Augustus 2010 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Conchita, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb werkelijk een enorme pijn in mijn maagstreek.. herkent iemand dit?

2. bobje8

bobje8 Lid

4 aug 2009
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    @elisa83: dat is dezelfde reden dat ik het ook met kerst wil vertellen, mijn zus is er dan, zij woont ook in het buitenland

@ dingetje: nee herken he tniet sorry...

op mijn werk wil ik het ook pas rond de 12e week vertellen, ze zullen niet zo blij zijn denk ik, werk maar op eeen heel klein kantoortje en dan midden in de vakantieperiode...voor ons wel lekker:D;)

3. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Herkenbaar Kiss..
    Ik werk ook met kleine kids.. (in de crisisopvang) en dat is dus ook een hoop sjouwen en tillen... Ik ga dus ook niet tot 12 weken wachten.. maar vertel het ws na de eerste echo begin januari..
    of alles moet heel soepel lopen, dan wacht ik ook tot 12 wk

4. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel de hele dag door wel wat, spierpijn, poepbuikpijn, af en toe een scheut. Ik hou me maar voor dat het er bij hoort. Anders maak ik mezelf nog gekker dan ik al ben ;)

5. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    @bobje, bij mij op het werk zullen ze ook niet blij zijn... aangezien ik 1 van de 2 ben zonder (schoolgaande) kinderen, mag ik in de zomerperiode niet met vakantie zodat de andere vrij kunnen zijn.. van de week namen er al 2 vrij en ik dacht ikke ook vrij!! hhaha! is ook klein kantoor, maar goed.. is hun probleem!!!

6. tis

tis Actief lid

28 okt 2009
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat herken ik, maar dan nog van voor mijn NOD. Wow wat een last had ik van mijn maag, ik kon niet eens op mijn linker zij liggen omdat mijn maag te zeer deed...

vaag zeg...

Nu moet ik bekennen dat ik wel snel last van mijn maag heb... heb jij dat ook? Maar zo erg als ik het had wat ik hierboven beschrijf had ik het nog niet eerder meegemaakt...

7. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hehehe ook dit herken ik...
    In de vakanties missen we onze stagiaires... en zitten dus erg krap in het rooster... Tijdens de sollicitatie is gevraagt of ik het geen probleem vond om niet vrij te zijn tijdens vakantieperioden.. :)
    Heb ook een jaarcontract tot september.. dus ik hoop dat de manager een goede bui heeft als ik t kom vertellen :)

8. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    o chivay dat hoop ik ook!!!!
    hebben jullie ook zulke zere en grote borsten.... pfoee!!! dat mag wel wat minder haha!! (manlief vindt t prima!)

9. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ dingetje, ik herken het niet,sorry.. heb je nog steeds pijn?

@ Chivay, werk je op een crisisopvang, wat een mooi beroep lijkt me dat, wel zwaar..
    Mijn contract loopt in maart af, maar ik weet dat hij weer verlend word of zelfs misschien wel vast, ik weet het niet.

@ bobje, denk dat mijn baas ook niet echt happy zal zijn dat ik de hele maand juli-augustus-septemnber er niet ben!
    Bij ons is het altijd krap puzzelen met de vakantieroosters. Maar ja, is niet mijn prbleem :D
    Ik vind het een heerlijke tijd om uitgeteld te zijn. Oke de hitte is wat minder...
    Maar je kunt je vakantieweken sparen, en dan lekker dat er nog eens aanplakken of aan het eind van het jaar nog een paar weken vrij.

@ Elisa, oohh ja mijn borsten zijn enorm gegroeid!

Ik moest vandaag werken, maar heb mijn leidinggevende opgebeld dat ik niet kom. Voel me niet lekker, had ik gisteren ook al. Ik heb koorts, Ik hoest ook heel erg, met lekker veel slijm, denk een ontsteking.. Maar ik hou dr niet zo van om naar de dokter te gaan, dus ik wacht nog even af.
    Dus ik duik mijn bed zo nog even in.. Mn vriend heeft ons zoontje toch naar kdv gebracht, dus ik kan vandaag lekker rustig aan doen. Hopen dat ik me dan wat fitter ga voelen!

10. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Gisteren was ik vlees aan het bakken en ik wil hem omdraaien spettert er zo olie bij mijn hals. Ik meteen koud water erop en met handdoek afdrogen...bleek ik de blaar die dus meteen verscheen stuk gewreven te hebben. Ik ging later naar bed en had wat vaseline erop gesmeerd en een gaasje omdat ik een pyama aanhad tegen het schuren, zit het nu vast geplakt. Ik wacht nu totdat de chauffeur langs is geweest voor de moeders voor moeders en dan ga ik het rustig in bad even losweken. Vanacht wakker geworden van mijn hoektand die alweer een aantal dagen gevoelig/pijnlijk is. Ik kon daardoor niet echt meer in slaap komen dus heb ik maar even een paracetamol ingenomen. Toen kon ik gelukkig weer slapen. En het was pas 2:40 uur 's nachts. Ben nu nog steeds wel moe. Ik ga zometeen denk ik toch nog even tukkie doen. Ik hoef toch pas om 14:45 uur te beginnen.

Tot straks misschien.

11. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Elisa, hier is manlief ook blij met de grootte. Ik iets minder want ze zijn erg gevoelig.

Ik ben voornamelijk erg moe. En mijn humeur begint. Liep vanochtend al te snauwen tijdens de voorschoolse omdat de oudste ineens de kerstverlichting kapot had gekregen.

12. Kris34

Kris34 Niet meer actief

#492 Kris34, 10 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 dec 2009
    Meiden, ik mag me bij jullie aansluiten! Gisterenavond twee mooie testen geproduceerd:D! Bekijk bijlage 35010

Ik wens iedereen heel veel succes en kletsplezier hier!!! Dat we allemaal in de zomer van 2010 een mooie beeb in onze armen mogen hebben. Nu nog een beetje onwerkelijk toch?

13. maja2

maja2 Lid

8 dec 2009
    65
    0
    0
    #493 maja2, 10 dec 2009
    Laatst bewerkt: 10 dec 2009
    @kris Gefeliciteerd!

Ik heb ook erg gevoelige borsten, met name bij aanraking en als de bh uit gaat en de steun weg is :p
    Manlief vind het inderdaad wel erg leuk dat de boobies groter worden haha het is bij mij nog niet zo erg een beetje maar, maar je voelt ze wel groeien.

ps. had vandaag mijn eerste misselijkheidsvlaag haha werdt er zelfs een beetje vrolijk van :)

14. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ Kris, welkom! En gefeliciteerd met je zwangerschap!

15. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Kris: GEFELICITEERD!! Had het ook op de nod dec lijst gelezen, maar het tempo daar is zo rap... dat kan ik echt niet bijhouden hahaha. Hier is het beter te volgen ;)

Dingentje: Het is zeker spannend weer zw te zijn na een mk. Maar ik heb er een goed gevoel over, gaat gewoon helemaal goedkomen deze keer! Ik herken de maagpijn niet, wellicht kun je even de vk bellen? Misschien herkennen zij het wel en hebben ze tips?

Pearl: Hoe is het met je?

Ik heb nog weinig kwaaltjes (niet te hard zeggen natuurlijk haha) Heb wel enorme zere borsten, vanmorgen met hardlopen wilde ik ze eigenlijk vasthouden, maar is zo'n raar gezicht, dus heb het maar niet gedaan hahaha. En gisteravond na het avondeten sloeg de vermoeidheid toe... ik stortte ff in slaap op de bank. Terwijl de tv gewoon aan stond, mijn zoon gitaar aan het oefenen was en mijn dochter door het huis stuiterde op het mooie gitaarmuziek van haar broer hahaha.

Nou... ga het gespuis weer even uit school halen en even lekker een boterhammetje naar binnen schuiven.

Eetse voor straks!

16. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook hier een verrukte echtgenoot over de omvang van de boobies. Die was al niet gering, maar wordt nu al groter, benieuwd waar het stopt.
    Verder ook veel moe en inderdaad, daar kan je behoorlijk humeurig van worden. Voornamelijk als manlief mijn stemmingswisselingen weglacht omdat hij niet gelooft dat het door de hormonen komt!
    WAAAAAH!!! Om soms knettergek van te worden.

Verder alles prima hier, en het is inderdaad ongelooflijk dat we straks in de zomer, hopelijk, allemaal een babytje hebben!

Liefs Annette

17. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0

Ik ben moe en behoorlijk chaggie en ik heb nergens zin in en mijn hoektand doet zeer en....... en........ en....... tja, nu hou ik maar op anders trek ik jullie mee de negatieve sleur in.

Straks werken :x

18. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Pearl knuff voor jou!! Je mag hier gerust klagen hoor, daar zijn wij toch ook voor? Ik hoop dat je toch ff lekker kan werken!

Gr. Kiss

19. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Ik hoop dat je toch nog lekker kunt werken pearl!! Mss ff lekker voor de afleiding?? En ff paracetamolletje innemen tegen die tandpijn, kan helemaal geen kwaad!

Ik ga ff boodschappies doen, moet ook gebeuren ;)

20. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Hoi mieden! ik kom voorzichtig even hier gluren. Gisteren en vanaag vaag positief getest dus hopelijk als alles goed gaat ook hier een mooie augustus beeb.

Deel Deze Pagina