Zo net even aangemeld voor MvM. Ben benieuwd wanneer ze komen. Jammer net te laat met aanmelden als je voor week 7 aanmeld kreeg je een extra kado: Echofotolijstje!!
@Emmy Ik heb enorm last van misselijkheid. Gisterochtend werd ik wakker zonder de misselijkheid...Heerlijk natuurlijk, maar ook gelijk paniek want je kent de verhalen. Nou een paar uur later was het er weer. Ik lees wel bijna overal dat rond de 10 weken ( dus ook 9 weken en een beetje) het hg hormoon weer wat afneemt, wat bij jou natuurlijk betekend minder klachten. Ik kan niet wachten tot ik volgende week woensdag 10 weken ben en het dan langzaam zal afnemen. Ben het zoooooooo zat. Huil bijna wel elke dag dat ik me zo rot voel en dan hou ik me nog in.....Ben normaal wel een taaie maar nu... Maak je niet te druk ( uhum zeg ik de paniekmuis ) Iedereen morgen veel geluk en plezier bij de echo`s. Ps:Chivay..Bij de tuinen kan je de thee kopen en eventueel gemberpillen. Bij mij helpt het helaas niet. Bij mij helpt eigenlijk helemaal niets. Heb zelfs de seabands geprobeerd Als ik mijn verhaal zo terug lees ben ik echt een zeikerd he jeetje.....Hier mag ik tenminsten even zeuren. Liefs
Ahh Kapedi! Je mag best even zeuren hoor! Heb voorheen gelukkig maar heel af en toe last gehad van misselijkheid/overgeven, maar ik kan me helemaal voorstellen hoe ellendig je je voelt als je dat de hele dag, dag in, dag uit hebt! Als ik iets vreselijk vind is het wel overgeven en misselijk zijn! Dus klaag vooral lekker hoor, misschien lucht het toch een beetje op zo!
@Brendat...Het geeft me wel steun dit forum, lees de verhalen van de andere dames en er zijn er nog een aantal zo vreselijk misselijk. Niemand in mijn omgeving ( en er zijn er een hele hoop zwanger ) is misselijk. Vind het soms zo oneerlijk, maar is natuurlijk weer oneerlijk van mij om dat te zeggen. Je hebt toch altijd dat liever een andere de shit heeft dan jijzelf. Ook al mag je dat dan weer niet zeggen en terecht. Ben blij dat dit forum bestaat
Ja nou ja, zo is het meestal toch wel ook al mag je het niet hardop denken... Maar goed, laten we er vanuit gaan dat het allemaal wel eerlijk verdeeld wordt, en dat de 'pechvogels" van dit moment later in de zwangerschap een makkie krijgen! Ik merk er nu met 6,5 week nog helemaal niks van. Begin me serieus af te vragen of ik niet dubbel heb gezien bij die test, haha! Is ook wel een beetje raar hoor!
@Sinnamon; Ja goed he? Nog steeds borstvoeding! Inmiddels wordt het moeilijker om te stoppen dan om gewoon door te gaan volgens mij. Hoe oud is je dochtertje nu? De mijne wordt eind deze week 1 jaar! Ga denk ik toch maar even door, ik heb (nog) niet het idee dat het terugloopt. En als het dat wel zou doen, vind ik dat ze er lang genoeg van heeft mogen genieten! Krijgt mama even rust, en dan vanaf augustus weer van voor af aan! Hoeveel voedingen geef je nog per dag?
Jeeee! Kijk mij even junior-member af zijn! Woehoe! Begin eindelijk een klein beetje mee te tellen hier...Helpt goed om hier een beetje meete kletsen.
Chivay, Hier staat een receptje: Recept Gember Thee op Smulweb.nl Het schijnt beter te werken dan de standaard thee en pillen die je kunt kopen. Ik weet niet goed meer of het mij toen hielp maar het is het proberen waard toch?! De emesafene pillen slikte ik ook regelmatig en zo hielp het mij wel op de been gelukkig. Heb de pillen nu ook op voorhand gekregen van de HA maar gelukkig maar 2 weken nodig gehad. Nu nergens last van. Hebben jullie trouwens ook al last van je rug als je op je rug slaapt? Ik ben een echte rugslaper en merk dat ik dat nu al veel minder kan hebben. Waardeloos want door mn gedraai word ik 's nachts steeds wakker.. Grr... En dan ook nog eens een zoontje die al sinds zn geboorte een nachtspook is... Gaap.. Overdag pik ik vaak een uurtje slaap mee als hij ligt te tukken
@ Kapedi.... Nix zeurverhaal... Juist perfect dat je het hier even kwijt kan toch?? Merk dat ik daardoor wat minder tegen mijn vriend aanzeur @ Gemberthee tips Tnxss.. ik ga zeker even kijken bij de tuinen.. en ook dat receptje eens beter bekijken.. Met de emesafene gaat het redelijk.. maar misschien dat de combi voor mij iets kan betekenen @ Marije... het rugslapen merk ik niet.. Ben zelf een echte zijslaper en dat gaat goed.. Merk wel als ik op mijn buik ga liggen dat het nu vervelend wordt.. En groot gelijk dat extra slapen smiddags Zelfs zonder een nachtspookje heb ik dat smiddags echt even nodig!
Alle nieuwe zwangeren, welkom, veel plezier hier!! @all: hier alles prima, vandaag viel het mee met misselijk zijn gelukkig!! Had er alleen vanmorgen last van en nu een beetje. Morgenochtend nog even hardlopen, ben benieuwd hoe het dan is! Net met het eten had ik reuze trek en dan zit ik te eten.... hoef ik niet meer.... zucht..... hahaha. En zeuren hier kan idd geen kwaad hoor!! Gewoon doen! Morgen de echo, reuze spannend!! Grtz FemR
oooo heb van de week een dvd van me zusje gekregen. Zwangerschap van week tot week. Ooo mooi en intressant om te zien zeg. En daar komt dus de misselijkheid ook in. Ze zeggen dan dat je zwangerschap verloopt op dat moment zoals het hoort en meestal rond de 8 weken minder word. Maar ook op het laatst hoe je baarmoeder mond open gaat opdat moment als je gaat bevallen jeetje wat is dat best mooi om te zien. Ook hoe de zaadcel naar de ei zoekt en in je baarmoeder komt. Nou echt een aanrader om te kijken.
marije ik heb het juist als ik net op me bed gaat liggen dan doet me rug zeer maar juis als ik een poosje op me rug ligt voelt het juist prettig aan. en het liefst blijf ik dan op me rug liggen. Maar dan val ik weer niet in slaap op dat ik een zij slaper ben. Maar dat gaat op me rechter beetje moeilijk de laatste tijd. Al lig ik 2 minuten op me zij gaat me hoop zeer doen.
@Iltje, wat gaaf!! Hoe heet de dvd? En wat eng trouwens die badscene.... hopelijk komt het niet te vaak voor!@ Succes bij de ha, best kans dat je een te lage bloeddruk hebt!
chivay heb je er ook last van gehad dan? Ze raden mij aan om me ijzer te laten controleren. Dus ga morgen maar ff ha bellen om te kijken wat ik moet doen.
@Iltje, ik weet het ws al hahaha, zwschap van week tot week zeker??? hahahaha, blond en zwanger.... geen goede combi hahaha.
Femr de DvD heet zwangerschap van week tot week me zusje heeft hem van internet gedownlaod. En ook dat ja dat kon het ook zijn te lage bloeddruk. Terwijl die juis van de week bij de ha post goed was. dus morgen maar even na vragen bij de ha
hahahah nou je het zegt. Hebben sommige mensen er ook last van dat je dingen vergeet. Of dingen uitspreekt terwijl je juist heel wat anders bedoelt.
ja iltje, daar heb ik last van!!! vooral van dingen anders zeggen dat ik bedoel of dat ik denk dat ik het gezegd heb maar dan heb ik het alleen bedacht... pfoee hier erg misselijK!!! zo maar naar bedje toe!
o gelukkig dacht dat ik de enigste was hahah voel me af en toe voorschut. O gelukkig is mijn misselijkheid minder geworden. Ik heb dus vandaag geleerd om te proberen je maag geen kans te geven om leeg te zijn probeer je maag gevuld te houden met eten daarom ook eten beetje bij beetje. dan heb je altijd wat in je maag en kans op misselijkheid is dan minder. Heb trouwens sinds vandaag wel wat binnen kunnen krijgen met ontbijt. Alleen het is drinkontbijt maar ha zeg dat dat ook goed is. dus ben blij dat ik een pakje weg gekregen heb vanmorgen .
Oh hihi, dan is het goed, dan zal de uitgetelde datum kloppen. Dan zijn we even lang zwanger. Susan27 -> Ach, het leuke kado van MvM mag je toch uitzoeken, ook al doe je pas later mee. Ik mocht kiezen tussen een boek over zwangerschap, een dvd, of een serviesje. Ik heb de dvd genomen. Een boek had ik al, en een serviesje daar doe ik toch niet echt iets mee. Kapedi -> Ach soms moet je gewoon je hart kunnen luchten! Ik ben dan wel niet misselijk, maar ik kan me goed voorstellen dat het echt vreselijk kan zijn... Ik vind het al erg als ik een paar dagen misselijk ben door buikgriep! Laat staan wekenlang... Marijeee -> Nee, ik heb juist last van mn buik als ik op mn buik slaap... Ik ben een echte buikslaper. dar wordt nog leuk op het einde van de zwangerschap... Iltje -> Zo'n dvd krijg ik dus volgende week woensdag, als kado van moeders voor moeders. Ben erg benieuwd! Volgens mij kan ik dan weer lekker gaan zitten snotteren.