Augustus 2010 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Conchita, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    ooo chivay jou echo???

dan is de kleine beep al goed beweegelijk zeg:D dat is dan leuk om te zien he.

geweldig.

2. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    oooo bollebuik wat een mooie echo zeg.

Heb je die helemaal zelf bedacht?

3. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Trouwens wat me opvalt is dat dingetje al een paar daagjes niet heb gezien.

Of zie ik het over het hoofd?

Zou er wat wezen nee toch?

4. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Hey meiden...

Terug van werk, gegeten, en nu op de bank..pff ben echt moe!
    Mn zoon ligt normaal tegen deze tijd al in bed, maar hij is zo heerlijk aan het spelen!!

Moet volgens mij heel veel bijlezen, maar dat doe ik wel ff op mn gemakje.

Liefs Kiss

5. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Chivay, wauw dat was echt een goede echo, prachtig dat filmpje, is echt een klein boksertje haha. Super. OH ik duim dat ik dit dinsdag ook zie!
    Je zal je wel geweldig voelen.

Bollebuik, mooi gedichtje. IS heel erg waar; zo onbereikbaar dichtbij... Niks kan dichterbijer bij je zijn, maar toch zo onbereikbaar.

Hier alles goed, net per ongeluk een half uurtje in slaap gevallen op de bank, dus toch af en toe weer moe. Heb weer een behoorlijk buikje staan vandaag.
    Mijn mannetje komt ergens vanavond terug uit Frankrijk vind ik wel weer gezellig hoor.
    En weer heerlijk een week erbij, week 11 alweer!

6. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, even een teken van leven.. lees zo af en toe mee de laatste 2 dagen, maar ben zo beroerd als wat.. knallende migraine.
    Ik kom snel wat uitgebreider meekleppen!! dikke kus allemaal!

7. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Hallo dames,

Heb niet bijgelezen was een beetje teveel.
    Gister mijn draagdoek van draagdoek.nl gekregen bij een abbo van wij jonge ouders (www.zester.nl)
    Helemaal blij mee.

Verder een plof buik vandaag niet normaal, morgen maar de eerste buikfoto maken.
    Vandaag met zwbroek aan naar het werk gegaan had echt het idee dat iedereen het kon zien, was vast niet zo want niemand heeft wat gezegd.

8. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hier ook ff een snel berichtje. Vandaag gewerkt en bekaf.... blehhh, gelukkig niet meer misselijk! Heb nu ineens enorme trek! Kan blijven eten!
    Gisteravond heel vroeg naar bed gegaan voor mijn doen en ik heb als een blok geslapen, heerlijk!!
    Mijn man heeft net de box, boxzak en mobiel gehaald. Ziet er allemaal perfect en picobello uit!! Wauw!! En dat voor een prikkie! (75 euro).

@Chivay: super die goede echo!! En lekker een week verder dan je dacht!! wat een geweldig filmpje van de echo!! En wat kun je de contoeren al goed zien!! Is een goed idee voor mijn volgende keer, ga ik ook filmen hahahaha. Vonden ze dat trouwens niet raar???

Allemaal een fijne avond! Ik ga lekker met manlief bankhangen en filmpie kijken. Hebben elkaar weinig gezien deze week.

Grtz FemR

9. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Chivay, mooie echo wat een verschil met een kindje van 8weken als ik mijn eigen echo bekijk.

Super leuk om dat te filmen, wat zeiden ze daarvan??

10. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Beterschap Dingetje!

Zeker een mooi gedichtje bollebuik!

oh wat leuk dat filmpje chivay!

pff eind van de middag kreeg ik pijn in mijn buik, aan de zijkant en het trekt helemaal door naar mijn onderrug, word er gek van kan geen manier vinden om lekker te zetten..heel vermoeiend...

11. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Wij hebben woe, zo'n mooie kinderwagen gezien echt super maar helaas ook een van de duursten die er stonden. Even sparen dus.
    Bijpassend parasolletje 89,95 euro!!!!

Joolz Jeans versie
    Bekijk bijlage 42142

12. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    DAmes ga voetbal vrouwen kijken.
    Fijn weekend alvast en tot later

13. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    mooie wagen susan!

14. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Chivay: wat een leuk filmpje... ene bijna een week verder... dat is mooi meegenomen...

@ Dingetje: och meis.. dat is niet fijn... had je voor je zwangerschap daar ook al last van??

@ Susan: leuke wagen... stoer dat jeans stofje... hihi ga maar vast sparen... Ik vind de bugaboo camelion erg leuk.. maar die is onderhand dubbel zo duur als de andere wagens... dus daar ga ik eerst maar eens over nadenken..

Ik weet niet meer wie het vroeg (sorry).. maar nee ik krijg nu geen echo meer.. (helaas).. pas bij de 20 weken krijg ik weer een echo.. en dat duurt nog lang... pfff

15. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Val heb je daar alleen last van of ook van je heupen of zo.
    Kleermaker zit wil voor vele kwaaltjes fijn zitten zijn.

Ik zit de laatste dagen veel in kleermaker zit en heb nu wel veel minder last van me onderrug en heupen.

Susan mooie wagen he lijkt veel op die wij gezien hebben.

maar dan heb ik hem in creme met lichtbruin gezien.

16. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    Hai allemaal ik ben lang niet geweest maar ik heb het druk gehad en heb de griep gehad en daarom geen puf om wat te schrijven.
    Ik heb wel meegelezen en leuke maar ook helaas een minder bericht gezien van lynnami.
    Nu is mijn dochtertje ziek erg zielig overgeven en diaree en slecht drinken, ik weet niet meer wat ik moet als het morgen niet beter gaat. Ik houd goed in de gaten of ik geen tekenen van uitdroging zie.
    IK reageer even op de laaste 3 pagina s weet anders niet waar ik moet beginnen.
    @cossy: tja die curves het is maar een richtlijn maar ik snap wat je bedoelt ik vindt het ook gerustellend om het met de curve mee te zien gaan en zou ook even naar het consultatiebureau gaan om te wegen
    @Bolle buik: mooi gedicht heb je geschreven!!
    @koetje gefeliciteerd met tes verjaardag, klinkt als een leuke dag!! en tja zomerkindje... hitte is ook niet fijn denk ik.
    @ mamaapapat nee hier geen last van de ogen
    @chivay een goede echo, super!!en dat filmpje wat leuk!!! (ben jaloers haha)
    @suzan gaaf die kinderwagen
    ik heb de quinny speedy maar ik vind hem niet super, loopt wel heel goed maar ze zit niet zo goed in de wandelwagen en er moet altijd een wiel af voor die in de auto past (ford focus)

verder zie ik dat iedereen heel moe is, ik denk om 10 uur s ochtends al aan slapen, heerlijk om lekker op tijd in mijn bedje te liggen. mijn dochter is zo moe van het ziek zijn dat ze steeds bij mij op schoot slaapt, heerlijk om gisteren even samen op de bank te pitten.

17. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    ooo Dingetje ik miste je al haha dat had je al vast gelezen.

Maar dat is idd minder.

Heel veel beterschap en rust lekker uit.

18. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    ooo mila goed dat jij weer beter bent.
    Zielig voor je dochtertje.
    Mischien water met wat suiker dat wilt nog wel eens helpen zeggen ze en idd drinken is heel belangerijk is wel heel moeilijk bij kind dan om het binnen te krijgen.

Bij mijn nichtje hielp meestal wel een waterijsje was ook wat afkoelend voor der.
    Echt iets kouds vond ze heerlijk.

Ooo wat lees ik veel dat kindertjes de laatste weken veel ziek zijn het heerst .

Morgen trouwens denk ik en zondag ook bank hang dagen door al die sneeuw.
    Ben benieuwd wat er gaat komen of het idd zo waar is.

19. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    ja het is erg moeilijk ook apart dat ze net nu het woord neeeej heeft ontdekt haha. ik heb al wel ors in huis speciaal tegen uitdroging. Hopen dat ze zich morgen beter voelt. Ik moet morgen werken, vanmiddag ook toen kon ik wel janken dat ik weg moest. Moest gisteren trouwens ook al janken omdat ze zo ontroostbaar aan het het huilen en overgeven was, hoezo zwanger haha dat is echt niets voor mij.

20. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Hahah leuk he die hormonen mila die zijn je baas dan.

Maar dat lijkt me ook hart verscheurend hoor als je kind ziek is dan zou je als het kan zo overnemen.
    Maar helaas is dat niet zo.was het maar zo gemakkelijk.

Nou mensen ik ga toch na lang tegen me slaap aan het vechten te zijn met van alles te doen ga ik het niet meer redden jeetje wat ben ik sávonds moe zeg rond een uur of 8 a 9 slaat het iedere keer weer toe.

me vk zei gister nog nog paar weekjes volhouden dan word het een stuk minder.
    nou hopen dan.
    Ik ben zelf normaal een hele fitte meid die tot sávonds altijd bezig is dat me vriend er wel eens gek van word.
    Maar nu laatse weken bah heb ik na het aanrecht geleegd te hebben nergens meer zin in.

Betrap me steeds weer op dat ik vanalles bij vriendlief wil bestellen en dan roep ik wel gelijk nee sorry pak of doe het zelf wel even.

Vind het zo sneu voor hem haha.

nou mensen fijne avond nog en tot morgen.

Wie weet morgen weer hele witte nederland we zullen zien.

Deel Deze Pagina