Augustus 2010 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Conchita, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Marije en Laartje.. hopelijk zijn jullie nachtspookjes vanacht wat slaperig! Jullie verdienen wel een goede nachtrust!

@ Kiss.. wat fijn dat je misselijkheid bijna over is!

@ FemR... Ghehehe... dementie :p Zoooo herkenbaar... Heb van mezelf al "alzheimer light" zoals mijn vader en ik het noemen... Maar het is nu echt 'Alzheimer Medium!"
    Ben heel benieuwd naar de foto's van je kamertje! Enne kraamzorg :) ik ga ze zo weer proberen te bellen...

@ Val.. Gefeliciteerd met je zoontje!! Hiep Hiep Hoera!

@ Brendat :) Volgens mij hebben er al veel meiden hier positiekleding aan! Voel me juist een uitzondering met mijn normale broeken en riem :D Alleen mijn vestjes beginnen wat strakker te zitten.. broeken niet eens..
    Grappig eigelijk al die verschillen!

Toen mijn moeder zwanger was van mij zag je het pas na 8 maanden! Heb zelf nu wel het gevoel dat t bij mij sneller te zien zal zijn :D

@ Cossy... Ja gaaf he die Dvd :) heb hem ook echt met open mond zitten bekijken

@ Oempje :) Jaaaa hier zitten we :D... Fijn dat je ons gevonden hebt! Gefeliciteerd en veel succes maandag met je echo!

@ Iltje.. balen van dat trillen en je pijnlijke heupen..
    Bij mij valt het nu weer wat mee... nog wel licht in mijn hoofd bij vlagen.. maar heupen niet elke dag zeg maar...
    Ik hoop dat het snel minder wordt bij je!!!!

Hehe..
    Een relaxte dag op mijn werk.. dat is ook wel weer eens fijn!
    Er waren maar 5 kinderen vandaag.. en we waren met 2en, en halverwege de ochtend zelfs met z'n 3en! Heerlijk!
    Ook super om te zien hoe die kids van de extra aandacht genieten..

Helaas ben ik wel flink aan het hoesten geslagen.. hoop dat het niet doorzet.. weinig behoefte om mijn astma-meds te verhogen nu! Vind dat niet zo'n prettig idee! Maarja.. liever meer meds, dan benauwd.. want dat is ook niet goed!

Zometeen lekker een afspraak met bed&Tv voor een filmpje..

2. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @val gefeliciteerd met je zoontje!

3. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Ha meiden,

Heb ik een heel verhaal getypt, valt de stroom even uit!! Grr, de nadelen van het buitenleven laten we maar zeggen.
    Nou ja, de tweede poging.

Oempje, welkom bij de kwekkelmama's, ze kunnen goed kleppen hier! :D

Ik zag weer een hoop goede echo's voorbijkomen, heerlijk!
    Positiebroeken, ik heb er wel al een paar gekocht laatst bij de kringloop, maar heb ze nog niet aangehoeven, de darmen lijken wel weer tot rust gekomen en de spijkerbroeken passen weer goed, wel iets strakker dan normaal maar s-avonds lekker knoopie los ;)

Misselijkheid verdween ook een paar dagen geleden van de ene op de andere dag, dus de crackers zijn weer naar beneden verhuisd.
    Ik had al niet zo erg als andere meiden maar was toch blij toen ik wakker werd en geen enge maag had.
    Is het bij jullie nog steeds even erg allemaal?

Kapedi, je moet Dingetje even een PB sturen of Sinnamon, dacht ik.
    Deze site bedoel je toch?
    Webklik.nl - Augustus 2010 mama's
    En over die maten weet ik niet echt, ik heb gewoon gepast en kijk dan hoeveel ruimte er is voor de buik om te groeien, kleren kopen op internet heb ik geen ervaring mee du's das misschien wat lastiger haha

Ah, ik zie dat er weer 4 afspraken staan voor vandaag, veel plezier meiden!!

Hier echt helemaal niets te melden, alle symptomen zijn weg behalve borsten, dus ik vergeet soms dat ik zwanger ben!! Stom hè?

Nou, ga even mijn plasjes wegbrengen, boodschappen doen, etc.

4. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Ha meiden,

Heb ik een heel verhaal getypt, valt de stroom even uit!! Grr, de nadelen van het buitenleven laten we maar zeggen.
    Nou ja, de tweede poging.

Oempje, welkom bij de kwekkelmama's, ze kunnen goed kleppen hier! :D

Ik zag weer een hoop goede echo's voorbijkomen, heerlijk!
    Positiebroeken, ik heb er wel al een paar gekocht laatst bij de kringloop, maar heb ze nog niet aangehoeven, de darmen lijken wel weer tot rust gekomen en de spijkerbroeken passen weer goed, wel iets strakker dan normaal maar s-avonds lekker knoopie los ;)

Misselijkheid verdween ook een paar dagen geleden van de ene op de andere dag, dus de crackers zijn weer naar beneden verhuisd.
    Ik had al niet zo erg als andere meiden maar was toch blij toen ik wakker werd en geen enge maag had.
    Is het bij jullie nog steeds even erg allemaal?

Kapedi, je moet Dingetje even een PB sturen of Sinnamon, dacht ik.
    Deze site bedoel je toch?
    Webklik.nl - Augustus 2010 mama's
    En over die maten weet ik niet echt, ik heb gewoon gepast en kijk dan hoeveel ruimte er is voor de buik om te groeien, kleren kopen op internet heb ik geen ervaring mee du's das misschien wat lastiger haha

Ah, ik zie dat er weer 4 afspraken staan voor vandaag, veel plezier meiden!!

Hier echt helemaal niets te melden, alle symptomen zijn weg behalve borsten, dus ik vergeet soms dat ik zwanger ben!! Stom hè?

Nou, ga even mijn plasjes wegbrengen, boodschappen doen, etc.

5. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hallo meiden,

Vanmorgen een leuk gesprek gehad bij de vk. Een heel scala aan voorgescheidenis natuurlijk, dus we zijn wel zo'n 3 kwartier aan het kleppen geweest. Gelukkig ben ik daar erg goed in hahaha.
    Het hartje hebben we niet beluisterd, was nog te vroeg. Dus die gaat met de volgende afspraak gebeuren. Volgende afspraak is 25 feb. Ben dan bijna 16 weken, klinkt al een heel eind, alleen duurt het nog 5 weken whaaaaaaaaahahaha. Heb een onwijs leuk koffertje meegekregen met een hele stapel aan folders erin, een knuffelpopje, knuffeldoekje en wat monstertjes. Helemaal leuk! Daar kun je mij echt blij mee maken, suf hé hahaha. Hij staat nu nog even verdekt opgesteld in een tas op een stoel, half onder tafel. Die nieuwsschierige oogies van 8 en 5 zijn zeer allert op veranderingen hahaha. Heb vandaag van mezelf iets mogen kopen, heb een pyamaatje gekocht. En ik vond hem niet eens super leuk, ze hadden niks anders en wou perse wat hebben, hoe erg kun je zijn hahahahaha.

Ik ga ook ff zitten op de bank, ben moe, wellicht kan ik nog even een oogje dichtdoen. Lijkt me heerlijk.

@Val: gefeliciteerd met je kanjer!

@nieuwe meiden: welkom en gefeliciteerd!

Nou meiden.... later maar weer!
    Grtz FemR

6. Bolle Buik

Bolle Buik Actief lid

21 feb 2009
    281
    0
    0
    Hallo Aanstaande moeders in spe,

Klinkt gelijk al leuk he vind je niet??

Hier is het erg rustig op het werk dus kan mooi elke dag bijlezen jeetje wat kletsen jullie veel...
    Ik heb net een forolijstje besteld voor je eerste echo.
    Mijn eerste echo heb ik gehad vorige week woensdag maar volgende week heb ik me tweede termijn echo want vorige keer konden ze niet zo goed meten omdat de dooierzak ervoor lag.
    Als de echo volgende week ook goed is dan ga ik die echo in het lijstje doen en dan gaan we die aan mijn ouders geven en op die manier vertellen dat ik zwanger ben! Heb er nu al zin in...

Verder wil ook wel positiekleding maar heb nog geen tijd gehad om te winkelen en bij de H&M hadden ze niet zoveel.
    Nu lekker rokjes aan. Zit ook lekker.

Ik kan het niet allemaal meer onthouden wat ik heb gelezen.
    Misschien moet ik ook maar eens proberen met twee schermen zodat ik iedereen persoonlijk kan terugschrijven maar voor nu lukt dat even niet.

Iedereen met een mooie echo! GEFELICITEERD!

Groetjes Bolle Buik (Steeds meer en meer)

7. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Vergeet ik die foto's weer.... als mijn hoofd niet vast zit ;)

Ze komen in 3en: het bedje

Bekijk bijlage 43378

8. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
  9. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
  10. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Voor degene die de info nog niet hebben....
    Dit wordt allemaal gepimpt in champagnewit ;)

En nu ga ik op de bank ;)

11. Bolle Buik

Bolle Buik Actief lid

21 feb 2009
    281
    0
    0
    Oh ja nog een vraagje over buikbanden...

Ik heb er totaal nog geen ervaring mee maar vanaf wanneer kun je die gaan dragen ik ben nu net over de 9 weken zwanger als het goed is en ik heb wel het idee dat me buik al een beetje groeit maar om nu al een band om te doen voelt zo raar???

Vanaf wanneer gingen jullie een buikband dragen??

Groetjes Bolle Buik

12. Bolle Buik

Bolle Buik Actief lid

21 feb 2009
    281
    0
    0
    Hey FemR,

Leuk hoor zeker als je ze nog gaat schilderen!
    Mooi en leuk dat je het nu al in huis heb!
    Voor mezelf vind ik het nog een beetje vroeg maar stiekum zou ik het ook wel willen!! :)

13. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iltje, heeft de vk zelf bloed geprikt?? Dat lijkt me ook wel ideaal zeg! Balen dat je je zo beroerd voelt..

Chamaro, gefeliciteerd met je goede echo!

Lana1988, heel begrijpelijk dat je nu even wat afstand neemt hoor!! Lief dat je ons op de hoogte wil houden!

Koetje, haha volgens mij is het gelukt met twee schermpjes open! Oooh ik heb ook een enorme hekel aan die prikkies hoor..

Val, gefeliciteerd met je kanjer!! Ik heb ook nog niets nodig qua kleding of zo hoor.. no worries.. Vorige zwangerschap ook pas nodig vanaf 28 weken. En daarnaast is mijn baarmoeder blijkbaar nogal langwerpig waardoor ie sneller omhoog groeit dan naar voren.

Marijeee, pfff ik leef met je mee.. bij mijn zoontje is inmiddels "pavor nocturnus" vastgesteld.. is nijna 28 maanden, maar slapen.. het blijft een drama.. loop dus al ruim twee jaar met chronisch slaapgebrek op mijn tandvlees.. nachten lang heb ik wakker gezeten met hem.. Hoop dat hij wat sneller het licht ziet dan mijn zoontje!

Kiss87, hey! idd.. been a while.. leuk weer even van je te horen!

Babyblue, hoe ging het bij je ouders en gyn?

Oempje, welkom en gefeliciteerd!!!

Kapedi, je kan mij of Sinnamon een pb sturen voor de site :D

Chivay, ooh lekker "bedderen"!!

FemR, oooh leuk zo'n koffertje met spulletjes! Maakt de zwangerschap weer iets echter he.. Ben benieuwd hoe je meubeltjes eruit zien in champagnewit!

Lilly11, Luannie & Meicke, hoe waren jullie echo's?

Heb vanochtend ochtendje meegelopen op de PSZ.. pfffff ben helemaal brak.. wat een drukte met al die kids.. haha

14. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Zo, weer lekker thuis. Het beessie stond al op me te wachten en wilde graag eten!

@Dingetje: en dat 'moet' ik nou 2,5 dag per week (voordat ik moeder werd 4,5 dag). Druk, maar wel erg leuk! (en 't is idd gelukt met 2 schermpjes:D)

@Babyblue: hoe was het bij de gyn en je ouders?

15. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    @FemR: mooie meubeltjes trouwens! Ze zullen vast nog mooier worden in het champagnewit en dat voor maar 75 euro (toch?). Echt geen geld! Ga ook lekker op MP snuffelen na de echo:D!

16. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ook nog een kamertje in de aanbieding Koetje :D
    Is geel met oranje, maar kan uiteraar ook overgeschilderd worden ;)

17. mamaApapaT

4 jan 2010
    68
    0
    0
    Fysiotherapeut
    Alkmaar
    @ Cossy: jaaaaaa mooi he die DVD!

@ Oempje: welkom! Tja was al blij dat ik nu maar 4 pagina's had ipv 10/12 op mijn werk heb ik vaak te weinig tijd tussendoor!

@ Emmy, ik heb ook al zo weinig symptomen, soms wat rekpijn (of zijn het toch de darmen?) zucht,...ik wil me echo!

@ FemR: leuk! doe je alles champagne wit of komt er ergens nog kleur (zoals in accesoires ofzo)?

18. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    hey allemaal!
    ik vandaag onze 'smurf' opgegeven bij het kinderdagverblijf! wachttijd is een jaar... nou dan wachten we maar! hij/zij gaat maar 1 dag en ben flexibel, dus dan kan het waarschijnlijk eerder!

verder erg moe! vanavond op tijd naarbedje toe!
    liefs elisa

19. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    @Dingetje: nou ik probeer toch iets te vinden wat meteen naar mijn zin is, ik heb een hekel aan meubels overschilderen:). Maar toch bedankt dat je aan me denkt:D...

@buikbanden: ik ben ze bij de eerste rond 17 weken voor het eerst gaan dragen. Toen had ik pas een echte zwangere buik, anders vind ik het er nog niet echt uit zien (sorry)...

20. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    @Elisa: sjonge een jaar! Bij ons is er meestal nog wel plek op de woensdag en vrijdag. Ben ik blij dat ik vooraang krijg! Dat is dan ook het enige voordeel. De meeste mensen denken dat ik mijn dochter zo mee kan nemen naar mijn werk, das makkelijk! Nou, niet dus, ik krijg niet eens korting... Maar wel voorrang, dat is gelukkig iets. Maar dat is natuurlijk ook eigenbelang van mijn werkgever (anders zou ik niet kunnen werken!).

Deel Deze Pagina