Augustus 2010 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Conchita, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Marije veel plezier met het bekijken van andere auto.

Wij zijn ook bij verschillende zaken al geweest om te kijken naar een andere auto we hebben er wel al 1 op het oog maar willen nog eerst even verder kijken.

Naar wat zoeken jullie eigenlijk welk merk?

2. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Oempje ik ben ook nu even anders hoor hebben ze gelukkig personeel begrip voor.

Maar merk het idd ook aan mezelf.
    dus moeten ze maar even doorheen kijken.

3. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Goedemorgen,

Had gister ook mee zitten lezen met de 3 ling topic, ze zou om 16.00 gister een echo krijgen...Nu is het topic verwijderd. Er is een nieuw topic dat het waarschijnlijk een grapje zou zijn. Jammer werd net spannend.

Hier gaat alles zijn gangetje, moet pas om 1300 beginnen en mag strakies voor het eerst naar de VK, ben benieuwd. Leuke meubels FemR.

Fijne dag vandaag liefs

4. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Iltje, wat rot dat je weer moest overgeven joh!
    Blegh ik haat dat echt. Hopelijk verdwijnt de misselijkheid snel!

Wij kijken naar een Audi A6 avant maar vriend heeft nogal veel eisen dus moeilijk om er 1 te vinden die volledig naar wens is ;)
    En waar zijn jullie naar op zoek?

5. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    O dat is ook een mooie auto.

Idd hier ook idd vriendlief met veel eisen hahah.
    Wij hebben een mooie opel vectra nieuwmodel gezien station.

Maar willen nog even verder kijken.
    Maar naar merk precies zijn we niet op naar zoek.
    Maar gewoon wat wij mooi vinden en handig vinden en beetje aan de eisen voldoen van vriendlief.

Ja dat van de drieling was dus fake
    Wel triest als je zoiest uithaalt om aandacht te krijgen hoor.

6. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Meiden die vandaag een echo of afspraak hebben... veel succes..

@ marije: altijd leuk een nieuwe auto uitzoeken...

@ 3-ling topic: jeetje... was dat nep?? heb er ook zitten lezen... vond het eigenlijk wel een leuk verhaal... waren ook veel meelezers.. ach ja.. je moet er maar lol in hebben om zo te doen... :(

Hier ziekjes op de bank... Flinke keel een oorpijn... voel me echt slapjes... dus toch maar ziek gemeld...

7. 4days

4days Niet meer actief

Tnx dames! Helaas heb ik de echo pas om half 8 vanavond, dus zal nog even geduld moeten hebben...

Weer eens een nep topic? Pfff, sommige mensen komen echt aandacht tekort....

8. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Beterschap Lauw!

Voor de dames die vandaag een echo hebben of naar de VK gaan, veel plezier en hopelijk zien jullie allemaal wat moois!

Hier ook wer miseelijk, maar bij mij blijft het daarbij. Overgeven is wel vervelend.

Ik ga zo ff wat winkeltjes kijken met vriendin en vanavond komt me lieve kapper me haartjes weer knip knip doen, ook de kleine, zijn krulletjes zijn weer hard gegroeid.

Fijne dag allen!

9. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hallo allemaal!!

Vanmorgen lekker door de sneeuw gewandeld met de hondjes. Helemaal leuk!! Die gekken gaan nog steeds het water in brr.... mij te koud!!

Ik zit net een heel bericht in snel reageren in te tikken, was helemaal bij.... klik ik op het verkeerde tabblad.... voem... alles weg.... zucht..... Dus... ik begin maar weer overnieuw hahaha.

@mamaApapaT: ja er komen nog assesiores, maar ben er nog niet uit welke kleur. Ik vond oranje en appeltjesgroen erg leuk, maar felroze of felblauw ook.... moeilijk dus ;) Komt vast goed ;) De muren worden carameltinten, dus het wordt hoofdzakelijk een natuurtintenkamer hahaha.
    Er is idd een hyves, maar heb geen idee welk adres dat is, wellicht kun je hem op hyves opzoeken?

@Elisa: jeetje een jaar... dat duurt wel heel lang. Gelukkig ben je flexibel, dat scheelt een hoop!!

@Bollebuik: ben het met je eens hoor, ik vond het ook errug vroeg! Maar deze mensen gingen emigreren deze week, dus ze wilden het snel kwijt. Wat logisch is natuurlijk. Als ik keus had gehad had ik het pas met en week of 20 in huis willen hebben. Aan de andere kant... ik heb nu wel alle tijd om het op te knappen. Gaat best nog wat tijd in zitten en die kan ik nu mooi verdelen ;)

@dingetje: ja zo'n koffertje maakt het zeker echt. Leuk hoor allemaal! Heb ook maar even kraamzorg geregeld gisteren, ook niet onbelangrijk ;) Maar meelopen op de psz! Leuk!! Wil je daar gaan werken?

@Koetje: ja het wordt veel mooier dan het nu is hahaha, vind het een beetje vies kleurtje nml ;) Het moet of heel licht of heel donker zijn (hebben zelf in de hk koloniale meubels) en niet ertussen in hahaha. We hebben het idd overgenomen voor 75 euro... nou... echt geen geld dus!! Een flink mazzeltje!

@buikbanden: ik heb ze nooit gedragen, maar vind ze wel leuk. Maar ook pas bij een week of 20, als je echt iets te laten zien hebt ;)

@Dingentje: ja... het zal je maar gebeuren als je voor de 20 wk echo moet.... wij moeten voor die echo naar het zkh ivm de voorgeschiedenis. Mark heeft ook een verst. geh zus, dus mede daarom (en Emsee) moet dit in het zkh plaats vinden. Maar je zult er toch maar zitten.... lijkt me vreselijk!!

@Susan: gefeliciteerd met de echo!! Heerlijk dat het kleintje nu al eigenwijs is, belooft nog wat hahahaha.

@Marijee: heerlijk dat je moeder en zus aan je dachten!! Heerlijk zo'n spontane loempia! Ik hoop dat je zoontje vannacht beter slaapt! Dat soort spooknachten knap je niet van op.
    Leuk een nieuwe auto! Veel plezier!!

@Dolfijntje: geleficiteerd met de goede echo!! Heerlijk!!
    Wat fijn dat je je kindje het 1ste jaar mee kunt nemen!! Maar waarom maar 1 jaar? Moet het dan naar een ander kdv?
    En ja... de uitslag van de combi test... wat moet je dan doen....
    Als die negatief uit zou vallen doen ze altijd extra onderzoek hoor, meestal dmv een vruchtwater punctie, aan de hand daarvan kunnen ze het met zekerheid zeggen of het down heeft of niet. Maar ja.... wat doe je dan.... Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet zo goed weer.... Mijn man zijn zus is verst. geh. en als ik zie dat zijn ouders nu nog steeds zorg voor haar hebben.... Mijn man en ik komen allebei uit de geh. zorg, dus weten wat er allemaal speelt enz enz... weet ook niet of ik dit zou willen.... Komend jaar nemen wij de zorg over van zijn ouders en gaan wij e belangen behartigen van zijn zus. Weet niet of ik dit voor een eigen kind zou willen... weet niet of het er gelukkig van wordt..... Mensen wat een machtig moeilijk dillema.... Hoop dat we nooit (niemand hier) voor die keuze komen te staan!

@Iltje: vandaag wat minder chago? Kun je wel eens zo hebben hé, hoef ik niet eens zwanger voor te zijn hoor hahahaha.
    Ja was leuk bij de vk! Jammer dat ze nog geen hartje konden luisteren, maar ik was er al op voorbereid, dus viel niet tegen gelukkig ;) Bij de volgende afspraak ben ik bijna 16 weken, dus dan is het goed te horen ;)
    Het is idd een berg werk dat kamertje, maar het is ook super leuk om te doen! Vind het helemaal leuk ;) En is het nog goed gekomen met het aanrecht???
    Wat naar zo'n overgeefaanval.... gelukkig is het weer weg, maar fijn is het niet!

@Chivay: succes met het uitzoeken van een kdv! En heb geen idee wat het allemaal kost... Bij Esmee* werd het vergoed, was op indicatie en bij Pim achteraf ook want die had in het vruchtwater gepoept. En Isa is lekker thuis geboren, zou ik zo weer willen zo'n bevalling ;)

@Oempje: ja is leuk hé als het meteen veilig voelt bij iemand. Je moet toch een heel traject in met elkaar, is wel zo leuk als het klikt. Bij mijn praktijk hebben ze 4 vk's rondlopen, dus elke keer zal ik iemand anders zien zodat ik iedereen gezien heb voor de bevalling, hebben ze goed geregeld!
    En ja het is onze 4de, maar mag er helaas maar voor 2 zorgen. De 1ste is in mijn buik overleden tijdens de zwangerschap, was op de helft. Esmee* had allerlei afwijkingen, eigenlijk had ze een miskraam moeten zijn vertelde de arts, maar blijkbaar wilde ze heel graag en had veel kracht, sterk kind. Maar de afwijkingen werden haar helaas de baas. En na haar zijn Pim en Isa geboren in goede gezondheid. Het voelt nu ook echt als ons 4de kind, 2 hier, 1 in mijn buik en 1 net daarboven in mijn hart ;)
    Het kamertje doe ik idd zelf, vind het heel leuk om te doen! Mijn man helpt waar hij kan, maar hij is druk bezig met een studie dus daar zit en hoop tijd is. Maar vind ik niet erg, als hij maar helpt met verplaatsen en het kamertje verder leegruimen wat er niet in hoort te staan ben ik allang blij!!
    Lekker dat je zo lang betaald ouderschapsverlof op kunt nemen! Lijkt me heerlijk! Ik kan het ook opnemen maar dan niet betaald, ja.... dat gaan we natuurlijk niet trekken hahaha.
    Heerlijk die kapper vanavond! En wat leuk dat je kleintje krullen heeft!! Hoop ik ook iedere keer op, bij Isa is het een heel klein beetje gelukt hahahah heeft een beetje slag in haar haar. Hopelijk lukt het bij beeb ;)

@Val: heerlijk dat jij ook voorrang krijgt op het kdv! Zorg minder!

@Laartje: ik ben ook benieuwd hoe het kamertje gaat worden hoor. Het zit wel in mijn hoofd, maar het moet er ook nog uit haaha. En ik ben helemaal voor een duowagen, een tandem vind ik een geklungel! De duo's zijn idd breed, maar passen wel door deuren. Ik heb een mountain terrein gehad, ideaal! Zou hem zo weer nemen als het moest!! Je kunt ook even wat winkels afgaan en even uitproberen, gewoon even een baby lenen hahahaha.

@Spruit: je hebt nu je echo, spannend!!!!!!!!!!!!

@Kapedi: veel plezier bij de vk! Ik zal de meubeltjes weer showen als ze klaar zijn hihihi. Maf dat dat topic weer weg is, sommige mensen hebben aandacht nodig.....

@Lauw: beterschap!!!!

@Cossy: succes met wachten... hoop dat de dag niet lang duurt!!

Ik heb vandaag weer een hoop te doen en ik zit hier mijn tijd te verdoen... alles 2 x opschrijven... Moet nog rennen ook, moet de kids halen en moet nog plassen hahaha.
    Morgen een weekendje weg, heerlijk!! Dus nog even wat in huis doen! En inpakken niet te vergeten en oh ja... vanmiddag weer een middag in het zwembad doorbrengen, jippie... hahaha.

Nou meiden, goede dag vandaag!!

Grtz FemR

10. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Iltje.. Jakkie.. niet fijn dat spugen!

@ 3ling.. ja gek zeg.. foto leek een kopie te zijn toch via een andere site.. Jammer!

@ Lauw beterschap!! Het heerst geloof ik.. heb zelf keelpijn en hoor overal mensen die dit ook hebben..

@ FemR.. lekker zeg een weekendje eruit.. waar ga je heen?!

Hier gaat t wel ok :)
    Op flink hoesten en keelpijn na...
    Vanmorgen werd ik niet misselijk wakker.. lekker zeg!
    Helaas werd ik dit wel op mijn werk.. even een tijdje in de buurt van t toilet vertoeft.. maar het was vals alarm gelukkig..

Eigelijk moet ik gaan opruimen hier in huis! De kerstboom staat er gewoon nog! Gewoon niet het fut gehad om die te gaan opruimen! Gelukkig is het maar een kleintje ;) Dus het staat niet enorm belachelijk!

11. 4days

4days Niet meer actief

Hihi, wordt wel tijd voor die kerstboom inderdaad. :D

Pfff, ik ben ineens kotsmisselijk zeg! Gisteren en eergisteren ook al een beetje, maar vandaag is het helemaal erg! Gelukkig hoef ik nog niet over te geven ofzo. Ik vind het wel vreemd, in beide vorige zwangerschappen ben ik helemaal niet misselijk geweest, niet 1 dag. En nu ineens wel...

12. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Lauw wat vervelend dat je je zo ziek voelt.
    Heel veel beterschap. En hopen dat je je snel weer beter voelt.

Femr nee was vandaag op werk nog steeds chago.
    En nog pittig ook in discussie gaan met mensen dat vond ik nog het leukst vandaag.
    grrr luste ze rauw vandaag.
    Maar gelukkig was de misselijkheid en overgeven alleen vanmorgen de rest van de dag nergens las van gehad.
    En heel veel plezier van het weekeind.
    Geniet van de rust hahha.

chivay is idd niet fijn.
    Gelukkig niet meer zo vaak last van hahah.
    Kerstboom nog staan:$ die was bij ons 2 jan al weg.

Hier voor de rest drukke dag gehad op het werk.

Luste de mensen rauw vandaag.
    Denken altijd beter te weten.
    En uiteindelijk lul je ze onder de tafel.
    uiteindelijk heb ik maar even tegen iemand gezegt van o dus jij kan me baan wel overnemen.
    Nee dat wou diegene toch maar niet die wou niet in mijn schoenen staan omdat het toch een te pittig iets was.
    Nou wat zeur je dan.

nu heerlijk thuis heb ik er gelukkig niet meer zo last van.
    Lieve stief ma heeft een pan zelf gemaakt erwtensoep gebracht.
    Ik kan dat helaas zelf niet maken het mislukt altijd bij mij:)

Voor de rest weer last van me heup doe toch teveel op me werk.
    Morgen maar baas bellen dat ze moet komen om een babbel te maken dat ik toch even een stap achteruit kan doen en wie weet even een weekje vrij kan en mag nemen.

13. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Yes, we kunnen weer! Lag de site er alweer uit:x!

Ben vanaf gister een beetje onzeker... Ben namelijk gevallen, het was hier echt spekglad er wordt helemaal niet gestrooid op de stoep. Was lekker met de hond aan het wandelen en toen, flats, gleed ik zo onderuit. Ik schrok me kapot. Ik hoop dat de beeb er gaan last van heeft gehad...
    Vanochtend lekker gezwommen met m'n meissie. Daarna feestje gevierd nog voor haar verjaardag met haar vriendinnetjes (en de mama's zijn inmiddels mijn vriendinnetjes:D) van 'baby'zwemmen. Was echt gezellig! Toen ze aanbelden, had ik de buikband met daarop 'broertje of zusje van Tes' om en toen ze dat zagen waren ze superblij en verrast! Echt leuk die reacties!!!

@een 3-ling: sow, dan krijg je het druk! Maar wel een wonder dat dat zo spontaan kan en je kan niet anders dan er blij mee zijn! Al moet je het vast een tijdje laten bezinken... lees nu dat het niet waar was, leuk geintje :(!

@Susan: Gefeliciteerd met je goede echo!

@Oempje: ja ik rijd nu ook nog op mijn paard (ze is superbraaf dat scheelt). Bij mijn eerste heb ik tot 26 weken doorgereden, toen begon het toch niet meer fijn te voelen. Mijn zus heeft 3 dagen voor haar bevalling nog gereden (die is niet wijs!), heb er laatst nog foto's van gezien. Echt raar zo'n dikke buik te paard! Ik moet er wel bij zeggen dat mijn zus (en ik ook) zo'n 20 jaar rijervaring hebben en al 14 jaar op dit paard. We kennen haar dus door en door. Maar ik doe haar niet na (met 39 weken nog gaan rijden!).

@Laartje: ik ben ook aan het dubben over een duowagen/tandemwagen of toch een meerijdplankje of baby in draagzak... Gelukkig hebben we nog even idd!

@Lauw: beterschap!

@FemR: lekker, weekendje weg, veel plezier!
    Ben net ook op martplaats aan het rondkijken geweest. Ga misschien toch ook maar zelf aan de klus. Heb weer zulke leuke ideeen voor de babykamer.

@Chivay: heb je misschien toch een foto van jouw te koop-staande kamertje?

@Cossy: kan je het nog volhouden, het wachten? Veel succes en plezier vanavond! We zien het hier wel weer!

14. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Ja cossy helaas is niet elke zwangerschap hetzelfde.

Probeer steeds beetje bij beetje te eten dat je maag niet de kans krijgt om leeg te zijn dat wil ook wel helpen dat heb ik wel ontdekt eerst steeds misslijk nu onderhand de hele dag door kleine dingetjes te eten dat me maag toch niet leeg is en dat werkt bij mij perfect/

15. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Cossy, (je had gepost terwijl ik aan het tikken was...) vervelend dat je misselijk bent. Is het niet van de zenuwen?

16. 4days

4days Niet meer actief

Nou ik heb t al een paar dagen dus ik denk het niet, ben niet al heel de week zenuwachtig hahaha. (zo erg ben ik nog NET niet, al scheelt het niet veel :D )

Pff vreselijk dat wachten... Ik ga eens eten koken, misshcien gaat de dag dan wat sneller, hahaha!

17. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    He he,

Ik wou vanmiddag nog even posten maar ja, toen lag de site er wegens onderhoud uit.

De termijnecho zag er goed uit. Ik had beide oma's meegenomen en die zaten te genieten! De kleine Spruit is me een woelwater! Hij lag niet stil. Heeft tie van zijn vader! De lengte was 4,2 cm.

We konden al handjes en beentjes zien. Het hartje klopte maar we kregen het niet te horen (protocol is daar om pas na 12 weken te laten horen terwijl ik het in het zkh met 7 weken al wel had gehoord). Nu was echo bij huisartsenlab.

De echo-scopiste kon/mocht geen uitspraak doen over de termijn, dat moet de vk doen. Raar dacht ik nog, daarvoor ben ik toch naar hier gestuurd? Kan dus zijn dat ik nu weer op 10/6 zit. Maar dat hoor ik dus nog.

's Middags een orienterend gesprek bij de poppoli, de poli voor zwangeren die AD slikken. Minder leuk nieuws gehad. Ik moet in zkh bevallen omdat er ontwenningsverschijnselen bij de baby kunnen optreden na bevalling. Moet dan ook nog eens 48 uur onder observatie blijven. Volgens mij moet ik dan ook 48 uur blijven. Balen! Had thuis willen bevallen. Gyn liet me nog schrikken door te zeggen dat door mijn medicijngebruik er een mogelijk verband is met aangeboren hartafwijking bij de baby . Eerst zei hij het stellig: er komen hartafwijkingen voor bij gebruik van paroxetine, daarna keek tie op een andere lijst en daar stond dus genuanceerd dat er een verband kan zijn! Dat was even schrikken! Dat heb ik hem ook gezegd!

De 20 weken echo wordt bij mij nu uitgebreid en in het ziekenhuis gedaan.

18. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Vandaag voor het eerst naar de Vk geweest, hoop info gehad en ze probeerde het hartje te laten horen en gelukkig is dat gelukt, weer fijn... een teken van leven. Ook van de emesfene af dus dat is ook wel prettig.

fijne avond allemaal.

19. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gastouderopvang voor mijn zoontje, vind het ideaal.. dus als je vragen hebt.. shoot it :D

20. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    tis niet waar he... zo ziekelijk.. bij mijn vorige zwangerschap zat ook iemand in het topic die blijkbaar het hele verhaal aan elkaar had gelogen en helemaal niet zwanger was.. bah.. wordt daar zo boos van.. wie verzint zoiets??

Deel Deze Pagina