Oh jeetje meis, das echt kut voor je! idd jezelf laten doorsturen! waar ze je kunnen helpen dan! toch hou ik nog een beetje hoop voor je, sterkte !!!
Lana, sterkte!!!! tandpasta: stomme vraag maar heeft iemand ook na het tandenpoetsen heel erg last van kokhalzen en soms overgeven?
@Lana: succes meid, wat een ellende voor je. Hoop dat je snel meer nieuws hebt, want een week wachten is erg lang! Zelf had ik vanochtend roze bloedverlies met afvegen, dus hier was de paniek ook weer compleet. Vanmiddag had ik de intake bij de VK en die gaf aan dat ik me vooral niet druk moest maken , lekker makkelijk als je al een miskraam gehad hebt. Omdat ik vanmiddag geen roze bloedverlies meer had, heb iki och besloten haar advies maar ter harte te nemen en af te wachten tot as maandag, dan heb ik wederom een echo.. Pff. Maar bij de eerste twijfel hang ik gelijk aan de tel en mag ze een echo voor me regelen. Dingetje, hoe is je echo gegaan? Ik hoop dat het duimen geholpen heeft!
hoi elisa Nou ik heb het kokhalzen al tijdens het poetsen. En dan ook idd dat het over gaat na overgeven.
oww iltje, dank je voor reactie! ben blij dat ik niet enige ben.. heb nu al 3e merk tandpasta gekocht en gebruikt maar het blijft.. dacht ga het toch eens opperen op het forum!!!
*Breekt even in* Ik ben een vriendin van Dingetje en zij vroeg mij om even haar verdrietige nieuws te posten: De VK kon op de echo niets vinden en ze zitten nu as we speak bij de gyn, om 'op zoek te gaan naar het vruchtje', om een BBZ en mola uit te sluiten Echt zo sneu... Ze komt vast later nog wel even online voor het hele verhaal, maar dan zijn jullie voor nu even op de hoogte. *Breekt weer uit*
@Murmel: dank je wel voor het inbreken. Ohhhh wat verdrietig voor dingetje..... ze was zo blij.... Wil je haar de sterkte wensen overbrengen?? @lana: jij ook al zo verdrietig..... heel veel sterkte! Lvz FemR
Ohneeee, wat vreselijk! Ik dacht vanmorgen nog aan haar, toen ik las dat zij vandaag echo had... Is er nog enige kans dat het goed komt? Of raakt ze het vruchtje sowieso kwijt en valt er alleen te 'hopen' dat er niets beschadigd raakt? In ieder geval ontzettend veel sterkte...
*Breekt weer even in* Nog een update van Dingetje! Het is maar een vreemd verhaal... De gyn heeft nu wél hartactie gevonden, maar dan wel pas een 5,5 à 6 weken oud vruchtje.... Stress en spanning duren dus nog een poosje voort voor ze Bah wat een rotsituatie.... Maar goed, wél een hartje dus! *Breekt weer uit*
Pffff, wat een verdrietige berichten hier zeg... Lana heel veel sterkte!! Ik denk aan je... Dingetje... pff wat een onzekere tijd... Ik hoop dat jullie snel meer duidelijkheid krijgen!!! Hoe lang moet je nu wachten tot een nieuwe echo?? Murmel... dank je wel voor het inbreken...
Lana heel veel sterkte!!! Ik heb om 19.00 uur een afspraak bij de VK, ik laat jullie vnv of morgen weten hoe het was.. Zou ze nu ook naar het hartje gaan luisteren? ( heb hem 1,5 geleden al gehoord bij de echo ) Ik kom snel weer kletsen hoor... Gefeliciteerd aan alle nieuwe zwangeren! Liefs x
ooo jee wat een berichten hier allemaal zeg. Nou hopen dat het met dingetje dan toch wel goed komt. we blijven voor je duimen dingetje. Heel veel succes en sterkte. En murmel bedankt ons even op de hoogte te stellen.
Ik heb dat ook eens gehad, dat ik een paar weken minder lang zwanger bleek te zijn dan ik dacht... En is helemaal goed gekomen!! Dus mijn duimen draaien hard.
lana dikke knuffel niet leuk om te horen.. ik weet er alles van vorige keer was t ook steeds zo onzeker.. maar meid geloof in t wonder.. jeetje dingetje voor jou ook al zo spannend eng allemaal... dikke knuffel ook voor jou! ik weet wel dat t bij mij ook moeilijk te vinden is steeds omdat ik een gekantelde baarmoeder heb. gelukkig weet de vk ervan en moet ik dus altijd met mijn vuisten onder mn kont liggen met de echo's dan is t iets makkelijker te vinden.. ik heb morgen weer een echo.. ben benieuwd wat de meeting nu is.. volgens 2 meetingen van de vk vorige keren zou ik morgen 8 weken zijn. volgens een snelle meeting van de gyn vorige week zou ik morgen 7 wk en 3 dgn zijn.. dus ben heeeeel benieuwd.. ben ook steeds bang dat er ineens geen hartje meer is ofzo.. toch de angst na een miskraam denk ik