Augustus 2010 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Conchita, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meicke

Meicke Actief lid

12 nov 2009
    110
    0
    0
    Almere
    Lynnami!!! Wow! Krijg je nu snel een echo?? Ik duim voor je dat je gewoon nog hartstikke zwanger bent!!

2. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Lana: Ik hoop zo dat de volgende echo een kloppend hartje laat zien... maar die kwaaltjes die je krijgt is natuurlijk wel een goed teken..

@ Lynnami: wat een apart verhaal.. maar ik hoop zeker dat er een beebje aan het groeien is... spannend hoor...

whaaahhh dat oog... zow... dat is niet prettig... ik hoop dat je de rest binnen kunt houden en het bloed snel wegtrekt.

avondeten: pfff... mannetje had "lekker" gekookt.. maar werd al misselijk van de geur... heb amper iets gegeten... net nog maar 2 beschuitjes genomen... dat gaat dan weer wel... Ik denk dat ik het warme eten maar even ga afzweren.... ben elke keer misselijk als ik een paar hapjes op heb.

3. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @meicke: wat een mooie duidelijke echo... ziet er goed uit meid...

4. 4days

4days Niet meer actief

Hoeraaaa, Desperate Housewives weer begonnen... Met een DUBBELE aflevering. :D Dus jullie snappen dat het bijlezen vandaag ietsje later wordt, hihi. ;) :D

5. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hai meiden,

FF ego hoor.... Ik kom me ook nog even melden. Vandaag gewerkt, ging prima, alleen ben ik nu wel af gedraaid. Heb verder niet geslapen vanavond, wat ik wel had verwacht, dus ik hoop straks lekker te slapen! Heb wel behoorlijk last van mijn darmen, echt irri!!
    Vandaag vroeg een collega me of ik nog meer was afgevallen (afgelopen jaar 10 kilo lichter geworden) hahaha. Nah... nee eigenlijk niet, dat het er voorlopig niet in zit heb ik maar niet gezegd hahaha. Ben gelijk gebleven, maar mijn man zei wel dat ik in mijn gezicht slanker ben, dus het gaat zich verplaatsen hahaha, nu al ;) Heb voor mezelf besloten om nog even een maandje mijn mond te houden. De eerst volgende vergadering ga ik het er maar eens ingooien ;) Ben benieuwd hoe ze reageren!
    Weer allerlei dingentjs op mp op de kop getikt, box, mobiel, badje.... allemaal voor weinig, leuk hoor!!!

@goede echo's: lekker hoor al die goede berichtjes!!!
    @lynniami: spannend! ik hoop dat je nog lekker zwanger bent! je zou zeggen dat die hormonen niet voor niks steigen...
    @dolfijntje: wat eng je oog..... hoop dat het snel weg trekt!!

Heb wel redelijk alles terug gelezen, maar ff niet de puf om alles terug te halen. Maar ik denk wel aan iedereen hoor!!!

Weltrusten voor straks!
    Grtz FemR

ps dingetje.... nou 1 x per week cdor dan?? dat ken wel toch? Misschien doe ik wel met je mee, als mensen denken dat ik ben afgevallen kan dat best..... hahaha

6. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Oh ja.... ik heb maar bedacht dat onze werknaam beeb is. Vind hem wel erg leuk! Na Pinda en Japie, hebben we nu een beeb ;)

7. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Donderdag ochtend om 8:30 bij de gyn een echo.
    Dit is toch niet normaal?!? Dit heb ik nog nooit gehoord, dat ze eerste tegen je zeggen dat je een miskraam hebt gehad en dan een week later dat je gewoon harstikke zwanger bent.
    Ik wil het nogsteeds niet geloven hoor. Voor mij is het nu eerst zien dan pas geloven. Ik heb helemaal geen zwangerschapskwaaltjes dus kan en wil mezelf gewoon niet gek maken. Maar wat is dat toch frustrerend! GRRRR!!!
    Donderdag (laat in de avond) zal ik wel een update geven.

8. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @lynnami: ik duim als een gek dat alles goed is! Kan me voorstellen dat je het vertrouwen even kwijt bent, het is allemaal zo onzeker op deze manier. Ik duim!!

9. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Wat een apart verhaal zeg Lynnami!
    Snap goed dat je eerst wil zien en dan geloven!
    Ik ga iig heel hard voor je duimen!!

@ Meicke... wat leuk dat het zo goed klopt... meteen even gekeken omdat ik dus ook zo ver ben :)
    Mooie echo!!!

@ FemR... grin wat lastig zeg nog zo lang je mond houden!
    Ik lijk nu ook juist dunner ;)
    Wat heerlijk zeg al dat shoppen ;) Ik wacht nog eventjes.. maar het kriebelt wel!

Trouwens al die vakantieplannen net ;) Ben meteen eens gaan snuffelen... !

10. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Chivay: ik vond het eigenlijk helemaal niet moeilijk om mijn mond te houden, gek hé :) Komt denk omdat veel naasten het weten en dan is de behoefte minder om het verder te vertellen. Het is ook wel leuk om een geheimpje te hebben ;)
    Het shoppen is idd leuk, vooral omdat het relatief weinig kost. De wagen wil ik eigenlijk niet 2dehands, wil een nieuwe, maar daar zijn we nog niet overuit. Maar... die zal nog wel ff duren hoor! Het shoppen is al vroeg begonnen, maar dat kwam doordat de mensen van het kamertje gingen emmigeren, en als ik eenmaal de smaak te pakken heb..... :) Nu stop ik weer ff hoor!! Kleertjes enzo daar begin ik nog even niet aan.
    Hoe is het trouwens met je bilspieren??? Had je nog met de vk erover gehad voor precentieve fysio?

Wij gaan de 15de een weekendje weg, heerlijk!!!!! Is alweer een jaar geleden dat we weg zijn geweest dus heb er erg veel zin in!!

Grtz FemR

11. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Val, Lana en Susan, veel succes morgen!!!!

12. 4days

4days Niet meer actief

Als het goede siliconen zijn, zijn ze niet hard en staan ze niet rechtop. ;) :D

13. 4days

4days Niet meer actief

Lynnami -> Ik heb het het al vaak gehoord, dat ze zeiden van helaas het is een mk, en dat die vrouw later toch nog gewoon zwanger bleek te zijn. Dus het zou me niets verbazen... Ik duim in ieder geval voor je~!!!

14. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Je zou bijna denken dat je ervaringsdeskundige bent Cossy hahahaha ;)

15. 4days

4days Niet meer actief

16. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    :$ :D

17. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Ik ga nu slapen, tis alweer veel te laat!!

18. 4days

4days Niet meer actief

Whahaha shocked? :D Ik heb nu echt geen killertits ofzo hoor. ;) Ik ben nooit dik geweest, maar wel altijd net ietsje te zwaar. Je kent het wel, brede heupen, flinke benen, een een buikje. En daarbij had ik nog geen cup AA... Dus het was echt volledig uit proportie. Ik zat er ook echt heel erg mee. Toen heb ik dus een borstvergroting genomen, en nu heb ik een normaal formaat (volle C) wat perfect past bij de rest van mijn lichaam qua verhoudingen. Mijn ambitie was dus nooit om hele grote borsten te hebben ofzo, wilde ze gewoon normaal hebben...

19. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    hey meiden,

wat kunnen jullie kletsen zeg;) ff een dagje niet online gewoon 15 pagina's! heb de puf niet meer om te lezen, heb gewerkt en moet ook weer naar school nu (ga op dinsdagavond naar school) dus ik zit net...!

Wel heb ik van Lynnami gelezen: wat spannend! ga voor je duimen hoor dat je nog gewoon zwanger bent!!

Ik heb morgen geen echo, maar een intake, ga het wel aankaarten van die meting vorige week bij de echo, en dan hoop ik stiekem op nog een termijn echo;) hihi ben benieuwd!

Meiden met een echo succes morgen!!!

20. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @meicke gefeliciteerd met je mooie echo! klopt het dat je korter zwanger bent? ik zie 7w6d staan linksonderin..

@lynnami ik hoop voor je het toch goed zit!

@alle andere dames ik heb niet de puf om op iedereen te reageren lees hier wel af en toe mee en reageer ook wel zo nu en dan maar er wordt hier zoveel gekletst dat ik het bijna niet bij kan houden...voel me de laatste week ook ineens heel erg zwanger moe, misselijk, nergens zin in, nergens puf voor...pffff ga nu maar naar bedje toe...trusten allemaal!

Deel Deze Pagina