Augustus 2010 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Conchita, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamandy

mamamandy Actief lid

27 aug 2008
    250
    0
    0
    kerkrade
    er komen steeds meer zwangere bij
    alereerst gefeliciteerd allemaal
    en veel klets plezier

2. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    Net de VK gebeld. M'n eerste afspraak is op 30 december om 10.45. Nog net in dit jaar!

3. maja2

maja2 Lid

8 dec 2009
    65
    0
    0
    Hey dan heb ik ook mijn eerste afspraak bij de VK :) ik moet om 08:30 uur

4. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    en ik ook de 30ste maar dan om 13.00 uur bij vk en op 4 januari avond bij echocentrum, is hier apart. eerst had ik daar afspraak op 15 januari maar ze zie dat ze dan ook wel wat konden zien, is omdat ik het niet kan geloven en eigenlijk zekerheid wil..
    Dingetje wil jij dat aanpassen op overzicht dat ik naar VK en echo ga?

De rest die nieuw is: GEFELICITEERD!! gezellig!!

5. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha! Ook hier een augustus mama, ik kom even overwaaien vanuit het andere topic bij "ik ben zwanger".
    Vanochtend voor het eerst bij de HA geweest, maar werd daar niet veel wijzer van, behalve dan dat hij het heel leuk voor ons vindt...
    29 december naar de vk, dus dan zien we wel weer verder. Voel me verder prima, wel zwanger, maar zonder misselijkheid vooralsnog, dus da's fijn.
    Leuk hoor, allemaal in augustus in de hitte een baby krijgen.. dat zal me een klus worden! Iedereen heel veel succes!
    Liefs Annette

6. conijn

conijn Bekend lid

24 okt 2008
    691
    0
    0
    INBRAAK

Wow augustus 2010 mama's. Ik ben officieel een augustius 2009 mama, maar onze uk is op 23 juli geboren. Ik weet nog hoe het voelde hoor vorig jaar!! Wat gaat de tijd toch snel.
    Een hele fijne zwangerschap jullie allemaal en ik hoop op een vlotte bevalling en mooie jongetjes en meisjes!!

Liefs Conijn

UITBRAAK

7. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Alle nieuwe meiden, welkom!

Hier niet veel nieuws, Zoon heeft weer goed doorgeslapen.
    We gaan nu ff douchen en dan ff langs de winkels wandelen.

Liefs

8. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    hmmpf vandaag een baaldag.. morgen is de zwangerschapsduur dat ik vorige maand een vmk kreeg.. zit er zo tegen aan te hikken.. dacht.. doe een CB test met indicator hoever je bent... staat er "zwanger 1-2"... ben zo bang dat het weer niet goed gaat.. had gehoopt op "2-3" nu..
    wel ging hij binnen een halve minuut al naar "zwanger" en pas 2 minuten erna gaf ie de duur aan..
    Wou de vk bellen, maar woensdag is secretariaat er niet.. morgen en vrijdag moet ik werken.. kijken of ik sneaky tussendoor kan bellen of zo..

9. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    @ Dingetje: Ik snap helemaal hoe je je voelt. Probeer je alleen niet teveel aan zo'n test op te hangen. Het gaat er meer om, hoe je je voelt. Was het de vorige keer toen begonnen met bloeden en buikpijn enzo? Of kwamen ze er pas later achter dat het gestopt was met groeien? Want anders voel je het denk ik wel aan je lijf.
    En houd de moed erin! Je hebt je portie wel gehad vind ik!

10. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, begon ineens te bloeden en dat werd al snel heviger met buikpijn... dus ja.. geen bloed geeft moed zullen we dan maar zeggen he ;)

11. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    Nou precies, dat geldt ook voor mij! ;)
    En ik probeer dat toch maar aan te houden.
    Hoewel ik dan toch ook weer bang ben, dat straks bij m'n eerste echo niks te zien is. Slaat eigenlijk nergens op, maar goed.

12. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoe kwam jij erachter dan? Via een echo??

13. tis

tis Actief lid

28 okt 2009
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal!!!
    Als alles goed gaat word ik ook een augustus mama!
    Leuk leuk leuk!!!

14. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tis, welkom en gefeliciteerd!!!

15. spruitjuh

spruitjuh Lid

10 nov 2009
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    pff...de onzekerheid...
    kan niet wachten tot de 28ste, dan hebben wij een afspraak vij VK. Is het standaard dat er met +- 8 weken een echo wordt gemaakt of moet je daar om vragen??
    Ik wil dan wel weten of alles ok is

groetjes,

16. spruitjuh

spruitjuh Lid

10 nov 2009
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    TIS: welkom :)

17. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    spruitjuh,
    wij gaan met 8 weken naar vk en dan week later (omdat ik dat perse zo wilde) hebben we echo maar normaal (dat zei onze vk) is dat bij de 10 weken!!!

18. spruitjuh

spruitjuh Lid

10 nov 2009
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    hmmmmmmm dan lijkt mij handig als ik van te voren even bel zodat ik weet waar ik aan toe ben.
    anders maak ik mijzelf alleen maar gek :$

dankje voor je reactie,

Groetjes

19. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik ben zo moe. Ben blij dat ik maar parttime werk. Nu lig ik vaak 's middags een beetje bij te tanken in bed. Ik denk dat ik zo maar weer even ga liggen!

Had trouwens nog wel bruine afscheiding.... :(
    Nu ook maar vk gebeld. Ze kon geen garanties geven natuurlijk maar ik moest proberen me geen zorgen te maken. Het hoorde erbij. Ik hou het maar op een gevoelige baarmoedermond.

Mij is trouwens gevraagd of ik eerste kerstdag wil gaan voeren op de kinderboerderij waar ik vrijwilligerswerk doe. Ik doe dit al 10 jaar. Maar nu schoot het me te binnen dat het mss niet handig is ivm Q-koorts en zo. Onze geiten zijn wel geent, maar dat geeft nog geen garantie. Wat zouden jullie doen?

20. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    Nee hoor, net als jij. Opeens super veel bloedverlies en enorme buikpijn. Als gevolg daarvan naar de vk en die kon zien dat de mk begonnen was.

Deel Deze Pagina