Augustus 2009

Discussie in 'De mama's' gestart door lieke1979, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyJenn75

LadyJenn75 Actief lid

19 dec 2008
    190
    0
    0

Lief zeg, jemig wat groot al he...pfffttt gaat zo snel allemaal...

2. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    @petra: waaaauw, wat lijkt ze toch al groot zo! En wat loopt ze al goed zeg, tjonge jonge!

Hier alles goed. We vermaken ons goed bij mijn ouders. Fabiënne is weer vrolijk gelukkig, d'r voortand is nu eindelijk door. Volgende week krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis en de stucadoor kan dan een weekje later gelukkig al beginnen. Hopelijk zitten we er half januari in!

3. vreeswijk

vreeswijk Actief lid

26 mrt 2009
    228
    2
    18
    petra: Wat een leuk filmpje, zeg. Leuk om te zien dat andere kindjes van deze leeftijd dus hetzelfde doen en bewegen. Ook leuk om te zien hoe Roos en Suze met elkaar spelen. Dan is het voor Eva-Lynn maar saai....

fabsie: Fijn dat het nu beter gaat met Fabienne. En wat heerlijk dat je nu echt kan gaan aftellen. Tegen die tijd krijgen we wel foto's te zien, toch;)

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik heb een lange dag op mijn werk achter de rug, maar gelukkig hoef ik hier niet veel bij te lezen haha

5. LadyJenn75

LadyJenn75 Actief lid

19 dec 2008
    190
    0
    0
    Jaaah rustig hier...

Vandaag op stap met een paar meiden (dochter en vriendinnen) ff naar de film. Wat een stelletje giechelkonten bij elkaar:D

Noah was lekker op pad met papa en grote broer, ff naar de voetbalclub..en ook nog ff snel een kerstboom halen (laat ...maar hij staat:) )

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Ladyjenn,
    lijkt me echt superleuk om met giechelkonten te zijn. Welke film waren jullie geweest?

wij hebben gisteren gesleed, zal straks wat foto's plaatsen. Suze vond het erg leuk

7. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Nou, wij zijn weer thuis na een rit van ruim 3 uur. Mijn oma wordt 80, dus dat moest gevierd worden, maar ik vond het erg heftig hoor, die wegen vol sneeuw. Gisteren had mijn man een etentje met vrienden en op de terugweg gleed hij met de auto uit en had hij alle drie de rijstroken van de snelweg nodig om weer recht te komen. Gelukkig was er zo goed als niemand op de weg, anders was dat niet goed afgelopen.Morgen nog een dag werken en dan lekker vakantie. Hoef ik die enge sneeuw niet meer door!

Fabiënne loopt steeds meer los. We hebben vandaag als de dag bestempeld dat ze echt los loopt. Ze besluit nu zomaar zelf om 'op stap' te gaan en ze komt steeds verder. Leuk man! Maar ook uitkijken. We hebben de afgelopen dagen lekker gesleed. We hebben het zitje van het bad er opgeknoopt en madame had de grootste lol.

Nou, ik ga nu eindelijk maar eens eten, dat is nu klaar.

8. vreeswijk

vreeswijk Actief lid

26 mrt 2009
    228
    2
    18
    Dag allemaal,

Wat een wit weekend! Moest ik precies werken overdag. Dus dat was glibberen. Eva-Lynn vond het wel heel leuk op de slee in de sneeuw. Ze is haar trauma weer te boven...;)
    Vandaag een bijkomdag en dan dinsdag en woensdag werken en van vrijdag op zaterdagnacht. 5 dagen in de week, terwijl ik er normaal 2 werk, pffffffff;)

9. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    mijn kanjers op de slee

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik kom hier ook weer eens loeren :)
    Mooie foto's zie ik voorbij komen.
    Wat worden onze kindjes al weer groot he?

Petra ik lees dat je gaat trouwen. Leuk zeg!

Leuk he die sneeuwpret:

11. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    wauw hee wat is Svithe veranderd, ik herken haar niet meer terug.

We gaan morgen naar de theatershow van sesamstraat met Roos en ons petekind van ook 2 jaar
    ik ben heel erg benieuwd hoe het zal zijn

12. vreeswijk

vreeswijk Actief lid

26 mrt 2009
    228
    2
    18
    Wat is Svinthe groot, Hanna!!

petra: Hoe was de theatershow? Waar ging he tover?

Heeft iedereen vakantie? Of zijn er die stug door blijven werken?

fabsie: Lukt het met het klussen in huis?

13. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik ben nog aan het werk. ik moewt alleen donderdag en vrijdag nog en moet volgende week verplicht dicht omdat bijna mijn hele groep vrij heeft genomen

14. vreeswijk

vreeswijk Actief lid

26 mrt 2009
    228
    2
    18
    Wel lekker een paar dagen vrij, toch?
    Ik moet vannacht 1 nachtje en dan volgende week dondag s avonds.
    Dus ook een beetje vakantie.

15. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Klussen gaat langzaam, want we kunnen nog niet veel doen voordat de stucadoor is geweest. Verder is Fabiënne ziek, dus kunnen we niet allebei in het huis aan de slag. Maar ben wel superblij met ons nieuwe huis en vind het wel heel fijn dat we nu al de sleutel hebben. Is toch makkelijker met plannen maken he?!

Hier anderhalve week vakantie.

Voor iedereen hele fijne feestdagen gewenst!!

16. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hallo hallo,
    hebben jullie de kerstdagen overleefd?

Ik vind het leuk om te zien dat onze kindertjes nu echt kindertjes worden en dat er in de verste verte niet meer op babys lijken.
    We kwamen er ineens achter dat Suze hartstikke veel begrijpt, zoals gooi maar in de prullenbak of ' geef die bal eens aan"
    ze wil nu graag helpen en scharrelt altijd vrolijk in de rondte.

wat ze het leukste vind om te doen is dingen in een bakje doen en er weer uit halen en weer erin en weer eruit

17. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    ik vind het nu ook heel leuk en ze begrijpen idd nu heel erg veel. Ons meisje heeft nu uitgevonden hoe ze haar zin kan krijgen door nep te gaan huilen (werkt niet bij mij, maar wel bij haar grote zus en broer)
    Ze noemt iedereen mama ook foto's noemt ze mama, papa noemt ze dus ook mama hahaha. Arme papa

Ik kom hier niet zo vaak, maar dat lijkt me logisch met al de feestdagen. groetejs van mij

18. vreeswijk

vreeswijk Actief lid

26 mrt 2009
    228
    2
    18
    Inderdaad erg leuk, hoeveel ze begrijpen. Veel meer dan je zelf denkt. En dan merk je ook opeens dat ze sommige dingen niet wil begrijpen als ze boos is....:$ Want een volgende keer doet ze het wel.
    We zijn met Kerst naar vrienden geweest, super gezellig. Alleen hebben zij geen verwarming boven, dus t was daar 10 graden s nachts.
    Eva-Lynn wel goed ingepakt s nachts, volgens mij had ze het niet erg koud.
    Maar nu is ze wel sinds gister ziek. Ze is nog nooit ziek geweest, dus t Is voor ons ook een kijken hoe ze erop reageert. Gister had ze 39.1 en vanmorgen 38.1. Dus het wordt al minder, gelukkig.

Genieten jullie nog van de sneeuw? Ik vind het wel glad worden nu.

19. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    het is zeker glad nu.

@ Vreeswijk, het is altijd belangrijk dat ze genoeg drinken en verhoging/koorts hoeft verder niet erg lang te duren bij die kleintjes

Wat kunnen jullie kinderen al zeggen/aanwijzen?
    Suze is ineens helemaal van de lamp en neus (pamp en eus)
    papa, mama, bas en paard, aap, Roos (hus) poes
    haar favoriete zin is
    BABABABABABABABABA en dat dan heel hard

20. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    een goed uiteinde voor allemaal!

Deel Deze Pagina