Augustus 2010 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Conchita, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    tjonge Lana houdt ons wel (weer) in spanning zeg.. ik hoop maar dat ze een feestje aan het vieren is i.p.v. verdrietig te zijn..

Laartje is nu onderweg naar haar echo, duimen dat die helemaal goed zit.

Elisa83, oh.. ook onderweg lees ik net.. spannend allemaal!!

2. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    vandaar, dan hebben wel veel meiden een medische achtergrond of een miskraam gehad valt mij op.....
    maar goed ik ben benieuwd 15 januari, dan zal de intake wel zijn...ik ging er vanuit dat je dan ook meteen een echo krijgt, maar volgens twee vriendinnen die bij dezelfde praktijk zitten is dit pas later....
    ben benieuwd naar de meiden die vandaag een echo hebben....
    x

3. mamaApapaT

4 jan 2010
    68
    0
    0
    Fysiotherapeut
    Alkmaar
    Gefeliciteerd allemaal!
    Als het goed gaat en mijn berekeningen kloppen moet ik 20 augustus bevallen! Nu maar hopen dat de zomer niet al te heet wordt, loop je met een dikke toeter en extra kilo's! Pffff

4. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    3kats, helaas (te) veel medische achtergronden idd..

mamaApapaT, welkom en gefeliciteerd!

hey zie Lana1988 online, meis vertel... hoe is het gegaan?

5. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @mamaApapat: ingewikkelde naam hoor hahaha. Gefeliciteerd! Idd hopen dat het niet te warm wordt, ach... zit ik gewoon veel binnen hahaha.

@Sabke: gespot:) Wat leuk dat je weer zwanger bent!! Spannend weer hoor!! Je bent een week verder dan ik, lopen we bijna gelijk, wie had dat gedacht..... maf hoor ;) Rara wie ben ik hahahaha.

@Dingetje: die cdor moet je niet te vaak doen hoor, maar wel lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hhhhhmmmmmmmmmmmmmmmm, krijg er ook trek in hahaha.

@3kats: viel mij idd ook op dat er veel meiden zijn die "iets bijzonders" hebben.

@kiss: geniet van je vrije dagen!! Ik moet morgen weer werken! Het is hier nu spekglad. Hoop dat ik morgen weer kan fietsen, anders toch maar de auto pakken.... nooit zin in.

@Laartje: ben heel benieuwd hoe het was!!

@Lana: bij jou??

@Meicke: wat naar weer bloedverlies.... wel fijn dat de echo goed was!!

@Lauw: wat gaaf dat je het hartje al hebt gevonden!! Wel snel hoor!!

@Koetje: wat een gaaf ding zeg om achter je wagen te hangen. Kunnen ze lekker zitten. Lijkt mij ook erg ideaal!! Zeker als ze al een jaar of 3 zijn, dan is dat toppie!!

Ik denk dat wij ook wel weer willen weten wat het wordt. Bij onze andere 2 wisten we het ook, maar dat kwam door de eerste waarbij het niet goed ging. Nog "even" 11 weken en 6 dagen wachten hahaha.

Ik zal zo de foto van de echo plaatsen.

Grtz FemR

6. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    sorry meiden voor mijn late reactie, ben na de echo heel de dag weggeweest!! en heb dus geen reactie kunnen schrijven hier!

het is nog niet helemaal duidelijk of het nou wel of niet goed is, volgens de gyn ben ik minder ver zwanger dan we dachten omdat ik een hele lange en onregelmatige cyclus heb en klopt het hartje daarom nog niet.. verder ziet het er allemaal goed uit volgens hem!
    ze weten nu ook waar het bloedverlies vandaan komt, dat schijnt vaak bij de afwijking die ik aan mijn baarmoeder heb voor te komen! aan de ene kant van mijn baarmoeder zit een goede zwangerschap, en dan aan de andere kant zitten steeds bloedvaten, en opgezette slijmvliezen, dat schijnt er bij te horen en als ik dan bijv nies of iets optil kan er zo'n bloedvaatje knappen..

we moeten nu nog een week wachten en dan moet er een hartje aan het kloppen zijn!!
    het is allemaal weer heel dubbel, en afwachten maar weer! maar vind het heel lief dat jullie zo aan me denken!!

7. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
  8. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    meiden met een goede echo! super gefeliciteerd!!!

9. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Lana, dus er is nog veel goede hoop als ik het zo begrijp! Weer een week wachten, ik duim voor je op een kloppend hartje met de volgende echo!!!!!!!!!

Grtz FemR

10. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    ah Lana! fijn dat je even van je laat horen! wel spannend en onzeker ook allemaal he.. nou goed, we blijven gewoon duimen!

wow FemR, wat een mooie (en duidelijke) foto!! maarre... waarom niet teveel cdor? :D

11. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    jah er is nog hoop het bloedverlies had in ieder geval niks met de vruchtzak en het vruchtje te maken want dat zag er perfect uit..nu maar hopen dat het hartje flink gaat kloppen!

12. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Ohh Lana, wat frustrerend, nog een week in onzekerheid wachten!
    Hopelijk hebben jullie volgende week een mooi kloppend hartje op het beeld en kun je lekker gaan genieten!

FemR, Super dat je echo goed was! Ziet er heel mooi uit! :)

13. mamaApapaT

4 jan 2010
    68
    0
    0
    Fysiotherapeut
    Alkmaar
    Oeps zag dat ik 2 keer gepost had, kon hem al niet meer terug vinden. Sorry!
    En bedankt!

@FemR: Wow super, ik kan niet wachten op de echo.... zucht!

14. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Ja hij is mooi hé! Had ook niet gedacht dat tie zo duidelijk zou zijn.
    Je zag het ook al bewegen, vind ik heel bijzonder!!!

Hier is nog een close-up:

Bekijk bijlage 41202

Vind het echt weer zo bijzonder!
    Wij zijn er al redelijk uit trouwens, qua namen, en zitten gelukkig ook op 1 lijn, das erg makkelijk hahaha! Was bij de vorige ook, dus dat is wel heel fijn! Maar.... kan nog best veranderen hoor ;)

Grtz FemR

15. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Vandaag op termijnecho geweest. Het was erg spannend dit omdat ik 2 weken geleden bloed verlies heb gehad. Toen ik eenmaal het plaatje zag en het kloppende hartje barste ik in tranen uit. Wat is dat een mooi gezicht zeg! Ik ben nu op 7 weken en 1 dag geschat, volgens de verloskundige is de kans dat het misgaat nu enorm klein aangezien het hartje klopt! BEn zo blij en opgelucht, echt geweldig!

Iedereen die nog voor de echo gaat heel veel plezier en geniet ervan!! Ik leef op een roze wolk vandaag! :)

16. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo dat is een duidelijke foto! echt bizar, die van mij is wel duidelijk maar niet zo duidelijk. Hoeveel CM is je kindje nu?

17. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Linnie: gefeliciteerd met je goede echo!! Gelukkig zeg!!!!!
    Ons kleintje is 1,74 cm, ieniemienie dus!!!!

18. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    FemR wat een super mooie en duidelijke echo!!! Die hebben vast enorm goede apparatuur. Hier is het bij ons echocentrum echt bar en boos, een soort waas. En dat is dan geschikt voor medische echo's ;) Waar we een pretecho maakten was het ook VEEL beter.

Dames wat fijn dat jullie echo's allemaal zo goed waren! En Linnie82 ik vind het niet raar hoor dat je in tranen uitbarst, het is toch best wel een onzekere periode tussen test en echo! Fijn dat alles goed is. En Lana wat een geduld moet je opbrengen... ik hoop dat je volgende week een kloppend hartje ziet!

19. 4days

4days Niet meer actief

FemR -> wat een mooie echo zeg!! :D En wat leuk ook dat je beebje al bewoog! Is heel wat anders dan alleen een stipje zien...

Linnie82 -> Jij ook gefeliciteerd met je echo! ;)

20. Marjolein83

3 jan 2010
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

ik zit al even mee te lezen op jullie forum
    Ik ben al langere tijd aan het kijken op zw.pagina, maar dacht, laat ik nu toch maar eens een berichtje plaatsen!
    Ik heb een dochtertje (08-2007) en ben nu weer zwanger.
    heb in sept. na bijna 12 weken een miskraam gehad. Met 10 weken kwamen ze erachter dat het hartje niet meer klopte, was nl. gestopt met 8 1/2 week.
    Na een helse miskraam welke uiteindelijk toch is afgesloten met een spoedcurrettage ben ik weer opnieuw zwanger.
    As woensdag heb ik mijn 1e echo al met 7 weken.
    Ik ben vreselijk zenuwachtig. Ben zo bang dat het weer mis is....
    Heb de vorige keer nl. niks in de gaten gehad.
    Heb nu nog steeds wel zere borsten en vreselijk misselijk.
    Maar ja....de vorige keer is het pas misgegaan met 8 1/2 week.
    maar ik moet ervan uit gaan dat het goed gaat! Ik heb ook al een hele mooie dochter op de wereld gezet.
    Als nu alles goed gaat zal ik eind aug. uitgerekend zijn.
    Mag ik met jullie meekletsen?

Deel Deze Pagina