Augustus 2010 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Conchita, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    OOOOOO...... Die heb je toch ook geshowt bij "show je babykamer" vorig jaar? Ik vond hem echt fantastisch!! "Helaas" had ik mijn kamertje toen al af,anders was het zeker een bron van inspiratie geweest! Ik heb ook geen roze kamer voor mijn dochter hoor,het is vooral oranje, met een behangboom, -aap en -struisvogel. Heb wel wat roze in accessoires. Tzt zal mijn meissie naar zolder "moeten", zodat de baby naast ons kan slapen. Dan moeten we voor haar een hele nieuwe kamer inrichten, leuk!!!! De babykamer houdt dan wel de behangbeesten, die waren me te duur om na een jaar er weer af te trekken, maar misschien dat we de oranje muur een ander kleurtje geven.

2. 4days

4days Niet meer actief

Hahahaha :D zw. vr. uit Lmbrg zkt zw. vr. uit omg. vr zw. gym/zwmmn :D :D

Mijn zoontje heeft een woezel en pip kamer! Mijn moeder heeft een stuk of 6 hele grote woezel en pip canvas-schilderijen gemaakt, en nog 4 kleintjes. Daarnaast hebben we ook woezel en pip knuffels, en een lamp enzo. En 1 muur is lime groen, de rest wit. Overal lime groene en blauwe details. Het is een erg vrolijk kamertje! :D

3. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Cossy: eens kijken of er iemand op je advertentie reageert hahahaha. Maar ehh... woezel en pip, liefffffffffff!!!
    Ik heb voor mijn dochter tinkerbel en haar vriendinnen op de muur geschilderd, tussen de 40cm en de 90 cm groot en bij mijn zoon een plaat van de lionking. Allemaal erg leuk geworden!! Op de babykamer kan ik dat niet, die muren zijn nml niet glad gestuct. Ik zou nog wel iets met een triplex plaat kunnen doen, ga nog wel ff kijken.

@Yvie: wordt idd ons jaar!!! Heb ook helemaal zin in augustus!

Grtz FemR

4. 4days

4days Niet meer actief

Tinkerbel en lion king, ook leuk hoor! Maar ik ga sowieso eerst afwachten wat het wordt. Als het een meisje wordt is ze de klos, dan komt ze te slapen in een suikerspin. :D ;) Bij een jongen moet ik nog eens even nadenken...

Oeff, zin in augustus al... Nee laat mij maar eerst even heeeeel lang van de zwangerschap genieten! Wie weet is het wel de laatste...

5. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Cossy: Ja heeel erg genieten en ook heeel erg zin hebben in augustus hahaha. Maar een suikerspin is wel heel leuk!!! En een jongen.... daar heb je ook zoveel leuke en stoere dingen voor!!

6. 4days

4days Niet meer actief

Hihi ja komt helemaal goed! ;) Heb al zooo veel leuke dingen gezien...
    Maarre, mama's die al kleine kindjes hebben... Kopen jullie er nog een babykamer bij? Ik vind het eigenlijk een beetje onzin om 2 babykamers te kopen. Maar Vince is nog veel te klein voor een tienerkamer ofzo... Ik denk dat ik er alleen een bedje bij koop. Maarja dan vraag ik me dus wel af waar ik die 2e slaapkamer verder mee moet vullen... ;)

7. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Cossy: Je kunt ook op mp kijken voor wat leuks bij jou in de buurt? Gewoon een kamertje erbij voor weinig? Wij hadden mazzel met 75 euro voor een compleet kamertje, maar wellicht vind jij ook zo iets? Of de meubeltjes van Vince in de babykamer zetten? En voor Vince een ledikantje kopen en dan leuke meubeltjes waar hij lang mee vooruit kan? Of een doorgroeikamertje?

8. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    :) Zwangerschapszwemmen... dat wil ik ook gaan doen...
    Hoop dat ik er met mijn werk uitkom... dan moet ik namelijk wat schuiven :) maar dat komt wel goed!

Enne.. heeft er iemand hier foto's van babykamers van andere kids :) leuk om even ideetjes op te doen??

9. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Dit was het kamertje van mijn dochter. Voor mijn zoon hadden we dus hetzelfde, alleen woonde we toen nog op de flat. De kleuren van de kamertjes kwamen behoorlijk overeen ;)
    Bekijk bijlage 40615

10. 4days

4days Niet meer actief

Hmm ja, dat is misschien wel een ideetje...

Superleuk kamertje! :D
    Wij moeten van de week nog even een paar dingen aan de muur hangen, daarna zal ik ook een foto posten.

11. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Ben benieuwd!!

12. 4days

4days Niet meer actief

:D Nou ik ga langzaam maar eens slapen... Morgen om 7 uur is er weer iemand klaarwakker... ;)

13. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Weltrusten :) Ik zit zo lekker... heb nog geen zin hahaha. We zitten heerlijk muziek te luisteren en lekker te snuffelen op het internet..... ga denk ook zo maar.... anders krijg ik spijt hahaha.
    Droom zacht!

14. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Dit is het kamertje van ons zoontje
    (1 kant)

Daar komt de kleine straks te slapen. De kleur lime wordt dan vervangen voor fuchsia of kobaltblauw en ik wil er wat zilveren accenten bij hebben.
    Wij kopen er overigens wel een 2e babykamer bij. Had gekeken op MP maar nog niet veel gezien wat ik leuk vind. Bij Gardo hebben ze al kamertjes vanaf 500 euro (mijn smaak dan) en dat vind ik ook wel meevallen als ik kijk naar t kamertje van mn zoontje. Die was wel 3x zo duur. Beetje overdreven voor een 2e kamertje die prijs vind ik :p

15. 4days

4days Niet meer actief

Onze babykamer lijkt een beetje op die van jullie! Wij hebben kamer Altea van TWF. Hij was wel goedkoper (1000 euro), volgens mij is het hetzelfde idee maar dan wat minder luxe, jullie hebben links en rechts van de commode nog van die kastjes enzo. Heb een fotootje gevonden: (en dit is de foto uit de brochure he, geen foto van onze kamer ;) )

16. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    He meiden heb heerlijke geslapen tot 08.00 uur. Gek he? uitslapen tot 10.00 uur heb ik niet meer gedaan sinds ik zwanger ben. Deze dagen veel thuis geweest dus de potten van MvM gaan lekker snel. Lijkt me heerlijk als ik even een dagje niet in die maatbeker hoef te plassen. Ik mis dat!!! haha.

Goh alle ideeen al over babykamertjes. Ik durf me daar eigenlijk nog niet echt mee bezig te houden moet ik zeggen en heb dus ook nog niet echt ideeen.
    Ben me wel aan het orienteren op kraamzorg, maar durf me nog niet aan te melden.
    Denk dat dit allemaal komt na de 12e als we een goede echo hebben gehad.

17. 4days

4days Niet meer actief

Leonizzie, hihi ik was bij mijn eerste zwangerschap pas echt 'bijgelovig'! :D Ben naar de 9 maanden beurs gegaan toen ik 9 of 10 weken zwanger was, en heb HELEMAAL NIKS durven kopen... Ik dacht iets kopen voor 12 weken, dat is echt het noodlot tarten, hahaha! Ga je daarvoor helemaal naar amsterdam... Gelukkig ben ik dat jaar al 13 weken zwanger rond die tijd. ;) (en de 12-weken grens zegt me nu niet meer zo veel)

18. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ cossy, ben bij mn zoon 20 kilo aangekomen, hoop dat ik nu minder aankom!
    Maar ben er nog steeds van overtuigd dat dat kwam doordat ik stopte met roken, ging veelste veel snoepen.
    Ach, we zien het wel...

@ Chivay, ik weet nog niet of ik een cursus wil gaan doen, bij mn vorige zwangerschap niet gedaan.
    Maar omdat ik nu al zo druk ben met mn zoon en werk en huishouden, lijkt het me ook heerlijk om 1x in de week echt lekker bezig te zijn met het kindje in mn buik.
    Weet nog niet wat..

@ Meicke, ohh heerlijk zo uitslapen zeg!

@ Brendat, als we hier blijven wonen dan gaat mijn zoon ook naar zolder, word dan echt een geweldige kamer voor hem.
    Dr zit gewoon een net zo groot raam in als de andere slaapkamers, alleen is de kamer veel groter natuurlijk.
    Heb nu al helemaal zin in om voor mn zoontje en stoere kamer te maken :D

@ Cossy, mijn zoon ligt al in een 1 persoonsbed. Hij heeft nog geen klerenkast omdat hij een grote commode op zijn kamer heeft staan, waar alle kleertjes in passen.
    De commode gaat naar de babykamer, en zn oude ledikant gaat ook naar de babykamer. Hij krijgt er dan gewoon een kledingkst voor in de plaats.
    Hoop trouwens dat ik mn zoon in de zomer zindelijk kan maken, pff al zie ik er echt heeeeeeel erg tegenop!!
    Hij word oktober dit jaar 3... Dan heb ik tenminste maar 1 kind in de luiers..

@ babykamers, mooie kamers hoor!!

19. 4days

4days Niet meer actief

kiss87, ja ik hoop ook dat ik minder bijkom dan 25 kilo... Ook al ging het er vanzelf weer af, op het einde voelde ik me net een zeekoe... ;) En misschien ga ik inderdaad gewoon een leuke kledingkast erbij halen ofzo, of ja kopen dan maar alvast een kamer voor wat oudere kinderen met een babybedje erbij... Achja we zien wel, komt goed. :)
    Zou wel heel fijn zijn als je zoontje al uit de luiers is idd!

20. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Cossy, haha dat zou ook echt iets voor mij zijn. daar helemaal heen gaan, maar met niks terugkomen.
    De 12 weken grens zegt mij ook niet zoveel hoor (ken teveel verhalen dat het erna misgaat), daarom dat iedereen het hier verder ook weet. Maar de 12 weken echo is wel voor mij een soort naar-toe-leef-moment. De kans dat het daarna misgaat is gewoon een stuk kleiner.
    Het is een soort zelfbescherming denk ik. Het afgelopen jaar vond ik gewoon behoorlijk pittig, waardoor ik soms denk: Nou het zwanger worden ging ook niet zonder slag of stoot (en verdriet) dus kan dit dan in 1 keer goed gaan? Ik geloof soms og niet dat ik echt zwanger ben.

Mijn schoonzusje zei toen ik vertelde van die eerste echo; En dan heb je meteen een binding he? Ik voelde me toen heel opgelaten, want ik voel nog geen binding. Ben ik dan een beetje gek?
    Ik weet dat het er zit en ben er dolgelukkig mee en trots op, maar kan me er nog geen voorstelling van maken. Ik denk dat dat pas komt wanneer ik daadwerkelijk een ieniemini mensje zie op de echo, ipv een soort druif...

Deel Deze Pagina