@ Dingetje: goed bezig geweest... mooi hoor.... uhhh wat er nog bij zou kunnen??? Misschien een pagina wie er mee doet met moeders voor moeders?? Ik heb a.s maandag een afspraak met hun...
Ook ik mag mij hierbij aanmelden.Vorige week positief getest en rond 6 augustus uitgerekend Het is allemaal erg nieuw en spannend. Leuk om te lezen hoe het bij iedereen aan toe gaat en dat die onzekerheid in het begin "normaal is".
@ Spruitjuh: gefeliciteerd... kom gezellig mee kletsen.. leuk!!! Ik ben 7 augustus uitgeteld.... Heb jij al klachten??? Ik ga maar eens slapen.. ben een beetje moe.. ondanks dat ik van 5 tot 7 vanmiddag nog geslapen heb...
hey Dingetje.. Ik zie dat je ook een foto-optie erbij gezet hebt! Leuk... Gaat het ook om foto's vanaf deze pagina erbij te zetten? In mijn map zit een foto van mijn twee testen van vandaag
Gefeliciteerd!!! Ik heb je op de lijst erbij gezet! Hoeveelste kindje is het? Heb je verder al afspraken staan?
Dacht, lijkt me leuk om testjes en echo's erop te zetten. 1 foto per persoon.. (per "categorie") Ik zal er één uit je album halen en erbij zetten
Zo.. de site weer bijgewerkt heb geprobeerd de foto's allemaal even groot te maken. Kon wat slepen met breedtes en lengtes, maar uiteindelijk blijft het hetzelfde. En om nou alles zelf ook nog eens te gaan verkleinen gaat me ff iets te ver. Maar voor nu past het allemaal nog wel, toch? Vannacht werd ik wakker en dacht werkelijk te gaan overgeven.. bleeeegh... is de eerste keer.. Bij zwangerschap van mijn zoontje nooit last van gehad.. ben dus erg benieuwd hoe deze zwangerschap zal gaan!
Hey Dingetje, Erg mooie website, echt super!! Misschien is het ook leuk om bij iedereen de leeftijd erbij te zetten? Hier gaat alles goed, drukke sinterklaasdagen maar wel erg gezellig. Hebben jullie het al verteld aan naasten? Wij alleen aan mijn moeder en schoonouders, vandaag gaan we het ook aan mijn vader vertellen... We houden het nog even voor ons wat betreft de rest, aangezien het toch wel weer heel snel is op de tweede. Moet zeggen dat ik er steeds meer vrede mee heb hoewel we nog wel een beetje in shock zijn. Ze gaan straks 1 jaar een 4 mnd schelen
@dingetje, er staat dat ik 6 augustus ben uitgerekend, maar volgens mij is dit 11 augustus. @kiss.. hier ook geen sinterklaas gevierd! hadden er geen zin in dit jaar! die buikpijn heb ik ook, alsof ik spierpijn heb. schijnt normaal te zijn.. ben nog erg misselijk! werd van morgen wakkeer en dacht dat het 1 grote droom was, dus heb nog maar test gedaan die er lag en deze was positief liefs elisa
Goedemiddag meiden!! Hier net terug van het zwembad! Doen we elke zondag met zn 3tjes.. heel fijn was het! Pfff weekend alweer voorbij, gaat snel he?? morgen weer werken. Liefs
Ik heb hier al flink last van klachten. Raar gevoel in onderbuik. Tegen het misselijke aan. Nachtelijke zweetaanvallen. Rare smaak in mond. Ik ben trouwens 4 aug uitgerekend, van de eerste!
@ Kiss: lijkt me heerlijk ... lekker op zondagochtend zwemmen met je gezinnetje ... Hier heb ik bijna weekend... vanavond nog werken en dan 2 daagjes vrij.. , maar het gaat altijd veel te snel die vrije dagen.. @ Dingetje: je krijgt dadelijk wel veel foto's onder elkaar... misschien straks de echo's maar in een ander tabblad zetten?? @ loeka: de leeftijden erbij is misschien wel leuk... ik ben 30 jaar... @ Spruitjeh: ja volgens mij heeft iedereen last van die onzekerheid... laat het maar eind januari/februari zijn ofzo.. dan hebben we al wat meer zekerheid. Moeders voor Moeders: zijn er meer meiden die mee gaan doen aan moeders voor moeders??? Ik wel, ben zwanger geworden met behulp van het medicijn wat zij maken... dus ik doe zeker mee (heb dit eigenlijk al altijd gezegd, voor ik wist dat ik het nodig had)
@ SpruitNoordeloo: gefeliciteerd en welkom hier... ene.. haha probeer te genieten van je klachten... er groeit een wondertje in je buik... ik vind dat zo'n mooi idee...
@ Marilene: ik zie dat jij maandag ook begint met Moeders voor Moeders... maandag komt er bij mij ook iemand langs... mag je dan al meteen gaan sparen??
Hier ben ik ook weer even niet terug gelezen druk gehad hier veel last van borsten wordt als ik slaap er gewoon wakker van .. Verder niet echt misselijk wat ik bij Iris al wel had .. En verder soms wat krampjes in mijn buik maar dat hoort er zo te lezen of veel site,s allemaal bij
Hallo meiden, A.s donderdag ga ik starten met urine sparen voor moeders voor moeders. Gisteren echt erg last van de borsten. Nu nog steeds wel maar wel weer iets minder. Had er sowieso al last van, maar gisteren was het wel heviger. Ik moet zo weer werken, maar heb helemaal geen zin. Ben moe. Net alles ingeplakt van onze trouwdag/reis. De trouwfoto's waren al ingeplakt. Daar wordt je ook moe van. Zometeen mag ik door de regen naar werk. Bah.... Moet tot 23:15 uur werken, maar dan weer 2 dagen vrij. Heerlijk. S6 allen met alle "zw-klachtjes". Groetjes Pearl1978
knufff voor alles zieke as mama's hier gaat alles goed, wel wat misselijk maar goed dat hoort erbij.... heb aankomende dagen weinig tijd dus kom jullie alvast even een fijne week wensen... liefs Nikky
bedankt voor de felicitaties. Ik ben nog niet(echt) misselijk, wel heb ik vaak trekkerig (ongesteldheids) pijn in mijn onderbuik.Tjah en mijn borsten... auw... IK heb nog geen afspraken staan, ik ga morgen VK bellen om mijn eerste afspraak in te plannen. Ben erg benieuwd wanneer het zal zijn. Gr, Spruitjuh
Hey hey.... vanmorgen weer een test gedaan.. Had hem toch liggen... Hij was zelfs nog duidelijker! (donkerder dan de controlestreep)