Was onregelmatig dus dat gaat hem niet worden 18 aug uitgerekend Ben nl nu op 11nov begonnen maar dan komt week 8 niet uit op 6jan banner begon gister op 8weken en toen was het 6jan dus zou ik dan bij week 8 6 t/m 12 jan moeten invullen
Ohwja dat is inderdaad ook nog een optie, maar klopt wel alleen als je een luteale fase hebt van precies 14 dagen. (tenzij je niet precies weet wanneer je eisprong was, dan kun je er gewoon vanuit gaan dat je op je nod precies 4 weken zwanger was)
ja 11nov ongi geworden maar dat heb ik dus ingeschreven in boekje en nu komt bij week 8 te staan 30 dec tm 5jan Dat klopt dan toch niet of ligt het aan mij???
31 december t/m 6 januari. Je bent op een donderdag uitgeteld, dus elke zwangerschapsweek begint op de woensdag en stopt na de donderdag.
sorry hoor maar dat klopt dan wel die datum hoort dan wel bij week 8 te staan Waarom geeft banner dan een andere datum voor week 8 Snap het even niet meer en wil boek niet verpesten vandaar
Oke dan heb ik het toch goed gedaan kan ik nu de rest gaan invullen Heb het boek 9maanden dagboek van Marianne Amelink Helaas niet zo heel veel schrijfruimte maar wel mooi boek
Als in je banner staat 8 weken zwanger, betekent dat dat de 8e week om is. Je begint immers met 0 weken en 1 dag zwanger, en niet met 1 week en 1 dag. Dus met 8 weken en 1 dag zwanger ga je de 9e week in. Is net als met eeuwen. In het jaar 2000 ga je de 21e eeuw in.
Hihi geen probleem, ik heb zelf ook een hele tijd zitten puzzelen voordat ik mijn eigen boekje had ingevuld. Het is ook verwarrend...
Leuk dat jullie een boek maken! Dat doe ik zelf niet. Ik hou online een dagboek bij, ik weet namelijk dat ik niet consequent genoeg ben voor een schrijfboekje Het is, net als een online dagboek, wel erg leuk om terug te lezen! Doe ik nu wel es ten opzichte van de zwschap van mn zoontje
Consequent genoeg voor een schrijfboekje? Ik heb dat 9 maanden dagboek alleen voor mezelf, en daarnaast maak ik nog eens een compleet plakboek met alle echo's, foto's, gebeurtenissen etc. Veeeeel werk, maar supermooi. Had ik bij Vince ook gemaakt.