Augustus 2010 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Conchita, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Hallo iedereen,

Ben vandaag voor de echo geweest..en alles zag er goed uit..
    WE zagen en hoorden een kloppend hartje..Het liet zelfs zien dat het kon bewegen..
    Heel erg leuk :D

Dat wou ik even laten weten..;)

2. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Marjolein wat fijn dat je gerustgesteld bent! Nu proberen weer wat ontspannen. Het gaat goed daarbinnen!

Wilde nog wel wat reageren maar ben ineens doodop. Ik kruip met mijn plaidje nog even op de bank voor de tv en dan heerlijk naar bed, want 6 uur gaat de wekker weer.

Fijne avond lieve moeders in spe!

3. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    hallo meiden!

heb ff snel beetje bijgelezen, maar denk niet meer dat ik dat vaker ga doen, want voel me nu alleen nog maar rotter... voor mij staat op dit moment de wereld weer even stil en voor anderen gaat het gewoon weer door.. dat is erg confronterend!

maar vond het zo gezellig om hier mee te kletsen!!

ik zal maandag nog even laten weten hoe het was!

veel geluk allemaal!!
    liefs,

4. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Ga het eens op de manier van Brendat proberen, heb 2x zwangerschapspagina geopend en ga nu in de ene lezen en de andere tikken :D!

@Dimple: wat fijn, een goede echo!

@Voorkeur: grappig die voorkeuren (of juist geen voorkeur). Het belangrijkste is natuurlijk dat het allemaal goed zal gaan en 'het' gezond zal zijn!

@Iltje: wat een mooie echo, dat was het wachten zeker waard!!! En wat fijn dat je het nu lekker van de daken kunt schreeuwen!

@Cossy: haha, misschien is het wel een jongen én een meisje, je zult het donderdag zien (of het er geen 2 zijn bedoel ik!)

@Val: wat schattig, mama krijgt een meisje die poesje heet :D!

@FemR: leuk 2 labradors, wij hebben een knettergekke maar superlieve Boxer van 2,5. Hiervoor hadden we een Rottweiler, een schat van een beest die helaas meer 5 jaar mocht worden... Hoe gaat het bij jullie, honden en kinderen?

@Marije: dat vindt je vast heel erg dat je nu eerder de echo krijgt ;)!

@Babyblue: wat rot voor je zeg! Die *piep* is jou helemaal niet waard! Jou te laten kiezen tussen hem of je kindje! Ik zou zeggen, kies voor jezelf en voor je kindjes! Ik hoop voor je dat het allemaal goed komt...

@Tamar: gefeli met je goede echo!

@Leonizzie: ook super, een goede echo!

@Chivay: Zo leuk he, dat je nu lekker open over je wondertje kunt praten!

@Nicky: mooie echofoto hoor!

@Marjolein: fijn dat het allemaal goed was!

@Chamaro: gefeliciteerd met de mooie echo!

Na al jullie reacties over shoppen: Ik wil ook!!!
    Vandaag trouwens een drukke dag gehad op het werk, ik ben echt doodop. Mijn buik is trouwens echt flink aan het groeien, ik zag mijn collega er een beetje te lang naar kijken, maar ze zei niets.
    Ik heb vandaag de buikband binnen gekregen die ik dinsdag omdoe als de echo goed is. Ik ben trouwens wel een beetje onzeker geworden. Gister kwam MvM langs en bij de test kwam meteen het streepje, hij is alleen niet heel erg duidelijk, hmmm. Ik hoop dat dat niks te betekenen heeft... Ik wil gewoon een echo!!! Nog een paar nachtjes slapen, pfff, wat spannend weer...
    Ik heb trowuens het serviesje gekozen. De DVD en het boek had ik al (die had ik bij Tes allebei gekregen:D, ik kon niet kiezen). En nu heb ik 2 serviesjes gekregen (voor Tes en en voor de babay een). Aardige vrouw hoor! Dit mag eigenlijk niet hoor, zei ze:D!

Nou, fijne avond allemaal, ik ga maar eens tv kijken en vroeg naar bed.
    Morgen met Tes naar het consultatiebureau, ze krijgt weer prikjes:(...

5. mamaApapaT

4 jan 2010
    68
    0
    0
    Fysiotherapeut
    Alkmaar
    Jeetje meiden, wat een verhalen, heb er even in sneltreinvaart doorheen gelezen.

Iedereen met goede echo, gefeliciteerd
    Ik wacht de mijne af (ook maandag!...zucht) en als die goed is slinger ik het nieuws ook de wijde wereld in, de helft van onze vrienden weten het al trouwens, maar dat zijn allemaal hele close vrienden.
    Babyblue sterkte met de situatie, maar bedenk dat mannen met losse handjes niet genezen! Kies in dit geval lekker voor jezelf

Lana: heel veel sterkte meis, ik hoop op het allerbeste voor je!

Mijn broek gaat trouwens in de auto meteen open, anders gaat t pijn doen, dus toch maar binnenkort een ZW broek aan doen haha...

6. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Ah Lana, ik vind het zo rot voor je. Ik begrijp dat het confronterend is om hier te komen. Sterkte meid...

7. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Koetje.Het wachten en geduld wordt jou vast ook beloond me zo mooie echo.
    Waar heb jij buikband besteld als ik mag vragen en hoe lang heeft het geduurd voor je het binnen had.

Heb namelijk volgende week groot feest en wil hem dan om gaan doen.

Lana idd zal best treurig voor je zijn.
    En heel veel sterkte maandag.!!! big hugg voor jou.

mamaApapaT hier gaat knoop ook gelijk open als ik me ene eigen broek aan heb.
    Maar rest van tijd positiebroek aan dus dat blijft dan heerlijk zitten.
    S'weekeinds heerlijk een legging met jurk of flexibele rok aan.

8. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Lana sterkte ik kan me voorstellen hoe je je moet voelen.

Weltrusten alvast allemaal en niet teveel kletsen :) , ben dagelijks ruim een uur bezig om alles te lezen hihi

Liefs x

9. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Koetje trouwens morgen heel veel succes met de prikjes halen.

Mensen ik ga even wat dingetjes klaar zetten voor morgenochtend.

En dan heerlijk me bedje in kwart over 5 gaat het wekkertje weer maar zal er ruim van te voren wel weer wakker zijn wat tenslotte al een aantal dagen gebeurt.

truste voor zo en tot morgen.

PS: mensen met echo morgen heel veel succes en sterkte en plezier.

mensen die naar vk gaan veel plezierrrr.

10. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    En, Koetje, ging dat beter? Het lijkt me in elk geval een vrij complete reaktie zo!

@Val; Misschien is Poesje een beetje raar voor een meisje (er bestaat een kleine kans dat ze daarmee gepest gaat worden...) Maar misschien Kitty????

@Echo's; gefeliciteerd allemaal met de goede echo's vandaag! Geniet er lekker van!

@Broeken; Ik kreeg de mijne niet meer dicht vanochtend. Maar aangezien man en dochter lekker lagen te slapen in de kamer, heb ik hem maar half open laten staan met een elastiekje erom :)... Toch maar weer de doos positiekleding opentrekken!

@Babyblue; wat een waardeloze situatie! Denk wel dat je zwaar mee moet laten wegen dat hij al eerder zijn handjes heeft laten wapperen. Dat vind ik echt onvergeeflijk! Probeer zelf een oplossing te vinden,en focus je daarna (eventueel) op je relatie. Enne, ik zou vooral niet je best doen om je zwangerschap voor je schoonouders te verbergen hoor! Niet dat je daar nou veel van moet verwachten, maar wie weet!

@Lana; Ik snap het helemaal hoor! Fijn als je maandag nog even iets laat weten! En doe rustig aan tot die tijd!

ZO, verder niet zo veel te melden! Ben niet extreem moe vandaag, maar ben blij dat ik morgen een dagje vrij ben!

11. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    wat hebben jullie al allemaal snel zwangerschapskleding nodig....word er bijna weer onzeker van:( pas nog gewoon mijn broeken, terwijl het voor mij de 2e is.....??

Jeetje babyblue: wat een verhaal.
    Kan me er wel iets bij voorstellen dat hij het niet zo ziet zitten, het is natuurlijk zeker geen ideale situatie als je op zo'n klein kamertje zit straks met z'n vieren, nog naar school gaat etc. Komt even niet zo goed uit, maar goed, het is nu eenmaal zo en hij is er net zo goed bij geweest! pushen tot een abortus vind ik echt verschrikkelijk! enne losse handjes kan natuurlijk al helemaal niet! hoop dat je bij je ouders terecht kan meis en dan komt het vast allemaal goed geloof me!! Als je je best doet zijn er overal oplossingen voor! sterkte hoor!

12. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Lana veel sterkte!

13. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    ik ga nog eens even de boel versieren hier:)

14. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Koetje en brendat: Dank jullie wel :D

15. mamaApapaT

4 jan 2010
    68
    0
    0
    Fysiotherapeut
    Alkmaar
    @ val: meer gewoon opgeblazen bij mij heb ik het idee...
    zegt ook verder niks hoor... ik dij nogal snel uit haha...

16. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Lana... begrijpelijk hoor... Snap helemaal dat het heel confronterend is om hier mee te lezen...
    Heel veel sterkte.. Fijn dat je maandag nog wat laat weten.. we leven hier echt allemaal enorm met je mee!!!

@ Val.... Ik pas ook nog steeds mijn eigen broeken hoor :)
    Begin nu het idee te krijgen dat de vorm van mijn buik aan het veranderen is.. op broekhoogte past het allemaal prima.. maar meer rond mijn navel lijkt het puntiger te worden, ipv mijn ronde zwembandje :D Merk het sinds 2 dagen in mijn vesten, die moet ik af en toe naar beneden gaan trekken nu...

@ Chamaro... :) Gefeliciteerd met je goede echo! Ik zie dat we even er zijn nu :) Leuk dat bewegen hè... heb ik vorige week ook gezien.. echt genieten is dat!

Ik kruip lekker onder de wol..
    ;) Morgen tot half 2 werken.. thuis wat eten.. en daarna heb ik een afspraak met mijn bed :D.. filmpje kijken vanonder de wol

17. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    ja oke dat heb ik ook mijn kortere truitjes zitten allemaal wat strakker......

Chamaro ook gefeliciteerd!

Wat fijn allemaal goeie echo's!

Meiden die morgen een echo/vk moeten veel plezier!!!

18. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Grrr.... Daar zit je dan...
    Kwart voor 5 's morgens en ik ben al vanaf half 3 wakker.
    Mn zoontje is een echte nachtspook en ik begin het na 15 mnd echt zat te raken hoor.
    Hij wil gewoon niet meer slapen. We hebben alles al geprobeerd.
    En hij kán wel doorslapen, dat bewees ie gister maar weer.
    Grrr.. maar dit soort spooknachten breken je voor weken..

Nou ik ga maar op de bank zitten en kijken of ie weer es moe word. Ik laat m maar nu...
    Voor mama helemaal boos wordt.. Pff.. Heerlijk die hormonen erbij!

19. @ Marijeee, hier vannacht ook weer precies hetzelfde! Erg he? We hebben ook al vanalles geprobeerd maar meneer is gewoon klaar wakker. Vanmiddag maar even lekker op de bank.

@ Val, ik heb de zwangerschapskleding nog niet nodig maar ga gewoon al kijken:D Ik merk wel dat ik een dikkere buik krijg maar pas nog makkelijk in mijn kleren.

@ Chamaro, gefeliciteerd met je goede echo!

Ik moet helaas de deur alweer uit. Fijn hoor om 7 uur beginnen hihi.
    Mensen die vandaag een echo hebben: Heel veel succes!!!

20. 4days

4days Niet meer actief

Whahaha, iedereen roept hier maar ik was vroeger nogal wild maar ik had niet zwanger aan hoeven komen... Nou ik BEN zwanger aangekomen. :D Net toen ik echt een zware relatiecrisis had met mijn vriend, en terug ging naar mijn ouders, bleek ik zwanger te zijn... Ik heb toen de eerste maanden nog bij mijn ouders thuis gewoond, daarna ben ik terug gegaan naar mijn vriend. (waarmee het gelukkig sindsdien beter gaat dan ooit, thank god...) Trouwens daar waren de omstandigheden ook niet ideaal, we waren 2 studenten en we woonden in een mini-studiootje, was niet veel meer dan een veredelede studentenkamer ofzo. Daar hebben we dus ook nog gewoond totdat ons zoontje 5 maanden was... Gelukkig is toen alles in een stroomversnelling gekomen. Mijn vriend heeft een goede baan gevonden. (hij had voor die studie waar hij mee bezig was al een studie afgerond en diploma gehaald) En we hebben een groot en mooi appartement gevonden, met 3 slaapkamers en een speeltuin naast de ingang. :D (waarschijnlijk dat daardoor mijn kijk op probleemsituaties ook wat genuanceerder is, hahaha)

Iltje -> Ik lach je aan! :D ;)

Marjolein83 -> Fijn dat de echo goed was! Als je je zo druk maakt kun je beter even bellen inderdaad, anders maak je jezelf maar gek...

*ohw zoonlief wordt wakker (jaaaa NU pas!), dus ben ff weg*

Deel Deze Pagina