Hoi daar ben ik weer een keertje! Aan alle nieuwe zwnager dames die erbij zijn gekomen hier: van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!! Heerlijk is het hè, mooi een positieve test in handen . Hier bij mij alles oké, nog niet echt ergens last van ofzo, alleen soms wat hoofdpijn, gisterochtend een heftige bloedneus gehad en alleen ´s nachts wat gespannen pijnlijke borsten, m.n. als ik eerst op mijn rug heb gelegen en me daarna op mijn zij draai. Voor de erst geen last vd kwaaltjes ofzo. Tenminste: nog niet, wat nog niet is kan nog komen hè... Dus ik ben wel voorbereid uiteraard! @ Marilene, wat fijn dat je echo er goed uitzag. Ben je nu wel wat gerust gestelder of niet? Hoop dat je kleine spruit gewoon blijft zitten en lekker groeit!! En niet tevel nadenken over de bloedingen idd. Veel succes! Liefs, Conchita
Hey, Ik heb vrijdag een afspraak bij de vk. Dan krijg ik een echo om te kijken voor hoe of wat. Hehe, eindelijk een beetje zekerheid dan. Ik word namelijk helemaal gek van mijzelf. Ik begin er namelijk een beetje door heen te zitten. Liefs.
Hoi, ben bij de huisarts geweest. Moest er toch voor een andere klacht zijn. Ze vertelde me dat het in deze periode heel normaal is dat je wat verliest omdat "het vruchtje zich door het bloeddekentje in de baarmoeder moet happen". Ze vertelde ook dat een echo nu nog niets kon zeggen omdat het nog geen 6 weken is. En dan is het nog maar een momentopname. Wel heeft ze een afspraak voor me bij de gyn gemaakt voor volgende week maandag om te kijken of er hartactiviteit is. Dit is meer ter geruststelling gezien mijn psychische achtergrond (slik anti depressiva en deze tijd van het jaar is altijd wat moeilijker voor mij). Voel af en toe wel een steek, maar voelt hetzelfde als toen ik een spastische darm had, jaren geleden. Overigens geen bloed meer gezien. Wel voelt het alsof ik de hele tijd afscheiding heb. Het liefst zou ik nu een winterslaap doen en over een paar weken wakker worden... O ja, volgende week heb ik dus die afspraak tijdens werktijd. Wat zal ik tegen mijn leidinggevende zeggen?
Hoi spruit noordeloos. Wat heerlijk dat je ha je gerust heeft kunnen stellen. En dan ook een afspraak bij de gyn. Ik zal voor je duimen dat alles goed is. Ik denk dat ik mijn leidinggevende gewoon zou vertellen dat ik een doktersafspraak heb. De rest hoef je er toch nog niet bij te vertellen? Succes meis. Liefs.
Ik heb dan ook een superhuisarts! Ze heeft al veel met mij meegemaakt en weet heel goed hoe ik psychisch in elkaar steek. (info via PM) EN ik denk dat mijn leidinggevende al heel snel doorheeft wat er aan de hand is want ze weet dat we plannen in die richting hebben.
Ik denk dat ik dan gewoon eerlijk zou zijn. Dat lucht bij jou op, bovendien kunnen ze er dan een beetje rekening mee houden. Ik wilde dat ik zo'n ha had, joh. Heerlijk. Liefs.
@Spruit: fijn dat je huisarts je gerust heeft gesteld.. maar spannend hoor.. volgende week een echo... @ Narcisje: verlies de hoop en de moed niet... er groeit een wondertje in je!! , maar wel fijn dat je vrijdag al een echo krijgt.... ik hoop dat je dan een beetje geruster bent.. ik zit nu te wachten op de dame van Moeders voor Moeders... ben benieuwd hoe duidelijk de test is...
ow ja... hihi ik heb al plannen gemaakt om naar de 9 maanden beurs te gaan.... lijkt me helemaal geweldig... ben dan 15 weken zwanger... dus een mooi moment lijkt mij... zijn er meer die daar heen willen gaan???
Ik heb even een goede 9 maanden dagboek gekocht. Deze is veel duidelijker. En ook erg leuk. Maar als ik de data invul dan ben ik volgens dat boek nu eind 6 weken zwanger en volgens de banner morgen 6 weken zwanger. Echt raar is het. Ach volgende week weet ik zeker hoeveel weken ik zwanger ben. En ik hou gewoon aan op de dag dat ik ongie ben geworden. Ik ga even lekker op bed liggen want heb het koud en ben een beetje moe. Doei...
Ik ga denk ik ook daar naar toe. Ik zou dan 16 weken zwanger zijn. Ik ben wel heel vaak naar huishoudsbeurs geweest maar nooit over de 9 maanden beurs gelopen. Ik zag nu dat er bij prenetal de kaartjes 13,50 kosten ipv 17,50 normaal. Dus dat is wel de moeite waard.
@ Pearl: op de site van de negen maanden beurs kun je ook kaartjes voor 13,50 kopen (evt een goedkoop ns retour, vanuit elk station in nederland) Moeders voor moeders is net weg: de test was hartstikke positief mag 15 december beginnen met sparen tot 23 februari.
Ik ga 20 februari naar de huishoudbeurs. Die afspraak had ik al staan.. knoop ik er gelijk bezoekje aan vast
Oke, daar had ik nog niet gekeken. Heb m'n rooster nog niet voor feb dus ik wacht nog heel even met het kopen van een kaartje. Ook wil ik vragen of er een vriendin zin heeft om mee te gaan, maar die weet nog niet dat ik zwanger ben. Ik wil het haar zo snel mogelijk vertellen. Maar wacht nog op een goed moment.
Hoi meiden gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wilde me hier graag ook aanmelden. heb nog niet alles gelezen, dus moet de namen van dit clubje nog leren kennen. Zal een beetje info geven over mezelf. Ik ben januari 2008 gestopt met de pil. Ik wist dat ik PCO had en dat het wat langer zou gaan duren, Het was vele maanden verschillende onderzoeken en wachten voordat ik kon starten met Clomid. Dit sloeg maar 1 keer aan, waarna ik ben overgestapt op injecties van Puregon en Pregnyl en de 4 e ronde was RAAK! Ik ben 3e kerstdag jarig en de afgelopen 2 jaar was dacht ik steeds, volgend jaar ben ik vast zwanger met kerst en mijn verjaardag, maar helaas. Nu kwam december langzaam dichterbij en ik was bang dat t weer niet zo zou zijn. Maar het geluk was eindelijk met ons en als alles goed gaat kan ik heerlijk zwanger de kerstdagen door! Nou ja heerlijk... sinds gistermiddag voel ik me alsof ik een nacht flink heb doorgehaald, alsof ik een kater heb inclusief de hoofdpijn. Dus het lijkt me fijn te lezen hoe staat met andere meiden die ongeveer net zover zijn.
die 9 maandenbeurs lijkt me wel leuk ja.. Even in de gaten houden! Jammergenoeg niet in Utrecht Hoe is het met iedereen? Hebben jullie veel klachten?
Hoi, Even een update (en van me afschrijven) na deze rare dag. Vandaag na het plassen nog wat restjes bruin. En wat afscheiding in inlegkruisje. Zal mss idd de innesteling zijn. Mijn leidinggevende weet waarom ik maandag vrij wil zijn en ze duimt voor me mee. En ik heb maar een kaarsje aangestoken. Je weet maar nooit. @ Lauw: ik wil graag mee, eerst even deze vreselijke weken door en dan spreken we verder af, oke? @Leonizzie: dat is nog eens een leuk kerstcadeau!