Tjee fem wat een verhaal... wat mooi dat jullie nu ook de mooie dingen kunnen zien van jullie heftige ervaring.. Esmee zal er altijd bij blijven horen! @ Astrid... Tjeee wat een buik al zeg! Veel verschil is het zelfs! Iedereen bij jullie in de omgeving zal het ook wel weten nu denk ik he?? Hoe voel je je? Veel last van bandenpijn door het snelle groeien?? Hier gaat t ietsjes beter.. Buikpijn is iets afgezakt.. maar pfoei... wat voelde ik me net even een watje.. dacht dat ik een redelijke pijngrens had maarre dat ga ik even bijstellen
Hallo lady's Jee astridi wat een verschil een mooi buikkie. En heel veel succes morgen. Hier even gauw berichtje van mij. Ben heel erg beroerd me keel doet nog steeds zeer ontzettend hoofdpijn en totaal geen fut. Geen zwangerschaps klachten maar gewoon griep. Vanmiddag na me werk met manlief na een auto gekeken we gaan onze verkopen is 2 deurs onhandig als je straks een kleine heb. Dus willen we 1 met 4 deurs. Daarna gegeten en toen bij thuiskomst in slaap gevallen op de bank. en zo duik ik weer me bedje in. Hopen dat het morgen beter gaat. en dat ik alles even terug kan lezen.
fem: echt een heftig verhaal zeg! dat ze dat niet gezien hebben! Iltje: beterschap! Hier ook last van buikpijn al de hele dag, echt zo'n ongesteldheids gevoel, en heb ff terug gerekend zou nu weer ongesteld moeten zijn zeg maar, dat kan dan he dat je krampen hebt..?
Heb ik nog nooit gehoord eerlijk gezegd? maar je kunt eigenlijk altijd buikpijn krijgen tijdens je zwangerschap toch, is heel normaal. Zo lang je geen bloed verliest maakt het niets uit.
ja ik weet het dat je krampen kunt hebben, maar ik dacht dat dat wel vaker voorkwam dat je tijdens dat je normaal ongi zou moeten worden ook wat ongikrampen hebt zeg maar....
Ik had wel vanavond toen ik naar de wc ging iets in mijn urine..een propje zeg maar maar het was geen bloed..(lekker praatje he pfff ben blij dat ik de echo heb morgen, ben bloednerveus!!
@ Val, ik mag gelukkig morgen om 9.15 uur al! Jij ook succes !! @Chivay, ja iedereen weet het al, je kan er ook niet meer omheen Heb idd wel last van bandenpijn, vooral bij te snel opstaan, of druk zetten bij bijv. niezen Ach, tis voor een goed doel toch
@Astrid:Wauw.... big mama hahaha. Heel veel succes morgen!!!!!!!!!!! @Val: jij ook heel veel succes morgen!!!
@ Astrid Grin nee, idd... had je wel heel veel smoezen moeten verzinnen!! En het is zeker voor het goede doel! Val & Astrid succes morgen met de echo! Dat jullie maar heel mooie plaatjes van jullie uk mogen gaan zien Ik kan echt niet wachten.. pff wat duurt het nog lang.. (11 nachtjes nog)
Hoi ik meld me bij jullie aan! 15 nov mn laatste ongi gehad...en gister positief getest ( 2x!) Dus volgens berekening ga ik 22 aug bevallen ....12 jan naar de gyn...denk ook gelijk echo...dus dan weet ik het zeker! iedereen GEFELICITEEERD!!
Meiden.. just so you know... Met pijn in mijn hart moet ik mij afmelden bij de augustus mama's. Mijn bloeding is gisteravond terug gekomen en daarna weer gestopt. Alles goed en wel maar vandaag tegen de avond begon ik weer te bloeden en zag er wat kleine stolseltjes in. Ik heb een spoed echo gehad en er was alleen een vruchtzakje te zien maar geen vruchtje. Bloedtest gaf ook aan dat mijn hcg waarde niet overeen komt met de zwangerschapsduur. Iedereen een hele fijne zwangerschap gewensten dat jullie allemaal een mooi, lief en gezond beebje op de wereld mogen zetten!
Vandaag spugend opgestaan.. Bah... ondanks de emesafene toch weer spugen... Ben ook weer wat meer afgevallen door het weinige eten.. Ben nu even aan het overwegen wat ik met mijn werk doe.. Zooo moe, en slapjes omdat ik zo weinig energie binnen krijg.. Maar 2 weken geleden ook al een dag thuis geweest door het spugen.. en in mijn 3de week toen ik het niet wist ook al thuis geweest.. Mijn baas weet het nog niet, en is er deze week niet.. Het liefst zou ik het haar zsm vertellen zodat ik me wat minder schuldig kan voelen met ziek melden.. Maarja..