Augustus 2010 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Conchita, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Kiss87 -> Haha ja ik laat mn vriend ook meestal wel uitslapen hoor. ;) Hoewel ik hem af en toe uit bed schop, als ik zelf eens wil uitslapen. Maar als ik vaak pak is hij 10 keer vroeg opgestaan vanwege Vince de afgelopen 15,5 maand...

Kapedi -> Nou gelukkig dan maar dat onzekerheid niets wil zeggen over de zwangerschap! Bij Vince was ik zoooo onzeker, ik meende gewoon zeker te weten dat het verkeerd zou aflopen... En toch ging alles goed. :)

Iltje -> Jeetje, 10 weken te vroeg, het zal je maar overkomen... Wel fijn van die kleding!

Marijeee -> Vervelend is dat he, mannen die zoveel werken... :( Ik zit met hetzelfde probleem, mijn vriend werkt soms wel 60 (!!) uur per week... En hij is regelmatig zelfs een hele week weg, dan moet hij in een hotel slapen. Hoop dat hij niet weet-ik-waar zit als de bevalling begint, zoals toen bij mijn mk. :(

2. nikky

nikky Niet meer actief

ik heb gisterenavond het hartje van ons kleintje voor het eerst gehoord met de angelsound....wat bijzonder weer....:)

ik zag al een kinderwagen voorbij komen, wij hebben de bugaboo en die bevalt echt heel goed, hij is wel duur, maar het is echt een super wagen...

ik ben ook een echte buikslaper, en kan dat nu ook al niet meer...
    is bij jullie jullie buik ook zo gevoelig???, ik krijg zelfs uitslag van de bodylotion die ik al jaren gebruik....zo raar

voor de meiden met een goede echo van harte gefeliciteerd....geniet ervan.

3. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    nicky wat gaaf zeg dat je het hartje hebt gehoord!! wij willen ook de bugaboo maar hij is idd wel erg duur :S

4. Ingrid24

Ingrid24 Lid

26 dec 2009
    11
    0
    0
    Op 6 augustus 2008 ben ik de trotse mama geworden van ons binkje.
    Nu, 2 jaar later, ben ik weer uitgeteld in augustus!!

Wat een top maand!! :)

Wat zijn we blij!!!! Hoop zo dat alles goed blijft gaan....
    18-1 1e echo, spannend......

Iedereen gefeliciteerd en geniet van de komende tijd!!

5. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    #2965 Kapedi, 9 jan 2010
    Laatst bewerkt: 9 jan 2010
    Bedankt voor de reacties`s, moet binnenkort echt gaan shoppen voor in ieder geval een broek.
    Ik wil graag de mutsaerts style combiwagen, zag hem zojuist op marktplaats staan 2 hands voor 75 euro dus heb maar gelijk geboden. Nieuw is hij zoveel duurder en deze zag er nog prima uit. Wil graag alles bruin met creme. Heb ook gekeken voor zo`n wipstoeltje...Wat een hoop keus pff.

Heb inmiddels als wel een box en badje, ook even gekeken voor kamertjes, maar dat is ook al zo moeilijk hihi. Wel leuk die spulletjes allemaal. Hebben jullie allemaal als spulletjes gekocht of gekregen. Kreeg van de week een leuke boxspiraal van mijn zus. Zo lief!

Iltje..... veel plezier maandag bij je echo....., en spannend ook.
    Cossy..... Gelukkig maar dat onzeker niets zegt idd.

PS: Met hoeveel weken hebben jullie het op werk verteld. Ik denk eraan om het vrijdag te vertellen, ben dan 10 weken. Of is dat te vroeg?

Liefs xx

6. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Nikky: Welke angelsound heb jij? Of is er maar 1tje? Hoe duur is het. Wil hem ook kopen!

Thanks Liefs

7. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Kapedi, ik zou als ik jou was eens op MP kijken voor een angelsound.
    Ik had m nieuw gekocht maar heb m nauwelijks gebruikt en je kan ze voor de helft van de nieuwprijs al op MP kopen!

8. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Ik zat eens te googlen en nu zag ik deze.

Flink afgeprijsd! Een idee voor de meiden die er naar op zoek zijn :)

9. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

#2969 Lynnami, 9 jan 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jan 2010
    De curretage is gepland voor aanstaande donderdag. Ik heb ook pilletjes gekregen die ik vaginaal kan inbrengen voor het slapen, en dat zou ook een mk op gang brengen. Ik kan het niet, voor mij is het alsof ik een abortus laat doen... Ookal is het beebje er niet meer (al geabsorbeerd door mijn lichaam). Ik wil dat het zelf op gang komt.
    Wat betreft zwangerschapstesten, hoe hoe duidelijker hoe verder is niet waar. Sommigen hebben al 10 DPO een hele erge duidelijke positieve test en anderen hebben op 21 DPO nogsteeds een vage positief.
    Met bloedtesten weet ik het niet. Maar mijn waarden waren 88 op 16 DPO/ 4480 op 36 DPO en 16383 op 43 DPO. Wat dus in mijn geval geen reet uitmaakt :(
    Normaal zouden de hormonen moeten stoppen met verdubbelen en zakken. maar in mijn geval zijn ze nog lang aan het doorstijgen. Dinsdag heb ik weer een bloedtest en zal dan ook getest worden op Progesteron.

EDIT- ik heb de dagen DPO aangepast. had verkeerd gerekend

10. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Bedankt Marije, alleen nu twijfel ik al. Ben bang dat als ik het hartje een dag niet hoor ik gelijk in paniek ben. Ben al zo`n stresskip. Misschien moet ik het maar niet doen! Twijfel twijfel :)

Lynnami: Wat rot voor je , het is allemaal wel onze grootste nachtmerrie. Vind het verdrietig dat iemand van onze club dit doormaakt. Veel sterkte

11. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Heel veel sterkte Lynnami, ik weet hoe je je voelt. Heb precies hetzelfde gehad helaas.
    Ook bij mij kwam het niet op gang en ben ik gecurreteerd met 10 wkn.
    Het is enorm moeilijk en heeft tijd nodig om te kunnen slijten.. Ik had de 'mazzel' dat ik 2 mnden erna zwanger was van mn zoontje dus daardoor kon ik het makkelijker een plekje geven en werd mn verdriet overspoeld door liefde vanwege de nieuwe zw.schap.

Ik wens je heel veel sterkte toe en huil maar lekker uit, laat het jezelf toe om dit op je eigen tempo te verwerken!

Kapedi, ik was ook best gestressed als het weer niet lukte, maar op een gegeven moment weet je wel hoe je kleintje ligt en dan is het niet zo moeilijk om te vinden!
    Alleen nu nog wel natuurlijk, is nog vroeg. Maar snap je twijfel ja! En het is geen pak suiker wat je koopt natuurlijk :)

12. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Vanmorgen mijn eerste buikfoto gemaakt, zie mijn fotoalbum.
    Sinds deze week is mijn buik echt meer naar voren gekomen en meer zichtbaar.
    Had gehoopt dat het wat langer zou duren lang niet iedereen weet het al.
    Willen we tot 12 weken zou houden, hoop dat het lukt met de buik..

13. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Ooo nicky wat super dat je het heb gehoord.

Ingrid welkom hier bij de club en proficiattt spannend de tweede ook in aug.

Je he Kapedi moeilijk dan he als je zoveel ziet.
    Wij hebben ook alzoveel gezien wat we leuk vinden.Dus word voor ons ook kiezen met wat we willen hebben.

Lynami. Wat rot allemaal voor je.
    Ik zou niet weten hoe het is dus kan er niet echt over oordelen.
    Maar lijkt me idd wel hartverscheurend.

Heel veel sterkte meid. Dikke knufff.

Wouw Susan je krijgt ook al een mooi buikkie hoor.

Ik zal van de week ook weer is een foto maken is al 2 weken geleden.
    Ze zeggen hier dat ik wel al weer gegroeid bent maar zie het zelf nu niet echt. Hahah.

Sneeuw. Jeetje het gaat hier wel steeds wat harder en voor uurtje terug zag ik de stenen in de voortuin nog nu niets meer omdat er al best een laagje op ligt.

En jeetje in scherpenzeel net in nog geen half uur tijd 2 ongelukken gebeurd waarvan 3 dode.
    Woon er zelf niet maar is hier wel vlakbij en famillie net aan de lijn gehad gelukkig is het geen famillie.

En mensen die de deur uit moeten kijk echt uit het is ontzettend glad.
    Weet niet wat voor sneeuw dit is maar spek glad.

Wij zouden naar een verjaardag moeten maar hebben we afgebeld vind het niet veilig.

14. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Susan, je hebt idd al een lekker buikkie zo te zien! Nou ja, het is voor een goed doel he :)
    Ik heb net ook even 2 foto's toegevoegd aan mijn fotoalbum "Brusje".

Iltje, hier nog geen sneeuw te zien. Althans, wel sneeuw wat al dagen ligt maar nog geen nieuw sneeuw. Komt volgens de sneeuwradar wel zeer binnenkort!
    Ventje is nu even weg, hopelijk istie voor die tijd terug.. Ongeluk zit nu in een klein hoekje met die gladheid hé!
    Gelijk heb je dat je thuis blijft en niet naar die verjaardag gaat! Veiligheid boven alles!

15. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Marijeee, jij hebt ook een mooi buikje, zo te zien ben ik niet de enige die de hele dag in een joggingbroek rond loopt. Zit zo heerlijk

16. nikky

nikky Niet meer actief

Kapedi ik heb de angelsound van de kijkshop werkt prima....

17. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Nou Marije bedankt voor de link.
    Heb al wat dingetjes op het oog.
    Maar wil eerst even afwachten wat ik van me vriens zijn nicht krijg.

Ja idd ongelukje zit in een klein hoekje heb me vriendin afgebeld maar hoorde net al dat we niet de enigste waren.
    Vind het zo jammer dat ik erniet heen kan zou haar vertellen vandaag dat we in verwachting zijn maar dat moet dan maar even wachten.

o susan zodra ik thuis ben al een aantal weken gaat automatisch hier een jogging broek aan.
    vind het op dit moment zo lekker zitten het liefst heb ik ze van vriendlief aan die zitten wat wijder.

Ik ga vanavond gezellig bij buurvrouw met nog wat andere gezellig kaarten word net gevraagd doen we wel vaker dus gezellig.

18. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Was net even aan het kijken voor raamgeboorte stickers, jeetje wat zijn die duur.
    Vond het wel leuk ivm een standaard geboortebord of ooievaar.
    50 euro is niks dan moeten de verzendkosten er nog bij van ongeveer 7euro.
    Beetje jammer.
    Misschien zelf maar een mooi bord maken

19. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
  20. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ik heb toen bij iemand in nootdorp voor 35 euro een geboortebord laten maken...is goedkoper als huren..

Deel Deze Pagina