Leuke site Marije, heb al wat leuke hebbedingetjes gezien hoor. Kan me wel voorstellen dat je er je handen aan vol hebt, maar wel erg leuk!
Thanks Kapedi! Ja ik kan ook niet wachten om aan de gang te gaan voor onze kleine spruit! Ik heb geen voorkeur wat het geslacht betreft maar een meisje zou zo leuk zijn gezien de stofjes die je tegenwoordig voor meiden hebt! Zijn jullie trouwens al aan het nadenken over namen? Ik wel. Niet dat ik nu persé al een naam moet hebben hoor maar gewoon om ons heen kijken en horen. Heb al een leuke meiden en jongensnaam, maar dat kan nog wel 100x veranderen de komende maanden.. Willen jullie trouwens het geslacht weten? Wij wel, van ons zoontje wisten we het ook met de 20 wkn echo en vond het ideaal! Lekker gericht kunnen shoppen enz
Marijeee, wat een ontzettend leuke dingen zeg! En helemaal niet duur! Denk dat ik nog eens vaker op jou site rond ga neuzen. Ik heb al een 3D echo met 16 weken, dus het zit er dik in dat we dan het geslacht al weten (was bij mn zoontje ook). Maar ik wil het in ieder geval weten ja. Niet eens vanwege praktische dingen, hoewel we wel een echte jongens of meidenkamer willen maken. Maar voor mijn gevoel krijg ik gewoon al een veel sterkere band met het kindje als het mijn zoontje of mijn dochtertje is, met een naam enzo. 'De baby' is voor mij niet concreet genoeg.
Cossy, waar gaan jullie voor de 3D echo? Wij willen ook een extra echo laten maken maar willen wel een betrouwbaar echoburo. Marijeee, ik vind je site ook super! Had nog Roze uggs willen bestellen voor een vriendin maar zie dat ze uitverkocht zijn,helaas Wij willen het geslacht ook weten. Ik zou het het het liefst nu al weten hihi. Over de namen zijn we nog niet aan het nadenken. Vorige keer hadden we alleen een meisjesnaam en toen bleek het bij de 20 weken echo een jongen te zijn. Moesten we wel ff gaan denken. Zijn er eigenlijk meer meiden die een duowagen gaan kopen? Wij zijn aan het twijfelen (of ja mijn vriend!) tussen een tandemwagen en duowagen. Ik neig meer na een duowagen. Lijkt me gewoon veel handiger.
ik zit ook te twijfelen over een duowagen. Als de kleine wordt geboren is mijn zoontje bijna 3... is het dan nog wel nodig??
De mijne was 2half, maar hij heeft er zeker nog een dik jaar samen met zijn zusje ingezeten. Zou hem zo weer kopen al had ik er 2 korter op elkaar!
FemR, okee dan ga ik eens kijken of die ook op marktplaats staan. Wil hem ook 2dehands kopen, alles is al duur genoeg Bij ons schelen ze (als alles goed gaat!) 15,5 maand, dus wij hebben hem echt nodig.
Dingetje2, kun je niet zo'n meerijplankje aan je kinderwagen doen? Dan kan je zoontje er toch op staan en hoeft hij niet te lopen.
Bij ons worden er babyshowers georganiseerd en als ze weten dat het bijvoorbeeld en meisje wordt krijg je alleen maar roze, en ik hou niet zo van roze hihi. Van mijn nichtje wist iedereen dat ze een meisje kreeg, is nu echt een zuurstokbaby zo roze. Ik hou meer van creme en zand kleuren en lichtgeel...Lekker neutraal. Voor een meisje vind ik..... erg leuk en voor een jongen ...., maar we zijn al zo vaak weer veranderd....
haha thanks hou van amerikaans-engelse namen. Over ...... zijn we het wel zo goed als eens , vind die echt stoer. Meisje is vaker veranderd. Tja weten niet wat het wordt dus het staat nu even vast todat we weten wat het wordt.
Haha sorry heb ipv de namen nu even puntjes gezet, vergat even dat mijn schoonzusje en zus ook op deze site zitten stom stom stom. Laartje weet het in ieder geval nu wel. Sorrryyyyy
Hihi ja is wel zo slim om ze weg te halen . Vind de jongensnaam echt heel leuk. Zaten wij ook tussen te twijfelen. Ik hou ook van Amerikaanse-engelse namen. De 2de krijgt dus ook een naam in die richting.
@Kapedi; Vals hoor, haha! Zit ik hier een beetje nieuwsgierig te wezen... Kan ik weer niet slapen vannacht ! Hoop dat alle echo's vandaag goed zijn! Ben nog wel het meest benieuwd naar Lana... We denken aan je hoor!
O, en Pieternel: Gefeliciteerd met je dochter!!!! Maak er een leuke dag van! (Maar dat zal wel lukken...)
@Laartje: nou die wagens vind je vast en zeker op Marktplaats hoor!! Goed zoeken en naar koopjes kijken