Even een algemeen vraagje: Ik heb de link van de aug mama's site in mijn handtekening, maar hoe kan ik hierbij de naam aanpassen? Heb het eerder gedaan, maar weet het echt niet meer, lekker slim
Oh en mijn Angelsound is binnen! Beetje jammer alleen dat het nog wel even duurt ws voordat ik iets hoor
Oooh dat bedoel je! Meicke -> Hihi, ja dat duurt nog wel even. Hoewel het nog maar zo'n 2,5 week zal zijn als je het hartje net zo vroeg kunt vinden als ik de vorige keer.
Dimple, ik denk dat je bedoeld zoals ik de link heb staan of niet? Dan ga je dus inderdaad naar gebruikersinstellingen, dan wachtwoord wijzigen. Dan zet je in je handtekening de tekst die je wilt doorlinken. Dus bijvoorbeeld "lijst augustus 2010 mama's " dan selecteer je dat stukje tekst. Dat stukje wordt dan gearceerd zichtbaar. Dat laat je gearceerd en klikt op de "wereldbol met ketting" daar plak je de link en dan moet ie het doen Hoop dat het zo duidelijk is.
Hoi meiden, voor alle zwangeren...GEFELICITEERD. Ik weet niet zeker of ik me bij deze maand aan moet sluiten... de eerste dag van mijn laatste ongi was 22 november. Heb eergisteren een positieve clear blue digital test gehad en daar stond 1-2 weken.
Noa, welkom! En natuurlijk gefeliciteerd!! Als de datum in je banner klopt ben je op dezelfde dag uitgerekend als ik! En ik woon ook in limburg, hihi.
@Noa, gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik zit ook op het randje hoor. Maarre....hoe kan jij nou 3 dagen verder zijn, mijn laatste dag was 21 nov en ik heb met 31 dagen gerekend.
Nou, een nat kontje verklapt al een hoop! En gezien haar achtergrond was het ook vrij aannemelijk. Ze is anderhalve week geleden door de cavia-opvang gevonden in een doos met 10 andere caafjes in de sneeuw met -13 graden! Nu woont zij dus bij mij. Een van mijn cavia's was net voor kerst overleden en zusje bleef alleen achter. En cavia's houden van gezellig bij elkaar zijn, dus eentje uit de opvang gehaald.
nieuwe: gefeliciteerd! voor iedereen fijne jaarwisseling en dat 2010 maar heeeeeeel mooi jaar mag worden liefs elisa
Ah op die manier. Wel zielig hoor, in de sneeuw! Gelukkig heeft ze nu een plekje waar ze goed verzorgd wordt. Wij hebben ook lang cavia's gehad, en een paar keer een nestje gehad. Maar blijkbaar hadden we heel veel geluk, want de diertjes zijn allemaal vrij oud geworden en zijn vrijwel nooit ziek geweest.
Eigenwijs als ik ben net natuurlijk een tijdje geprobeerd, niks! Hoop dat het met 11/12 weken wel al lukt... Mijn baarmoeder ligt echt heel erg naar achteren gekanteld, dus gaat wel even duren voordat ie aan de voorkant te horen is (zat er zelfs aan te denken om hem even op mijn rug te proberen LOL omdat daar het minst tussenzit!! Het idee... WHAHAHA) We zullen het zien! Mijn kat heeft overigens geen hart kon hem niet vinden.... Noa, nog even op de valreep, van harte gefeliciteerd!!
Hahaha, ja kat! Nee met 8 weken is sowieso ECHT nog te vroeg, dan vindt vrijwel niemand het hartje. Maar wacht maar als je straks een week of 15 zwanger bent, dan wordt het haast onmogelijk om het hartje te missen. Waar je dat ding ook zet, overal hoor je een treintje.
Nou dames, nog even en het is zo ver... Dus bij deze wens ik jullie allemaal, zoals ze dat hier zo mooi zeggen, een goeie roetsj! En de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!! Dat het een gezond en voorspoedig jaar mag worden, met héél veel gezonde baby'tjes!!
hallo meiden!! lees nog af en toe wat mee, maar niet meer zoveel.. tis toch wel dubbel allemaal maar het bloedverlies is niet meer terug gekomen dus afwachten maar weer! hoop dat het met jullie allemaal goed gaat!! fijne avond/nacht allemaal!!
Even een snel vraagje voor diegene die ook met MvM meedoen: Hoe doen jullie dat? Ik sta echt te kokhalzen, het idee...het echt doen! het omspoelen van de beker pfffff Ik zou vorige week al beginnen, maar toen was de chauffeur niet langs geweest Gister dus wel, maar kreeg maar 1 kratje, ipv de beloofde 2 kratjes en 2 opvangbekers! Ik weet het ik moet bellen, maar heb daar geen zin in. Heb nu een maatbeker gekocht daarvoor! Ik wil dolgraag mijn steentje bijdragen (vnl omdat ik zelf via IVF zwanger ben geworden!), maar hebben jullie een tip, of moet ik me erdoor heen slepen? IEDEREEN EEN KNALLEND JAARSWISSELING EN EEN SUPER 2010!
meiden, denk niet meer dat ik nog online kom vanavond. Ik wens iedereen alvast een prettige jaarwisseling en een knallend uiteinde! Bekijk bijlage 40444