Augustus 2010 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Conchita, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    spruitnoorderloo, het is lastig! mijn pa is ook zo enthousiast over dingen kopen. heb ook gezegd dat ik er nog eventjes mee wl wachten totdat ik er klaar mee ben.
    net mijn ex-schoonzus (is meer zus voor me) gebeld (woont in buitenland) en gezegd dat ik zwanger ben.. dat voelde zo goed! haha het is net als toen we verteldne dat we gingen trouwen! hahaha!!!

2. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    oeiii dolfijntje wat naar om zo te kotsen dat er een vaatje springt. Heb soms wel eens dat ik gewoon geen lucht meer krijg zo lang moet ik spugen en wordt dan idd ook helemaal rood en moet ook altijd huilen na het kotsen...Das toch ook vreemd, of ik voel me dan gewoon zo zielig. Ik twijfel nog over pilletjes. Was vandaag weer voor het eerst op mijn werk na een week ziek thuis en kon me echt net staande houden zo rot voelde ik me. Ga altijd met de tram naar mijn werk en erug. Zat op de terugweg met een zakje onder mijn mond omdat ik zo moest kokhalzen. Tja misschien toch ook maar even de HA bellen, weet ook niet of ik het nog zo lang volhou. Ben benieuwd of je pilletjes helpen Lilly.....

3. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Arielletje, ik heb ook vanaf het begin zo'n pijn aan mijn borsten. Lijken ook echt syleconen. En helemaal wanneer je lang hebt gelegen en opstaat. Dan is lichaam al wel boven, maar dan moet alles in je borsten terugzakken ofzo en dat doet pijn!!!
    Ik weet niet wat je er tegen kunt doen, lekker blijven smeren, maar de pijn zit van binnen, dus volgens mij is er weinig aan te doen. Of misschien met koude compressen?
    Heb nu dat ze ineens ook onwijs beginnen te jeuken!

Spruitnoorderloo, lastig is dat met schoonouders he? Die van mij zeiden ook: Oh je schoonvader kan het commode schuren en verven in de kleur die jij wilt (heeft hij zelf gemaakt toen mijn vriend werd geboren) Heb gezegd dat ik hem graag eerst wil zien, voor ik beslis. Wij gaan voor een nieuwe kamer dus weet niet of dat past en of ik dat wil. Heb besloten me niks in mijn maag te laten splitsen.
    Schijnbaar heeft de opa van mijn vriend de kinderstoel gemaakt, maar hij klinkt me helemaal niet veilig in de oren. Daarnaast krijg ik die van mijn zus waar mijn neefje in heeft gezeten en die lijkt me gewoon moderner en handiger.
    Over een tijdje, als ik echt niet wil, geef ik denk ik aan dat ze het beter kunnen bewaren voor henzelf voor waneer ze moeten oppassen;)

4. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Ha meiden,

Arme jullie, nu ook al een paar grieperig :(, ik benijd julie niet!

@kinderwagen, ik was eigenljik van plan om i.p.v. een wagen aan de draagdoeken te gaan, lijkt me fijner dan met zo'n gevaarte door winkels te moeten. Iemand van jullie hier ervaringen mee?

@pijnlijke borsten, jaaa, heb ik duidelijk ook, 't is de laatste paar dagen gelukkig minder maar een heel vervelend gevoel. Mijn 'oplossing' was de hele dag een sport-bh aan, dan is de beweging in ieder geval minimaal.
    Voor 's-nachts dan een strak hemdje ofzo in bed, iets waardoor ze zo min mogelijk hun eigen gang kunnen gaan hahaha, sinds een paar dagen zijn ze weer vrij gelukkig. Masseren of smeren was in mijn geval niet fijn, aanraken was vervelend.

@misselijkheid, ik heb maar één tip, uit eigen ervaring....geef nóóit 's-ochtends eerst de kat te eten!

Zelf vandaag goed gescoord bij de krinloop, een paar zwangerschapsbroeken gevonden en wat lekkere stretch rokken.
    Laat die buik maar komen!

5. Dolfijntje74

Dolfijntje74 Actief lid

26 mrt 2009
    216
    0
    0
    Het is iets meer dan een bloeduitstortinkje, die heb ik ook wel eens gehad! Ik hoop echt de komende dagen niet meer te hoeven kotsen, denk dat mijn hoofd en oog dan nog meer pijn gaan doen:(

6. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Oh ja Arielletje, tip van Emmy x is goed. Je schijnt ook nachtbh's te hebben.

Emmyx ik wil ook graag draagdoeken, maar ook een wagen. Kan soms ook zwaar zijn wanneer je een tijd moet lopen, of als je al last van je rug hebt. De ene gelegenheid leent zich beter voor een wagen en de andere voor een draagdoek. Dus lekker beiden!

Dolfijntje Tjesus, dat ziet er heftig uit! en ook pijnlijk. Och meid, hoop echt dat het overgeven ophoud, dit is niet leuk meer zo...

7. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    ;) hhahahahaha ik verslik me gewoon in mijn thee over die kattevoeropmerking! Gatttverdamme! :D

Ik lees ook even mee over de draagdoek :)... ben ik ook nieuwschierig naar

8. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    wow dolfijntje.... dat is idd een aardig grote plek! Hopelijk doet het niet te veel pijn!

9. Dolfijntje74

Dolfijntje74 Actief lid

26 mrt 2009
    216
    0
    0
    @leonizzie, gisteravond vond ik het ook nog grappig, toen was het een klein rood plekje, niet bijzonders. Zoiets als je teveel in je ogen hebt gewreven, of er iets in heeft gezeten! Maar vandaag was het uitgegroiet tot, nou tot wat ik net op de foto heb gezet! :(

10. Dolfijntje74

Dolfijntje74 Actief lid

26 mrt 2009
    216
    0
    0
    Het is niet echt prettig nee, mijn hoofd doet ook zeer! Ik voel er wel enige druk op en met opzij kijken is het niet prettig

Ik wil niemand shockeren hoor, met die foto, vind het zelf ook niet prettig om te zien! Blijf het bizar vinden......zit nu aan de stophoestjes, ook erg lekker tegen de misselijkheid, gelukkig heb ik het niet elke dag zo extreem!

Ik lees dat er al meerdere in de shoppingmood zijn, hihi ik zit me braaf in te houden, ok ik kijk op internet wel. Mijn ouders halen de hele zolder leeg ;P gelukkig houden ze veel daar, voor als de kleine daar komt.

Ff iets heeeeel anders, wie wil er deze zomer nog op vakantie gaan? Bij ons zit er een weekendje weg er net in, maarja alle uitjes zijn meegenomen! Zit niet te wachten om straks in de zomer met een dikke buik ergens op vakantie te gaan waggelen. Dan maar volgend jaar met de kleine ;p

11. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Hey meiden! Ik volg jullie nogsteeds hoor! :) Wat fijn dat er (voor zover ik gelezen heb) niet meer vlindertjes bij zijn gekomen!
    Ik heb vandaag een bloedtest gehad om te zien of mijn hormonen goed zakken en ben daar de uitslag van aan het afwachten. Gek genoeg volgens de dokter die ik vanochtend gezien heb, kan ik nogsteeds zwanger zijn en was ik gewoon niet ver genoeg om iets te zien vorige week. Ook dat ik onafgebroken bloed hoeft volgens haar niks te betekenen omdat mijn hormonen zo hoog waren vorige keer. Ze waren toen met 6w1d 4480 voor de mensen die weten waar ik het over heb :). Op de echo was een vruchtzakje van 5w2d te zien maar die was leeg. maar de hormonen waren wel erg hoog zoals ik nu begrijp. Ik wil mezelf geen valse hoop geven en geloof er niet in want ik ben de afgelopen 4 dagen al onafgebroken aan het bloeden en voel me totaal niet meer zwanger. Mijn boobies zijn ook aan het krimpen :(

Ik zal jullie de uitslag ook wel laten weten van de bloedtest.

MY GOD! Ik krijg er tranen van in mijn ogen. ENG! :$

12. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    lynnami, wat een apart verhaal! ik duim voor je!

13. Dolfijntje74

Dolfijntje74 Actief lid

26 mrt 2009
    216
    0
    0
    Lynnami, wel vreemd allemaal, ik hoop stiekem voor je dat de uitslag goed is!

ja, het is geen prettig gezicht, sorry! Kijk nu al uit naar de bevalling hihihihi

14. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Pff wat onzeker zo zeg Lynnami... Hopelijk krijg je snel de uitslag!

@ Dolfijntje..
    Wij willen graag straks rond april een weekend/weekje weg... Dus voor dat ik een olifant wordt :p maar nog wel even met z'n 2tjes van de stilte voor de storm genieten..

15. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    wij gaan in april ook nog weekje weg! ff lekekr naar de zon ofzo!

16. Dolfijntje74

Dolfijntje74 Actief lid

26 mrt 2009
    216
    0
    0
    Wij willen graag een weekendje weg wel ergens in de buurt, ook voordat ik ga waggelen en lekker met zijn 2tjes, ff genieten van elkaar. En vooral vorig jaar achter ons laten.

17. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    dolfijntje jeetje zeg! dat ziet er echt pijnlijk uit! hopenlijk is het snel over!!

lynnami krijg je ook nog een echo? ik hoop echt dat het toch goed zit!!

leonizzie ik hoop dat je gevoel gelijk heeft, dat ik gezellig mag blijven kletsen hier! lief dat je zo aan me denkt!

verder heb ik niet echt veel meer onthouden ppff m'n geheugen werkt niet echt mee momenteel..
    sinds vandaag zijn bij mij de kwaaltjes veel erger geworden, heb ook super last van mijn borsten, en super hard en warm zijn ze!

vandaag het hele huis schoongemaakt van zolder tot beneden dus ben helemaal kapot, vanavond lekker vroeg slapen!!

fijne avond allemaal meiden!!

18. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Als de hormonen gestegen zijn krijg ik zeker nog een echo. Ook als ze niet genoeg dalen krijg ik nog een echo. Als ze netjes gedaald zijn moet ik donderdag weer laten testen en dan volgende week maandag ofzo weer om het op te volgen. De dokter heeft nogsteeds niet gebeld met de uitslag. ik denk dat ik zelf eens ga bellen...

19. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

OMG!!! de hormonen zijn gestegen!! het is nu 16383... Ik weet niet wat ik moet denken. De dokter belt me zo terug want ze was nu bezig met een patient.

20. Meicke

Meicke Actief lid

12 nov 2009
    110
    0
    0
    Almere
    Zooooo wat is er hier weer veel gekletst zeg!!

Vandaag niet zoveel online geweest.. heb griepje te pakken, dikke keel, alsof ik scheermesjes heb geslikt, lichte verhoging en voel me alsof ik gisteren zwaaaaar gefeest heb met heeeel veel drank :D dus heb me maar ziek gemeld...

Heb een punctie gehad voor de ivf, en daar waar de follikels hebben gezeten is de boel gevuld met vocht en bloed.. dat is normaal, maar wel grappig dat het zo duidelijk te zien is.. Bij een 'normale' cyclus is het maar 1 follikel wat het 'gele lichaam' aanmaakt, bij mij zijn het er 13 in totaal ;) dat verklaard ook waarom ik nog steeds niet te snel moet opstaan, want dan voel ik mijn eierstokken wel, topzwaar!)

Maar echt super om te zien! Kind heeft al armpjes!! Als je kijkt bij 9 weken dan zie je dat het er echt op lijkt!

Lana, wat een onzekerheid nog meis, maar ook wel fijn dat er hoop is! Ik duim echt keihard met je mee. Het MOET gewoon goed gaan!

Deel Deze Pagina