Augustus 2010 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Conchita, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Goedemorgen,

Ook hier aan de kust sneeuwt het aardig. Ben me vloer in de wax aan het zetten dus blijf zo wel warm hihi, moet even een uurtje drogen. Heb last van naden door de grote temp verschillen op de dag en nacht, echt lelijk nu grrrr. Heb vandaag trouwens maar een halve pil op dus het verbeterd al. Gister op de verjaardag iedereen verteld dat we een kindje verwachten. Hoop leuke reacties en enge bevallingsverhalen gehoord.

Fijne dag vandaag allemaal.

Liefs

2. mamaApapaT

4 jan 2010
    68
    0
    0
    Fysiotherapeut
    Alkmaar
    @ Leonizzie net wat je zegt, wel een teken dat er nog wat zit in je buik! En ja ook ik kon eerst lekker al kijken op de baby afdeling, maar nu ook nog niet haha

3. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    hier ook last van hartkloppingen, en buiten adem zijn!

Meiden die morgen een echo hebben: veel plezier!!!!!!!!!!!!!! !

Heb ook nog niks gekocht hoor, vind het idee ook nog een beetje gek hihi wij hebben ook wel al wat gekregen, maar vind ik eerlijk gezegd ook veeeeels te vroeg, maar goed lief bedoeld natuurlijk!!

@kapedi: gelukkig verbeterd het wat!

@Cossy: ik heb ook echt pijn! of het groeipijnen zijn weet ik niet, begint vaak onderin mijn buik en trekt dan later door naar mijn onderrug, heb er de laatste dagen flink last van!

hier sneeuwt het niet, ja even net, wij zijn vanmorgen gaan schaatsen met mijn zoontje, voor het eerst, hij snapte er niks van haha, hij wilde niet dat ik hem vast hield dacht dat je gewoon kon lopen, maar dat ging dus niet...hihi

4. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Ik lees iets over Alkmaar, das ook mijn stadje :)
    Geboren en getogen daar ;)
    Woon nu in een dorpje zo'n 25 km verderop.. Helaas haha!
    Zou zo graag terug willen naar Alkmaar, maar ja vent en een bedrijf hé.. Grr.. Mannen :p

5. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    hallo meiden!

hier ook veel last van hartkloppingen en hijgen al als ik te snel praat!!:D

morgen de echo! ben zo super zenuwachtig!! willen jullie duimen??

hier heerlijk even slapen nu ben super moe!

fijne dag allemaal!!

6. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Wij zijn ook net thuis...we waren in de Zwaluwhoeve geweest in Harderwijk en daar ook lekker overnacht.

Ik had weer heel wat bij te lezen...jullie zitten echt niet stil.

Heb net mijn schoonzusje aan de telefoon gehad en die had ik verteld dat mijn spijkerbroeken niet meer zo fijn zitten ivm die knoop. Ze gaan nog wel gewoon dicht maar het zich gewoon niet meer geweldig.
    Zij had nog wel een zwarte broek (soort zwangerschapsbroek maar dan voor in het begin)...die kan ik van haar hebben. Is wel fijn.

Verder had ze de kleertjes allemaal in dozen gedaan om te verkopen...daar mag ik dus nog eerst ff tussen kijken.
    Ook krijgen we haar maxicosi en het badje.

7. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Hier nog even buikkie showen van vandaag.

In me album staan andere dus wel verschil te zien:D

8. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Lana spannend weer he morgen echo.
    Nou me duimen draaien voor je hoor meid.

zowiezo alvast.

Dingetje veel plezier en succes bij de vk morgen.

Brendag ook veel plezier en succes morgen bij de vk.

Dimple ook veel sterkte en succes met je ech morgen.
    Hopen weer op goeide verhalen morgen:D

Jeetje het sneeuwt hier al weer een tijdje door lig al aardig wat hier.
    Hondjes vinden het geweldig willen steeds de achtertuin in en ik bij binnekomst van de honden maar steeds met de mop erachter aan haha.

9. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Iltje mooi buikje hoor.

Hebben gister bij de babydump kamertje uitgezocht maar nog niet besteld dat kan nog wel.
    Wel beide een setje kleertjes uitgezocht. En gekocht.

Voel me ook niet zwanger op mijn mini buikje na dan, misschien ook omdat ik geen kwaaltjes heb. Heb alwel ons kindje gezien dus weet dat er wat zit.

10. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @iltje jeetje zeg dat gaat al hard bij jou! hier ook al n klein buikje maar niet echt zichtbaar nog...meer nog n buikje van me vorige zwangerschap:p hehehe nee me broeken beginnen nu toch wel strakker te zitten en heb het gevoel dat me buik een beetje opgeblazen is..

11. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Susan wij hebben ook al kamertje gezien.
    Maar gaan hem ook nog niet bestellen hoor kinderwagen hebben we ook al gezien en box nog niet.
    Maar denk als ik morgen goede echo heb vast dinsdag ook wat gaat halen hoor:D kan niet meer wachten me geduld raakt op haha.

Ja me buikkie gaat hard kan ook geen kleding van mezelf meer aan he op 1 broek na.haha.

loop thuis ook de hele dag in jogging broek zet het lekkerst op dit moment.

12. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ik heb ook het liefst nu me zwarte positiebroek van vorige zwangerschap aan... voel me alleen behoorlijk kansloos dat ik nu al in positiekleding loop:p no offence naar degene die dit ook doen hoor...je moet gewoon aandoen wat nu lekker zit...maar t is gewoon iets psychisch ben vorige keer 25 kilo aangekomen en hoop echt dat het dit keer niet zo ver komt want er zit nl nog dik 10 kilo van de vorige zwangerschap aan...en omdat ik dus nu al bijna niet meer me broeken pas denk ik na dat gaat al lekker:p

13. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    @Iltje: wij krijgen de box van mijn schoonouders maar bij Babydump krijg je die bij een kinderkamertje. Misschien willen ze nu het geld bijleggen voor het kamertje.
    Hebben de meubeltjes opgemeten in het kamertje dat babykamer gaat worden. Erg krap allemaal misschien moet de kledingkast maar op de andere slaapkamer staan.

14. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lilly11, balen dat je nog steeds beroerd bent en de medicijnen niets voor je uithalen... beterschap!

Elisa83, niets van aantrekken! De één haar kwaaltjes zijn niet te vergelijken met die van een ander..!!

Lynnami, een dikke digi-knuf voor jou!

Leonizzie, hoor dat wel vaker dat meiden soms even helemaal van de wereld kunnen zijn. Schijnt in begin én eind van de zwangerschap best vaker voor te komen. Maar tis wel mooi kl*te als je er last van hebt!!

Iltje, oh da's wel laat morgen de echo idd.. maar goed.. het zijn dan geen nachtjes maar uurtjes tellen.. dat scheelt wel degelijk! :) mooi buikie trouwens!!!

Lana1988, morgen weer de echo.. weet dat je er niet an wil denken.. maar vraagje, bij deze echo móét er iets te zien zijn toch bij jou?

Hier, gisteravond feestje gehad tot 2 uur.. ben dus zo brak als wat.. net gelijk met zoonlief er nog maar even in gekropen. Even beetje bijtanken na een korte nacht. Hebben vanochtend een nieuw bed voor mijn zoontje gehaald, pfff weer een fase verder. Dan nog een nieuwe babykamer halen.. voor wie er nog belang heeft voor een geel/oranje babykamer.. let me know! Maar doe hem toch pas tzt weg hoor.. Maar als iemand een vrolijke tweedehandse kamer zoekt voor een leuk prijsje, stuur me maar een pb of zo. Komen we vast wel uit. Verder bliiiijjjjft het hier maar sneeuwen!! zowat geen doorkomen aan met de auto!

15. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Ooo susan ja we krijgen de box van me stiefmoeder.
    Kinderwagen van me vader.
    En baby kamertje van me schoonouders

dus dat zit heerlijk snor hier hahaha.

Ooo Dingetje dus je bent nog gevaarlijk op pad geweest vannacht.
    Nou maar goed dat je dan idd nog even bijgetankt heb.
    Hier is ook best veel sneeuw.
    En idd het is gelukkig geen nachtjes meer tellen maar uurtjes gelukkig:D
    Dus zoonlief heeft nou een grotere bed die zal wel trots zijn op zijn nieuwe bed.
    Leuk is dat altijd kinderen tevreden te zien dan he.

Zou je nog wel op de site me foto willen plaatsen van me buik en 11 feb 2e gesprek vk.

Nou linda ik heb hier ook al 2 positiebroeken aan hoor naar me werk vooral omdat ik nogal veel moet bukken en zo zit dat veeeeeel prettiger.

16. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ cossy, woow 60 uur werken! Lijkt me vervelend, wat voorn werk doet ie dan als ik vragen mag?

@ Nikky, wat leuk dat je het hartje hebt gehoord!
    Hier ook een buikslaper, nu kan het gelukkig nog! Maar straks word het weer afzien..

@ Ingrid, welkom en gefeliciteerd!

@ Kapedi, je moet het op je werk vertellen wanneer jij je er goed bij voelt.
    Ik vertel het over ongeveer 2 weken, dan ben ik 13 weken en heb ik hopelijk een goede echo gehad.

@ Leonizzie, goh hartkloppingen.. zou niet weten wat het kan zijn, maar ik heb dit elke avond sinds donderdagavond!
    Zoo vreselijk eng! Volgens mij is het bij mij ook een beetje drukte & stress. Iemand die wel weet wat het kan zijn?

@ linda, zoo herkenbaar. Ben bij mn vorige zwangerschap ook veel aangekomen, 22 kilo en dr zit nog genoeg aan, haha!
    Dus ben ook wel beetje bang dat ik weer zo aankom! Al was ik toen de eerste 12 weken al 4 kilo aangekomen, en nu 2 kilo kwijt, dus dat klinkt al heel anders, haha.

Hier gaat alles prima, heb vanmorgen de eerste buikfoto gemaakt want ik ga nu toch wel een bolletje zien!
    Ook lijkt het alsof ik het kan voelen als ik op mn rug lig.. heel laag in mn onderbuik voel ik een soort randje, heel grappig.
    Nog 1 week en dan ben ik die beruchte 12 weken voorbij. heerlijk! als ik dan ook nog een goede echo heb kan ik eindelijk echt gaan genieten, en mag iedereen het weten!!!!!!

Liefs

17. mamaApapaT

4 jan 2010
    68
    0
    0
    Fysiotherapeut
    Alkmaar
    @ Marije, woon nu 2 jaar in Alkmaar en bevalt me prima, leuke stad maar niet al te groot! Wat voor bedrijf heeft je man dan? (als ik zo bijdehand mag zijn)

@ Lana, ga voor je duimen hoor!! Veel plezier in elk geval

@ Iltje, jeetje! wat gaat dat hard! weet je zeker dat t er geen 2 zijn? Of had je altijd een platte buik? Bij mij zijn mijn vetrolletjes iets boller maar meer niet haha
    Moet zeggen dat t erg kriebelt, ga ws na de echo gelijk shoppen. Zie ook op deze pagina steeds reclame voor leuke buikbanden!

18. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    hier weer wakker, lekker hoor even bijgeslapen.

iltje wat een mooi buikje al! wat voor hondjes heb je als ik vragen mag?

dingetje dus je zoontje kan lekker slapen in zijn nieuwe "grote" bed? succes morgen bij de vk! en ja volgens mij moet er nu wel een hartje te zien zijn! echt super spannend! ;)

kamertje wij nemen niet een complete babykamer, maar gewoon losse meubeltjes, wil zo'n ouderwets ledikantje.

meiden die al een kindje hebben wat voor kinderwagen hebben jullie?? ik wil de bugaboo, maar die is wel heel erg duur, dus misschien koop ik hem tweedehands maar dan moet tie er wel heel goed uit zien..

aankomen ik hoop niet dat ik super veel ga aankomen, maar gelukkig ben ik voor dat ik zwanger werd al 20 kilo afgevallen dus dat scheelt al wel!

19. mamaApapaT

4 jan 2010
    68
    0
    0
    Fysiotherapeut
    Alkmaar
    Oh en over de baby kamer, die gaat papaT zelf maken (hij is timmerman) dus dat is makkelijk!
    Kinderwagen hebben we van de buren gekregen, geen idee wat voor merk het is.
    Positie kleding krijg in van vriendinnetje en zus... dus scheelt al een hoop in de kosten!

20. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    ik heb van mijn zus ook veel spulletjes en kleding gekregen, en ook de box hebben we gekregen. net kwam m'n vriend weer met allerlei kleding aan! lieve zus (L)

Deel Deze Pagina