Augustus 2010 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Conchita, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. voor de meiden die eerste afspraak hebben en echo veel plezier

pfff wordt hier gek van mezelf blijf boeren bah wordt er gewoon beroerd van vanacht ook al de hele tijd echt niet fijn meerr

2. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    wou kijken wie er vandaag (echo) afspraak hadden, maar kom niet op de site.. meer meiden last van?

dus ja euh.. meiden.. succes allemaal vandaag :D

3. hier kan ik ook niet op die site komen

4. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh, zie net in Laartje's berichtje dat vandaag Laartje88, Elisa83, FemR & Lana1988 een echo hebben haha.. dus.. jullie succes dames!

5. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja, vreemd he..

6. ja echt heel vreemd had het vanmorgen ook met hyves

heeft iemand misschien tips tegen boeren bah wordt er gewoon beroerd van

7. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja klopt, hyves deed het vanmorgen ook niet bij mij. Mijn eigen pagina wel, maar de home en mijn inbox weer niet..

oh en boeren.. ik zweer werkelijk bij cola. Lucht heerlijk op!

8. 4days

4days Niet meer actief

Good morning angels. :D

Irisnaomi -> Drink je veel koolzuur? Dan zou ik wat meer sapjes en water enzo gaan drinken. Anders zou ik t ook niet weten...

Ik kom nog steeds niet op die site trouwens... ;)

9. nee drink helemaal geen koolzuur houdende drankjes drink nu echt voornamelijk water

10. 4days

4days Niet meer actief

Ohw vreemd, dan zou je toch denken dat dat juist boeren voorkomt... Misschien dan toch eens de cola proberen? hihi. ;)

11. ja zeker raar en vind cola en sinas ofzo niet echt lekker hoe echt niet van drinken met koolzuur hihi

12. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Irisnaomi, wat vervelend dat je er zo'n last van hebt van het boeren.
    Ik boer ook wel meer maar ik heb er niet echt last van gelukkig.
    Zou ook niet weten wat je er tegen kan doen, misschien eens een Rennie proberen om je maag wat tot rust te brengen?

Dames die vandaag hun echo hebben, succes! Hopelijk allemaal mooie plaatjes!!

Vandaag heb ik een drukke dag, pff.. Sowieso naar de tandarts toe en moet onwijs veel bestellingen voor mn webshop verwerken.. Mijn zoontje gaat niet naar een oppas of iets dergelijks dus moet het echt tussendoor doen en das lastig met een aandachtvragertje!
    Maar ja, even flink aan de slag, straks nog een tukkie doen en hopelijk schieten we wat op vandaag!

13. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hai!

Ik kom ook niet op de site.... vreemd!!
    De andere meiden ook veel succes met jullie echo!! Ik mag pas om 13.45, duurt lang... hahaha. Vanmorgen lekker een uur gewandeld met de hondjes. Ik zou gaan hardlopen, maar ik vond het te koud, wat een muts hé! Hahaha, dus heb heerlijk gewandeld en de hondjes hebben ook lekker beweging gehad ;)

Zelfs mijn man vind de echo spannend, anders is ie zo'n koele kikker, maar nu ff niet. Ben ik gelukkig niet de enige ;)

IrisNaomi: ik heb helaas geen tips tegen het boeren... zou het echt niet weten. Heb er ook wel meer last van hoor.

@Marije: Succes met het verwerken van al je bestellingen! Wat voor shop heb je? Ik had ook een eigen tokootje, maar ben ermee gestopt. Ik maakte geboorteklokken. Dus een eigen ontwerp naar het kaartje en die verwerken in een klok. Helemaal leuk, maar zo druk.... had geen tijd meer voor mijn kindertjes, dus ben er weer mee gestopt.... Heb het een jaar of 6/7 gedaan en vond het toen wel welletjes. Wel jammer hoor, want het was echt ontzettend leuk om te doen!! Voor m,ijn nieuwe babytje ga ik uiteraard ook een eigen klokje maken ;)

Ik ga zo maar even boodschappen doen, weer een leuk tijd verdrijf ;)

Grtz FemR

14. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig nieuwjaar allemaal! Op naar een mooi 2010 met allemaal lieve kindjes!

15. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Idd Annette, allemaal lievertjes in augustus 2010 ;)

16. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Hallo lieve zwangere meiden!
    Gisteren niet op de site geweest. Had zo'n vreselijke hoofdpijn!!! Nu nog lichtjes. Volgens mij is dat mijn kwaaltje. Heb bijna nooit hoofdpijn, maar sinds ik zwanger ben elke week wel 1 of 2 keer. Het is dan ook echt de hele dag en eigenlijk alle keren, behalve gisteren in combi met de hele dag misselijk, terwijl ik verder geen last heb van misselijk zijn. Er zijn ook geen dingen qua eten die mij tegenstaan. Heb nu wel een voorliefde voor ijs gekregen. Terwijl ik nooit een ijseter ben geweest ook in de zomer niet echt. Heb nu een la in de vriezer vrij gemaakt :)

Lana heel veel succes meid vandaag. Laat je wat weten?
    De andere meiden ook heel veel succes met de echo!

Marijee, Ik ben ook een echte rugslaper, maar krijg daardoor nu ook meer last van mijn rug merk ik. Maar zij slapen houd ik ook nooit lang vol. Na een tijdje ligt mijn schouder niet lekker en weet ik niet wat ik met die armen moet.
    Maak me dus een beetje zorgen over hoe dat straks moet. Ik las dat ze adviseren vanaf maand 4 niet op je rug te liggen omdat er dan een slagader kan worden afgekneld, ben bang dat het slapen dan voor mij minder gaat worden...

EmmyX, wij lopen een beetje gelijk en ik heb vandaag ook zo'n onzekere dag. Heb nog wel een buik, maar mijn darmen lijken rustig. Mijn borsten zijn nog steeds wel pijnlijk maar het begint minder te worden. Daarnaast las ik dat in week 10 je HCG op zijn piek is... (dan denk ik dat alles er juist in volle hevigheid moet zijn)
    Ik dacht dus een beetje als Meicke en wilde nog 1 keer een test doen (heeft zolang geduurd voordat ik eens een positieve test mocht vasthouden en als alles goed gaat duurt dat ook wel weer een behoorlijke poos) Ik wilde het zeg maar nog 1 keer zien gebeuren. En er is een duidelijke dikke streep te zien, maar nog steeds niet dezelfde donkere kleur als de controlestreep. Dus dan raak ik meteen weer lichtelijk in paniek waarom dat dan is!
    Ik houd me maar een beetje vast aan feit dat ik gisteren zo'n hoofdpijn had, maar het liefst had ik vandaag nog een echo.

17. 4days

4days Niet meer actief

Leonizzie, op week 10 is je hcg wel het hoogste, maar de symptomen zijn tegen die tijd vaak alweer minder, omdat je lichaam aan de hcg gewend raakt. (tenzij je pech hebt)
    En later nog testen gaan doen is noooooit slim, hahaha. :D Het wil echt helemaal niets zeggen hoor.

18. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Hm nee daar ben ik nu ook achter haha :)

19. 4days

4days Niet meer actief

Ik heb maar 1 enkele test met een streepje gedaan, en daarna nog 1 digitale, en toen mocht ik van mezelf niet meer testen, ik moest het maar geloven. Anders maak je jezelf alleen onzeker... Dan ga je streepjes vergelijk, van wordt ie nu wel donkerder enzo... En 9 van de 10 keer maak je jezelf helemaal gek om niets... Dus vandaar dat ik t niet meer doe. :)

20. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Idd, de ene test is sowieso donkerder of juist lichter dan een ander. Zegt helemaal niks :)
    Als ie nou zo licht blijft elke keer dat je bijna niets kunt zien, alleen in bepaalde lichtval dan is het een ander verhaal.
    Maar joh, 1 positieve test is gewoon hartstikke zwanger en alleen een echo kan je dan nog écht geruststellen hé :D

Moet zeggen dat ik nu bij de 2e veel minder zenuwachtig ben voor alles.
    Ik heb bewust de 2e echo pas voor 12 wkn laten afspreken omdat je dan mooier beeld hebt, mocht ook wel met 10 wkn maar
    het is goed zo. Lijkt wel of ik meer geduld heb nu.. :p
    En buitendat vliegt de tijd met een klein barrel om je heen echt!

Oja weet niet meer wie het vroeg maar ik heb een webshop met voornamelijk handgemaakte babyartikelen en daarnaast ook schoentjes en 2e handskleding. www.JB4Kidz.nl is de link.
    Erg leuk maar zeker tijdrovend en nu ik zo enorm moe ben schiet het er wel eens bij in om motivatie te hebben om te werken ;)

Deel Deze Pagina