Augustus 2010 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Conchita, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    mamaApapaT dat is vervelend idd.
    Maar idd net wat ze zeggen hoeft niet altijd iets te betekenen.
    Best veel dames hebben het ook gehad uiteindelijk een heel mooi echo gehad.

Maar idd ook vervelend dat je dan een gevoel heb dat je niet sirieus genomen word.

Chivay hoest drank mag maar met mate.
    Ik heb voor 2 weken terug dat ouderwetse hoest drank gehad met drop smaak.
    Maar kan geen kwaad bij de hoestdranken dat het mag.

Leonizzie. nee het is niet altijd al een zwakke punt geweest.
    En de ha heeft alltijd geroepen als je zwanger bent zou jij niet zo snel last van je bekken krijgen omdat ik best brede heupen heb.
    Nou maandag krijgt hij het te horen dus hij zal wel raar opkijken dat ik er ontiegelijk last van heb.

Hier even heerlijk geslapen op bed met kussentje onder me buik en tussen me knieen.
    En moest zeggen het lag heerlijk.
    Ik kreeg als typ zo klein kussentje onder me buikkie te leggen voor steun nou meiden het lach idd heerlijk.
    Je heb erook van die manden voor denk dat ik er toch maar 1 ga halen je kan ze later als voedings band gebruiken.

Nou wachten op onze visite.

2. 4days

4days Niet meer actief

Eventjes mijn bolletje showen hoor. :D :D
    Dingetje2 mag deze foto op de site??

3. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Ahhh Cossy, wat een knapperd!! ;)

4. 4days

4days Niet meer actief

Whahaha, ja echt het mooiste bolletje ooi! :p :p :p

5. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Oempje, is het erger geworden? Hoelang heb je dat bloedverlies nu eigenlijk? Je had wel een goede echo toch?
    Iig sterkte, zou er ook heel onzeker van worden hoor. Wat zeg ik? Ben ook zonder bloedverlies onzeker. Heb hier de hele week voor mijn echo zitten zeuern of het allemaal nou wel goed zou zitten.

Iltje, Das ook mooi dat hij "voorspelde" dat je er geen last van zou krijgen... Goh dan heb je er wel al snel last van. Hopen dat de therapie het een beetje kan stabiliseren/inperken, want we hebben nog zo'n tijd te gaan.
    Ik heb van een vriendin een hele mooie borstvoedingsband gekregen. Vond dat al zo'n echt zwangerschapskado! Zij is in maart uitgerekend en zei zij dat het echt een geweldig ding was als steun om mee te slapen of op de bank achter je rug als extra steun.
    Hij zit nog in zijn hoes, heb hem zelf nog niet gebruikt.

6. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Iltje.. echt balen zeg van je heupen.. Hopelijk kan de ha iets voor je gaan betekenen...

@ Elisa.. vervelend dat je zoveel moet gaan bloedprikken.. hopelijk blijkt het straks allemaal goed te zijn!
    Wel heel fijn dat je een extra echo krijgt!!

@ Marije en Iltje...
    Ik heb de hoestdrank toch nog even dicht gelaten..
    Bedacht me ineens dat een vriendin hetzelfde had gehad.. zware hoest, groen, ook astma... dus ben even in de telefoon geklommen.. Zij mocht toen ook niet de normale.. maar kreeg iets speciaal gericht op zwangeren..
    Morgen kruip ik even in de telefoon met de apotheek.. Kijken wat ze adviseren..

7. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Ah :) dacht al dat ik een reactie vergat!

Sorry Kapedi! Zwangerschapsdementie is hier vroeg begonnen...

Fijn zeg dat dat je er zo vroeg bij was! Ik wilde eerst zekerheid, achteraf natuurlijk niet slim... Maar verschillende KDV zeiden al dat ik zelfs vroeg was..
    Tja.. ik hoop dat ik wat geregeld krijg.. maar hier in de buurt zal er wel niet in zitten helaas..

8. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Zo'n voedingskussen heb ik nog van mn zoontje. Mn banaan noemde ik m altijd ;)
    Ik sliep ook altijd met mn banaan tussen mn benen :p Haha!
    Heerlijk hoor! Heeft vele functies dat ding!
    Nu nog niet gebruikt maar wie weet pak ik 'm binnenkort wel weer.
    Hoop alleen wel dat ik de komende tijd beter zal slapen als toen tijdens mn vorige zw.schap.
    Heb nachten wakker gelegen, wekenlang.. Gebroken mensje was ik dus al snel!
    Nou ja, als nu zoonlief eens lief gaat doorslapen dan hoop ik in ieder geval iets van slaap mee te pikken :)

Verder heb ik al dagen hoofdpijn, fijn die hormonen. Ook enorme last van mn nek, zit weer helemaal vast.
    Ben ook erg moe maar wil nog niet naar bed :p Zit zo lekker... Eigenwijs...
    Nou ja, het is gelukkig weekend!
    Hoop wel dat mn vent morgen op tijd klaar is op de zaak (zaak is open tot 13 uur maar vaak nog erg druk en dus pas laat klaar). Anders altijd zo zonde van ons weekend! Vliegt voorbij de tijd!

Nog maar een weekje en dan mogen we al voor de 2e echo, joehoeeeee!

Ohja kraamzorg heb ik nog niet geregeld. Ik wacht de 2e echo even af en daarna bel ik. Ik ga mn voorkeur doorgeven, de kraamverzorgster die ik had tijdens mn zoontje was echt een topmens. Hoop dat we haar weer kunnen krijgen!!

Fijn weekend allemaal!!! xx

9. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Marije haha, ik noem die ook een banaan.
    Zit jouw nek en schouder ook zo vast? ik heb vanaf het moment dat ik zwanger ben daar last van, misschien onbewust en soms heel bewust toch gespannen. Soms zit ik gewoon en voel ik die spier gewoon samentrekken en verzuren. Heel bijzonder al zoveel weken.

10. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    :) Dinsdag kom ik je volgen de 12 weken in Leonizzie!

11. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    hallo dames,
    vandaag intake gehad en heeel veeel informatie mee gekregen...
    over twee weken 29-1 eerste echo....
    ben zooo nieuwschierig en benieuwd.....ik wou dat het al zo ver was....
    x

12. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    cossy wat een prachtig bolletje.:D

chivay als de apotheek belt moet je is vragen naar dat ouderwetse hoestdrank met drop smaak.
    Dat morgen zwangere vrouwen zeker weten heb ik voor 2 weken terug gehad van de ha en apotheek.
    En het deed heel snel wonderen bij.
    Voor nu zou je eventueel een koppie thee met honing kunnen nemen om het te verzachten.
    En ha geeft me maar een door verwijzing heb me verzekering nagekeken krijg het volledig vergoed gelukkig.

En idd Leonizzie hoor heel veel fijne en goed berichten over de band.
    Dus daarom ga ik morgen maar ook is op stap om hem te halen.
    En idd balen van me heupen.
    Maar hoop ook indd dat het nu ff snel wat minder wordt.
    Volgens vk moest het minder gaan worden maar het word alleen maar erger.

nou 3kats nog even geduld hebben dus voor je echo.
    Nou fijn dat je veel goede informatie heb gekregen van de vk.
    De mijn zei je moet niet alles koekpraatjes geloven op internet de meeste zijn bakkepraat.

Hier net de visite weg het weer opgeruimd.
    pfff gelukkig weer rust.

hopen dat ik morgen niet weer zo vroeg wakker ben rond 5 uur dat ik nu wel wat langer mag slapen van me hormonen.
    Heb even toestemming gevraagd dus afwachten of me hormonen het toelaten:p

13. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    :) koppie thee is binnen... helaas werkt dat maar zo kort..
    Nadeel is dat het zo'n diepe vastzittende hoest is.. en lekker groen (im so sorry ;) ) Dus eigelijk bokst een theetje of een hoestdrankje daar niet tegen op..

Ik hoop dat je snel je verwijzing op zak hebt.. zou maar wat fijn zijn als je snel kan beginnen met fysio!
    ;) ik hoop dat je hormonen je lekker laten slapen! En anders moeten we ff wat hormonen wisselen.. ik doe aan coma-slapen!

14. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    nou zodra ik slaap dan slaap ik vast.
    Word drie keer per nacht wakker om naar de wc te gaan.
    Laatst keer wakker worden is dan om 5 uur.
    En als ik dan naar de wc ben geweest om die tijd en ga terug me bed in val ik niet meer in slaap.

En sweekeinds is voor mij echt de tijd om rust en slaap te hebben op dit moment heb ik dat echt nodig anders kom ik de week niet eens rond op me werk.

dus we wachten af.

15. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Ahh meiden, ik verwaarloos jullie echt he..
    wéér 3 dagen nix van me laten horen, maar ik heb dr gewoon geen tijd meer voor!
    Naja, heb afgelopen week meer dan 40 uur gewerkt en ben gewoon bekaf. Ook hebben we een logeé. Beste vriendin van me, woont hier 1,5 uur vandaan.. En om de zoveel weken logeren we bij haar & dr vriend en nu is ze hier. Dr vriend is op oefening in het buitenland.

Maar in ieder geval, wilde dus ook het huis schoon en aan kant hebben.. Dus helemaal geen tijd gehad om hier te babbelen!
    Maar de logeé slaapt nog, manlief ook.. Zoon ligt op de bank dora te kijken.. Dus lekker even een momentje voor mijzelf.

Op het werk heb ik het verteld !!!
    Ohh wat reageerde iedereen toch leuk, heerlijk!
    Ook mijn 2 (vrouwelijke) bazen & mijn leidinggevende waren dolenthausiast! Ook vonden ze het knap van me dat ik het zo lang stil heb kunnen houden.

Morgen 12 weken, echt voorbij gevlogen, was bij mn zoon helemaal niet zo! Maar nu gewoon echt niet continu de tijd om aan het zwanger zijn te denken...
    Maar ohh de bandenpijn is echt begonnen, naar gevoel hoor!!
    Verder gaat het zooo goed, misselijkheid is weg, hoera!

Dinsdag eindelijk de 1e echo, zo spannend, echt zin in!

Liefs Kiss

16. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Goedemorgen allemaal,

Hier het het weekend alleen begonnen. Mijn man is op voetbalkamp. Hier ook last van slecht slapen door het vele plassen snacht, advies gekregen niet teveel drinken voor het slapen gaan, maar heb zo`n droge mond telkens.

Wat fijn dat de eerste dames als de 12 weken voorbij zijn. Chivay nog even dan ben jij er ook eindelijk. Hoop dat je toch nog aan de beurt komt wat betreft de wachtlijst.

Gister heb ik op mijn werk verteld dat ik zwanger ben. Had mijn beoordelingsgesprek en vond na de uitslag van supergoede medewerker het wel tijd om het te zeggen. Mijn contract loop eind april af en ben nummer 4 die zwanger is dus kneep hem wel een beetje. Gelukkig waren ze superblij en moest me geen zorgen maken over mijn contractverlenging en het daarna partime werken. Druk gemaakt voor niets.

Lieve allemaal fijn weekend, ik ga straks lekker shoppen met mijn moeder voor nog een leuke positiebroek en/of rokje.

xxx

17. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    @Lilly: gefeliciteerd met je goede echo!

@Cossy: Super, ook een goede echo! Fijn hoor! En wat lief dat je over 2 weken weer mag. Hoe gaat het met de misselijkheid? Ik ben ook ineens (vanaf gisteren) misselijk! Gelukkig niet hoeven overgeven, maar wel constant het gevoel dat te moeten doen... Bij mij komt het ook (nog niet) door de zenuwen:p.

@Sinnamon: wat stom dat ze de afspraak niet in de agenda hadden gezet. Wel fijn dat je toch tussendoor mocht.

@Chivay: oeps, ja bedoel Dingetje idd:)...

@Dingetje: heb je toch een foto van je te koop-staande kamer?

@Leonizzie: kraamzorg al vol tot 8 augustus? Zo, das ook wat:$! Gefeliciteerd met je 12 weken!

@mamaApapaT: kan me goed voorstellen dat je onzeker bent en je niet begrepen voelt. Ik hoop dat alles goed zit...

@Oempje: balen zeg... Ik hoop echt dat je maandag een mooi spartelend kindje te zien krijgt!

@Kapedi: fijn dat je je geen zorgen hoeft te maken over je contract. Veel pezier met shoppen!

Ik heb 'het' gister ook tegen mijn leidinggevende gezegd. Ze was heel blij voor ons en had het al een klein beetje verwacht zei ze.
    Gisteravond belde mijn vader, een goede vriend van mijn ouders is overleden. Ben er echt helemaal van ondersteboven. Hij was nog maar begin 50 en net opa en 2e kleinkind op komst. Echt vreselijk!

18. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ koetje: fijn dat je werkgever blij voor je was.. altijd weer een opluchting... maar verder heb je geen goed nieuws.. jeetje.. dat is jong... en bijna opa van de 2e... pfff... sterkte...

@ Kapedi: wat fijn dat het geen probleem is voor je contract verlenging... zo zie je maar weer... er bestaan ook een hele hoop lieve bazen... (en natuurlijk supergoede werknemers)

@ Kiss: morgen ook al 12 weken... lekker... geniet van je logee... samen gezellige dingen doen..

@ iltje: ellendig is dat he.. dat nacht plassen.. Hier moet ik er ook zeker 3 x uit snachts... pff de nacht kruipt dan voorbij... Heb zowiezo nu erg veel slaap nodig... daardoor krijg je gewoon een tijdgebrek.. hihi

@ Chivay: Hier ook zo'n vastzittende hoest... vannacht was het zo erg met hoesten dat ik uiteindelijk moest overgeven.. bleggg... en niets helpt er echt tegen... die slijm zit gewoon te vast...

Sorry meiden die ik niet heb genoemd.. er wordt ook zo veel geklept.. hihi... wel erg gezellig natuurlijk..

19. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    zo ik ben er ook weer na een poos zonder internet te hebben gezeten! Wat heb ik dit gemist zeg!
    Zal zo eens wat terug gaan lezen....

20. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Lauw... ik heb nu gebelt met de apotheek en de Vlos...
    Ik mag de Tussistin siroop gebruiken.... mocht het maandag nog niet voldoende gedaan hebben ff met de huisarts bellen..

Deel Deze Pagina