Augustus 2010 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Conchita, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    chivay maandag om tien uur krijg ik weer een echo!

2. 4days

4days Niet meer actief

Leonizzie, ja dat is bij mij ook de reden waarom ik niet meer zo geloof in die 12 weken grens, omdat het erna nog mis ging. Maar als je dan een echo hebt is het een ander verhaal. Ik voel me ook veel zekerder na een echo. Ook al kan het altijd nog mis gaan, maarja in principe kan het mis gaan totdat de baby geboren is... Dus op een gegeven moment moet je er maar gewoon vanuit gaan dat het goed is.
    Ik vind dat trouwens helemaal niet zo raar dat je nog geen band voelt hoor... Oke, je hebt een hartje zien kloppen. Maar je wist net dat je zwanger was, en het kindje was nog zooooo klein... Ik denk dat de 12 weken echo wat dat betreft veel belangrijker is! :)

3. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Oh gelukkig, ben ik toch niet zo vreemd!

4. 4days

4days Niet meer actief

5. lilly11

lilly11 Actief lid

12 aug 2009
    266
    0
    0
    verpleegkundige
    @Lana...Oww spannend meid, het is nu al bijna 10u zie ik, ik ga nu starten met duimen draaien voor jullie. Laat je straks even iets weten? Alleen wanneer je daar zelf zin en je hoofd naar hebt staan he! Ik duim echt dat het nog goed zit meid.
    Mega sterkte knuffel Lilly

6. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    lily, ze heeft maandag haar echo.
    Maar nu alvast beginnen met duimen draaien kan nooit kwaad.
    Lana nog even volhouden dit weekend!

7. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Hallo mensjesss

Happy new Yearrrrrr allemaal.

Noa welkom hier en Proficiat.

Dimple leuk heb je dat gedaan met je zoontje
    En super leuk voor je met al die positieve reacties
    Geweldigggg.

Lana heel veel succes en sterkte met je echo maandag.
    Mijn duimen draaien ook voor je.
    Hopen dat je zo weer normaal bij onze clubje kan voegen

Hier gaat het goed af en toe last van overgeven en misselijkheid gelukkig maar af en toen.

Hier ook hele gezellige oud en nieuw gehad.
    Eerst hebben we de hele avond bij me schoonouders gezeten.
    Om half 1 zijn we richting huis gegaan om de auto in de garage te zetten.
    En dan lekker gezellig hier de wijk rond gelopen bij allemaal vrienden en kennissen langs gegaan.

Uit eindelijk kwart over 4 op bed.
    Gister een lui dagje gehad de hele dag lekker na douchen gewoon weer in een joggingbroek en shirt gehezen.

Vandaad drukke dagje
    Boodschappen doen.
    Alle kerstspullen aan de kant doen en alles schoonmaken hier de vitrage wassen.
    Dus we zijn weer lekker druk.

En even na het kerkhof gaan me opa zou vandaag 76 jaar geworden zijn.

Nou allemaal een hele fijne dag vandaag.

8. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Dingetje, Ik zag dat op de site ook links kunnen staan van babysites: Dit is die van ons nieuwe ukje-> www.BrusjevanJaimy.nl

Oja en ik heb me vergist in de chinese kalender. Die voorspelt bij ons een Meisje ipv een Jongen...
    Ben een beetje kippig, sorry ;)

9. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Leonizzie; Nee, ik zou ook niet kunnen zeggen dat ik na een eerste echo echt een band voel. Het maakt het wel een stuk echter natuurlijk, dat wel. Zo'n kleine garnaal met knipperlichtje is in elk geval een stuk echter dan een paar streepjes op een stokkie. Volgens mij begon het bij mij pas echt toen ik haar begon te voelen, en toen ik wist dat het een meisje zou worden. Toen vond ik het ook ineens een stuk echter.
    Maar ook toen ze geboren was en in de couveuse lag heeft het wel even geduurd voordat ik echt het gevoel had dat dat mijn dochter was. Is natuurlijk ook lastiger als je er niet op voorbereid was, en dat een groot deel van de zorg door de verpleging werd gedaan. Maar dat is helemaal goed gekomen hoor :D!

@babykamertjes; Het is zo leuk om straks bezig te gaan met het eerste babykamertje! Vond het helemaal fantastisch! En dadelijk de 2e kijk ik ook al naar uit, omdat ik dan 2 kamers in kan gaan richter, hihi! Maar wordt wel lastig, aangezien er straks maar goed 1,5 jaar tussen zit. Is mijn dochter nog te klein voor een peuterbed denk ik, dus zal er wel een 2e ledikantje nodig zijn. Maar ook met dingen als kinderwagen e.d. moeten we daar eens goed over nadenken! Maar goed, eerst eens zien dat ik de 12 weken haal! Hoewel dat inderdaad ook maar relatief is, het kan natuurlijk altijd mis gaan. Maar dat kan ook als ze geboren zijn, of 18 zijn.

Nou dames, ik ga ff douchen en dan gaan we met zijn 3tjes de stad in, stof kopen voor een mooie slinger voor mijn meisje en daarna even lekker lunchen!

Groetjes!

10. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
  11. 4days

4days Niet meer actief

Zo, ik ben weg. :D Naar het winkelcentrum, daarna even naar Maastricht en misschien nog even langs mijn schoonouders. En dan vanavond een etentje met de hele vriendengroep. :D Dus tot straks!

12. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Cossy veel plezier vandaag!

Lana alvast heel veel succes voor jullie maandag!! ga echt duimen voor jullie!

Verder vind ik het ook moeilijk bij te houden hoor pfff kletskippies haha wel gezellig!!

Bij mijn zoon was ik ook ruim 20 kilo aangekomen! maar denk ook dat dat door het stoppen met roken was, snoepte als een gek...maar goed kan er nu ook wat van haha hoop dat het wel iets minder is, bij mij heeft het best ff geduurd voordat het er allemaal weer af was,
    Vanavond gaan we naar mijn vader het nieuws vertellen!!
    morgen alweer 9 weken!

13. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    @iltje,
    dat is een leuke site...
    als ik wat verder ben ga ik me er in verdiepen, maar alvast bedankt. :)

14. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Iltje: leuke link, dank je wel!! Wilde me van de week al aanmelden voor die babypakketten, maar de durfde het toch niet... vond het een beetje de goden verzoeken haha, scheitert ben ik he!

@Cossy: veel plezier!!

15. Meicke

Meicke Actief lid

12 nov 2009
    110
    0
    0
    Almere
    Moguh :D
    Zo, heerlijk, wéér uitgeslapen, ik begin slaap in te halen want voel me ook stukken beter!!

Straks eens richting mijn zwangere vriendinnetje, we schelen maar 2,5 week, zó leuk!!

@ Leoni, niet zo gek hoor, dat je die 'binding' nog niet hebt.. Het is zo onwerkelijk.. Volgens mij komt dat pas een beetje als je schopjes enzo gaat voelen...

@ all, dromen jullie ook zo vreemd en levendig? Pffff echt waar het vandaan komt!!

Ik had nog een MvM test liggen (kreeg er een paar extra omdat ze hoorde dat ik er al zoveel had gedaan :D) net gedaan, en wat denk je? Positief :D (gek huh!!) haha.. dat was test 20... (de overige waren goedkope van sensitest hoor! Dat jullie niet denken dat ik een kapitaal aan testen heb uitgegeven... Maar na 5 jaar eindelijk positief, dat moest ik écht zeker weten :D)

16. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Meicke: hahaha je test postitief, gelukkig maar :) En je hebt er al 20 gedaan!!! Maakt niet uit toch?? Ik heb er 2 gedaan, maar wie weet doe ik er nog wel een keer 1 hahaha.
    Lekker dat je uitgeslapen hebt!!
    En ja ik droom ook rare dromen en idd levensecht, heel maf!!!

17. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Ha meiden,

Allemaal een heel gelukkig 2010, mogen er maar veel gezonde blije babys worden geboren!!

Ik heb zelf niet veel meegekregen van oud en nieuw, wij lagen om 10 uur al in bed haha, moe moe moe.
    Werktitlel, ja wij noemen 'het' Itty, zolang we niet weten of het een 'he' of 'she' is. We spreken veel Engels hier dus vandaar, anders was het misschien 'Hettie'.
    Hoe is het met de misselijke meiden?, hè dat klinkt weer zo gemeen, maar jullie weten wat ik bedoel :p
    Zelf heb ik gelukkig weinig last, pas 3 keer moeten spugen, en dat was echt omdat ik te lang wachtte met ontbijten, ging ik eerst douchen, stom!

Babykamertjes, ja ik ben al stiekem op MP aan het kijken, en ga binnenkort ook de kringloopwinkels afstruinen. Daar zijn vaak leuke dingen te vinden die een beetje opknap-liefde nodig hebben.
    Ik koop niet zo snel nieuwe dingen, vind het zo zonde van alle goede spullen die worden weggegooid.

Nou ga even boodschappen doen, blij dat al die onregelmatige openingtijden voorbij zijn, moet daar altijd echt bij stilstaan anders vergeet ik het.

Elisa, Laartje, FemR en Lana veel plezier maandag bij jullie echo!!

18. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Emmy: als onze kinderen wat jonger waren geweest waren wij ook al om 10 in bed gedoken hoor, maar ja... ging niet hahaha.
    Leuk dat jij ook op mp aan het snuffelen bent. Kan ik echt uren doen, vind ik heerlijk!
    Succes met boodschappen doen! En die echo maandag... vind het nu wel een beetje spannend worden! Gek dat ik er zo zeker over was en nu me af zit te vragen of het allemaal wel goed zit.... En de misselijkheid is gelukkig af gezakt, het is nu met vlagen. Komt goed ;)

19. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Moet me helaas afmelden hier. 31 Dec. heb ik een miskraam gehad. Had al een paar dagen bruin bloedverlies. Maar de 30e ineens helder rood met stolsels. 31e verloskundige gebeld en die zei ook dat het geen goed teken was.
    Maandag maar eens bellen hoe nu verder.

20. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Ingie, Wat k*t.... heel veel sterkte!

@ Marije! Wat een mooi kamertje :) dat is wel onze stijl..

@ Cossy... die van jou en Marije lijken wel op elkaar zie ik nu :) Mooi hoor! We willen graag een witte kamer met een lade-commode ivm de ruimte :) Deurtjes wordt wat krap...

@ Kiss... ahhh dat zou wel heel fijn zijn ja als je zoon zindelijk is voor die tijd!! Succes ermee!

@ Leonizzi... Ik heb dat toeleefmoment vooral met de eerste echo nu... die 12 weken doet mij juist weer weinig :)
    (Zeg ik nu he :p straks met 12 weken piep ik vast wel anders)
    Iedereen in mijn omgeving die het weet roept juist nu heel hard... Je bent de 8 weken voorbij! Dat is al een grote mijlpaal!

Een vriendin vertelde dat na 8 weken het aantal mk al enorm terug loopt... weet iemand hier meer over??

@ Lana... Spannend... Ik ga voor je duimen maandag!

@ FemR :D ik wacht ook nog even met de dozen...

@ Meicke... ik droom complete boeken voor mijn gevoel op het moment... al 6 weken droom ik ontzettend veel...
    Ghehehe zo wat een hoop testen heb je gedaan... en groot gelijk heb je! Lekker doen ;)

@ Emmy... Itty wat een leuke werktitel :)
    Mag ik vragen waarom jullie veel engels spreken??

Deel Deze Pagina