@ Leonizzie: welkom hier.. gefeliciteerd met je zwangerschap... probeer ervan te genieten... Hier zijn de klachten iets minder de laatste dagen... alleen mijn boobies zijn (naar tevredenheid van mijn mannetje) wat groter aan het worden... maar gelukkig niet echt pijnlijk..
hey meiden hier erge steken in mijn buik en misselijk... weet niet of het iets zegt.. ben zo bang dat t mis gaat, heb erover gedroomd!!! vanavond avondje naar bios xx elisa
ga ik maar niet vanuit! mijn man zei dat ik niet meteen het ergste moet denken, zo ben ik wel beetje.. doemdenker! liefs elisa
@ Elisa: als je zwanger bent kun je de gekste dromen hebben... en ze komen echt niet (allemaal) uit... Probeer je niet te veel zorgen te maken... Misselijkheid is goed...
is dat zo ja??? dat je meer en anders kan gaan dromen?? Droom veel meer dan eerst Raar hoor Elisa.. zo'n droom!
Ik droom ook veel meer. Maar ik denk dat dat komt, doordat ik nu minder vast slaap. Moet zo vaak naar de wc. Als je niet zo vast slaapt, je REM, dan droom je. Ik ken dat door mijn RLS (Restless Legs), dat is een slaapstoornis. Dat had ik vooral heel erg toen ik nog aan de pil was. Toen ik daarmee gestopt was, sliep ik opeens ook veel beter.
Goh... is daar ook een verklaring voor??? dat je zonder pil dan ineens minder last hebt van je RLS?? Ik slaap wat minder vast.. Dus klopt idd wel...
@ spruitnoordeloos, rood bij het afvegen kunnen veel dingen zijn. Is het meer geworden? knuff voor jou! @ Dingetje2, er is inderdaad een ander forum.. Ik heb me daar ook wel aangemeld. Maar ik vind het hier gezellig. Ik vind het ook prettig dat we nu steeds meer leden leren kennen, die in augustus uitgeteld zijn. Dr komen dr nog genoeg bij! Er is een ander forum opgezet omdat ze zwangerschapspagina onoverzichtelijk was!?!? @ Narcisje, knuff voor jou! Ik hoop dat de week voorbij vliegt voor je en dat het snel vrijdag is! @ Lauw, het lijkt me wel heel erg leuk, de 9 maanden beurs! Ik denk er ff over na, kej? Ohh ja mijn borsten zijn de afgelopen week flink gegroeid, merk het zelf.. en mijn vriend ook, haha! @ Leonizzie, gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier!! @ Elisa, knuff voor jou..
Zo, werkdagje zit er weer op!! Wel lekker gewerkt moet ik zeggen! Nu weer lekker 2 dagen vrij.. dus lekker genieten van mn zoon. Morgen gaan we naar een vriendin met twee kids.. Ik twijfel of ik het haar ga vertellen, hihi.. ik zie nog wel. Oohh heb trouwens echt last van mn darmen hoor, heb echt een opgeblazen buik, en heel hard.. Net alsof ik al 4 maand zwanger ben! Pff.. Heb vanmorgen een glas lauw water gedronken en een kiwi als ontbijt.. Maar nog geen ontlasting.. pff baal er echt van! Verder voel ik me helemaal happy Nog maals een hele dikke knuffel van mij, voor iedereen die het nu goed kan gebruiken! Liefs
ik ben vandaag al de etos in gedoken voor borstencreme! Hier zijn ze ook enorm gevoelig/zwaar.... begin maar vast met smeren!
@ Chivay: Er is volgens mij geen verklaring voor het verminderen van de RLS na het stoppen met de pil. Maar het is heel duidelijk minder geworden na het stoppen. Dus ik ga niet meer aan de pil straks. We bedenken wel wat anders. Nu al lekker smeren? Ik had de vorige keer spul van Zwitsal Mama gehaald. Ruikt zo lekker! Welke heb jij?
Das idd een heel goede reden om de pil mooi links te laten liggen... Omdat ik al aardig wat klachten had 4 weken geleden riep ik al heel hard... BAHH dat ontpillen! Ik verzin wel wat anders!! Tja... het was geen ontpillen... had zelfs meteen een ontzettend nette cyclus (first round hit hier) Dus ik durf wel weer aan de pil Ik heb ook zwitsal mama gehaald.. Ben echt een zwitsalfan ... heb de borstencreme gehaald omdat ik die al zo voel.. (en erg gevoelig ben voor straie) ook de buikcreme heb ik al.. maar die gaat even de kast in
Heerlijk geurtje he, Zwitsal. Mmmmm!!! Echt super hoor meteen de eerste ronde na de pil! Ik moest 4 maanden wachten op m'n eerste normale ongi! Die heb ik ook maar niet in m'n banner gezet... Dus voor mij... nooit meer de pil!
Grin.. ik ben gewoon niet meer ong geworden.. Alleen de normale stopweek... en daarna niet meer.. (nog ontzettend onwerkelijk hoor! Had voor me eigen gemoedrust al op een halfjaar tot jaar gerekend!)
Wat bij mij goed helpt is een bakje yoghurt met muesli en lijnzaad (bij de reformwinkel). Misschien helpt het ook bij jou wel.
@Kiss87: vannacht nog wat druppeltjes. Daarnet wat bruine slijmerige vlokken. Ik weet het echt niet meer. Had vanochtend nog het gevoel dat het goed zat en dan nu dit weer. Grr was het maar maandag.
hoi meiden! vannacht heerlijk geslapen en niet gedroomd (voor zover ik weet). zijn jullie ook zo moe? heb gevoel dat ik nog wel voor een maand kan slapen maar goed!! sorry hoor (ben beetje leek merk ik) maar waarom gebruik je borstencreme...? ik heb al E/F dus voor mij hoeft het niet heel veel groter, manlief heeft er natuurlijk geen problemen mee! hier nog lekker misselijk en af en toe kramp in buik. morgen om 8.30 uur VK bellen! heb er zin an, nu werken! liefs elisa ps, kiss: thanx voor de knuff!