Pfff wat een ***nacht gehad zeg! Mijn zoon werd om 3.30 uur wakker, heeft ie al 2 jaar niet meer gedaan. Pfff hij wou niet meer slapen, was helemaal radeloos.. Uiteindelijk heb ik hem beneden voor de tv gezet een kwartier, toen vroeg hij om een boterham, toen hij die op had wilde hij weer naar bed. Dus voordat ik weer in bed lag, bah! En vanmorgen om 8.00 uur wassie weer klaar wakker, ik ben echt kapot nu! Ben het echt niet meer gewend om er snachts uit te moeten hoor! Ben benieuwd hoe dat straks allemaal gaat, ik hoop dat mijn zoon gewoon zal doorslapen als de baby 'snachts wakker word. Tegen 11.00 uur naar een vriendin, als we daarna thuis komen, kruipen we beide nog even in bedje denk ik!! Liefs
kiss, vervelend he die gebroken nachten, wij zijn het gewend onze zoon van 15 mnd wordt iedere nacht nog een keer wakker, hij wil dan een flesje melk die hij echt niet meer krijgt...maar voor hij het opgeeft zijn we vaak alweer een uur verder....... spruit noorderloo......spannend zeg, sterkte en succes met wachten op maandag hier gaat het wel goed, weinig klachtjes. af en toe nog een beetje misselijk en heeeeeeel veel last van maagzuur, toch de cola maar eens laten staan? zo ga eens kijken als grote en kleine man wakker willen worden.... fijne dag allemaal
Hou op over gebroken nachten... mijn zoontje is een echte huilbaby geweest en doorslapen staat niet in zijn woordenboek. Al moet ik afkloppen dat het sinds een weekje of 6 beter gaat. We zitten nu met hem bij jeugdzorg. Het lijkt erop dat hij pavor nocturnus oftewel nachtangst heeft.. Hij is inmiddels ruim 2.. ben helemaal brak, heb serieus chronisch slaapgebrek hoor.. We hadden altijd in ons hoofd een klein leeftijdsverschil, maar door die nachten moest ik écht niet aan een tweede denken.. Ik hoop dus echt op een slaapwondertje de volgende baby!
Hier ook vorige week een positief testje nu hopen dat het allemaal goed gaat. De dokter heeft me op 11 augustus geprikt als datum... nog een lange weg te gaan. Maar gefeliciiteerd allemaal !!
@ Maja: gefeliciteerd.. kom gezellig mee kletsen... leuk... @ Kiss: balen zo'n nacht... hopen dat dat eenmalig was... enne vanmiddag maar lekker je mandje in... Ik heb vannacht voor de eerste keer sinds 2 weken echt goed kunnen uitslapen... hihi werd pas om 11:30 wakker van de wekker.. heerlijk... had het echt nodig... Normaal werd ik tussen 5 en 7 wakker en kon ik niet meer slapen... en dan om 10 uur al weer erg moe zijn... niet handig dus...
Maja, welkom en gefeliciteerd! wil je ook op het lijstje? Lauw, oooooooh ik=jaloers! ik kan me dergelijke uitslaaptijden niet eens meer herinneren
@dingetje2 ja graag als dat kan @rest: dank jullie wel! dus ik ben niet de enige die slecht slaapt... de oorzaak ligt bij mij meer bij het plassen... in het weekend klokslag 07:00 uur moet ik naar de wc om te plassen en door de weeks rond 4:00 s nachts ... snap je niet heel irritant hihi
Spannend dat bellen morgen! Laat je weten hoe en wat?? Ik ben ook begonnen met smeren.. Omdat ik erg gevoellig ben voor staie... Niet heel intensief nog.. maar zo heb ik in ieder geval het idee dat ik er iets voor doe Misselijk ben ik alleen 'savonds af en toe een beetje.. Behalve moe, borsten zijn gevoelig en af en toe wat drukgevoel in mijn buik of kramp voel ik nog weinig..
Hier nog iemand die zich "voorzichtig" aanmeld op de augustus 2010 lijst, zo rond 15 augustus zou de planning moeten zijn...
Allemaal van harte met jullie zwangerschap! Ook ik kom voorzichtig meegluren, want na 1 jaar porberen is het ons dan ook gelukt! Uitgerekend eind juli/begin augustus volgens de vk. Spannend!
Ik vind het ook super spannend allemaal... vind het wel jammer dat ik nog niet zoveel kwaaltjes heb daardoor lijkt het allemaal een beetje onwerkelijk :x maar aankomende vrijdag naar de HA en 30 december voor de eerste echo.... ... heb vandaag nog een keer een testje gedaan haha geloof er niets van .. hebben jullie dat ook?
Tigger, Maja & Saschah welkom! En gefeliciteerd met jullie zwangerschap.. Owhh mijn boobs, woow wat zijn die gevoelig :S... ze groeien als kool, word van de week maar eens een nieuwe bh aanschaffen! En heb af en toe felle steken in mn ... Wel pijnlijk, denk dat het met het groeien te maken heeft!? broeken gaan ineens een stuk strakker zitten. Mn darmen schuiven duidelijk een stuk op, naar boven.. Vanavond 10-minuten gesprek op het kdv van mn zoontje. Ben benieuwd of hij zich gedraagt Liefs Kiss