook prachtig. Eva-Lynn lijkt het helemaal niet merken dat er sneeuw ligt. Ze loopt er door heen alsof ze dat al jaren doet k Ben even met dr op de slee geweest naar eht winkelcentrum. Bleek dr wnatjes niet sneeuw en kou proof te zijn. Dus de hele weg krijsen en ik denken: wat is er toch? Thuis bleek ze rode dikke handjes te hebben. Oef, k voelde me wel schuldig... Wij vieren volgende week vrijdag Sinterklaas, dus ik kan nog surprise gaan bedenken... Fabsie: Wat kanp dat ze loopt!! Opeens gaat het dan snel, hè? Vind ze het zelf ook leuk? Hierbij een foto toen Eva-Lynn het nog wel leuk vond in de sneeuw
wij hebben een hartstikke leuke sinterklaas gehad. Suze was erg lief en wilde graag helpen uitpakken. Helaas werd ze zondagmiddag hartstikke ziek en heeft ze heel erg veel gespuugd. Vanmorgen was ze weer hartstikke gezellig en vrolijk, maar gisteren was ze zo'n zielig vogeltje, echt zielig is dat dan
petra: Wat vervelend dat Suze ziek werd, en precies op Sinterklaas. Toch vaak bij die kleintjes, het ene moment ziek en het volgende moment alsof er niks gebeurt is. Fijn dat je zo'n leuke Sinterklaas hebt gehad. Een vriendin van ons is wel geweest. Ze zou alleen wat voor Eva-Lynn meenemen, maar had ook wat voor ons. En gelukkig had ik ook een surprise voor haar gemaakt. Eva-Lynn heeft weer een armbandje gehad. De vorige is een paar maanden geleden zoek geraakt. En die hadden we ook van haar gekregen...
@ vreeswijk, wat leuk dat jullie toch wat voor elkaar hadden! Suze ligt nog heerlijk te slapen. Ze werd steeds vaker 's nachts wakker en het was er langzaam ingeslopen dat ze dan een beetje melk kreeg. van de week besloot ik dat het echt anders moest en alsof ze het aanvoelde is ze niet meer wakker geweest 's nachts, haha net of mijn nieuwe beleid in 1 klap werkte
Petra fijn dat Suze weer door slaapt 's nachts. Wij hebben hier het probleem dat Luuk niet langer doorslaapt dan tot 6 uur. Maakt niet uit hoe laat hij 's avonds naar bed gaat. hij is er altijd 's morgens voordat de wekker afloopt. En 6 uur vindt ik echt te vroeg voor een kleine man
ivje: Dat is inderdaad vroeg. Blijft ie dan wel lekker in zijn bedje, of wil hij er gelijk uit. Eva-Lynn ligt vaak heerlijk een poosje in bed te duimen. Ook al is ze dan vroeg wakker, dan heeft ze niet gleijk al die prikkels en rust ze volgens mij toch nog wat uit. Maar ja, als ze gaan huilen gaat dat natuurlijk niet op petra: Super dat het gelijk goed ging. Nu de komende nachten nog even afwachten