Hoi! Heb ook erg gelachen om Claudia de Breij's boek en ben met manlief samen begonnen aan "help, ik heb ijn vrouw zwanger gemaakt". Voor mij de perfecte aanleiding om te kunnen zeggen, zie je wel, ik kan er echt niks aan doen....(als ik weer eens ontplof om niks bijvoorbeeld!) Hij begint het nu iets beer te begrijpen, komt ook omdat ik er zoals hij zelf zei, nu echt wel een beetje zwanger uit begin te zien.... Buikje, en dikke billen... niet dat ik daar nu echt op zat te wachten (nog dikkere billen!), maar het is voor het goede doel! Fijne dag iedereen!
Mijn vriend heeft ook zo'n boekje, hij is nu op pagina 10. Oh ja, en hij heeft het gekregen in 2008, toen ik zwanger was van de eerste... Hij had het beter wel kunnen lezen, nu hebben we bijna elke dag ruzie omdat ik spontaan heel geïrriteerd raak, en hij me dat vervolgens verwijt... Terwijl ik er echt niets aan kan doen...
Hey meiden! Toch nog even een gaatje kunnen vinden om hier te komen... We hebben Tes vanochtend al zingend uit bed gehaald, mams natuurlijk met de camera in de aanslag ! Ik moet zeggen dat ik de tranen in mijn ogen had. Moet je kijken hoe groot ze al is en vorig jaar was ze net geboren (11.14 uur, ik lag nu nog in de uitslaapkamer en wilde naar mijn meisje toe!!!). Ze keek haar ogen uit toen we beneden kwamen, de ballonnen vindt ze prachtig! Nog mooier dan de cadeaus gek kind! Toen ze even later het grote cadeau op de grond zag staan, vond ze het toch de moeite waard om het uit te pakken. Het is een supergave roze (tuurlijk, ze is een meisje ) auto, ze vindt hem super. Je moet dat koppie zien als papa haar door de kamer laat scheuren ! Nu ligt ze lekker te slapen. Als ze wakker wordt, halen we de opa's en oma's op en gaan we lekker naar de dierentuin. Zaterdag vieren we haar verjaardag echt. (@Brendat: jullie vieren toch ook zaterdag de verjaardag van jullie dochter? Veel plezier alvast!!! Wanneer is ze ook alweer echt jarig? Fijne dag ook!) Raar idee hoor, ik heb geen baby meer! Maar nu wel weer een in mijn buik! Zo speciaal om dit alles nogmaals mee te mogen maken! @dagboekje: ik had bij Tes ook het dagboek van Marianne Amelink, leuk hoor. Nu heb ik een soort zwangerschapsagenda, eigenlijk een stuk minder leuk, maar hij was 16,95 dus zonde om een andere te kopen. Ik maak daarnaast ook nog een plakboek, ik heb dus ook genoeg te doen. Fijne dag allemaal!
Koetje -> Van harte gefeliciteerd met jullie meisje!! Klinkt als een erg leuke dag! Verwen haar maar lekker
@ Koetje; OOOOOHHHHH..... Ik heb ook zo'n zin! Morgen is mijn meisje jarig, en we vieren het inderdaad ook zaterdag. Jij hebt duidelijk al een leuke ochtend gehad, geniet er lekker van! En gek, he dat continue "vorig jaar om deze tijd...." gevoel? Veel plezier vanmiddag in de dierentuin, ik ben benieuwd wat ze er van vindt!
Koetje gefeliciteerd met je dochter!! Veel plezier in de dierentuin! En ja het 2e jaar gaat echt sneller! en is ook heel leuk ,dat ze gaan lopen, praten en ondeugend gaan doen! ik persoonlijk vind het 2e jaar leuker dan het 1e jaar!
ja is ook zo hoor! 1e jaar vind ik ook leuk hoor begrijp me niet verkeerd hihi, maar 2e jaar worden ze wat zelfstandiger, krijgen ze echt hun eigen karaktertje, soms kan ik hem wel achter het behang plakken haha maar toch zooooooo lief
koetje Gefeliciteerd met je dochtertje!! fijne dag vandaag!! cossy leuk idee zo'n plakboek!! als de echo maandag goed is ga ik daar ook aan beginnen, heel leuk voor later..
Over die dagboekjes! Ik heb van me collega een heel leuk boekje gehad van Pauline Oud. Is een heel leuk boekje met gerichte vragen en een klein stukje met bijzondere momenten per week en afspraken. Ik ben zelf ook niet zo goed om het dagelijks bij te houden. Maar bij dit boekje kun je ook makkelijk een keer in de week wat schrijven en zelf een paar weken met terug werkende kracht zeg maar ahahahah. Er is overigens wel plek voor leuke buikfoto´s en dergelijke! Groetjes Bolle Buik
Die van Pauline Oud heb ik ook, inderdaad een handig boekje, slingert een beetje rond in huis, maar door de vrolijke opvallende kaft zie ik het overal liggen en wordt er zo vanzelf aan herinnerd om af en toe wat op te schrijven! (ben normaal ook niet zo'n volhouder...haha!)
Hey meiden, Ik ben vanmorgen naar de VK geweest.... gelukkig wel een echo gekregen.... en ja hoor... een knipperend hartje... stompjes van beentjes en armpjes te zien en hij/zij bewoog al.. wel jammer dat het een veel minder duidelijk beeld was dan in het ziekenhuis.. we hebben 1 plaatje mee gekregen, maar die is echt onduidelijk. Verder van alles besproken en moet binnenkort bloed gaan prikken.. 9 februari mag ik weer terug komen..
@ Koetje, gefeliciteerd met je dochter @Lauw, fijn dat je nog een echo hebt gehad. Ik vind eerlijk gezegd de echo's bij vk ook niet duidelijk, jammer he! De ene keer zijn de fotos beter als de andere keer. @Bolle buik, Welkom ! Ik ga gelijk even dat dagboekje opschrijven. Ik ben niet iemand die iedere dag schrijft dus dan is dat wel handig. Zo mijn werkdag zit er weer op. Was wel weer ff wennen na 2,5 week vakantie.
Hallo meiden! Lauw, wat fijn een knipperend hartje. Helemaal goed! Jammer dat de echo niet zo duidelijk is. Maar het beeld in je hoofd is waarschijnlijk onuitwisbaar. Dagboekjes, Ik was er in begonnen, maar heb het de laatste 3 weken laten liggen. Eerst kerstdrukte, maar nu komt het ook door mijn onzekerheid. Ik verlang naar de echo dinsdag, ben zo bang daar erachter te komen dat het gestopt is met groeien ofzo. Mocht de echo goed zijn, ga ik trouw het boekje bijhouden. In principe is het niet heel veel werk en wel een leuke herinnering. Laartje, denk dat ik ook wel weer moet wennen maandag, ben dan 3 weken vrij geweest en het beviel mij prima haha! Ik wil helemaal niet weten welke en hoeveel mailtjes in mijn inbox liggen te wachten. Ik werk als gezinsvoogd en mijn hoofd staat nu even helemaal niet naar problemen! Maar dat heb ik meestal na een vakantie, dan moet ik me echt weer opladen om alle crisissen weer het hoofd te bieden. Enne momenteel reageer ik soms nogal kort door de bocht door de hormonen denk ik
Hoi allemaal, Mijn echo! Beetje onduidelijk maar het zat er wel hiih. Vandaag begonnen met de tabletten tegen de misselijk. Echt super had ik 4 weken geleden al aan moeten beginnen, vandaag was voor het eerst wel een beetje normaal. Liefs
Ha meiden, Goeie echo's allemaal! Ik heb er ook een gehad vandaag, alles goed, het doet het nog steeds over 2 weken mag ik nog eens, geen idee waarom maar ik ga niet klagen. Ja Lauw, ik vond het ook iets onduidelijker dan in het ZH, maar misschien ook omdat deze uitwendig was, zal straks even een foto proberen te maken. Dagboekje, ja ben ik ook mee begonnen, sinds ik het weet heb ik er pas 3 keer in geschreven, maar ik neem aan dat het steeds een beetje meer gaat worden naarmate ik verder groei. Ach, zal er af en toe een paar weken niets geschreven worden, ook geen punt.