Augustus 2010 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Conchita, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    meiden hier terug van de echo, helaas zag het er hetzelfde uit als vorige week vruchtje was 6,1 week oud.. ik moet voor alle zekerheid nog een week afwachten! als het dan hetzelfde is wordt ik weer gecurreteerd... weet het echt ff niet meer! dit kan toch niet 4 keer pech zijn??
    ben echt super verdrietig!!

2. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lana... ben er helemaal stil van.. wil niet negatief zijn.. maar als het vruchtje niet is gegroeid.. dat had nu toch wel gemoeten, niet? Konden ze ook nog "dat andere" zien dan? Meid, ik blijf voor je duimen dat het alsnog goed zit!!!

Begin 'm zelf ook te knijpen nu hoor.. moet nog twee weken wachten.. moet mezelf beheersen om niet eerder al ergens een afspraak te maken..

3. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL

Arme Lana. Ik snap alleen niet dat ze je nog een week in spanning laten zitten. Het vruchtje heeft afgelopen week niet gegroeid, waarom zou het dan komende week wel gebeuren? Ik bedoel dit niet hard of lelijk, begrijp me goed, maar juist uit zorg voor jou.

4. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    het had idd al gegroeid moeten zijn.. nee het andere was duidelijk te zien (slijmvliezen)

5. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    ik zei ook dat ik niet meer wilde wachten, ze snappen echt niet hoe dat is dat wachten.. maar ze doen het niet eerder omdat ze 100% zekerheid willen, ivm mijn cyclus?!

6. maja2

maja2 Lid

8 dec 2009
    65
    0
    0
    @lana heel veel sterkte en ik zal voor je duimen

7. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Lana, heel veel sterkte!
    Ik snap idd ook niet dat ze je nóg een week willen laten wachten..
    Maar geen kloppend hartje begrijp ik dus? Dat zou toch ook wel moeten ook al is het 6 wkn?! (nou ja net aan dan)
    Ik vrees voor t ergste voor je, had zo gehoopt op positief nieuws voor je!
    Helemaal gezien dit niet de 1e keer is voor je!

Heeeeeeeeel veel sterkte!!

8. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Lana jeetje wat klote zeg, hoopte dat je goed nieuws brengen. Je hebt ook wel engelengeduld nodig. Hoop voor je dat het toch goed komt, maar als ik heel eerlijk ben had het idd na een weekje toch wel iets groter moeten zijn. Sterkte

@Spuitnoordeloo: Klopt was idd rustgevend. Mijn vader was ook als de dood voor artsen en met moeite nam hij medicijnen, was al lang blij dat hij kalmeringsmiddelen slikte. Er waren wel andere medicijnen voorgeschreven, maar heeft altijd in een ontkenningsfase gezeten dat hij dat niet nodig had.

Ik ga zo op weg naar werk, pff wordt weer een lange dag.

Liefs

9. mamaApapaT

4 jan 2010
    68
    0
    0
    Fysiotherapeut
    Alkmaar
    Jeetje Lana, wat ontzettend moeilijk allemaal!
    Ik wens je veel sterkte!

10. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    lana heel veel sterkte gewenst!
    meiden,
    ik lees af en toe mee, maar kan niet alles bijhouden...
    ik wil in iedergeval iedereen heel veel succes wensen!
    af en toe zal ik tijd hebben om mee te kletsten, maar dan weet de helft niet wie ik ben:)
    xxx

11. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hallo,

Hier ben ik weer!! Van het weekend niet achter de laptop gezeten. Heb lekker staan verven en af en toe even een momentje op de bank gezeten en in slaap gesukkeld. Heerlijk! De misselijkheid is vertrokken, voorlopig, dus dat is lekker! Ik kan nu trouwens eten zeg... niet normaal... heb net 6 boterhammen moeiteloos naar binnen gewerkt hahaha. Moet toch niet gekker worden!
    Ik ben ook bang om veel aan te komen hoor, bij de een was het 29 en de ander 19, dus hopelijk valt het deze keer mee! Ben nu nog niet aangekomen en mijn broeken zitten nog prima, dus dat is fijn ;) Ik ga straks even langs de gamma, even kijken of ze nog leuke knoppen hebben om het kamertje te Pimpen ;)

En de wagen... ik denk dat ik een mutsy wil, ziet er wel goed uit! Hopelijk kunnen we die ergens voor een goede prijs scoren!

@Lana: wat ontzetten klote zeg... ik snap helemaal dat je hier enorm verdrietig van wordt. 4 x pech... het zou niet mogen...
    Heel veel sterkte!

@ Cossy: wat een heerlijk mannetje is Vince, zo heerlijk stappen achter de slee!!

@Dingentje: heb de wandeling niet gezien, maar moest wel grinneken om je zinnetje erover : onbewust kinderloos schreef je. Je bedoelde uiteraard ongewild. We gooien het maar op zwangerschapsdementie hahaha, net als met de vk afspraak ;)

@AD: heb ik een poosje geslikt na de geboorte van mijn zoon. Ik zat in een postnatale depressie. Was ik hard ongeschoten zeg... sjonge jonge.... de overgang van niks naar een kind vond ik enorm!! En de doodgeboorte van de 1ste was denk ik ook nog niet helemaal verwerkt. Toen pas wist ik wat ik mistte. Ook al was ik enorm blij met pim, die depressie was onvermijdelijk. Heel stom!! Heb het een maand of 4 geslikt en daarna afgebouwd, ging goed! Na de geboorte van Isa geen vuiltje aan de lucht, heerlijk!! En het ging allemaal ook zo makkelijk! De overgang van 1 naar 2 vond ik peanuts! En zo gezellig ;)

Nou meiden, ga nog ff de armen uit de mouwen steken. Weer zwemlesmiddag vandaag hahaha, dus ik kon vanavond een kijkje nemen.

Meiden met echo of vk afspraak: veel succes en plezier!!

Grtz FemR

12. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Lana; Wat erg zeg! Kan me inderdaad niet voorstellen dat dit goed af gaat lopen... Nog steeds geen hartje dus? En die had je eerder ook nog niet gezien, of wel? Wel vreemd, en heel erg klote dat ze je nu nog een week laten wachten. Snap dat ze zeker willen weten dat ze niks levends weg willen halen, maar het is echt vreselijk om te moeten wachten! Je wilt door!!! Heel veel sterkte in elk geval!

Ik ben zelf wat meer in een jubelstemming! Vanochtend de intake gehad bij de vk, en afgesproken dat ik over 1 of 2 weken al een extra echo zou krijgen. Ze overlegde nog even met een andere collega, zegt die "ach, we kunnen nu ook wel even een echo maken?" :$:$:$ Lekker onvoorbereid (misschien maar goed ook), maar alles was prima! Hartje klopte en het leek inderdaad een week of 8. Ze kon het niet echt nauwkeurig meten, want ze had het gewoon uitwendig gedaan. Helemaal heppie dus! Maar aangezien ik bij mijn 1e zwangerschap ook eerst een goede echo heb gehad rond deze termijn wat alsnog mis ging, wilden ze gerust over 2 weken nog een keer een echo maken, en dan over 4 weken de officiele termijnecho! En ook al ben ik nu een heel stuk relaxter dan bij de zwangerschap van mijn dochter... Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen!

Hoop dat alle andere echo's vandaag ook goed gaan!

@Dingetje, we lopen inderdaad lekker gelijk op! Gezellig hoor! Ik las net dat jouw zoontje ook te vroeg is geboren? Is daar een reden voor gevonden? En kan je nu gewoon onder controle bij de vk blijven, of moet je (uiteindelijk) naar de gyn? Dat is wat ze bij mij ging overleggen met haar collega, maar toen kwam die echo tussendoor, en kon de rest me gestolen worden haha! Hoor ik de volgende keer dan wel...

Jippie! Jippie! Jippie! Jippie!!!!!

13. Bolle Buik

Bolle Buik Actief lid

21 feb 2009
    281
    0
    0
    Hey Lana,

Wat onzettend balen zeg!
    Een vriendin van me zus had precies hetzelfde 4 x pech maar daarna wel 2 mooie gezonde kindertjes op de wereld gezet!
    Wou ik toch even met je delen.
    Misschien heb je net als haar wat opstart problemen....
    Ik wens je heel veel sterkte, moed en kracht!!!

Dikke digi-knuffel Bolle Buik

14. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    bolle buik en is er bij haar ooit iets ontdekt waardoor die miskramen kwamen??

15. Rayna

Rayna Actief lid

21 dec 2009
    314
    1
    0
    Studente
    Amsterdam
    Hallo Allemaal,

Ik ben op 23 augustus uitgerekend! Ik heb nog niet alles gelezen hier, maar ik ga er nu aan beginnen (zover het lukt met over de 300 pagina's haha)

Alle zwangeren van harte! En voor de niet zwangeren, ik hoop voor jullie dat het snel raak is..

16. 4days

4days Niet meer actief

mamaApapaT -> Ik had dat laatst dus ook, een veegje bloed bij het afvegen. Bij mij was het niets. Heb erna nog groeipijnen gehad in de baarmoeder, dus volgens mij is zoiets gewoon een gesprongen vaatje. :)

Lana1988 -> Oh neee he meid, wat vreselijk!!! :( En ook nog de 4e keer, dat is gewoon zo ontzettend oneerlijk! :( Ik kan me goed voorstellen dat het wachten afschuwelijk is. Van de andere kant begrijp ik ook wel ergens dat ze nog een weekje wachten... Al is de kans dat het nog groeit maar 1% ofzo, dan kunnen ze dat risico eigenlijk nog niet lopen, dat ze een gezond kindje weg halen... Maarja voor jou is dat wachten natuurlijk afschuwelijk. :(

3kats -> Nou ik weet in ieder geval wie je bent. ;)

FemR -> Ik vreet ineens ook als een bouwvakker, hahaha! :D Heb de hele dag door honger. Zelf al eet ik 4 boterhammen bij het ontbijt, dan nog verga ik tegen de middag alweer van de honger, hihi. ;)
    En dat je in een postnatale depressie kwam kan ik echt heel goed begrijpen... Als je je eerste kind verliest weet je grof gezegd gewoon niet wat het is om een kindje de hele dag bij je te hebben, daar kom je dan bij de volgende pas achter en dat besef je pas echt wat je hebt moeten missen. En begrijp me niet verkeerd, daarmee wil ik niet zgegen dat het minder afschuwelijk is. dterker nog, ik denk zelfs dat je 1e kind verliezen nog net wat erger is dan je 2e of 3e kind verliezen. Want als je er al een hebt heb je tenminste troost daaraan, en kun je je moedergevoelens kwijt. Als je je 1e kind verliest sta je met lege handen... :( Vreselijk.

BrendaT -> gefeliciteerd!! :D Goed bericht uit onverwachte hoek. ;) Wel super hoor!

BabyBlue -> Welkom!! :D Uhhh, van mij hoef je geen 300 pagina's terug te lezen hoor :D denk dat je er ook wel vanzelf achter komt wie iedereen is als je regelmatig mee kletst. :)

17. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, mijn zoontje is geboren met 32 weken.. de jouwe ook? Geen reden gevonden, kan alleen nog zwakke baarmoedermond zijn. Dat gaan ze deze zwangerschap bekijken.. Bij jou?
    Ik blijf voorlopig onder controle bij de vk.. zal na de intake blijken wat we af gaan spreken ;)

Wat gaaf trouwens dat je nog een extra echo kreeg vandaag!!!

18. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    BabyBlue, welkom en gefeliciteerd!

19. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, ik net naar de vk voor intake.. sta ik niet in de agenda.. ben gewoon zonder pardon eruit gehaald.. terwijl ik duidelijk had afgesproken dat we de intake op vandaag zouden laten staan.. grmbl... mag nu de 25e terug komen...

20. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Nou zeg! Wat stom! En wat ontzettend balen ook! Niet dat zo'n intake nu echt spannend is, maar toch een mijlpaaltje hoor! Moet je nog 2 weken wachten!

Mijn dochter is met 34w6d geboren, dus "maar" mild prematuur. Maar goed, het maakt toch wel indruk, zeker de ziekenhuisperiode erna. Er is geen oorzaak gevonden, dus we gaan maar uit van toeval. Ik hoop zelf dat ik gewoon bij de vk mag blijven! Is wel wat relaxter lijkt me. Maar goed, waarschijnlijk wel, maar ze zou nog even overleggen met de andere vk's.

@Lana; Zijn er bij jou al wel onderzoeken gedaan naar je mk's?

Deel Deze Pagina