die raamstickers heb je ook wel een stuk goedkoper hoor.. stond hier ook eens een banner van op de site.. heb nog even gezocht en zag deze: Stickers | sticker met naam | naamstickers | kado met naam Geboorteraamsticker, geboortesticker, geboortestickers, babysticker, babystickers Geboorte Raamsticker allemaal goedkoper dan 50,-
Lieve meiden, Omdat ik nog steeds niet lekker ben heb ik een paar dagen even niks laten horen. Vandaag niet verder gekomen dan de bank, ik blijf ziek ondanks de medicijnen...veel kokhalzen en braken...bah wordt er echt niet goed van, sorry moet ik ff zeggen. Vandaar dat ik me ff terug trek totdat ik me iets fitter voel om achter de pc te gaan zitten en vrolijk mee te klesten. Intake VK ging goed, woe 1e echo en ben ook erg benieuwd, hopelijk ben ik niet voor niks nu zo ziekjes. Ik hoop dat de meiden die vrijdag nog echo hebben gehad een positief bericht hebben gekregen, en de meiden die ma-di of woe a.s echo hebben allemaal veel geluk en hopelijk zien jullie je kleine uk vrolijk spartelen. Ik meld me later wel weer, groetjes LIlly
Bedankt Dingetje, was idd ook opzoek naar die link maar zag hem niet meer. Deze zijn idd een stuk goedkoper en leuk ook
@ Lynnami: Wat vreselijk, kan me voorstellen dat je dat niet wilt. Alsof je zelf een abortus pleegt ofzo... erg moeilijke beslissing! Ik wens je in elk geval veel sterkte toe. Wat de hoormoonwaarden betreft, vreemd dat die dan zo hoog blijven. En dank voor je uitleg over test. Maar wat is DPO? Ben niet zo bekend met afkortingen. @Lilly: Sterkte, nog even en dan de echo! @Kapedi: Ik heb het al met 6,5 week verteld op mijn werk, toevallig omdat mijn collega ook zwanger was en met dagen wilde gaan schuiven (zij had het met 5 wk verteld). Ik had liever eerste echo afgewacht, maar was nu dus vroeger.
Iedereen veel succes met de eerste echo aankomende week! Ik weet ook niet zo goed wanneer ik het op mijn werk ga vertellen, ik moet 25 jan naar de VK toe en denk dat ik het daarna vertel. Ook ik heb zo nu en dan een bolle ronde buik. spijkerbroeken pas ik niet meer, dus heb ik al een positie spijkerbroek. s'avonds op de bank doe ik lekker mijn pyama broek aan. Fijne avond iedereen!
DPO = Days Past Ovulation De dagen na je eisprong dus. Jij bent precies net zover als dat ik zou zijn. En dat is vandaag dus 45 DPO. Zo leer je nogeens wat he
Hey Allemaal Bedankt weer voor alle lieve reacties! Vandaag hebben we het vertelt tegen al mijn ooms en tantes ... Zo leuk al die reacties! Super fijn om de echo zo met het filmpje aan iedereen te kunnen laten zien... Even een vraagje.... Wij gaan een angelsound bestellen... Maar we kunnen via die site ook meteen een extra tube van die gel erbij bestellen.. Hoeveel gebruik je van die gel? Heb je per zwangerschap aan een tube genoeg? Of is het slim om bij te bestellen? Iemand een idee?
hey meiden! wat hebben jullie veel bijgeschreven... heb wel wat gelezen maar niet alles! heb ik ook wat.. vriendinnetje van me weet dat ik zwnager ben! krijg ik vandaag mailtje (was mail van gister maar die had ik niet gezien) waarin stond dat collega ook zwnager is maar dat zij doorgaat ook al is ze moe en bla bla bla! dacht echt HALLO, IS DIT VERWIJT OFZO??? alsof ik niet doorga?! vrijdag was ik gewoon op, omdat mijn moeder het nu even niet kan doe ik ook daar huishouden enzo.. was me beetje teveel en heb ik geslapen! zij belde me wakkeer.. nou is dat erg ofzo dat ik even slaap?! vond het zo'n stom bericht! wilde ik even kwijt! chivay, gefeliciteerd met je mooie echo! xxx
Nikky -> Wauw het hartje gehoord, echt super!!! Kan haast niet wachten tot ik ook zo ver ben, hihi! Ik ben trouwens ook een echte buikslaper, zooo irritant... Het voelt nu echt alsof er iets in mijn buik zit wat er niet hoort, hihi. Ingrid24 -> leuk, onze zoontjes komen ook, op een klein maandje na, 2 jaar na elkaar! Lijkt me een erg leuk leeftijdsverschil. Lynnami -> Pfff wat een toestanden meid! En ik kan het echt zo goed begrijpen dat je die pilletjes niet kunt inbrengen... Ik zou het ook niet kunnen. Het is alsof je eigenhandig een einde maakt aan je zwangerschap... Susan27 -> Wat duur voor een sticker zeg! Wij hadden de vorige keer bij de kruidvat een grote opblaasbare ooievaar gehaald (2 meter hoog) voor 15 euro!! Helaas is die weg gedaan tijdens de verhuizing... Misschien kun je beter wat aanbiedingen in de gaten houden ofzo. Lilly11 -> Wat vervelend dat je zo ziek bent!! Hopelijk gaat het snel weer weg... Chivay -> Ik zou die gel niet erbij nemen, het kan namelijk met ELKE gel op waterbasis. Ik had gewoon zo'n grote pot haargel gekocht bij de kruidvat voor 1,50, werkte echt perfect! Elisa83 -> Wat een lullig opmerking zeg! En alsof elke zwangerschap hetzelfde is... De een heeft nergens last van, de ander is letterlijk doodziek. Niemand anders kan voor jou beoordelen wanneer jij je goed genoeg voelt om te werken en wanneer niet!
Goedemorgen Meiden, @ Cossy, Ik doe ongeveer 10 fotos per maand, niet zo heel veel. De rest van de fotos maak ik gewoon een fotoalbum van, ander gaat er te veel tijd in zitten @ Lynnami, heel veel sterkte! Lijkt me zo vreselijk moeilijk de pilletjes in te nemen. @ Susan, Wij hebben wel gewoon een ooievaar. Vond het wel leuk omdat je het hier nauwelijks nog ziet. @ Iltje, hier is het ook heel erg glad. En er ligt me toch een pak sneeuw. Het ziet er prachtig uit maar als je er doorheen moet is het echt heel vervelend. Ik ben gister eerder terug gekomen van mijn werk omdat ik bang was dat er geen bussen meer gingen 's middags. Nog 1 nachtje he Hier blijven we lekker binnen vandaag. Mijn vriend moet helaas wel werken door de sneeuw heen. Ik vind het zooo raar dat ik me helemaal niet zwanger voel. Wordt daardoor ook onzeker. Het zegt natuurlijk niks maar ik voel echt helemaal niks! Echt gek he?
Goedemorgen meiden. Wat een weer buiten en met die wind zo koud! Ik vind het wel wat hebben zo'n echte winter, het is alleen balen wanneer je perse naar buiten moet. Had gisteren iets heel vreemds. Vanaf het moment dat ik opstond had ik hartkloppingen! Wanneer ik lag/zat en opstond werd het eerst even zwart voor mijn ogen en daarna of elke inspanning teveel was. Naar de keuken lopen of de trap op? Ik wilde dan het liefst meteen gaan zitten, spieren voelden dan zo vermoeid aan alsof ze niet voldoende zuurstof kregen en dan ging mijn hart heel hart kloppen en buiten adem. Was een beetje eng, ben de hele dag maar binnen en voornamelijk op de bank gebleven. rond een uur of 18.00 was het weer weg? Heel apart. Voel me nu weer lekker. Iemand enige idee wat dit kon zijn? Geboorteborden/stickers... ben ik nog niet mee bezig eerlijk gezegd. Angelsound, zou er wat voor gegeven hebben als ik die afgelopen week in huis had, gewoon horen of het nog klopte. Nu wacht ik eerst maar dinsdag af en kijk dan of ik het nog steeds wil. Lynnami wat bijzonder dat je hcg nog zo hoog was. Kan me voorstellen dat je die pillen niet wil inbrengen. ik zou ook wachten tot donderdag. Sterkte meid.
Laartje88 -> Ik voel mij ook niet super zwanger hoor... Heb wel wat van die kleine dingetjes. maar ik ben bijvoorbeeld totaal niet misselijk ofzo. En hoofdpijn heb ik niet meer, qua eten merk ik geen verschil... Maarja de een merkt gewoon meer van die hormonen dan de ander. Lynnami -> Ja precies... Wie weet is het tegen die tijd al vanzelf op gang gekomen... Leonizzie -> Ik heb bij elke zwangerschap constant hartkloppingen, de hele dag door. Soms zelfs als ik snachts gewoon stil in bed lig. Hoort erbij. Ik heb nu trouwens regelmatig echt groeipijn in mijn baarmoeder... Soms echt behoorlijk pijnlijk. ik kan me niet herinneren dat ik dat bij Vince ook had... Gisteravond had ik het heel erg, net alsof je flink spierpijn hebt. En vannacht moest ik ineens ook 2 keer opstaan om naar de wc te gaan, dus volgens mij is het echt van het groeien... Vreemd hoor.
Goeiemorgen deze witte morgen. Dingetje bedankt voor de link met al die stickers leukkk. Hoop dat je je beter voelt vandaag. Lilly11 minder dat je ook zo ziek bent heel veel beterschap en hopen dat je er snel vanaf bent. Laartje idd het is onverantwoord om nu op pad te gaan. Hier ligt nu wel meer sneeuw dan gister. En idd nog 1 nachtje spannendddddd. Voel me vandaag ook niet echt zwanger me boobs doen gelukkig een keer geen zeer. Ben niet misselijk alleen wel snel vermoeid. Hier blijven we ook heerlijk binnen vandaag. Moet een en ander weg strijken dus houd me wel bezig. Leonizzie vervelend voor je zeg. Heb je dan ook het gevoel dat je erbij vlauw valt? Hier een rustig nachtje gehad heerlijk. Laatste dagje en dan nog 1 nachtje slapen en ja dan heb ik echoooo zo spannend. Kan niet wachten maar helaas morgen pas om 20.15 de echo. Dus de dag duurt dan lang.
@ Lynnami, dank je wel voor de uitleg, ja leer nog steeds bij, voel me soms wel een beetje overdonderd door alle informatie. Wat dat betreft ben ik soms een beetje suf, en komt papaT met tips aanzetten... @ Elisa, belachelijk zeg. Niks van aantrekken hoor. Zij kunnen niet voor jou bepalen hoe jij je hoort te voelen! @ Laartje, ik heb hetzelfde,... daarom brand ik van verlangen om die echo nou eindelijk eens te hebben, dan wordt het wat echter. Daarbij ben ik zwaar bijgelovig, mag nog niks kopen van mezelf tot na de echo. Anders ben ik bang dat ik het ongeluk over mezelf afroep. Jij had al bijna je echo? @ Leonizzie, volgens mij komt dat door de daling van je bloeddruk. Dan moet je hart ineens harder werken om je bloed rond te pompen. Ik heb dat soms heel kort. Mijn schoonzusje krijgt zelfs black-outs hierdoor. Het kan ook nog komen door de daling van je suikerspiegel. Dit kun je eventueel oplossen door dan iets met suiker in te nemen.
MamaApapaT Ik heb dat ook wil niet eerder wat kopen voor ik eerst de echo heb gehad. Je ziet overal wel hele leuke dingetjes en is zo verleidlijk maar sta dan best sterk in me schoenen om het niet te kopen. heb ook bij het zeggen van famillie dat ik ook nog niets wil krijgen niet eerder voor ik me echo heb gehad. en idd Leonizzie wat mamaApapaT zeg klopt ik heb er soms ook last van. Vooral onder de douch maar douch nu wel een stuk kouder en het gaat nu wel beter. Ze zeggen dat het ook met warmte te maken heb. maar ze zeggen dat voldoende lopen ook wil helpen om het te voorkomen. En heb sinds ik het heb en op tip van vk dextro energie snoepjes in me zak. Zodra ik buiten de deur ben en er last van heb er 1 kan in nemen.
@MamaApapaT, ik heb mijn 1ste echo al gehad. Maar toch voel ik me helemaal niet zwanger. Komt nog wel hihi Ik zie trouwens dat je uit Alkmaar komt. Mijn vriend komt er ook vandaan. Als er geen sneeuw meer ligt ben ik volgende week bij je in de buurt (op bezoek bij mijn schoonfamilie.) Ik heb ook nog helemaal niks gekocht. Ben namelijk bang dat ik net toevallig iemand van mijn werk tegen kom. Ik was deze week gaan kijken voor positiekleding en kwam ook toevallig een collega tegen, ik snel de winkel uit Het blijft hier trouwens maar sneeuwen. Wel mooi hoor, maar ik moet er morgen toch echt weer door heen.
@ Iltje, die kadootjes van familie tja kreeg met kerst meteen van alles (2 dagen nadat ik pos testte). Toen had ik idd wel zoiets van ooooh veel te vroeg. Maarja... @ Laartje, super maar zelfs na de echo had je dat idee nog niet??? haha dan staat me nog wat te wachten. Haha wel leuk dat je dan met shoppen net iemand tegen komt... ik werk gelukkig in Amsterdam dus dat probleem heb ik niet. (Daarbij weten mjn collega's het al). Moet je trouwens wel een eindje reizen naar Alkmaar! Joh ga je gewoon daar shoppen, ze hebben zat leuke winkels haha! En geen bekenden doe je tegen komt...
Dank je voor de antwoorden. Stelt me weer gerust. Is nu ook weer over. Omdat wanneer ik opstond het zwart voor mijn ogen werd ging ik even voorovergebogen staan en dan trok het weg. Was gewoon raar, omdat van minimale inspanning mijn hart zo tekeer ging, en echt mijn spieren helemaal lam voelde en buiten adem. Af en toe wat hartkloppingen ok, maar dit is dus niet te doen wanneer je dit elke dag hebt op deze manier. Misschien lag het ook wel aan lage bloeddruk ofzo. Later in de middag heb ik twee glazen Oragina genomen en 18.00 uur was het weg. Dus misschien wel een idee om die dextro op zak te gaan hebben. Aan de andere kant misschien wel een goed teken? Dat het daar beneden allemaal nog druk bezig is en dus leeft? Iltje spannend, bijna de echo, wel lange dag als je pas 's avonds mag. MamaApapaT, Ik heb wel al wat dingen gehad, maar kopen doe ik dus ook nog niet. Het gekke is toen ik niet zwanger was kon ik wel echt op zo'n afdeling kijken en denken: Oh wat leuk! Nu loop ik er straal voorbij haha. Cossy, dat doet dus al behoorlijk pijn, heb ik nog niet echt last van. Misschien dat dit bij een 2e ook wat sneller gaat? Ik zie een aantal buren op het ijs, vierkante emmers met sneeuw vullen en stapelen. Denk dat ze bezig zijn om een iglo/huisje te maken. Denk dat ik mijn laarzen aan ga doen warme chocomel meeneem en ga helpen