Augustus 2010 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Conchita, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ Bolle buik, Super!! Gelukkig een goede echo. We schelen trouwens 1 dagje ;)!

2. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    @Luannie: toch leuk dat je nog een echo krijgt, misschien zijn het er toch 2:)!

@Marije: Aha, dus een speelparadijs voor kids, leuk! Alleen jammer dat je niet bent geweest, volgende keer beter. Vanaf welke leeftijd is Ballorig geschikt?

@FemR: fijn dat jullie een leuk weekend hebben gehad. Je had idd weer een hoop leesvoer:D!
    Ik weet eigenlijk niet of ze je buikspieren doorsnijden bij een ks, zou ik ook wel willen weten... Ik weet wel dat je bij een tweede vaak eerder een buikje krijgt. Is bij mij ook het geval.

@Kiss: ik vind je echo echt wel duidelijk, knap kindje hoor! En een mooi buikje al!

@leonizzie: wat fijn, een goede echo en nekplooimeting! Jullie hebben er vast van genoten, 3 kwartier nog wel!

@mama van Marit: welkom hier! Ik hoop dat de echo goed is!

@Cossy: Balen dat je je zo rot voelt, ik miste je al steeds hier. Ik snap je best hoor, het is nog maar zo kort geleden dat het bij jou misging en dat bij 16 weken. Het blijft toch onzeker, zelfs tot het eind van de zwangerschap. En dan krijg je nog de bevalling en daarna heb je de rest van je leven zorgen over je kind... Waar beginnen we aan:p? Nee, het is het allemaal waard, maar het blijft een wonder als alles goed mag gaan...

@Laartje: leuk naar Disney. Wil ik ook een keertje naartoe, als de kids groter zijn denk ik.

@krumpie: welkom hier en gefeliciteerd! Zo, dat was een verrassing voor jullie. Het zal druk worden, maar wel erg leuk hoor zo weinig leeftijdsverschil!

@Bolle Buik: super, een goede echo, gefeliciteerd! Veel plezier vanavond!

Hier lekker op de bank geploft. De hele ochtend met mijn moeder en zus in de stad en over de markt geslenterd. Was gezellig, maar ben nu doodop. Moet alleen hoognodig het huis poetsen, maar heb echt geen puf... Toch moet ik echt even wat doen want morgen kan ik ook niets doen en vrijdag moet ik weer werken... Morgenmiddag ga ik naar de crematie van die vriend van mijn ouders, zal wel moeilijk worden. Vooral nu ik al om alles moet huilen.

Nou, ik ga een poging wagen...

3. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    bolle buik, is toch super?! gefeliciteerd!

onze echo was ook goed! de kleine lag lekker te stuiteren in mijn baarmoeder! hebben datum wel van 6 naar 11 augustus gezet! vorige week was ie al kleiner en nu had ie grootte van kindje van 11 weken. maar goed, alles was goed!

heb mezelf wel voorgenomen minder op forum te komen (sorry meiden) omdat ik de minder goede verhalen niet los kan laten... dan blijf ik erover na denken en ben ik bang voor ons kindje.
    ik check het wel af en toe hoor! liefs elisa

4. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Gaaf al die mooie echo verhalen!! Voor mij duurt het nog effekes (4feb) voordat ik Knut (onze werktitel) weer mag zien.
    Hier gaat verder alles goed. Heb nog geen problemen met mijn broeken of iets dergelijks. Moet uberhaupt maar eens gaan uitzoeken waar ik hier positiekleding kan kopen. Voor je het weet loop ik in een hele schattig Duits zwangerschaps dirndle!! hahahaha. Fijne avond allemaal!!

5. nikky

nikky Niet meer actief

wij hebben vandaag ook weer een goede echo gehad, ik ben precies 12 weken, dus 4 augustus blijft staan als uitgerekende datum
    over 4 weken weer een echo en 16 maart de 20 weken echo....

cossy dikke knuffff voor jou

meiden met goede echo's gefeliciteerd
    voor de meiden met slechte echo's heel veel sterkte

6. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    O wat zitten er mooie echo's tussen dames!!! Ik belde vanmorgen voor een afspraak voor de termijnecho en mag morgen al langs! Spannennnd!

7. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    @ Bolle Buik, wat leuk zeg!! :D

@Sinnamon, wat spannend!

Het is zooo mmoeilijk om het hier bij te benen:S hahah!!

8. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    @Mama van Marit: Welkom!

@Leonizzie: gelukkig was het allemaal goed! lekker naar je prutsje gekeken en wel 3 kwartier!:D

@Krumpie: welkom!

@Emmyx : veel plezier bij de vk morgen!!

@BolleBuik: Ook lekker genoten van jullie echo! Fijn dat alles goed was en veel plezier met vertellen!!

@Marije: jammer dat je niet meer naar Ballorig bent geweest! Mijn zoon vind het altijd helemaal geweldig

@Koetje: Ballorig werd voor mijn zoon pas een beetje leuk toen hij een jaar was ongeveer, je hebt bij de meeste wel een gedeelte voro de hele kleintjes, met zachte kussens en leuke speeldingetjes, echt heel leuk vind ik. Nog gelukt met poetsen;)

@Elisa: Fijn dat jullie ook een goeie echo hadden! En kan me wel voorstellen dat je voorlopig ff wat minder voelt, ook ik heb moeite met de slechte verhalen, laat het ook slecht los!

@Nikky ook weer een goeie echo!! mooi zo!

@Sinnamon: Zo dat is snel!! veel plezier morgen!

@Cossy: ook begrijpelijk van jou dat je wat minder komt, zal wel heel moeilijk zijn voor je! Maar ja het is toch logisch dat je naar de 12 weken een beetje leeft omdat het toch de kans flink verminderd...Er blijft altijd een klein kansje tijdens de hele zwangerschap dat het misgaat..En dit zijn toch kleine mijlpaaltjes elke keer. Hopelijk blijf je wel lekker meekletsen!

Zo ik voel me beroerrrrrrrrrd vandaag, mega moe, last van mijn hoofd, keel blegh! MIjn zoon is ook ziek, die begon opeens heel erg te hoesten zondag en 's avonds koorts en hij heeft nog steeds koorts:( met op en af gaat het, morgenmiddag maar eens naar de dokter, volgens mij heeft hij een oorontsteking...weeral! 3 weken terug ook al toen heeft hij antibiotica gehad, zal hij nu niet meer krijgen...zoo zielig, hij heeft zo'n pijn:(

Nog een weekje dan wij weer echo!!!:D

9. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Iltje... pf, wat vervelend zo dubbelop.. bekken en banden! Hopelijk kun je goed in gesprek met je arboarts.. veel sterkte ermee!!

@ Koetje.. wat fijn dat ze op je werk zo leuk reageren!

@ Luannie.. grin wat leuk die extra echo! Lekker nog een keer gluren!

@ FemR...
    Fijn dat je zo'n lekker weekend weg gehad hebt!!!!
    nee wij hebben niet echt een noodoplossing voor de kinderopvang.. mijn ouders wonen ruim een uur weg, en zijn ouders 40 minuten.. Maar hebben via 1 kdv misschien geluk omdat ze nieuw zijn, en nog korte wachtelijsten hebben.. als dit niet lukt gaan we richting gastouderopvang kijken..

@ Kiss :) Wat een mooie echo zeg.. wat een verschil zit er al tussen mijn 10w3d echo en die van jou! We schelen een dag.. echt gek om te beseffen dat onze kleine ook al zover is!!!
    Hoeveel cm is jullie kindje nu?
    Enne mooi zeg je beginnende buikje!!

@ Leonizzie... gefeliciteerd met de goede uitslag van de nekplooimeting! Wat heerlijk zeg om 3 kwartier te mogen kijken!

Ik ga regelmatig op de weegschaal staan nu.. vooral omdat ik in het begin 2.5/3 kilo ben afgevallen.. Ben nu dus in de gaten aan het houden wanneer het weer de andere kant op gaat..
    Maar sinds 3 weken een stabiel gewicht hier..

@ Mamavan Marit & Krumpie ... Gefeliciteerd & welkom hier!

@ Cossy balen dat je je zo beroerd voelt.. ik hoop dat het snel minder wordt!! Snap goed dat je t moeilijk vind.. die 12 wk verhalen...

@ Laartje... Lekker zeg! Disney :).. Hebben wij vorig jaar gedaan.. echt leuk geweest!

@ Emmy X... Wat balen dat je weer moest spugen! Hopelijk 1malig!!!

@ Bolle Buik... Gefeliciteerd met je goede echo!!!!

@ Elisa... wat fijn weer een goede echo!!!
    En gewoon doen waar jij je goed bij voelt! Als dat wat minder hier komen is moet je dat vooral doen!!

@ Kris ;) haha.. Ben heel benieuwd hoe je duitse zwangerschapsoutfit eruit gaat zien ;)

@ Nikky... Gefeliciteerd met je goede echo! Wat fijn al die goede echoberichten!

@ Sinnamon... Dat is snel zeg ineens! Veel succes morgen!!!!

@ Val... pfff dat is sneu zeg... zo naar oorontsteking bij zo'n kleintje! Hopelijk voelen jullie beide je snel beter!

Hier zijn de papieren van de kraamzorg vandaag binnen gekomen :) Leuk hoor... snel ff invullen en weer terugsturen :)

Verder gewoon zo'n gangetje hier... nog steeds eigen kleren, nog steeds erg moe... Misselijkheid lijkt nog steeds echt weg te gaan nu... Maar heb vandaag de proef op de som genomen door iets te eten wat de vorige 2 keer mis ging smorgens ;)
    Dus morgenvroeg kom ik daarop terug haha..

Zijn jullie al aan het kijken naar kinderkamers?
    Wij willen graag een strakke simpele witte... maar hebben al door dat die niet zomaar te vinden zijn! (lades in de commode, en geen hoogglans) Of ze zijn meteen harstikke duur!
    Iemand nog tips voor sites of winkels met goedkopere leuke basic kamertjes?

10. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ lauw, ja klopt wel van dat buikje, je ziet het al wel bij mij..
    Maar komt volgens mij omdat het mn 2e is, groeit het wat harder.
    Gister heeft de verloskundige gevoeld en de baarmoederrand was al wel te voelen, maar daar waar mn buikje zichtbaar is, zit de baarmoeder nog geeneens, hihi.
    Dus inderdaad opgezette darmen of iets, maar maakt mij nix uit, lijk in ieder geval steeds meer zwanger.

@ Leonizzie, moest gisteren bij de vk op de weegschaal, 1 kilo lichter dan 4 weken terug bij de vk. Ben dr wel blij mee..
    Bij mn vorige zwangerschap was ik rond deze tijd al 4 kilo aangekomen namelijk.

@ cossy, heel begrijpelijk meid, knuff voor jou!

@ laartje, ohh lekker zeg naar disney!

@ FemR, heb helemaal niet zo een smal lijf hoor!! was dat maar waar ;) Heb echt wel teveel kilotjes. Maar wel een leuk compliment, hihi.

@ Krumpie, gefeliciteerd! en welkom hier!

@ EmmyX, dat van die tanden viel mij ook op bij mn echo, volgens mij zijn dat echt de kaakjes ofzo, echt schattig, hihi.

@ bolle buik, heerlijk zeg zo een goede echo!

@ Elisa, fijn dat je een goede echo hebt gehad.

@ Nikky, leuk, wij mogen beide op 16 maart voor de 20-weken echo!

@ val, weer je kindje ziek, zo sneu is dat!

@ Chivay, ons kindje was gisteren 6,3 cm van kruin tot stuit! Lang al he? hihi.. Dan de beentjes er nog aan..
    Dus jullie kindje ook zo ongeveer..

11. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Zo meiden, ben weer bij.

Morgen en overmorgen weer werken, en dan alweer weekend.. Time Fly's..

Hier gaat alles prima, kan nu ook met zekerheid zeggen dat de misselijkheid weg is, hoera! Moet nu wel een beetje opletten met eten, want ik weet dat ik dubbel zo hard aan kom nu.

Met mn zoontje gaat alles wel goed, hij is alleen super verkouden.. zo sneu! Gelukkig is mn vriend morgen een dagje vrij, dus die heeft lekker een papa-dagje morgen, hoeft onze zoon niet naar het kdv.

Fijne dag morgen allemaal!

Liefs Kiss

12. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    :$ dr zijn al oktober 2010 mama's :$

Tijd gaat echt snel hoor!!

13. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Kiss.... 6.3 cm al... Ohh jee wat gaat dat snel zeg :)
    Zo'n vreemd idee dat er al zo'n groot kindje in je lijf zit.. En in mijn geval dat je er aan de buitenkant ook nog niets van ziet!

Enne.. wat fijn die papadag... dat scheelt toch absoluut wanneer je zoontje niet fit is... fijn idee hoor!

:$ oktober alweer! Tjee wat gaat dat hard...

Hier vandaag heel brak wakker..
    Kon gisterenmiddag en avond 2 keer mijn ogen niet open houden, wat dus savonds weer als gevolg had dat ik niet makkelijk in slaap kwam.... Nu echt niet vooruit te branden, ben zo moe..

14. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Huh oktobermama's al! Ik heb het gevoel dat wij nog zo 'vers' zwanger zijn! Wel leuk hoe de tijd gewoon door gaat terwijl wij zo in het 'nu' bezig zijn met onze buikjes en echo's.

Ik lig al sinds vanmorgen vroeg wakker... ben best zenuwachtig! Dus ben er maar uit gegaan en vanalles gaan doen, en even achter de pc :)

15. 4days

4days Niet meer actief

Bedankt voor jullie lieve berichtjes dames, voel me alweer wat beter. Die hormonen, aaagh! ;)

Ik denk dat wij de Quinny zapp gaan aanschaffen, heeft iemand daar ervaring mee? Ik vind hem er leuk uitzien en hij is ook lekker klein op te vouwen. (formaat paraplu!!) En al te koop vanaf zo'n 140 euro.

Deel Deze Pagina