hier ook... binnen 15 tellen was de streep al harstikke donker... We volgen elkaar mooi... precies dezelfde dag... en ik ben ook van 83 ... Maarre.... nu ben ik even in de war we zijn beide 4w6d.. alleen ik sta volgens de uitrekendingentjes op de 9de aug.. en jij op de 6de?? Ik ga trouwens maandag of dinsdag even bellen met MvM...
Oja, mijn naam moet eigenlijk zijn: Spruit Noordeloos maar die laatste S paste niet meer.... @ Lauw: ik zal proberen te genieten... voelt allemaal nog zo onwennig, raar en vreemd aan. Hoort het allemaal zo te voelen, bedoel ik.. Enfin, je zult me wel snappen.
Hoi allemaal, Iedereen allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!! Het lijkt me gezellig om met jullie mee te kletsen. Ik heb gisteren het mooiste Sinterklaascadeau ooit gehad: Een positieve zwangerschapstest!!! Van de zomer was ik al zwanger, maar dat is toen mis gegaan, dus ik hoop dat het dit keer wel goed gaat. Het voelt nu allemaal in ieder geval heel anders, hopen dat dat een goed teken is. Ik hoop dat ik het geklets hier een beetje bij kan houden. Want er wordt op het forum af en toe flink gekletst!
done! en MvM, ik heb bij mijn zoontje wel meegedaan. Wil het nu ook zeker gaan doen, maar eerst even een eerste echo afwachten.. Ben wat onzeker na vorige maand, en heb geen zin om weer af te moeten bellen..
Leuk zeg, Chivay! Voor jou was het ook een Sintcadeau!!! Maar jij hebt laat getest zeker? Want jij bent een aantal dagen verder dan ik!
Is die site een soort vervanging van de lijst? Ik wil daar ook wel op, lijkt me leuk! Mezelf - 1e kindje - 13 augustus uitgerekend - 27 jaar
Hier vandaag sinterklaas gehad.. werd me plots misselijk zeg.. en een knallende koppijn.. bah! Twee paracetamolletjes genomen, en zo lekker onder de douche.. ben er beroerd van..!
yep, ter vervanging van Zal je toevoegen! Zal ik trouwens vragen of ze het topic met de lijst willen sluiten? Anders wekt het misschien verwarrend?
ik kom trouwens lekker geloofwaardig over zo.. zeggen dat ik niet zo vaak kom uit zelfbescherming en kijk eens aan... Maar vind het wel leuk, die site beetje op gang brengen zolang als de zwangeren voor augustus komen
@ spruitnoordeloo, gefeliciteerd, en welkom hier.. Waar is je banner? @ Lauw, ja ik ga mee doe met MVM, heb ik bij mn zoon ook gedaan.. en nu weer. Heb het doorgegeven aan de verloskundige, en zij zou mijn telefoonnummer doorgeven.. nog niets gehoord. Denk dat MvM van de week belt. @ Irisnaomi, 5 weken zwanger, joepie!! Vervelend hè, die kwaaltjes.. @ Nikky, jij ook een fijne week! @ Mezelf, hey meid, geellig dat je met ons mee kletst, en gefeliciteerd! @ dingetje, haha, ik durf wel met mn leeftijd, net 22 jaartjes jong. Zou je trouwens mijn foto van de test er ook op willen zetten? hij staat in mn album. Och meid, duik anders maar lekker optijd je bedje in!
jep.. 1ste ronde.. dus de gegokte NOD was 30 nov... Maar durfde nog niet te testen haha.... daarom pas de 5de getest.. Was aan het wachten op mijn ong
Wauw Chivay, dat is wel super snel raak zeg! Dat moet helemaal een fijn gevoel zijn! @ Dingetje: Bedankt!