@Lana ik heb een Quinny Speedy. De eerste maanden was ik daar heel tevreden over, rijdt heerlijk en is makkelijk in en uit te klappen. Maar nu ben ik er wat minder blij mee. Mijn dochter kan er namelijk niet helemaal rechtop in zitten, en dat vindt mijn nieuwsgierige meisje niet zo leuk...
Ik deel de positiekleding met een vriendin. De ene helft heeft zij gekocht en ik de andere helft. We hebben dezelfde maat en dezelfde smaak en zijn tot nu toe niet gelijk zwanger geweest, dus dat komt mooi uit.
mamaApapaT hahah nou we zullen het zien morgen of het er 2 zijn. Maar alles is welkom natuurlijk. Ik heb niet een heel plat buikkie van mezelf maar ook niet dat ik zeg rond buikkie dat ook niet dit is een puur zwangerschapsbuikkie. En helaas als ik me echo heb gehad zijn de winkels al dicht voor ik na de echocentrum ga hahah. Dus kan voor ons pas vanaf dinsdag. na me werk. Lana ik heb een franse bulldog en een malthezer leeuwtje. Hoe kom je daarom als ik mag vragen?hahaha. Dat zijn al 5 en 6 jaar mijn kindertjessss.
Heb net met vriendlief film zitten kijken. Hotel for dogsss. Nou was even een emotionele trut hahah en moest erbij lachen omdat dit de eerste keer was dat ik huilde om een film hahaha.
Fijn is dat he! Zelfde maat en delen Had voor een zwangere vriendin ook een paar dingentjes gehaald.. en nu ligt alles hier ... Maar ik kan al mijn eigen kleren nog aan haha... moet mijn riem zelfs wat strakker aantrekken! @ Iltje... Spannend morgen je echo! Hoe laat ben je aan de beurt?? Ik duim voor een heel mooi plaatje @MamaAPapaT... wat leuk dat papaT zelf het kamertje gaat maken! En wat leuk die reactie op het filmpje van papaT!! Tnxs!! Heb hem zelf al zeker 40 keer zitten kijken... Hier: Heb een heel hyper weekend gehad... Zo blij met mijn goede echo.. Flink gaan rondbellen.. mijn oma was jarig dus meteen aan een hoop ooms en tantes alles vertelt... Leef nu in een soort roes.. Zo apart dat het ineens 'echt' is en iedereen in mijn omgeving het weet! Vandaag getest om mijn emesafene niet te pakken.. en het gaat goed! Gewoon echt een lekkere dag vandaag.. Lekker uitrusten, niet misselijk, Heerlijk! Filmpje in mijn handtekening gezet Dit is nog een fotootje: Nu 3.5 cm tussen de kruisjes.. dat is zonder de beentjes Bekijk bijlage 42613
iltje las over je hondjes dus was benieuwd wat voor hondjes je had. gewoon nieuwsgierigheid! pieternel dus ze kan niet goed rechtop zitten in de wagen dat is inderdaad wel lastig, ik vind die quinny buzz 3 het mooist maar ik weet niet of die hetzelfde is met zitten? chivay naar zo'n prachtig filmpje zou ik ook wel 40 keer kijken! als het niet meer is iedereen die morgen een echo heeft of naar de Vk moet heel veel plezier en succes!! ik probeer morgen na de echo gelijk een bericht achter te laten! ik hoop dat ik kan slapen vannacht!
Zo, ben ik weer! Snel alles doorgelezen, als ik iemand vergeet, vergeef me... @Chivay: wat een supermooie echo, ik kan me voorstellen dat je ernaar blijft kijken. Bij mijn dochter had ik bij de eerste echo en de eerste keer hartje luisteren de camera meegenomen, echt zó mooi! @Ingird24: Gefeliciteerd met je zwangerschap, ik heb ook de 18e de eerste echo! Nog eventjes geduld hebben... @dikke buikkies: wat een mooie buikjes al (Marije en Iltje dacht ik...)! Ik zal binnenkort ook eens een buikfoto maken. De broeken beginnen me ook al aardig strak te zitten, het gaat nu veel sneller dan bij de eerste heb ik het idee... Ik vind de zwangerschapskleding van de h&m en miss etam trouwens erg leuk! @kinderwagen: wij hebben een Maxicosi Mura4. Een hele fijne wagen maar met een groot nadeel, hij is zwaar en kan niet zo klein ingeklapt worden. Als ik weer zou mogen kiezen, zou ik een bugaboo nemen, die is het geld zeker waard, helemaal als je hem 2ehands koopt. Alhoewel ik twijfel of de bugaboo ook door deze sneeuwmassa zou kunnen komen, de Mura in elk geval wel! @ziek kindje: beterschap, is echt niet leuk als je schatje ziek is... @geboortebord: wij hebben bij deze site een geboortebord laten maken... referenties Ons bord is die met de hond (eerste aan de linkerkant). Ik vind hem echt super en kan hem eindeloos hergebruiken hihi! Morgenavond komt MvM bij mij thuis, wel weer spannend hoor, zou de test wel positief zijn? Maar ik voel me echt wel zwanger, ben een beetje misselijk, heb helemaal geen zin in eten of drinken, maar hoef gelukkig niet te spugen... Morgenmiddag de traktaties voor Tes in elkaar knutselen voor het KDV, heb d'r zin in... Morgenochtend wel even werken. Heb er wel moeite mee hoor, om het goede nieuws voor me te houden. Gelukkig weet een zwangere collega het al wel, dus kan ik wel even stiekem met haar babbelen... Bij Tes heb ik het trouwens met 7 weken tegen mijn hoofd gezegd en met ongeveer 11 weken aan de rest ( na de eerst echo). Nu ga ik het eerder zeggen omdat ik nu eerder een echo krijg. Volgende week dinsdag (maandag krijg ik de echo) neem ik een buikband mee die ik later (als de ouders weg zijn) omdoe met daarop 'broertje of zusje van Tes'... Heb er zin in, ik wil die gezichten wel eens zien!!! Nou, fijne avond en tot snel!
Oh ja, iedereen die morgen een echo heeft, veel plezier en succes! Ik zie de mooie plaatjes/filmpjes wel weer!
Hahaha Lana o dan ben ik dat vast vergeten ergens het neer gezet te hebben. Oja schiet me weer te binnen over de sneeuw in de achtertuin Chivay ik moet morgen avond pas om 20.15 dus zal een lange dat voor ons worden.Dank je voor het duimen. En vriendlief vond het een top idee om de echo te filmen. Willen we ook wel even naapen als het mag bij ons Dank je koetje wij hopen ook op een mooi goed plaatje. Hier net ff werkplanning voor morgen voor het personeel gemaakt moest even vogelen omdat we in een week tijd 3 mensen hebben die opgestapt zijn. Ja het worden tegenwoordig minder uren maar meer werk. En ben blij dat het bij mij hetzelfe werk en uren blijven als leidinggevende maar voor personeel vind ik het best lullig. Ik wil ze daarom ook wel eens gaan helpen met hun werk omdat ik meestal wel tijd over heb. En het leukste is nog dat ze het ontzettend waarderen omdat hun vorige leidinggevende dat niet deed en dan ineens krijgen ze wel hulp.
Morgen beloof ik op iedereen te reageren hoor! Nu even geen puf Iltje wel een mooi buikje, leuk om elke week het verschil te zien hé! Vandaag ook weer een foto gemaakt, met zoonlief erbij! Cute! MamaApapaT, waar in Alkmaar woon je ergens? Ik heb er zelf 22 jaar gewoond En familie woont er nog. Mijn vent heeft trouwens een autobandencentrum www.hoto.nl Foto van vandaag:
@ Pieternel: handig dat delen! Ik krijg ook wat kleding van mijn zus maar, moet ik nog even bekijken aangezien we niet helemaal de zelfde smaak hebben. @ Iltje: shit bedacht me net dat ik hem ook savonds heb.... haha @ Chivay: Ja hij is heel schattig, net zo door het dolle als ik... haha Fijn dat het beter gaat met je! @ Koetje ik heb morgen ook MvM en bedacht me ook, wat nou als.... Leuk idee van die band, je hebt ook van die schattige t-shirts voor broer of zus! @ Marije: wat ontzettend schattig! Jullie hebben allemaal mooie buikjes trouwens! Die van mij ziet er niet uit haha! Woon in de vogelbuurt bij de mare! En joh, middenmeer en alkmaar is goed te doen als woon-werk afstand toch?
Ja marije is echt leuk om bij te houden zelf zie ik het niet zo maar als ik dan de foto's naast elkaar zet dan ja dan zie je het wel. Ik probeer het om de 2 weken te doen. Maar toch wil ik het na elke week doen voor fotoalbum bij te houden zometeen. mamaApapaT haha moet je morgen avond ook voor echo? Nou dan word het gezellig voor ons beide een heleeeee langgggeee dag.
Oooo wat lieffff Marije met je zoontjelief. Wat een schattie. Lekker in je navel prikken. Over navel gesproken kan zelf gewoon voelen dat mijn navel verder openstaat terwijl die meestal bij mij bijna dicht zit hahaha.
Pfff dan moet jij nog zeker de nachtjes tellen en dan daarna ook nog is een hele dag wachten bah bah . Nou heel veel succes met het wachten. Ik ben blij dat het voor mij over is me vriend word af en toe gek van mij. Ik roep nu al de hele dag jeee morgen echo en heb er zo zin in dat ik het zelfs tegen me hondjes zeg. Nou ben even gek aan het worden denk ik.
Iltje... grin ben heel benieuwd naar jullie filmpje! Succes met wachten nog 1 dagje haha.. Ik mocht om half 5.. maar was de middag vrij... Mij viel het wachten vrijdagmiddag mee.. op een of andere manier was ik op de dag zelf ineens heel rustig! @ marij... wat een leuke foto's zeg! @ Buikfoto's ... Hier nog niets te zien.. Maar wat gaat dat kriebelen als ik jullie buikfoto's zie zeg.. ik wil ook wel een buikkie! Ik hoop dat ik mijn moeder niet volg... toen ze zwanger was van mij was het pas rond de 8 maanden (!!!) te zien!
Leonizzie -> Hmm ja ik zat er ook al aan te denken dat het misschien sneller pijn doet als je al eens zwanger bent geweest. maar hiervoor had ik een mk en toen had ik het ook niet echt... Dus dat is wel raar. Achja, groeipijnen zijn goede pijnen natuurlijk. Val -> Hmm jij ook groeipijn dus. Achja, een beter bewijst dan dat het kindje groeit kun je eigenlijk niet hebben. (oke behalve echo dan ) Wat leuk dat jullie zijn gaan schaatsen! Iltje -> Da's al een aardig buikje zeg!! Linda221 -> ik loop ook al in positiebroek hoor, anders krijg ik ontzettend last van mijn darmen... Ik ben trouwens bij Vince ook ruim 25 kilo bijgekomen, gelukkig door de borstvoeding weer bijna 30 kilo afgevallen. Kiss87 -> Mijn vriend is chemisch technisch operater... Vraag me niet precies wat het inhoudt, het is nogal ingewikkeld haha. In ieder geval gaan ze met hun bedrijf naar allerlei andere bedrijven toe, dat kan dichtbij zijn maar ook aan de andere kant van het land of op een booreiland. Daarom was ik ook zo blij dat het in de 2e ronde raak was, met dat onregelmatige werk weet je nooit zeker of hij niet net 2 weken weg is met je eisprong... Ik kan trouwens ook duidelijk voelen dat er iets zit als ik op mijn rug lig. Alsof daar iets is wat niet hoor ofzo... Lana1988 -> Wij hebben de Quinny speedi, en eigenlijk ben ik er erg tevreden mee1 Het enige puntje wat ik misschien anders had gedaan achteraf gezien, is dat ik een kinderwagen had genomen die je ook andersom kun bevestigen, dus dat het kindje jou aankijkt. Pieternel80 -> Huh wat raar dat jullie speedy niet rechtop kan? Die van ons wel hoor... Hij kan echt helemaal rechtop zitten. Chivay -> Mooooie foto! Marijeee -> Ahhh wat lief zeg, die buikfoto met je zoontje!!