Hoi dames, hier weer even een berichtje van mij. Hier gaat alles toppie, maar vandaag niet misselijk. Gatver...het is ook nooit goed, nu word ik daar gelijk onzeker over. Mijn borsten doen gelukkig wel pijn. Hihi...hoe blij je kunt zijn met kwaaltjes. Ben blij als het weer 20 januari is hoor. Ik lees dat er meiden uit en uit de buurt van Alkmaar komen. Daar komt mijn man ook vandaan. Die heeft een poos in koedijk gewoond en later zelf in Alkmaar. Ik ken alkmaar zelf niet zo heel goed. Mooie buikjes al. Nou...ik ben pas 7 1/2 week zwanger zeg maar, maar pffff...wat een buikje al. Kan echt geen strakke truien meer aan, valt echt op hoor. Ik ben wel blij met de groei van mijn borsten! hihi... Mijn dochter geeft ook kusjes op mijn buik. mama baby in de buik, vertelt ze regelmatig, spontaan uit zichzelf. Hopelijk doet ze dat niet op de PSZ, hihi. Onze schuld hoor, wij hebben het verteld. Maar echt veel begrijpen doet ze het nog niet hoor. Jullie ook genoten van de sneeuw? er ligt hier toch weer een aardig pakkie hoor! Wij hebben trouwens de quinny buzz. Ben er erg blij mee! Is me altijd zeer goed bevallen! Een meerijdplankje kan helaas niet op deze bevestigd worden, maar ga toch proberen. Dochterlief wordt in aug. al wel 3, maar als ze nog zo loopt als dat ze nu doet, dan doe ik ipv 10 min naar de supermarkt er 3 kwartier over Mevrouw doet het altijd rustig aan en kijkt overal naar
o val dat ben ik zeker En chivay zodra de echo goed is en ben thuis dan plaats ik hem zeker wel. Lekker he zo buikje cossy. Ben er ook trots op Marjolein hahah ik heb dat ook hoor met me borsten hahaha sommige truitjes zitten me nu veel mooier Ze zeggen ook he zwangere dames voelen zich sexyer
Wij zijn vandaag lekker door de sneeuw gaan wandelen! Zoonlief vond het echt prachtig. Eerst heeft hij een uur in de slee gezeten, en toen wilde hij liever zelf lopen. Het was echt heerlijk buiten. Lekker veel sneeuw en helemaal niet zo koud. YouTube - Lekker lopen in de sneeuw Hier zien jullie hoe hard hij aan het werk was.
@cossy, ik heb 'm echt zo ver mogelijk omhoog staan en toch is het niet helemaal rechtop (vergeleken met andere wagens). Ik heb die klacht op internet al heel veel gelezen. Als ik dat geweten had, had ik misschien wel een andere gekocht.
mamaApapaT hahahaha ja idd he maar had nog niet zoveel last van me hormonen dan alleen met slapen maar er komen steeds meer dingen bij. Maar wel leuk allemaal om mee te maken. Zei altijd tegen me vriendin ach joh stel je niet aan haaha En dus had haar aan de lijn toen straks en moest er wel hard om lachen. Ze zei al zie je nou wel muts het hoort er allemaal bij
Hmm het is wel even goed naar links en rechts trekken geef ik toe, mijn vriend krijgt hem ook niet goed helemaal rechtop. maar als ik het zelf doe krijg ik het zitje haast kaarsrecht...
Hallo Allemaal! Hier ben ik ook weer een keer... Heb de afgelopen dagen af en toe wat bijgelezen, maar niet de tijd gehad om wat te schrijven. We hebben een heerlijk druk maar erg leuk verjaardagsweekend gehad! Vrijdagochtend is mijn moppie officieel 1 jaar geworden! 's ochtends heb ik nog gewerkt, en is zij naar het kdv geweest (en getrakteerd uiteraard!). 's Middags hebben we met zijn 3-en lekker taart gegeten en ons kadootje uitgepakt. 's Avonds zijn vrienden van ons uit Maastricht al overgekomen, dus ze lag laat op bed. Op zaterdag hebben we het wat groter gevierd! Een drukke bedoeling, maar ze vond het hartstikke mooi allemaal! Veel mooie kadootjes gekregen, alle aandacht, lekker taart, en ze heeft de hele middag nog worst, kaas enzovoort lopen schooien, haha! Nou ja, je wordt maar 1 keer 1 he? Om 19 uur viel ze zowat om, dus het was een geslaagde dag! Vandaag hadden we nog nieuwjaarsborrel met de hele familie. DUs weer 50 man aan enthousiaste ooms en tantes, neven en nichten die haar na de kraamvisite niet meer gezien hebben. Weer alle aandacht dus! Gelukkig heeft ze daar weinig problemen mee! Even 5 minuten ontdooien, en dan vindt ze alles en iedereen leuk! Zo, dat was weer ff lekker ego! Hihi, maar ben ook nog helemaal hyper, zo leuk en bijzonder is het geweest! @Kinderwagen (enige wat ik nog heb kunnen onthouden van de afgelopen 20 pagina's...); Wij hebben de Mutsy 4-rider. Bevalt ook prima! Voordeel hiervan (besefte ik me enkele maanden later) is dat ik er zonder moeite 2 volle boodschappentassen op kon vervoeren.Is wel erg makkelijk in je eentje tijdens je verlof! En lukt vaak niet met de standaard mandjes bij andere wagens. Ach, het is maar wat je belangrijk vind in een kinderwagen. Wij wilden sowieso 4 wielen omdat die stabieler zijn en net zo wendbaar, en zowel voor als achter grote wielen. Verder inderdaad dat het zitje ook naar je toe kan en dat alles goed te verstellen en in te klappen is. Als je een kleine auto hebt,is het natuurlijk ook belangrijk dat hij klein in te klappen is. Dat is de Mutsy niet echt overigens. De lengte van de bakken scheelt volgens mij niet zoveel. Hoewel het wel zo oogt,maar wij hebben provisorisch met een A4tje na lopen meten (neem dus vooral een meetlint mee als je gaat kijken. Wat me wel opviel was dat een van de Quinny's (volgens mij de Buzz) de adaptors aan de binnenkant van de bak hadden, waardoor de bak dus vrij smal was. De Bugaboo hebben wij niet gekozen omdat de kleine vrij laag ligt,en ik (1.79m) me dan dus een ongeluk buk en til. Hoe dan ook, voor ieder een keus, en net wat voor jou het belangrijkst weegt. En een keer op je gemak gaan kijken,meten, lopen, verstellen en inklappen!
wij hebben de bugaboo frog, die hebben we van mijn vriends neef gekregen hij zag er nog als nieuw uit...ik ben er erg tevreden over alleen het boodschappenmandje vind ik niet heel handig...als je in de sneeuw of op het strand loopt kan je de duwbeugel andersom klikken zodat de grote wielen voor zitten en de kleine wieltjes achter...zo kan je door de sneeuw/het zand komen.. ik was voor dat ik zwanger was van noa ook 30 kilo afgevallen...streng dieet en 3 x per week sporten...ik was net verhuisd en nog geen nieuwe sportschool aangemeld..toen we 1 dag in het nieuwe huis woonde, test gedaan en zwanger...toen geen sportschool meer gezocht en gestopt met dieeten (want dat is natuurlijk niet goed als je zwanger bent) gevolg de kilo's vlogen eraan met als resultaat 25 kilo aangekomen. nu ben ik 1-2 x in de week aan het sporten en eet normaal dus verwacht niet dat de kilo's er net zo aanvliegen als bij noa maar ja je weet maar nooit... helaas kan ik geen borstvoeding geven omdat ik aan mijn borsten ben geopereerd..hoor dat dan de kilo''s weer eraf vliegen...ik zal het dus op eigen houtje er af moeten krijgen ik woon trouwens in beverwijk...ook vlakbij alkmaar..
Ohw ja dat is balen idd... Pfff denk niet dat het mij zou lukken om 30 kilo af te vallen op eigen houtje hoor... Niemand geïnteresseerd in mijn filmpje of iedereen er overheen gelezen?
ow ja cossy had m bekeken maar vergeten te reageren erop SORRY ...echt superleuk filmpje! wat een leuk ventje zeg!
Whahaha geeft niet hoor ik dacht niemand ziet m was voor het eerst dat hij in de sneeuw liep dus ik vond t wel grappig
papaT heeft even gekeken en wij hebben een quinny. Geen idee of dat wat is? Iemand ervaringen mee? Cossy: heb je filmpje gemist... schaam schaam....
Haaa cossy zag het filmpje nu pas sorry Maar wat een schatje zeg zo achter de slee aan lopen hahaha. Ja het is glad he dan nog is uitkijken ook dat je niet valt hahaha.
Cossy heb hem even bekeken, wat een schattig kereltje! Leuk joh! @ linda wat leuk, vruchtbaar gebied rondom alkmaar deze periode haha!
@mamaApapaT ja idd! hahah mijn schoonzusje is momenteel ook zwanger en verschilt 3 weken met mij, de beste vriendin van mijn andere schoonzusje is ook zwanger ook in augustus en haar schoonzus is ook in augustus uitgerekend en de vriendin van die schoonzus ook...wordt een drukke maand straks ik heb kraamzorg in ieder geval al aangevraagd hehehe kinderdagverblijf is trouwens hier een ramp...noa gaat al naar het kdv (in haarlem) en dus heb ik voorrang...extern zou ik op de 232e plek staan maar nu intern op de 20e plek...is een kdv met 5 groepen...ik hoop dat ik straks een plekje in november heb maar ze kunnen niets beloven..
Waaaaat? 232e plek? Oef, wij hebben 22-1 gesprek/rondleiding op kinderdagverblijf in Alkmaar. Kraamzorg moet ik nog achteraan, maar heb geen idee wie, wat, waar. Verder heb ik 2 schoonzusjes die ook zwanger zijn en wat mensen die ik via via ken, wordt een kinderrijk jaar haha
ja het is echt vreselijk...die eigenaresse van het kdv zei dat mensen die extern binnen komen dus mensen die nog geen kinderen op dat kdv hebben zitten zouden pas plek hebben als dat kind 4 zou zijn....ik ga van de week voor noa ook maar vast naschoolse opvang regelen want dat schijnt ook lange wachtlijsten voor te zijn..
mensjesss. Ik ga hier heerlijk me warm bedje opzoeken. Morgen om kwart over 5 gaat de wekkertje weer. Mensen die morgen ochten voor echo moeten sterkte en succes en veel plezierrrr. Mensen die naar de vk moeten veel plezier. Voor de mensen die morgen moeten werken werkse. En voor de mensen die vrij zijn of niet werken veel plezier met wat je gaat doen. hahah. trusteeee