Augustus 2010 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Conchita, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Hier geen zere borsten, althans.. Nauwelijks :) Gelukkig! Want groeien hoeven ze voor mij nog ff niet hoor, pff!

Ik kom met moeite mn bed uit maar mn zoontje zorgt er wel voor dat ik ga helaas, haha.
    Met eten geen problemen, eet juist alles wat los en vast zit. Mijn misselijkheid is weg gelukkig!

Enne 3D echo gaan wij wel doen maar pas rond 30 wkn.
    Dan is het echt al een mooi mensje :)
    Extra echo's doen we verder niet. Zo blijft het speciaal om af en toe te kijken. Maar kan me voorstellen dat er nieuwsgierige zijn die de verleiding niet kunnen weerstaan ;)

Pff, opgestaan met hoofdpijn vandaag. Zeer vervelend. Gelukkig is zoonlief redelijk rustig met mama dus hopelijk trekt t nog weg.
    Verder geen plannen vandaag. Wil wel van alles, maar dan ga ik alleen maar weer geld uitgeven haha!

Ik draag trouwens wel een skinny jeans, maar dan positie :) Ideaal! En leggings met een jurkje, rokje.. Ja hoor, zo komen we de winter wel door!

2. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!
    Ook hier lekker leggings en rokjes, jurkjes. Wilde vanochtend mijn spijkerbroek nog eens aantrekken, maar helaas, dat zit er dus niet meer in.... :(
    Wel een heerlijke zwangerschapsbroek, dat zit prima, kan ik voorlopig wel even aan wennen!

Groeten Annette

3. 4days

4days Niet meer actief

Morgen dames!

Wij nemen een 3D echo rond 16 weken, dan kunnen ze meestal ook al het geslacht zien. En dan nog een 3D echo rond de 27 weken. :) Kost samen 160 euro.

Zo, ik ga eens even terug lezen. ;)

4. 4days

4days Niet meer actief

Leonizzie -> Haha, ach je bent ook al in de 12e week, dan mag het! Nog even en je gaat al het 2e trimester in!!!

val -> Zozo, dus jullie krijgen een meisje namens poesje! :D :D

FemR -> Hahahaha, wat een stomme vraag, of je je zoon naar Pim Fortuyn hebt vernoemd... Gelukkig maar dat jullie de naam toch hebben gekozen, tegenwoordig legt niemand meer die link. :)

Chivay -> Ja ik ben smorgens ook zo brak... Helaas is mijn zoontje om een uur of 7 weer helemaal fris en fruitig en wil weer vol energie de nieuwe dag in...

Linda221 -> Hahaha herkenbaar! Hier hoor ik smorgen altijd heel vrolijk: KOEK! KOEK! :D

Borsten heb ik totaal geen last van. Waarschijnlijk omdat ik net pas ben gestopt met bv, dus ze groeien nu niet ze krimpen eerder. ;)
    Was trouwens wel gisteren voor het eerst in vlagen misselijk, hahaha! Dat heb ik geen enkele andere zwangerschap gehad. Zat me nog af te vragen of ik niets verkeerds had gegeten ofzo, maar kan het me niet voorstellen.

5. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Hoi, hoi,

Straks de echo, ben zo zenuwachtig! Hoop dat mijn bloeddruk niet al te hoog is......
    Ik laat het jullie snel weten.....

Liefs

6. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Tamar, heel veel succes met de echo straks!!

De VK belde me net. Of ik mn afspraak kon verzetten, er was iets tussen gekomen. Dus ipv de 26e mag ik nu 22 januari voor de 2e echo. Helemaal niet erg hoor :)

7. Rayna

Rayna Actief lid

21 dec 2009
    314
    1
    0
    Studente
    Amsterdam
    Hoi dames,

Ik moet even m'n verhaal kwijt.

M'n vriend is ineens helemaal van gedachte veranderd. Hij zegt een 2e kindje nu niet aan te kunnen, en dat als ik het wil houden hij me wel financieel wil steunen maar hij er zelf niet voor kan zijn.

Ik ben hier helemaal kapot van, deze discussie hadden we al gehad en ik heb hem toen duidelijk gemaakt dat een abortus geen optie was. Hij heeft er toen niets meer over gezegt maar gister ineens begon hij erover.

Ik zit de hele ochtend al te janken en ben ook nog eens kotsmisselijk.

Ik woon bij zijn ouders thuis in Amsterdam terwijl ik vanuit een andere stad kom dus ben hier totaal onbekend. Ik voel me zo alleen mis m'n ouders en vriendinnen.

Ik weet echt niet wat ik nu moet doen, mijn ouders zullen me wel altijd helpen maar ze zullen zich ook heel verdrietig voelen. En ze hebben me bij de eerste al zo gesteund en toen heeft mijn vriend ons ook in de steek gelaten na 1 jaar zijn we toch bij elkaar gekomen en ik had mijn ouders gegarandeerd dat het niet meer fout zou gaan en dat hij echt spijt had.. Nou niet dus..

Ik zie het even allemaal niet meer zitten en voel me gewoon K*TTTTT :(

8. Bolle Buik

Bolle Buik Actief lid

21 feb 2009
    281
    0
    0
    Kapedi: Ik denk dat het een jongetje word. Een meid zou ik ook leuk vinden hoor. Maar mijn ouders hebben alleen maar meiden en mijn zus heeft ook een meid gekregen dus ik zou het wel leuk vinden als het een jongetje word.
    Vorige keer was het een miskraam en toen dacht ik het is een meisje en nu denk ik het is een jongen????? Tja we zullen moeten afwachten.

Iltje: Wat een mooie echo!!! Gefeliciteerd

Chivay: Nou opstaan is inderdaad niet makkelijk. Zelfs als ik gewoon 8 uurtjes geslapen heb en ik word wakker dan ben ik alweer moe! hihihih.
    Maar dat heb ik sowieso de hele dag moe, moe, moe en nog eens moe!

@namen: Die hebben wij ook al. Eigenlijk al heel lang voor zowel een jongen als een meisje!

Leonizzzie: Hier ook gevoelige boops. Vanmorgen waren ze iets minder gevoelig! Dacht dat ik daar blij mee zou zijn maar nu denk ik weer: Oh is dat wel goed. Steeds even voelen maar toch wel gevoelig! hihi.
    Zeker als ik een beetje stevig doorloop ofzo!

BabyBlue: Wat een verhaal zeg! Zijn het de zenuwen bij hem of is hij er echt resoluut in???
    Ik werk trouwens al jaren in Amsterdam dus ken het wel goed! Als je Tips wil PB me anders maar…
    Jeetje meis wat vervelend zeg. En dan gieren de hormonen ook nog door je lijf!!!
    Als ik iets voor je kan doen moet je me het maar laten weten!

Groetjes Bolle Buik

9. maja2

maja2 Lid

8 dec 2009
    65
    0
    0
    O jeej hey wat ongeloofelijk moeilijk zeg...
    Ik moet wel zeggen dat ik het geen aardige zet van je vriend vind om zoiets te zeggen. Ik weet natuurlijk niet wat het verhaal tussen jullie is maar ik kan me voorstellen dat jullie wel over dit kindje hebben gehad in het verleden of is het een verassing?
    Hoe dan ook ik zou er heel goed over nadenken... een kind heeft wel een vader nodig en als ik dat zo hoor wil hij er niet bepaald voor gaan, straks sta je er alleen voor.

10. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    BabyBlue, wat een eikel. Sorry dat ik het zo zeg. Echt een laffe streek om dit zo te doen hoor. Ik ken de situatie verder natuurlijk niet maar goed, je was er samen bij toen dit gebeurde en dan moet je er ook samen voor gaan vind ik.
    Als je er 1 aan kan dan kan een 2e mondje ook nog wel gevoed worden!
    Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag?
    Heel veel sterkte in elk geval, hopelijk draait ie nog bij. Hij zal toch moeten begrijpen dat ie jou niet zo alleen kan laten?!
    Wat zeggen zn ouders er dan van???

11. Rayna

Rayna Actief lid

21 dec 2009
    314
    1
    0
    Studente
    Amsterdam
    Ik ben bijna 20 en hij is bijna 23

Ja dat vind ik ook, ik vind dat we onze verantwoordelijkheid moeten nemen. Het was niet gepland maar ik ben er erg blij mee.

Financieel redden we het wel het is alleen dat we geen eigen woonruimte hebben dat was ook zijn argument.

12. Rayna

Rayna Actief lid

21 dec 2009
    314
    1
    0
    Studente
    Amsterdam
    Hij wil het nog niet aan z'n ouders vertellen. Ik wacht nog af tot de 1e echo en dan ga ik het zeker aan mijn ouders vertellen wat hij doet moet hij zelf weten.

13. Bolle Buik

Bolle Buik Actief lid

21 feb 2009
    281
    0
    0
    En woonruimte in Amsterdam (en omgeving trouwens ook) is niet makkelijk...
    Zitten jullie nu op een kamertje of hebben jullie bijvoorbeeld wel een eigen verdieping?
    En wat vinden zijn ouders ervan of weten zij het nog niet? Misschien is je vriend wel bang voor de reacties van zijn ouders??

14. Rayna

Rayna Actief lid

21 dec 2009
    314
    1
    0
    Studente
    Amsterdam
    We zitten echt op een kutkamertje! Met z'n 3tjes..

Ja dat denk ik ook hij vind dat hij zn eigen mening niet kan geven tegen zn ouders(vooral meoder) odmat hij in hun huis woont. Ik heb hem gezegt dat hij zn mening wel mag geven als hijhet maar netjes doet. Komop als je bij iemand thuis woont betekend het neit dat je het altijd met elkaar eens moet zijn. En z'n moeder die stookt ook zo vreselijk tussen ons. Ze zegt ook soms tegen hem dat hij mij niet bij me ouders mag brengen met de auto dat ik mar met de trein moet gaan. Terwijl als het haar uitkomt we overal naartoe mogen. En ze doet ook zijn post open:( hij had 300 euro van zn spaarrekening afgehaald waar hij overigens wel elke maand 700 op stort, en ze gign helemaal over de rooie en vroeg waarom hij dat had gedaan? Hij zei dat we even krap zaten en hij het nodig had toen zei ze dat ze ons triest vond.. Ik ben echy boos geworden en heb gezegt laat haar het geld wat zij vroeger voor je heeft gespaard in dr reet stoppen( ze is echt overdreven gierig, ik ben ook gewoon zuinig opgevoed en heb ook geleerd wat dewaarde is van geld en dat niet iedereen het heeft) maar zij is echt overdreven zuinig. Want de helft wat erop staat is gewoon ons geld wat wij sparen.

Pffffffffffff ik krijg het helemaal benauwd als k eraan denk. We hebben een klein kamertje en dat is gewoon moeilijk netjes te houden want er is niet genoeg ruimte, ze keek de kamer in en zei: wat een varkensstal.. Ja en zo zijn er nog 100000 dingen waarvan ik denk come onnnnn..:s
    mn schoonvader is wel een schat hoor!

15. Rayna

Rayna Actief lid

21 dec 2009
    314
    1
    0
    Studente
    Amsterdam
    Er was mij trouwens beloofd dat wij de boven verdieping zouden krijgen als zijn broers uit huis zouden zijn, nou die zijn nu uit huis en toen vroeg hij het aan zn moeder toen zei ze: nee laat dat maar zitten...

Ik voelde me zo genaaid! Heb echt gejankt gewoon want ben met die belofte hier komen wonen dat we wel onze privacy zouden hebben blablabla nou niet dus

16. 4days

4days Niet meer actief

Pfffff wat een k*tsituatie zeg!! :( Hij zegt dus in principe gewoon dat je moet kiezen tussen hem of het kindje...?! Nou da's duidelijk, geef m een flinke trap onder zn reet en zet m voor de deur. :) Bah daar ik ik me zelfs zooo kwaad om maken, terwijl ik hem niet eens ken... Wie doet dat nou! De moeder van zijn kinderen in de steek laten! En er zijn toch altijd 2 mensen nodig om een kindje te maken...?! En vooral ook nog omdat het de 2e is, dan vind ik het al helemaal belachelijk... :x Want zo'n verschil is het nou ook weer niet, 1 of 2 kinderen... de stap van 0 naar 1 is groter...

17. Rayna

Rayna Actief lid

21 dec 2009
    314
    1
    0
    Studente
    Amsterdam
    Ja precies, maar ja hij kwam ook ineens met ja je hebt het express gedaan. Dit deed mij zoveel verdriet! Ik ben net begonnen aan een HBO opleiding en ik heb ook dromen voor mezelf ik wil ook me diploma halen en een goede baan mooi huisje, waarom zou ik dan in hemelsnaam met deze timing 'express' zwanger worden. Kom op zeg..

Ach ja wat hij oook zegt it takes two to tango! Ik heb het niet alleen gedaan!

18. 4days

4days Niet meer actief

Is het trouwens geen optie om dan maar voorlopig bij je ouders terug in huis te gaan? Natuurlijk, het is niet de ideale situatie die je je voorstelt als je denkt aan kinderen krijgen... Maar alles beter dan opgescheept zitten met zo'n laffe eikel (ja sorry hoor...) en een kreng van een schoonmoeder... Zo heb je geen leven, en je kinderen ook niet...

19. Rayna

Rayna Actief lid

21 dec 2009
    314
    1
    0
    Studente
    Amsterdam
    Ja ik denk dat ik dat maar ga doen, mijn ouders passen doordeweeks op de kleine als ik naar school moet mn moeder heeft 20 uur ingeleverd om dat te doen ze zijn er financieel dus erg op achteruit gegaan. Echt mijn ouders zijn mijn wereld ze doen zo veel voor mij. Ben wel erg bang dat ik ze heel erg ga teleurstellen met dit.

20. 4days

4days Niet meer actief

Nou, ik vind helemaal niet dat JIJ ze teleurstelt, hooguit die zogenaamde vriend! :x Want jij kunt er toch niets aan doen als hij zo achterlijk reageert... Gelukkig heb je zo te horen heel lieve ouders, ze zullen het vast begrijpen!

Deel Deze Pagina