(ff terug zoeken in mijn plakboek....) Dat moet rond 10 a 11 weken zijn geweest, dat ik het hartje zelf kon horen.
Ik denk trouwens dat ik deze zwangerschap toch maar weer een plakboek ga maken... Ik had eigenlijk zo'n soort agenda-dagboekje gekocht. Maar toen ik net door Vince zijn plakboekje bladerde realiseerde ik me dat dat echt zoooo prachtig is, zo'n helemaal zelf samengesteld plakboek... *zucht*, dat wordt toch weer knippen, plakken en knutselen...
@Lana:Ik hoop echt voor je dat het toch wel goed zit, sterkte, die onzekerheid is echt vreselijk lijkt me... Ja, ben echt helemaal hoteldebotel op haar!!! Gelukkig gaat het vandaag een stuk beter met mijn meisje. Ze had gister op een gegeven moment 40,2 graden koorts, was zo bezorgd. Vanochtend was de koorts helemaal weg en ze eet en drinkt redelijk. Gelukkig maar, vind het echt vreselijk zo'n ziek ukkie... Wij vieren haar verjaardag inderdaad zaterdag de 9e. Op de dag zelf gaan we lekker naar de dierentuin. We hebben met kerst een abonnement gekregen van mijn ouders, zo lief! Daar gaan we veel gebruik van maken! Ben jij ook al druk met de voorbereidingen voor die speciale dag? Hoe gaan jullie het vieren? Binnenkort (als ik naar de gyn ben geweest en iedereen het mag weten) meld ik me ook aan voor de augustus 2010 mama's-hyves, leuk hoor! Fijne dag allemaal!
Wel superleuk voor later! Ik heb bij de eerste wel zo'n dagboekje bijgehouden met daarbij een map met testen, buikfoto's, echo's en andere knipsels. Ben echt van plan om dat nu weer te doen. Want ookal is niet alles nieuw, het blijft toch heeeel speciaal! Ik vind het ook leuk om te doen, dat scheelt. Ik hoop alleen dat ik er nu ook genoeg tijd voor heb!
Pffff, ik vrees dat je gelijk hebt, hihi... Nou, dat wordt weer knippen en plakken tot in de late uurtjes, hihi. Want overdag kan ik t nu wel vergeten.
Ja inderdaad, succes alvast! Gelukkig slapen ze ook nog wel overdag, maar ik wil altijd zoveel in die tijd... Herkenbaar?
Hahaha ja, erg herkenbaar! Overdag ben je blij als je je handen een uurtje vrij hebt... Nee ik vrees dat het echt avondwerk wordt, hahaha! Gelukkig slaapt Vince vanaf 8 uur.
Ja, Tes ook gelukkig! Ben op het moment bezig met haar fotoalbum, die wil ik graag met haar verjaardag af hebben. Ik heb het gelukkig wel steeds bijgehouden, dat scheelt. Ik ga weer even verder!
Ik moet nog zo'n beetje beginnen met Vince zijn album... *kreunt* Maar ik ga lang niet alle foto's inplakken, wilde het juist heel compact houden. Denk aan een dubbele pagina per maand. En dan voor dingen als kerst of verjaardag een dubbele pagina extra. Ik kan wel hongerden foto's gaan inplakken, maar dan is er geen hond die er ooit nog naar kijkt... Als ik het zo doe is die kans veel groter.
Na veel banners uitgeprobeerd te hebben is het deze geworden. Vind hem alleen een beetje klein en niet goed leesbaar of ligt dat aan mij? EDIT: letter type wat groter gemaakt nu is het beter
Hey Allemaal Hoe is het hier?? Vandaag intake gehad bij de verloskundige.. Boekjes, folders, tijdschrift.. ik heb een hoop gekregen Altijd leuk!! Ik kreeg ook een knuffeldoekpopje! Maar ai dat bloedprikken... NIET mijn hobby.. En vorige week had ik al bloed laten prikken bij de huisarts :x Nu heb ik straks 2 blauwe plekken Maarja.. Ik heb t er natuurlijk harstikke voor over! @ Cossy... ik wil denk ik wel een 3d echo laten maken.. eentje.. Ik wacht eerst de eeste echo af, en ga me er dan eens in verdiepen.. Die angelsound lijkt me wel leuk, waar kun je die halen? Het zal best prijzig zijn lijkt me?? @ Leonizzi.. wat vervelend dat je zo misselijk bent geworden! Hopelijk was het eenmalig! @ Suzan.. jou onderschrift blijft voor mij vrijwel onleesbaar helaas
Zo, hang weer even uitgeteld op de bank.. Gisteren wéér een poging gedaan om naar de film te gaan wéér vol dus toen maar eens nagedacht en kaartjes GEKOCHT voor vandaag, dus straks lekker naar de film.. nu dus nog even beetje bijkomen! Ik kan vandaag niet genoeg eten zeg! Blijf honger houden.. meer mensen hier last van? Gelukkig nog steeds niet misselijk en hoop wel dat dat ook wegblijft. Morgen naar de vlos! Ben benieuwd!! Ook naar of ik nog een echo/echo's kan krijgen.. Mijn kliniek is nu dicht namelijk ivm vakantie.. Nou ja, maar even zien!
Onze dochters zijn bijna even oud. Ik wil haar fotoalbum ook graag met haar verjaardag klaar hebben, maar ik moet nog beginnen... Dus ben bang dat dat niet gaat lukken. Wel leuk he zo'n eerste verjaardag...
@Meicke, Hahaha dat herken ik heel goed ja dat honger gevoel de hele dag door Ik heb vanmiddag zelfs aan mn vriend gevraagd van ga eens opzoek naar iets wat ik kan eten waar niet al te veel kCal inzitten niet te vet is en ook nog gezond....hij kwam aan met wortels en appels....nou van appels krijg ik alleen nog maar meer honger. Ik kan eten als ee gek, wil dat niet doen nu al moet er ook weer af he! Ik merk wel wanneer ik volle maag heb minder misselijk gevoel, nu ben ik niet erg misselijk maar helpt wel. @Susan, ik kan het wel lezen meid. Leuke banner lijkt op die van mij alles goed? Groetjes Lilly
3-D echo's....ik was nog niet op de hoogte van het bestaan ervan ! Ziet er wel mooi uit, maar ik vind het wel prijzig.. De testen gaan wij verder niet doen, de uitslag daarvan is een kansberekening; mij te onduidelijk om zekerheid dan wel onzekerheid te geven. Als we straks het geslacht kunnen zien, dan denk ik niet dat ik mijn nieuwsgierigheid kan bedwingen en wil ik het vast en zeker weten. Alle dames die nog echo's gaan krijgen: succes!
Hallo dames, Ben een poosje niet online geweest... voelde me hondsberoerd hele dagen lang, maar nu gaat het gelukkig wat beter. Alleen kan ik jullie niet meer bijlezen - jullie gaan zo hard! @Dingetje: wat apart zeg dat je ineens twee weekjes achteruit zit, maar aan de andere kant wel heel goed dat er een kleintje is Morgen mijn eerste echo om 08:20 uur ben heel erg benieuwd, vind het super spannend. Zal jullie morgen laten weten hoe het is gegaan.
Susan -> Ik kan het prima lezen hoor. Chivay -> Volgens mij kost de angel sounds zo'n 30 euro. Je krijgt ze ook al veel goedkoper op marktplaats. Meicke -> Morgen vk, spannend! Veel plezier straks in de bios.
Wortels/have winterpenen gaan er hier ook in als koek! Lekker knagen... hahaha en paprika en komkommer met sojasaus (jaja vage combi, maar erg lekker en er zit praktisch niks in! Ik eet verder bijna geen zout in mijn eten (nooit gedaan) dus dan maakt dat beetje sojasaus ook niet uit ) Wel enigszins aan toe geven hoor! Je lichaam vraagt er niet voor niets om.. Maar dan inderdaad gezonde dingen! Extra volkoren boterham bijvoorbeeld, mandarijntjes.. Eventueel drinkontbijt maar dan als tussendoor gebruiken, heb je gelijk je zuivel en het vult ook goed. Ik heb inderdaad wel als ik honger krijg dat ik me misselijk voel. Dus zorgen dat ik geen honger krijg 3-D ga ik trouwens ook laten doen, maar denk alleen rond de 27 weken.. Wil wel rond de 16/17 weken geslachtsbepaling al laten doen.. Ben veel te nieuwsgierig! En ook de angelsound wil ik graag hebben al wacht ik daar nog even mee. Mijn baarmoeder ligt echt extreem achterover gekanteld, dus voordat ik wat kan horen zijn we wel flink wat weken verder, denk ik..
Gezond hoor! Mij lukt het met al dat lekkers in huis (nu na de feestdagen) nog niet zo goed om gezond te eten... Maarja, dat is meteen mijn goede voornemen voor het nieuwe jaar! Ik slik overigens wel elke dag trouw mijn multivitamine-capsules, hopelijk scheelt dat een beetje...