Augustus 2010 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Conchita, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @dolfijntje ik zou toch wel even naar de huisarts gaan zodat hij even naar je oog kan kijken en je iets kan voorschrijven (emasefene bv) tegen de misselijkheid...ziet er wel heftig uit je oog...hopelijk gaat het snel over...zo nu ga ik echt slapen:p

2. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Heerlijk dat weekendje weg Fem!!! Hier is het weggaan ook aan het kriebelen... Van de zomer heb ik een grote reis gemaakt... een rondreis van 3 weken door Peru, en ai :D het reizigersbloed is heel erg hard gaan stromen daardoor... :)
    Het liefst wil ik nu nog een weekje echt eruit... maar dat moeten we dus nog even uitzoeken hoe en wat :)

Het je al een fotootje van je meubels? :) Ben benieuwd!

Mijn billen/heupen... de Vlos zei dat het ook banden konden zijn... dus daar ben ik op af gegaan in het begin... Vrij snel werd het al minder!
    Maar sinds 2 dagen heb ik er last van als ik op sta, uit bed, van een stoel... dus ik ga het vrijdag maar weer even opnieuw aankaarten..
    Loop dan echt moeilijk & krom...
    De BI schrik vliegt dan meteen om mijn oren... maarja :) eerst maar even afwachten!

Hier een raar gebroken nachtje..
    Ontzettend veel gedroomd... Een goede vriend wilde met me vreemdgaan, mijn ouders kregen een mental breakdown toen ik daar aan het logeren was (met die vriend) & er was een nieuwe badkamer die meteen gigantisch aan het lekken was! Wat een mix zeg!

3. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    lynnami, wat spannend voor jullie nog zeg. Ik duim ook dat jullie donderdag toch goed nieuws krijgen!!!

Chivay, jij hebt idd raar gedroomd zeg, wow! Haha.. Vaak herinner ik het me niet eens meer.. Is misschien maar goed ook ;)
    Ik heb wel een rotnacht gehad, zoonlief sliep eindelijk eens lekker door maar ik had al 2 dgn mn medicatie niet genomen, moest besteld worden, en nu had ik ontwenningsverschijnselen.. Niet normaal.. Zweette mn hele bed uit, duizelig, zag allemaal gekke dingen. Beetje aan het hallucineren leek wel. Bizar!
    En dan nog es grieperig erbij.. Geen succes deze nacht!
    Vriend heeft gelukkig de kleine man even meegenomen en medicijnen voor me gehaald. (Wij hebben een autobandencentrum aan huis dus heerlijk dat het kereltje soms even met papa mee kan ;))
    En hopelijk komt mn moeder vanmiddag langs, dan heb ik nog even rust.
    Vaak als ik even ga liggen op de bank wil meneer wel rustig gaan spelen maar soms ook niet, komt ie bij me zitten/liggen maar niet relaxed want gaat ie met mn haar spelen, op me springen haha! Leuk! NOT :p

Nou goed, fijne dag allemaal.. Meiden met een echo, succes! En we willen mooie plaatjes zien hoor!!

4. 4days

4days Niet meer actief

Geen enkele reactie? Hmm dan is het héél erg... :D

5. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Goedemorgen dames!

Lynnami:$, wat bizar? en onzeker. Nou de duimen draaien hier weer volop voor je hoor. Zou toch bijzonder zijn.

Cossy nou dan heb ik slechte siliconen hihi, blijft redelijk rechtop staan. Ben er wel trots op haha.

Vakantie. Dit jaar maar niet. Kan het geld nu wel gebruiken om laminaat te leggen en te verven enzo. Willen denk ik wel een paar daagjes weg, gewoon nog even lekker met zijn 2en.
    Gelukkig hebben wij een tuin aan het water en een bootje, dus het vakantiegevoel is hier in de zomer wel aanwezig.

Vannacht weer wat hoofdpijn, maar dat is nu wel redelijk weg. Soms is het er even 5 minuten, maar dat is goed te doen.
    Ik hoor maar weinig over hoofdpijn. Maar dit is echt mijn zwangerschapskwaaltje.
    De flessen van MvM staan weer buiten. Ik had ze maandagmiddag al vol, komt door mijn vakantie! Dus ik heb heerlijk normaal kunnen plassen even.

6. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Haha Cossy, heb er gewoon overheen gelezen, moeten jullie maar niet zoveel schrijven hoor :p

En tuurlijk is het niet erg! Haha!
    Een ieder moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt!
    En als jij niet happy was met je lijf en door de vergroting wel dan is het toch super!
    Ik ken het gevoel van te klein niet, maar kan me wel voorstellen dat het enorm rot moet voelen soms.. Ik heb van mezelf een 70E en had op het eind van mn zw.schap maar liefst 75G.. Pff.. Ook geen pretje..
    Maar heb de mazzel dat ze bij mij niet direct opvallen, lijkt niet zo groot als het klinkt ;)
    Dan moet ik voor de beeldvorming misschien wel ff zeggen dat ik 1.72 ben en 62 kg weeg :p

7. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Zozo, mag weer veel bijlezen!!

@ mamaApapat, welkom en gefeliciteerd!!

@ lana1988, oh meid, weer een week onzekerheid! Ik hoop dat de gyn gelijk heeft!!

@ Femr, och, wat een schattige echo van je kindje!!

@ linnie82, fijn dat je een goede echo hebt gehad!

@ marjolein, welkom! En hoop dat je echo vandaag goed is!!

@ Kapedi, veel succes bij de echo vandaag!!

@ sascha, fijn dat jou echo goed was!!

@ laartje88, super, een goede echo!!
    zozo, dat is een fijn bedrag om terug te krijgen!

@ marie78, jij ook een goede echo, toppie!!

@ elisa83, joepie, een goede echo!!

@ pieternel, nog gefeliciteerd met je dochter, gaat hard he?
    Mijn zoon is alweer ruim 2 jaar, en ik moet zeggen dat het 2e jaar nog sneller voorbij is gevlogen dan het 1e jaar!

@ cossy, ik herken dat wel een beetje, ook mijn vriendinnen zijn nog aan het studeren en wonen nog thuis bij hun ouders.
    En moet zeggen dat ik ze eigenlijk bijna nooit meer zie, tsja je staat zo ver van elkaar af doordat je zo een verschillend leven hebt.
    Maar heb gelukkig al een aantal nieuwe "vrienden" waar ik mee optrek, die al wel kindjes hebben...
    Ook van mijn leeftijd, dat is wel heel erg leuk! maar denk dat het er niet in zit dat ik samen ga zwangeren met 1 van hun.
    Is toch helemaal niet erg, als jij je er prettig bij voelt!

@ Marijeee, wat een schatig buikje hebt je al..

@ Lilly, fijn dat je werk er zo op reageert!

@ nikky, fijn dat je echo zo goed was!

@ dolfijntje, he wat vervelend met die bloeduitstorting, hoe ziet het er nu uit?
    Wij willen in april-mei ofzo even een weekje weg gaan, vant zomer word het toch nix om op vakantie te gaan.

@ Lynnami, spannend voor jou! ik duim voor je!

Zo, eindelijk, ik ben weer bij!
    Hier gaat het goed, alleen mn broeken beginnen strak te zitten.
    Had het eerst alleen savonds, alleen nu sochtends heb ik het ook.
    Dus ik ga zo even de stad in met mn zoon, en dan even een positiebroek scoren, ze hebben veel afgeprijst in de stad.

Liefs Kiss

8. 4days

4days Niet meer actief

Kiss87 -> Ohw wel fijn dat je nieuwe vriendinnen met kindjes hebt! Ik heb wel een paar vriendinnen hier van t forum, maarja die wonen weer zo ver weg... :(

9. Pieternel80

16 dec 2009
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kiss87, het tweede jaar nog sneller? En dit jaar ging al zo snel...:(

10. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linnie82, fijn dat je echo goed was!!!

Marjolein83, welkom en gefeliciteerd!

SachaH, fijn dat je 3e echo ook weer goed was!

Val, je kan ook zelf nog ergens een echo regelen he.. denk dat ik dat namelijk ook ga doen hoor!

Laartje88, ook een goede echo.. woepie!!! dat je iets minder ver bent tsja.. ik werd bijna 3 weken terug gezet.. kan blijkbaar allemaal.. Wow dat zijn nog eens leuke meevallers!!

Dolfijntje74, oooommmmgggggg!! da's idd wel even iets anders dan een standaard bloeduitstortinkje!!!

Chivay, nog ff geduld hahaha. Heb je fotootjes van je buik online staan?

Marie78, óók een goed echo, wow gefeliciteerd!

Elisa83, gefeliciteerd met je goede echo!

Sabkesam, tjee wat spannend allemaal voor jou zeg

Marijeee, hou op over gebroken nachten.. mijn zoontje is ruim 2.. wow wat een enorme toeter had je bij je zoontje zeg!

Lilly11, helpen die lolly's een beetje?

Nikky, gefeliciteerd met je goede echo!

Meicke, mooie echo!!!

Lynnami, sjeee wat een verrassing jou weer hier te zien!! Leuk dat je ons op de hoogte houdt. Ik ga voor je duimen!

Ik vraag me toch af he.. lees over mindere kansen op een mk als het hartje eenmaal klopt.. en bij echo's waarvan het hartje nog niet klopt. Maar snap dan echt niet dat bij mij het hartje al klopte en ik toch ben geschat op 5,5 week zwanger vorige week... wat is nou realistisch??

Gisteren drukke werkdag en daarna een enorme migraineaanval. Ben dus vroeg mijn bedje in gedoken.. alleen zoonlief vond het vannacht minder gezellig :( Ben helemaal kapot..

11. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Cossy: hahaha ik was niet shocked hoor!!! Ik had het precies anders om! Niet te klein, maar veel te groot!! Dus zijn 2 jaar geleden verkleint. Had er zo ongelofelijk veel last van, zere nek, schouders enz enz. En nu... helemaal niks meer ;) Ze worden nu wel weer groter helaas. Hopelijk slinken ze wel weer!! En wat super dat je bv hebt kunnen geven, ken meiden waarbij het niet gelukt is. Ik ga wel proberen bv te geven, hopelijk lukt het!

@Kiss: veel plezier in de stad! Hoop dat je wat leuke dingen scoort!!

@Val: succes bij de vk!

@Chivay: ik ga er nog een fotootje van maken! Van hoe die nu is en natuurlijk straks als het eindresultaat er is ;) Er zitten doorschijnende plexiglas in de laatjes en in het bedje. Maar die ga ik denk beplakken met matplakplastic. Ik ga een dezer dagen beginnen met schuren en gronden. Ik hoop dat 1 keer aflakken genoeg is, maar ben bang van niet hahaha.
    Succes met het uitzoeken van een weekie weg! Gaaf hoor Peru!! Kan me voorstellen dat het reizigersbloed daardoor gaat stromen! Wat gek dat je toch weer last hebt van je heupen en billen... hopelijk is het geen BI, kan me voorstellen dat de schrik er wel in zit als je dat voelt!
    Ik droom ook zoveel en ook zo raar idd..... echt de maf voor woorden hahaha.

@Linda: kan me voorstellen dat je het niet bij kunt houden hoor!! Het gaat ook allemaal zo snel!

@Dingetje: vervelend zo'n nacht na een zware werkdag en migraine.... rust lekker uit vandaag! Ook lekker tukkie doen als je zoontje gaat pitten. En die termijnen.... het is ook bij iedereen weer verschillend, dus waat moet je je nou aan vast houden hé? Ik vind het ook allemaal erg verwarrend hoor!

Vandaag een rommeldagje in huis. Net heel veel was weg staan vouwen, en opgeruimd.... het ligt gelukkig weer in de kast! Straks ff de stofzuiger door het huis! Dan weer de kindjes halen, ff eten en beiden naar muziekles, boodschappen doen en weer naar huis.... Ik hoop dat ik na het boodschappen doen ff tijd heb om te zitten hahaha.

Fijne dag allemaal!
    Grtz FemR

12. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Goedemorgen meiden! Wat een hoop positieve berichten (echos!)!! Gaaf hoor! Ik mag morgen op bezoek bij the gyn, Ben erg benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren. Natuurlijk zal ik jullie op de hoogte houden. Op dit moment zitten we nog in NL maar rijden vandaag terug naar Munchen. Na twee weken in NL rond te "zwerfen" lekker terug naar eigen bed.

13. jans1

jans1 Lid

27 okt 2009
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo meiden

Ik ben 24 uur per dag ziek, heb sinds 1 januari medicijnen,
    hierdoor braakt ik niet meer zo veel maar ik blijf kokhalzen en me misselijk voelen.
    Ook slapen kan ik de hele dag, ben zo slap.
    kauwgom kauwen lijkt wat te helpen, heeft er iemand anders nog tips????

14. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hier ook n rot nacht gehad werd wakker met pijn in mijn ribben aan de rechterkant...denk dat ik verkeerdgelegen heb ofzo...echt irri als ik nu omkijk ofzo doet het echt zo'n pijn...echt gevoel of het gekneusd is...

15. 4days

4days Niet meer actief

:D Nou het scheelt dat het implantaat bij mij helemaal onder de borstspier zit (omdat ik niet genoeg eigen weefsel had om het te bedekken), dus ze zijn met snijden niet in de buurt van mijn melkklieren gekomen. Met een borstverkleining is het inderdaad afwachten... Daar wordt heel wat meer voor gesneden.

16. 4days

4days Niet meer actief

Dat kan toch gewoon? Je bent 5,5 week zwanger, het hartje klopt, en de kans dat t nog mis gaat is veeeeeel kleiner dan wanneer het hartje (nog) niet zou kloppen! :D

Ik heb trouwens ook klassieke migraine. ;) Heb er gelukkig niet vaak last van.

17. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Dingetje, van jouw "case" snap ik het echt niet nee. Toen je het vertelde dacht ik" Kan nooit kloppen wat de gyn zegt, want hoe heb je positief kunnen testen dan? Ook het verhaal van de gyn daarover klinkt niet erg aannemelijk. Kan me alleen maar voorstellen dat er nog hormonen van je mk in je lichaam zaten waardoor je pos. teste, en dat je toevallig ook echt net zwanger was. maar volgens jou kan dat niet. Maar reeel gezien had jij nooit toen al pos. kunnen testen toch? Ach maakt niet uit je bent zwanger!!! En het kan heel goed zijn dat je met de volgende meeting ineens weer wat verder bent hoor.

Kris goede terugreis, doe voorzichtig. Enne veel succes morgen!

18. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Oh ja: Val veel plezier bij de vlos met de intake!

Susan en Lana heel veel succes bij de gyn. Al ben ik positief.
    Ga over een uur naar een vriendin (hoop dat het niet te glad is op de weg) Dus kom vanavond even spieken hoe het is gegaan.

19. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Val, veel plezier bij je intake vk

Lana1988 , zie dat je vandaag naar gyn moet en nog een echo krijgt?? succes!!

Susan27, succes bij de gyn en je echo!

20. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Cossy: ja er is een hoop weggehaald, maar de pc zei dat het prima mogelijk was m bv te geven. Dat ik net zo veel kans heb als ieder ander. En aangezien het al gelukt is, heb ik goede hoop dat het weer lukt!
    Ja idd als het onder de borstspier komt, dan heeft het geen invloed op wat er bovenop zit, lekker hoor ;)

Deel Deze Pagina